eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GORZÓW WIELKOPOLSKI › Remont stropodachu Hali Targowej - Gorzów Wlkp.

Ten przetarg jest już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



OGŁOSZENIE Z DNIA 2017-10-05


NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Nazwa: Gorzowski Rynek Hurtowy S.A.
Adres: Targowa 11, 66-400 Gorzów Wlkp.
Telefon: 95 720 60 28
e-mail: zobacz email
www:

Osoba upoważniona do kontaktów:
Stanisław Marek - Dyrektor Zarządzający
Telefon: 95 720 60 28
Email: zobacz email


PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Określenie przedmiotu zamówienia:
Remont stropodachu Hali Targowej - Gorzów Wlkp.

Miasto: GORZÓW WIELKOPOLSKI

Województwo: lubuskie

CPV:
45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków

Adres strony internetowej, na której dostępne są szczegóły przetargu:


PROCEDURA

Rodzaj zamówienia: roboty budowlane

Tryb postępowania: inne

Termin składania ofert: 2017-10-23


TREŚĆ PRZETARGU

ZAPYTANIE OFERTOWE nr 1/09/2017

na remont stropodachu w nawie 4 Hali Targowej NR 2 - Gorzów Wlkp.

 CPV 45210000-2 i CPV 45260000-7

 

Niniejsze postępowanie nie podlega przepisom ustawy z dnia 29 stycznia 2004 - Prawo zamówień publicznych.

 

I. ZAMAWIAJĄCY

Gorzowski Rynek Hurtowy Spółka Akcyjna

ul. Targowa 11, 66-400 Gorzów Wlkp.

NIP: 5991993096, REGON: 210402150, KRS: 0000152226

II. OPIS PRZEDMIOTU ORAZ SKRÓCONY ZAKRES ZAMÓWNIENIA:

Przedmiotem zamówienia są roboty w branży konstrukcyjno - budowlanej dotyczące remontu stropodachu w nawie 4 HALI TARGOWEJ NR 2 zlokalizowanej przy ul. Targowej 9A w Gorzowie Wlkp., opisane w Słowniku Zamówień Publicznych kodami 45210000-2 i 45260000-7.

Obiekt HALA TARGOWA NR 2 jest obecnie użytkowany jako wielkopowierzchniowy obiekt handlowy. Wybudowany jako obiekt przemysłowy na potrzeby byłych Zakładów Przemysłu Ciągnikowego ,,URSUS" w latach 70-tych XX wieku.

Wejście główne i dojazd do obiektu od strony ul. Targowej (od południa). Wejścia i wjazdy do strefy magazynowej znajdują się od strony ul. Mechanicznej (od północy). Budynek od zachodu przylega do hali targowej nr 1, od wschodu do hali targowej nr 3, a od południa do budynku biurowego.

Lokalizacja obiektu przedstawiona została w Załączniku nr 10

Obiekt 4-nawowy, o konstrukcji szkieletowej - główną konstrukcję nośną stanowią słupy żelbetowe  o rozstawie 12 m z opartymi na nich (podłużnie) głównymi dźwigarami kratowymi. Konstrukcję stropodachu stanowią kratowe dźwigary łukowe ze ściągiem w rozstawie 3,0 m pokryte płytami korytkowymi DK i DKZ. Jako izolację zastosowano płytę pilśniową pokrytą papą asfaltową oraz bezpowłokową dyspersją asfaltowo - polimerową.

 Zakres robót konstrukcyjno budowlanych:

(zgodnie z ,,Projektem budowlanym remontu stropodachu w nawie 4" przygotowanymprzez mgr inż. bud. Przemysława Puchalskiego - Załącznik nr 9 do Zapytania)

ETAP 1: podparcie uszkodzonych płyt korytkowych

ETAP 2: wycięcie i wymiana uszkodzonych płyt korytkowych

ETAP 3: naprawa uszkodzeń betonu w systemie PCC

ETAP 4: aplikacja inhibitora korozji

III. WYMAGANIA DOTYCZĄCE REALIZACJI ZAMÓWIENIA:

Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji lokalnej miejsca robót w celu zapoznania się ze stanem faktycznym przed złożeniem oferty.

Bez przeprowadzenie wizji lokalnej, potwierdzonej pieczęcią Zamawiającego wraz z datą odbycia wizji lokalnej (Załącznik nr 2), oferta zostanie odrzucona. Termin przeprowadzenia wizji Wykonawca zobowiązany jest ustalić indywidualnie z Zamawiającym.

WYTYCZNE REALIZACJI:

HALA TARGOWA NR 2 jest czynnym obiektem handlowym, co powinno zostać uwzględnione w ofercie.

