eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głogów › Szkolenia w ramach projektu pn. ,,Utworzenie Monoprofilowego Centrum Symulacji Medycznej środkiem do poprawy jakości kształcenia pielęgniarek w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Głogowie"



OGŁOSZENIE Z DNIA 2021-03-16


NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Nazwa: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Głogowie
Adres:



PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Określenie przedmiotu zamówienia:
Szkolenia w ramach projektu pn. ,,Utworzenie Monoprofilowego Centrum Symulacji Medycznej środkiem do poprawy jakości kształcenia pielęgniarek w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Głogowie"

Miasto: Głogów

Województwo: dolnośląskie

CPV:
80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe


PROCEDURA

Rodzaj zamówienia: usługi

Tryb postępowania: tryb podstawowy lub przetarg nieograniczony

Termin składania ofert: 2021-03-24


TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Szkolenia w ramach projektu pn. ,,Utworzenie Monoprofilowego Centrum Symulacji Medycznej środkiem do poprawy jakości kształcenia pielęgniarek w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Głogowie"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Głogowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 391063799
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piotra Skargi 5
1.5.2.) Miejscowość: Głogów
1.5.3.) Kod pocztowy: 67-200
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.7.) Numer telefonu: 76 835 35 66
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kontakt@pwsz.glogow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: pwsz.glogow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II - INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Szkolenia w ramach projektu pn. ,,Utworzenie Monoprofilowego Centrum Symulacji Medycznej środkiem do poprawy jakości kształcenia pielęgniarek w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Głogowie"
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-109b2425-8576-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00017999
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000961/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Przeszkolenie kadry uczelni PWSZ w Głogowie oraz studentów w zakresie symulacji medycznych, Przeprowadzenie zajęcia dla studentów Instytutu Medycznego metodami symulacyjnymi.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu

,,Utworzenie Monoprofilowego Centrum Symulacji Medycznej środkiem do poprawy jakości kształcenia pielęgniarek w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Głogowie"
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
bip.pwsz.glogow.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: a) miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, b) ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal, c) przetargi@pwsz.glogow.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB. Dokumenty muszą zgodne z a) Rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. 2020 poz. 2415),b) Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Strony wszelkie dane osobowe pozyskane od siebie w związku z prowadzeniem postępowania będą przetwarzały wyłącznie na potrzeby postępowania oraz chroniły przed dostępem osób nieupoważnionych, zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie danych osobowych wynikającymi z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r.) zwanym dalej ,,RODO".2. W związku z udostępnianiem sobie wzajemnie przez strony danych osobowych, strony zamieszczają postanowienia określające jego zakres oraz wymagane informacje:1) dane osobowe osób wskazanych do kontaktów reprezentujących każdą ze stron udostępniane będą drugiej stronie, która stanie się administratorem danych osobowych, i przetwarzane będą przez nią w celu przeprowadzenia postępowania przetargowego (prawnie usprawiedliwiony interes administratora jako podstawa prawna przetwarzania),2) oferent w związku z przygotowaną ofertą udostępnia dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Głogowie dane osobowe osób uprawnionych do reprezentowania firmy, pełnomocników do zaciągania zobowiązań oraz informacje potwierdzające kwalifikacje i uprawnienia osób wskazanych do realizacji zadania.
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DGT.262.2.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są usługi szkoleniowe dla kadry oraz studentów Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Głogowie w zakresie symulacji medycznych w ramach projektu pn. ,,Utworzenie Monoprofilowego Centrum Symulacji Medycznej środkiem do poprawy jakości kształcenia pielęgniarek w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Głogowie", których zakres został szczegółowo wskazany w treści załącznika nr 2 do niniejszego SWZ.Szkolenie nr 1: ,,Szkolenie praktyczne kadry uczelni pielęgniarskiej"Szkolenie nr 2: ,,Szkolenie praktyczne instruktor symulacji niskiej wierności w pielęgniarstwie" Szkolenie nr 3: ,,Szkolenie praktyczne instruktora symulacji przedmiotów specjalistycznych w pielęgniarstwie (PW)"Szkolenie nr 4: ,,Szkolenie praktyczne instruktora symulacji wysokiej wierności w pielęgniarstwie" Szkolenie nr 5: ,,Szkolenie praktyczne egzaminatora OSCE w pielęgniarstwie" Szkolenie nr 6: ,,Szkolenie dla nauczycieli przedmiotów uczelni pielęgniarskiej chcących wprowadzić metody symulacji medycznej" Szkolenie nr 7: ,,Szkolenie dla pacjentów standaryzowanych" Szkolenie nr 8: ,,Zarządzanie centrum symulacji w praktyce" Szkolenie nr 9: ,,Praktyczne zastosowanie technik informatycznych w centrum symulacji medycznej" Szkolenie nr 10: ,,Technik symulacji medycznej" Szkolenie nr 11: ,,Podniesienie jakości kształcenia poprzez psychologiczny wpływ kształcenia symulacyjnego" Szkolenie nr 12: Zapewnienie udziału w ,,Konferencja Szkoleniowa Symulacja Medyczna nową metodą kształcenia pielęgniarek i położnych" (lub równoważne)Szkolenie nr 13: Warsztaty symulacyjne interdyscyplinarne (podniesienie kompetencji w zakresie zmieniających się trendów epidemiologicznych i demograficznych).Szkolenie nr 14: Dodatkowe szkolenia dla studentów kierunku Pielęgniarstwo
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Złożone oferty będą oceniane przez Zamawiającego przy zastosowaniu następujących kryteriów :cena ofertowa - 60%doświadczenie osób w prowadzeniu szkoleń 40%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) spełniają warunki udziału w postępowaniu.2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że:1) w stosunku do żadnego z nich nie zachodzi jakakolwiek podstawa do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 i art. 109 ust. 1 ustawy Pzp,2) łącznie spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznych lub zawodowych, sytuacji finansowej lub ekonomicznej,3) w zakresie doświadczenia - przynajmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia potwierdzi spełnianie warunku określonego przez Zamawiającego,4) nie zachodzą przesłanki do wykluczenia z postępowania, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt. 5 i 6 ustawy Pzp.3. Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej - Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.4. Wymóg zatrudnienia na podstawie stosunku pracy - Zamawiający nie przewiduje wymogu w tym zakresie.5. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa - Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.6. Zdolność techniczna lub zawodowa: w celu potwierdzenia warunku Wykonawca winien wykazać że:1) dysponuje Centrum Symulacji Medycznej zrealizował w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, przed terminem składania ofert:b.1) min. 3 usługi realizacji kompleksowej usługi szkoleniowej realizowanej na rzecz uczelni kształcącej na kierunku Pielęgniarstwo, obejmującej szkolenia w 4 kategoriach NW, PW, SWW, OSCE tożsame z opisem przedmiotu zamówienia o wartości min. 150 000,00 zł. oraz min. 2 usługi szkoleniowe dla min. 60 studentów które obejmowały realizację zajęć w 4 kategoriach NW, PW, SWW, OSCE (w każdej kategorii uczestniczyło min. 60 studentów),b.2) min. 2 usługi przygotowania tzw. bazy scenariuszy symulacyjnych (min. 40 scenariuszy) na rzecz uczelni kształcącej na kierunku Pielęgniarstwo,b.3) min. 2 ekspertyzy dotyczących dedykowanych treści nauczania metodami symulacji na zlecenie uczelni kształcącej na kierunku Pielęgniarstwo wg. standardu kształcenia określonego w rozporządzeniu Ministra Edukacji z dnia 26 lipca 2019 r. i przygotował min. 2 programy rozwoju uczelni na zlecenie uczelni kształcącej na kierunku Pielęgniarstwo wg. standardu kształcenia określonego w rozporządzeniu Ministra Edukacji z dnia 26 lipca 2019 r.,b.4) min. 2 usługi przygotowania dedykowanego podręcznika symulacji medycznej dla instruktorów i wykładowców akademickich prowadzących zajęcia na kierunku pielęgniarstwo wg. standardu kształcenia określonego w rozporządzeniu Ministra Edukacji z dnia 26 lipca 2019 r.,b.5) min. 1 usługa szkolenia z wykorzystaniem metody online, skierowana do instruktorów symulacji/wykładowców z zakresu prowadzenia ,,badań fizykalnych" na kierunku pielęgniarstwo min. 14 godz. oraz min. 1 usługa realizowana metodą online skierowana do wykładowców akademickich/instruktorów symulacji uczelni pielęgniarskiej z zakresu prowadzenia ,,e-learningu w symulacji medycznej" trwającej min. 14 godz.2) dysponuje osobami skierowanymi do realizacji zamówienia :a) 6 osobami (trener symulacji /instruktor symulacji ), z których każda z nich posiada: wykształcenie średnie lub wyższe medyczne, prawo wykonywania zawodu z zakresu: lekarz lub pielęgniarka/arz, położna/ny lub ratownik medyczny. Minimum 4 osoby powinny posiadać doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej 3 szkoleń (kryterium punktowane) z zakresu zajęć symulacyjnych (NW, PW, SWW) z wykorzystaniem metod symulacji medycznej w centrum symulacji medycznej dla studentów kierunku pielęgniarstwo, realizowanej na zlecenie uczelni kształcącej na kierunku Pielęgniarstwo w ramach utworzenia MCSM (Monoprofilowe Centrum Symulacji Medycznej) w liczbie min. 80 godzin każde, oraz posiadać minimum 2 lata doświadczenia w prowadzeniu szkoleń dla wykładowców akademickich. Minimum jedna osoba ze wskazanych powinna posiadać doświadczenie w przygotowaniu min. 2 programu rozwoju Uczelni kształcącej na kierunku pielęgniarstwo oraz min. 2 ekspertyz dotyczących treści nauczania metodami symulacji medycznej na kierunku pielęgniarstwo. W tym minimum 3 osoby powinny być nauczycielami akademickimi na kierunkach lekarskich i/lub pielęgniarskim, posiadającymi prawo wykonywania zawodu i specjalizacje lekarskie w dziedzinie chirurgia lub medycyna ratunkowa lub posiadających specjalizację w zakresie pielęgniarstwa anestezjologicznego i intensywnej opieki medycznej lub opieki długoterminowej lub zachowawczej lub kardiologicznej lub chirurgicznej lub ratunkowej lub położnictwa. Minimum jedna osoba powinna posiadać prawo wykonania zawodu w dziedzinie położnictwa. Minimum 2 osoby powinny być też współautorem dedykowanego podręcznika symulacji medycznej dla instruktorów i wykładowców akademickich prowadzących zajęcia na kierunku pielęgniarstwo wg. standardu kształcenia określonego w rozporządzeniu Ministra Edukacji z dnia 26 lipca 2019 r.b) 1 osobą (psycholog) (trener symulacji/instruktor symulacji) posiadającą wykształcenie psychologiczne (wyższe) i pedagogiczne, będącą członkiem Międzynarodowej Sieć Trenerów Dialogu Motywującego - MINT, mającą doświadczenie w prowadzeniu szkolenia z zakresu wsparcia psychologicznego w symulacji medycznej. Osoba ta powinna posiadać doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej 3 szkoleń (kryterium punktowane) z zakresu prowadzenia egzaminu OSCE/metodyki nauczania na kierunkach medycznych oraz min. 2 szkoleń dla kadry zarządzającej Uczelni medycznej kształcącej na kierunku pielęgniarstwo oraz posiadać minimum 2 lata doświadczenia w prowadzeniu szkoleń metodami symulacji medycznej dla wykładowców akademickich. Powinna być też min. współautorem dedykowanego podręcznika symulacji medycznej dla instruktorów i wykładowców akademickich prowadzących zajęcia na kierunku pielęgniarstwo wg. standardu kształcenia określonego w rozporządzeniu Ministra Edukacji z dnia 26 lipca 2019 r.c) 1 osobą - technik symulacji (trener symulacji/instruktor symulacji) posiadającą wykształcenie medyczne. Osoba ta powinna posiadać doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej 3 szkoleń (kryterium punktowane) skierowanych do techników, informatyków symulacji medycznej.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik do SWZ
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania Zamawiający żąda złożenia następujących oświadczeń i dokumentów :1) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego lub oświadczenie wykonawcy potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;2) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;3) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp;4) oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (t.j. Dz. U z 2019 r. poz. 1170)5) oświadczenie wykonawcy o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie danych osobowych wynikającymi z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r.) zwanym dalej ,,RODO".
