eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Roboty budowlano-remontowe w pomieszczeniach dydaktycznych Zespołu Szkół Ekonomiczno-Technicznych oraz Zespołu Szkół Mechaniczno-Elektronicznych w Gliwicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-26

Gliwice: Roboty budowlano-remontowe w pomieszczeniach dydaktycznych Zespołu Szkół Ekonomiczno-Technicznych oraz Zespołu Szkół Mechaniczno-Elektronicznych w Gliwicach
Numer ogłoszenia: 100063 - 2009; data zamieszczenia: 26.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 10 , ul. Zimnej Wody 8, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2314732, faks 032 2314732.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zso10.gliwice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna administracji samorządowej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlano-remontowe w pomieszczeniach dydaktycznych Zespołu Szkół Ekonomiczno-Technicznych oraz Zespołu Szkół Mechaniczno-Elektronicznych w Gliwicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty budowlano-remontowe w pomieszczeniach dydaktycznych Zespołu Szkół Ekonomiczno-Technicznych oraz Zespołu Szkół Mechaniczno-Elektronicznych w Gliwicach w ramach projektu: W przyszłość z klasą - utworzenie sieci nowoczesnych pracowni przedmiotowych i specjalistycznych w gliwickich placówkach kształcenia ponadgimnazjalnego, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach RPO WSL na lata 2007-2013, z podziałem na zadania: - zadanie nr 1: remont pomieszczenia dydaktycznego na potrzeby pracowni komputerowej Firma Symulacyjna w budynku ZSE-T w Gliwicach przy ul. Sikorskiego 132, - zadanie nr 2: remont pomieszczenia dydaktycznego na potrzeby pracowni komputerowej w budynku ZSM-E w Gliwicach przy ul. Toszeckiej 25b..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.43.10 - Układanie kabli .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: - dla zadania nr 1: 1.900,00 zł (słownie: jeden tysiąc dziewięćset złotych 00/100) - dla zadania nr 2: 2.100,00 złotych (słownie: dwa tysiące sto złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. Wadium winno zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert na okres związania ofertą. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: ING Bank Śląski S.A. Oddział w Gliwicach nr 49 1050 1298 1000 0023 4064 2624, tytułem: wadium - remont pracowni w ZSET i ZSME. 5. Wadium w formie pieniężnej zostanie uznane za wniesione, jeżeli środki pieniężne faktycznie znajdą się na rachunku bankowym Zamawiającego w wymaganym terminie. Poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię dowodu wpłaty (zrealizowania przelewu) należy dołączyć do oferty. 6. Wadium wnoszone w innych niż pieniądz formach należy złożyć w oryginale w odrębnej kopercie, zabezpieczonej i opisanej analogicznie jak oferta, łącznie z ofertą. W treści dokument musi zawierać klauzulę bezwarunkowej zapłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie zamawiającego, oraz nie może zawierać żadnych dodatkowych warunków, np. w postaci obowiązku przesłania żądania zapłaty wadium za pośrednictwem banku bądź poświadczenia przez bank podpisu osoby reprezentującej zamawiającego.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności oraz czynności objętych zakresem przedmiotu zamówienia, w tym: - wykonują działalność gospodarczą w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym: - wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia przedmiotowego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z należytą starannością przynajmniej dwa zamówienia obejmujące roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowemu zamówieniu (tj. polegające na wykonaniu remontu/modernizacji pomieszczeń obejmującego roboty ogólnobudowlane oraz instalacyjne elektryczne i teletechniczne) o wartości brutto każdego z nich nie niższej niż 100 tys. zł; - dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w zakresie: wykonywania robót ogólnobudowlanych, robót instalacyjnych elektrycznych i teletechnicznych, a także kierowania budową (z uprawnieniami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej) oraz kierowania robotami w specjalności instalacyjnej elektrycznej przez osoby będące członkiem właściwej izby inżynierów budownictwa oraz posiadające aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym: - posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 100 tys. zł.; - posiadają aktualne na dzień składania ofert ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej na sumę gwarancyjną na jedno i wszystkie zdarzenia nie niższą niż 100 tys. zł; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z powodu okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2. Ocena spełnienia określonych wyżej warunków zostanie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, w tym oświadczeń, określonych w treści siwz. Wykonawca, który nie spełni warunków uprawniających do udziału w postępowaniu określonych w pkt 1 zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, w tym niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz, wraz z ewentualnym pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie przedmiotowego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością (tj. odpowiednio do wymogów określonych w rozdz. V) robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich przedmiotu, wartości oraz daty i miejsca wykonania, wraz z dokumentami (np. opiniami, referencjami, protokołami) potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. 4. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych - uprawnień, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez te osoby czynności. 5. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w stosunku do których określono wymóg posiadania stosownych uprawnień, posiadają wymagane właściwe uprawnienia oraz przynależą do właściwej izby inżynierów budownictwa oraz posiadają aktualne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej. 6. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy - wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 7. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest aktualnie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, zgodnie z warunkami siwz..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zso10.gliwice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 10 w Gliwicach I Liceum Ogólnokształcące im. Edwarda Dembowskiego w Gliwicach 44-100 Gliwice, ul. Zimnej Wody 8.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2009 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Dyrekcji ZSO nr 10 44-100 Gliwice, ul. Zimnej Wody 8.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie realizowane w ramach projektu: W przyszłość z klasą - utworzenie sieci nowoczesnych pracowni przedmiotowych i specjalistycznych w gliwickich placówkach kształcenia ponadgimnazjalnego, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach RPO WSL na lata 2007-2013. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu działa na podstawie porozumienia zawartego na podstawie art. 16 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z jednostkami, w których będą wykonywane roboty budowlane..

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZSE-T.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont pomieszczenia dydaktycznego na potrzeby pracowni komputerowej Firma Symulacyjna w budynku ZSE-T w Gliwicach przy ul. Sikorskiego 132.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.31.00.00-3, 45.31.43.10-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.08.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZSM-E.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont pomieszczenia dydaktycznego na potrzeby pracowni komputerowej w budynku ZSM-E w Gliwicach przy ul. Toszeckiej 25b..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.31.00.00-3, 45.31.43.10-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.08.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.