Godziny funkcjonowania sklepów w HALI TARGOWEJ NR 2:

Poniedziałek - piątek: 10:00 - 19:00

Sobota: 10:00 - 18:00

Niedziela: 10:00 - 14:00

 W trakcie przygotowania i realizacji inwestycji Wykonawca musi respektować wskazane do stosowania wymagania zawarte w Ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 1994 r. nr 89 poz. 414, z późn. zm., tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 290, zmiana Dz.U. z 2016 r. poz. 961, poz. 1165, poz. 1250, poz. 2255)

 Rozwiązania zamienne wynikające z zakrycia elementów lub ewentualnych rozbieżności muszą być uzgadniane z projektantem w ramach nadzoru autorskiego.

 Szczegóły ogólnie stosowanych rozwiązań nieujęte w ,,Projekcie budowlanym remontu stropodachu w nawie 4", związane z wykonywaniem poszczególnych robót i elementów budynku Wykonawca będzie realizować z zgodnie z zasadami wiedzy technicznej (w tym: instrukcjami / wytycznymi / aprobatami technicznymi producentów).

 Wykonawca roboty prowadzić będzie pod nadzorem uprawnionego kierownika budowy, zgodnie z zasadami i regułami wiedzy technicznej, stosując poziom inspekcji IL2.

 Materiały przewidziane w ,,Projekcie budowlanym remontu stropodachu w nawie 4" są przykładami możliwymi do zastąpienia innymi rozwiązaniami materiałowymi o takich samych parametrach technicznych. Wszystkie materiały muszą spełniać wymagania art. 10 ustawy Prawo budowlane oraz Ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 o wyrobach budowlanych (Dz. U. 04.92.881), a przede wszystkim:

  • posiadać oznakowanie CE, albo
  • być oznakowane znakiem budowlanym,

 W przypadku wystąpienia innych warunków od przyjętych w ,,Projekcie budowlanym remontu stropodachu w nawie 4" Wykonawca musi przerwać roboty i powiadomić projektanta, który określi sposób dalszej realizacji.

 Zamawiający informuje, że przedmiar robót w przedmiotowym postępowaniu (Załącznik nr 12) jest jedynie dokumentem poglądowym, pomocniczym dla Wykonawcy do przygotowania Tabeli Elementów Ryczałtowych (Załącznik nr 7), stanowiącej integralną część Formularza ofertowego.

 WARUNKI PŁATNOŚCI

 Wykonawcy przysługiwać będzie wynagrodzenie ryczałtowe - zgodne z ofertą Wykonawcy, obejmujące wszystkie koszty bezpośrednie i pośrednie, niezbędne do terminowego i prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, zysk oraz wszystkie wymagane przepisami prawa podatki i opłaty, w tym podatek VAT.

 Wykonawca powinien uwzględnić w cenie oferty wszystkie informacje o przedmiocie zamówienia, a w szczególności informacje, wymagania i warunki podane w ,,Projekcie budowlanym remontu stropodachu w nawie 4". Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania przedmiotu i zakresu zamówienia nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia ryczałtowego.

 Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zaliczki na poczet realizacji przedmiotu niniejszego zapytania.

 Zamawiający przewiduje płatności częściowe, za elementy robót wykonane zgodnie z harmonogramem rzeczowo - finansowym oraz płatność końcową, po wykonaniu całości prac objętych umową.

 Faktury przejściowe wystawiane będą przez Wykonawcę nie częściej niż raz miesiącu, przy czym pierwsza faktura przejściowa zostanie wystawiona nie wcześniej niż po zakończeniu pierwszego miesiąca kalendarzowego, w którym realizowana będzie umowa. Faktury przejściowe wystawiane będą każdorazowo na podstawie protokołu częściowego odbioru robót, obejmującego roboty wykonane w danym okresie rozliczeniowym, zgodnie z harmonogramem rzeczowo finansowym.

 Wartość każdej faktury przejściowej nie może przekroczyć 80% wynagrodzenia należnego Wykonawcy za elementy robót wykonane w danym okresie rozliczeniowym.

 ZABEZPIECZENIE REALIZACJI UMOWY

 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wniósł Zamawiającemu przed podpisaniem umowy zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 10% ceny całkowitej podanej w ofercie do momentu podpisania niniejszej umowy.

 Zabezpieczenie może być wniesione w jednej z form określonych w art. 148 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 ze zm.), a w przypadku zgody Zamawiającego również w jednej z form określonych w art. 148 ust. 2 ww. ustawy.

 GWARANCJA i RĘKOJMIA

 Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane na okres 60 miesięcy, licząc od daty podpisania protokołu końcowego odbioru robót.

 IV. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU.

 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

 a. Posiadania uprawnień do wykonywania niezbędnych prac oraz nie znajdują się w stanie likwidacji i upadłości.

 Wykonawca celem wykazania spełnienia warunku jest zobowiązany złożyć Zamawiającemu oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania wraz z aktualnym odpisem z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy od terminu składania ofert.

 b.Posiadania wiedzy, doświadczenia oraz potencjału technicznego.