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia następujących oświadczeń i dokumentów :1) Wykaz usług odpowiadających swym rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (wykaz usług w zakresie, o którym mowa w Rozdziale VII ust. 5 pkt 2 SWZ),2) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wykaz osób posiadających kompetencje, o którym mowa w Rozdziale VII ust. 5 pkt 3 SWZ).
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Wykaz usług,Wykaz osób
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
jeżeli wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 109 ust. 1 ustawy Pzp, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wzywa do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlega odrzuceniu bez względu na złożenie, uzupełnienie lub poprawienie lub zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów:1) Wypełniony ,,Formularz ofertowy" - załącznik nr 1 do SWZ.2) Wypełnione ,,Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu" wraz z dokumentami wskazanymi w tym załączniku - załącznik nr 3 do SWZ.3) Wypełnione ,,Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania" - załącznik nr 4 do SWZ.4) Wypełnione ,,Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania - podmioty inne" - załącznik nr 4a do SWZ.5) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego swoje zasoby Wykonawcy (jeżeli występują) - załącznik nr 5 do SWZ.6) Oświadczenia o przynależności do grupy kapitałowej - załącznik nr 6 do SWZ7) Wykaz usług - załącznik nr 7 do SWZ8) Wykaz osób - załącznik nr 8 do SWZ9) Wzór umowy - załącznik nr 9 do SWZ10) Dowód wniesienia wadium.11) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100).2. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Państwowa Wyższa Szkołą Zawodowa w Głogowie Bank Spółdzielczy we Wschowie Oddział w Głogowie Nr rachunku: 74 8669 0001 2020 0202 1254 00013. Kopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 4. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w następujących formach: w pieniądzu, gwarancjach bankowych gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 299).
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie muszą wykazać pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że:1) w stosunku do żadnego z nich nie zachodzi jakakolwiek podstawa do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 i art. 109 ust. 1 ustawy Pzp,2) łącznie spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznych lub zawodowych, sytuacji finansowej lub ekonomicznej,3) w zakresie doświadczenia - przynajmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia potwierdzi spełnianie warunku określonego przez Zamawiającego,4) nie zachodzą przesłanki do wykluczenia z postępowania, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt. 5 i 6 ustawy Pzp.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Dopuszczalna jest zmiana umowy bez przeprowadzenia nowego postępowaniao udzielenie zamówienia:1) niezależnie od wartości tej zmiany, o ile została przewidziana w ogłoszeniuo zamówieniu lub dokumentach zamówienia, w postaci jasnych, precyzyjnychi jednoznacznych postanowień umownych, które mogą obejmować postanowienia dotyczące zasad wprowadzania zmian wysokości ceny, jeżeli spełniają one łącznie następujące warunki:a) określają rodzaj i zakres zmian,b) określają warunki wprowadzenia zmian,c) nie przewidują takich zmian, które modyfikowałyby ogólny charakter umowy;2) gdy nowy wykonawca ma zastąpić dotychczasowego wykonawcę:a) jeżeli taka możliwość została przewidziana w postanowieniach umownych,o których mowa w pkt. 1, lub b) w wyniku sukcesji, wstępując wprawa i obowiązki wykonawcy, w następstwie przejęcia, połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji, dziedziczenia lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziałuw postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, a także nie ma na celu unik-nięcia stosowania przepisów ustawy, lubc) w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców, w przypadku, o którym mowa w art. 465 ust. 1 ustawy Pzp;3) jeżeli dotyczy realizacji, przez dotychczasowego wykonawcę, dodatkowych robót budowlanych, a, których nie uwzględniono w zamówieniu podstawowym, o ile stały się one niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:a) zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności wyposażenia, usług lub instalacji zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,b) zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego,c) wzrost ceny spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekracza 50% wartości pierwotnej umowy, z wyjątkiem należycie uzasadnionych przypadków;4) jeżeli konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, o ile zmiana nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy a wzrost ceny spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekracza 50% wartości pierwotnej umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII - PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-24 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: należy złożyć za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-24 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj



Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.