eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielany › budowa chodnika w pasie drogowym drogi krajowej nr 63 Siedlce - Sokołów Podlaski na odcinku od km 247+485 do km 249+240 Bielany Jarosławy - Bielany Wąsy



Ogłoszenie z dnia 2007-01-24

POZYCJA 10005

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Bielany: budowa chodnika w pasie drogowym drogi krajowej nr 63 Siedlce - Sokołów Podlaski na odcinku od km 247+485 do km 249+240 Bielany Jarosławy - Bielany Wąsy Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Bielany, do kontaktów: Krzysztof Więsak, ul. Słoneczna 2, 08-311 Bielany, woj. mazowieckie, tel. 025 7878013 w. 24, fax 025 7878013, e-mail: ugbielany@poczta.onet.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): www.bielany.bumsoft-2.pl Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa chodnika w pasie drogowym drogi krajowej nr 63 Siedlce - Sokołów Podlaski na odcinku od km 247+485 do km 249+240 Bielany Jarosławy - Bielany Wąsy. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Pas drogowy drogi krajowej nr 63 Siedlce-Sokołów Podlaski na odcinku od km 247+485 do km 249+240 Bielany Jarosławy- Bielany Wąsy. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: \Budowa chodnika w pasie drogowym drogi krajowej nr 63 Siedlce-Sokołów Podlaski na odcinku od km 247+485 do km 249+240 Bielany Jarosławy- Bielany Wąsy CPV: 45200000-9 45233222-1 Zamówienie obejmuje: 1.Roboty przygotowawcze 1 755 mb 2.Roboty ziemne 1 755 mb 3.Odwodnienie 1 755 mb 4.Podbudowa chodnika 1 755 mb 5.Nawierzchnia 1 755 mb 6.Roboty wykończeniowe 1 755 mb 7.Urządzenia bezpieczeństwa ruchu 1 755 mb 8.Elementy ulicy 1 755 mb Szczegółowy zakres zamówienia określają: projekt budowlany oraz kosztorys ofertowy, które stanowią załącznik do niniejszej Specyfikacji. Zamówienie IZP/341/11/2006 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Celem potwierdzenia spełnienia warunków, stawianych oferentom przez Zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności, oferta musi zawierać następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich kserokopie lub odpisy: 1) formularz ofertowy (na załączonym druku), musi on zawierać określenie terminu udzielanej gwarancji na całość wykonanych robót, który nie może być krótszy niż 3 lata (licząc od daty odbioru końcowego robót), 2) oświadczenie o spełnieniu warunków, określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. nr 1), 3) oświadczenie, że oferent nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. nr 2), 4) oświadczenie, że oferent zapoznał się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, projektem umowy, warunkami w terenie i nie wnosi do nich żadnych zastrzeżeń (zał. nr 3), 5) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, profil działalności musi być zgodny z przedmiotem zamówienia; jeżeli oferta składana jest przez przedsiębiorcę prowadzącego działalność w formie spółki cywilnej niezbędnym jest przedstawienie powyższego zaświadczenia przez wszystkich przedsiębiorców będących wspólnikami tejże spółki, oraz umowę spółki cywilnej (zał. Nr 4), 6) przedstawią aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne, lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ( zał. nr 5 i 6 ), 7) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przynajmniej 2 robót budowlanych ( a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym czasie) odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (zał. nr 7), 8) dokumenty potwierdzające, że w/w roboty zostały wykonane należycie (zał. Nr 8), 9) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje (zał. nr 9), 10)wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresy wykonywanych przez nich czynności (wykaz musi zawierać dane dotyczące min. kierownika budowy) (zał. Nr 10), 11) stosowne uprawnienia osoby proponowanej na stanowisko kierownika budowy (zał. nr 11) tj.: -decyzję właściwego urzędu dotycz. nadania uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity : Dz. U. z 2003r. Nr 207 poz. 2016 z późn. zm. ) - w zakresie zgodnym z niniejszym zamówieniem, -zaświadczenie o wpisaniu na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów ,inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. Z 2001 r. Nr 5 poz. 42 z późn. zm.), 12) kosztorys ofertowy (poszczególne pozycje kosztorysu ofertowego muszą być zgodne z pozycjami kosztorysu nakładczego, stanowiącego załącznik do SIWZ) (zał. Nr 12). Dokumenty (każda strona), o których mowa wyżej mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii, poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Złożenie przez oferenta fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów lub nierzetelnych oświadczeń mających istotne znaczenie dla prowadzonego postępowania jest karalne. Zgodnie z przepisami art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych spowoduje wykluczenie oferenta z dalszego postępowania. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zamówienie obejmuje: 1. Roboty przygotowawcze 1 755 mb 2. Roboty ziemne 1 755 mb 3. Odwodnienie 1 755 mb 4. Podbudowa chodnika 1 755 mb 5. Nawierzchnia 1 755 mb 6. Roboty wykończeniowe 1 755 mb 7. Urządzenia bezpieczeństwa ruchu 1 755 mb 8. Elementy ulicy 1 755 mb Szczegółowy zakres zamówienia określają: projekt budowlany oraz kosztorys ofertowy, które stanowią załącznik do niniejszej Specyfikacji. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.06.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wymaga się wpłaty wadium (art. 45 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - tekst jednolity: Dz. U. Z 2006 r. Nr 164 poz. 1163 z późn. zm.) w wysokości 4.000zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3.) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Oraz pozostałe warunki: 1.) złożą oświadczenie, że zapoznali się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, projektem umowy, warunkami w terenie i nie wnoszą do nich żadnych zastrzeżeń, 2.) udzielą gwarancji na całość wykonanych robót minimum na okres 3 lat ( licząc od daty odbioru końcowego ), 3.) załączą do oferty kosztorys ofertowy (poszczególne pozycje kosztorysu ofertowego muszą być zgodne z pozycjami kosztorysu nakładczego, stanowiącego załącznik do SIWZ). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: ad.1 a.) rozpatrywane będą oferty wykonawców którzy przedstawią aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, profil działalności musi być zgodny z przedmiotem zamówienia; jeżeli oferta składana jest przez przedsiębiorcę prowadzącego działalność w formie spółki cywilnej niezbędnym jest przedstawienie powyższego zaświadczenia przez wszystkich przedsiębiorców będących wspólnikami tejże spółki, oraz umowę spółki cywilnej, b.) przedstawią aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, Se Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne, lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert c.) załączą stosowne uprawnienia osoby proponowanej na stanowisko kierownika budowy, tj. -decyzję właściwego urzędu dotycz. nadania uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2003 r. Nr 207 poz. 2016 z późn. zm.) - w zakresie zgodnym z niniejszym zamówieniem, -zaświadczenie o wpisaniu na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5 poz. 42 z późn. zm.). ad.2 a.) rozpatrywane będą oferty wykonawców, którzy przedstawią wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przynajmniej 2 robót budowlanych (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym czasie) odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie: b.) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje, wymagane minimum to: -walec wibracyjny jednoosiowy 0,6 t -wibrator powierzchniowy -samochód dostawczy W przypadku dysponowania narzędziami i urządzeniami równoważnymi do w/w umożliwiającymi wykonanie robót prosimy o wpisanie ich do załącznika nr 9. W wykazie narzędzi i urządzeń oprócz marki pojazdu należy zawrzeć dosłowne określenie np. \samochód dostawczy\ czy \samowyładowczy\. c.) przedstawią wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresy wykonywanych przez nich czynności (wykaz musi zawierać dane dotyczące min. kierownika budowy) ad.3 zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych na potwierdzenie w/w warunku wystarczy złożone oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów, o których mowa w Pkt. V pkt. 1) ppkt. a) i b) niniejszej specyfikacji, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wydane nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert b.) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wydane nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert c.) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wydane nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia warunków, stawianych oferentom przez Zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności, oferta musi zawierać następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich kserokopie lub odpisy: 1) formularz ofertowy (na załączonym druku), musi on zawierać określenie terminu udzielanej gwarancji na całość wykonanych robót, który nie może być krótszy niż 3 lata (licząc od daty odbioru końcowego robót), 2) oświadczenie o spełnieniu warunków, określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. nr 1), 3) oświadczenie, że oferent nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. nr 2), 4) oświadczenie, że oferent zapoznał się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, projektem umowy, warunkami w terenie i nie wnosi do nich żadnych zastrzeżeń (zał. nr 3), 5) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, profil działalności musi być zgodny z przedmiotem zamówienia; jeżeli oferta składana jest przez przedsiębiorcę prowadzącego działalność w formie spółki cywilnej niezbędnym jest przedstawienie powyższego zaświadczenia przez wszystkich przedsiębiorców będących wspólnikami tejże spółki, oraz umowę spółki cywilnej (zał. Nr 4), 6) przedstawią aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne, lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ( zał. nr 5 i 6 ), 7) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przynajmniej 2 robót budowlanych (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym czasie) odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (zał. nr 7), 8) dokumenty potwierdzające, że w/w roboty zostały wykonane należycie (zał. Nr 8), 9) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje (zał. nr 9), 10)wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresy wykonywanych przez nich czynności (wykaz musi zawierać dane dotyczące min. kierownika budowy) (zał. Nr 10), 11) stosowne uprawnienia osoby proponowanej na stanowisko kierownika budowy (zał. nr 11) tj.: -decyzję właściwego urzędu dotycz. nadania uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity : Dz. U. z 2003r. Nr 207 poz. 2016 z późn. zm. ) - w zakresie zgodnym z niniejszym zamówieniem, -zaświadczenie o wpisaniu na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów ( Dz. U. Z 2001 r. Nr 5 poz. 42 z późn. zm.), 12) kosztorys ofertowy (poszczególne pozycje kosztorysu ofertowego muszą być zgodne z pozycjami kosztorysu nakładczego, stanowiącego załącznik do SIWZ) (zał. Nr 12). Dokumenty (każda strona), o których mowa wyżej mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii, poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Złożenie przez oferenta fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów lub nierzetelnych oświadczeń mających istotne znaczenie dla prowadzonego postępowania jest karalne. Zgodnie z przepisami art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych spowoduje wykluczenie oferenta z dalszego postępowania. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bielany.bumsoft-2.pl. Opłata: 20 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Przelewem lub gotówką w kasie Urzędu Gminy. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.03.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: 19.05.2007 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 19.03.2007, godzina 10:15, Sala konferencyjna Urzędu Gminy ul. Słoneczna 5.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 22.01.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.