 Warunek zostanie uznany za spełniony, w przypadku gdy Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał z należytą starannością 1 umowę (zamówienie), której przedmiotem były prace remontowe dachu o powierzchni min. 500 m2, o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł.

 Wykonawca celem wykazania spełnienia warunku jest zobowiązany załączyć do oferty wykaz usług wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do niniejszego zapytania oraz poświadczenie (np. referencje) należytego wykonania każdej z wykazanych usług.

 c.Dysponowania osobami, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia, które spełniają następujące wymogi:

 1) co najmniej jedną osobą spełniającą łącznie wszystkie następujące wymagania:

- posiadająca uprawnienia kierownika budowy w robotach budowlanych w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń oraz

- posiadająca uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r., poz. 290 ze zm.) w specjalności konstrukcyjno - budowlanej do kierowania robotami oraz

- posiadająca 5 letnie doświadczenie zawodowe (liczone od dnia uzyskania uprawnień budowlanych) w kierowaniu robotami budowlanymi, w tym doświadczenie w sprawowaniu funkcji kierownika budowy przy realizacji minimum 1 inwestycji, której przedmiotem były prace remontowe dachu o powierzchni min. 500 m2, o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł. oraz

- będąca członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2016 r., poz. 1725);

 Zamawiający dopuszcza uprawnienia budowlane odpowiadające wymaganym, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane, a także ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2016 r. poz. 65).

 Warunek zostanie uznany za spełniony w przypadku, gdy Wykonawca złoży wykaz osób według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do niniejszego zapytania wraz z oświadczeniem zgodne z wzorem określonym w Załączniku nr 5.

 Zamawiający dopuszcza zmianę wskazanej w ofercie osoby na inną, posiadającą uprawnienia i doświadczenie co najmniej równoważne w stosunku do osoby wskazanej w ofercie.

 d. Znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

 Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że posiada ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 500.000,00 zł na jedno i wszystkie zdarzenia.

 Warunek zostanie uznany za spełniony, w przypadku gdy Wykonawca złoży wraz z ofertą aktualny dokument potwierdzający posiadanie przez Wykonawcę ubezpieczenia OC na kwotę nie mniejszą niż 500.000,00 zł na jedno i wszystkie zdarzenia wraz z dowodem potwierdzenia opłacenia składki.

 2. Informacje na temat zakresu wykluczenia:

 W celu uniknięcia konfliktu interesów zamówienia publiczne, nie mogą być udzielone podmiotom powiązanym osobowo i kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

a.uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,

b.posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,

c. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,

d.pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

 Wykonawca jest obowiązany dołączyć do oferty oświadczenie o braku ww. powiązań według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do Zapytania ofertowego.

 Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych należy przedłożyć w oryginale lub uwierzytelnionej kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza lub przez organ równorzędny w świetle obowiązujących przepisów. Oświadczenie winno zostać podpisane przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy składającego ofertę.

 W przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę powiązanego osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym, zostanie on wykluczony z udziału w niniejszym postępowaniu.

 Ponadto Wykonawca, który nie spełni warunków o których mowa w pkt 1 lit. a do d zostanie wykluczony z postępowania.

 V. RODZAJE I OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE KIEROWAŁ SIĘ PRZY WYBORZE OFERTY.

1. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:

1)    CENA: 80 pkt (80 %)

2)    TERMIN WYKONANIA: 20 pkt (20%)

2. Maksymalna liczba punktów w danym kryterium równa jest określonej wadze kryterium w %.

3. Oferty oceniane będą punktowo.

4. Przyznawanie liczby punków poszczególnym ofertom będzie się odbywać wg następujących zasad:

1) Cena oferty (C)

Ocenie zostanie poddana cena oferty brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym (stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego). W zakresie kryterium ,,Cena oferty" oferta może uzyskać maksymalnie 80 punktów.

Liczba punktów, którą można uzyskać w kryterium ,,Cena oferty",  zostanie obliczona wg wzoru:

                                  najniższa cena ofertowa brutto spośród złożonych ofert    

Cena oferty  =              -------------------------------------------------------------          x 80 pkt.

                                           cena brutto oferty badanej

2) Termin wykonania (T)

Ocenie zostanie poddany podany przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym (stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego) termin wykonania przedmiotu umowy. W zakresie kryterium ,,Termin wykonania", oferta może uzyskać maksymalnie 20 punktów.

W zakresie tego kryterium Zamawiający zastrzega, iż najdłuższy termin wykonania przedmiotu umowy wynosi do 31.05.2018 r., czyli (0 pkt.).

Liczba punktów, którą można uzyskać w kryterium ,,Termin wykonania", zostanie obliczony w następujący sposób:

        - termin wykonania przedmiotu umowy do 30.04.2018 r.  - 20 pkt.

        - termin wykonania przedmiotu umowy do 15.05.2018r.  - 10 pkt.

        - termin wykonania przedmiotu umowy  do 31.05.2018 r. - 0 pkt.

Jeżeli Wykonawca zaproponuje termin wykonania przedmiotu umowy późniejszy niż do 31.05.2018 r., jego oferta zostanie odrzucona jako oferta niezgodna z treścią zapytania ofertowego.

Jeżeli Wykonawca  zaproponuje termin wykonania przedmiotu umowy krótszy niż do 30.04.2018 r., do oceny ofert w kryterium ,,Termin wykonania", zostanie przyjęty termin do 30.04.2018 r., czyli najkrótszy, zgodny z żądaniem i możliwościami Zamawiającego.

 Brak podania przez Wykonawcę w ofercie terminu wykonania przedmiotu umowy, spowoduje, że Zamawiający przyjmie najdłuższy termin wykonania przedmiotu umowy do 31.05.2018 r., a Wykonawca otrzyma w tym kryterium 0 pkt.

 5. Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:

L = C +T

gdzie:

L - całkowita liczba punktów,

C - punkty uzyskane w kryterium ,,Cena oferty",

T - punkty uzyskane w kryterium ,,Termin wykonania".

6. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku z zachowaniem zasady zaokrągleń matematycznych.

7. Oferta, która uzyska największą liczbę punktów w wyniku zsumowania punktów za kryteria ,,Cena oferty " i ,,Termin wykonania", zostanie uznana za najkorzystniejszą.

8. Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który uzyska najwyższą liczbę punktów w wyniku oceny oferty.

9. W toku dokonywania oceny złożonych ofert, Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert.

10. Zamawiający poprawia w ofercie:

a) oczywiste omyłki pisarskie,

b) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,

c) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zapytaniem ofertowym, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty - niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.

11. Jeżeli w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia o poprawieniu omyłki, o której mowa w ust. 10 lit. c, Wykonawca nie zgodzi się na poprawienie tej omyłki, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona.

 VI. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA.

Maksymalny termin realizacji przedmiotu zamówienia: od dnia zawarcia umowy do dnia 31 maja 2018 r.

VII. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA ORAZ TERMIN ZŁOŻENIA OFERTY:

1. Ofertę należy złożyć na Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania.

Cena podana w ofercie winna uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia.

2. Cena ofertowa nie podlega zmianie po złożeniu oferty.

3. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych oraz składania ofert wariantowych. Oferty złożone w taki sposób nie będą rozpatrywane.

5. Oferta oraz wszystkie załączniki muszą być podpisane przez osobę/by upoważnioną/ne do reprezentacji Wykonawcy.

6. Wzory dokumentów dołączone do niniejszego Zapytania powinny zostać wypełnione przez Wykonawcę i dołączone do oferty.

Pełna oferta winna zawierać:

  • FORMULARZ OFERTOWY - zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 wraz z oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania oraz z aktualnym odpisem z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy od terminu składania ofert, a także Tabelę Elementów Ryczałtowych przygotowaną w oparciu o załączony wzór stanowiący Załącznik nr 7 przy uwzględnieniu całej dokumentacji projektowej oraz wizji lokalnej,
  • POTWIERDZENIE PRZEPROWADZENIA WIZJI LOKALNEJ - zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2;
  • WYKAZ WYKONANYCH USŁUG - zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 wraz z poświadczeniem (np. referencje) należytego wykonania każdej z wykazanych usług,
  • WYKAZ OSÓB - zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 wraz z OŚWIADCZENIEM O POSIADANIU WYMAGANYCH UPRAWNIEŃ BUDOWLANYCH - zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 5,
  • aktualny dokument potwierdzający posiadanie przez Wykonawcę ubezpieczenia OC na kwotę nie mniejszą niż 500.000,00 zł na jedno i wszystkie zdarzenia wraz z dowodem potwierdzenia opłacenia składki,
  • OŚWIADCZENIE O BRAKU POWIĄZAŃ OSOBOWYCH LUB KAPITAŁOWYCH Z ZAMAWIAJĄCYM według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do Zapytania ofertowego.

7.Ofertę należy złożyć:

a)    pocztą na adres: Gorzowski Rynek Hurtowy S.A., ul. Targowa 11, 66-400 Gorzów Wlkp.

b)    osobiście w siedzibie Gorzowskiego Rynku Hurtowego S.A., ul. Targowa 11, 66-400 Gorzów Wlkp. w SEKRETARIACIE (I piętro)

Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z adresem Wykonawcy (zapieczętowanej w sposób gwarantujący zachowanie w poufności jej treści oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność) z dopiskiem: ,,Oferta na remont stropodachu w nawie 4 Hali Targowej Nr 2 - Gorzów Wlkp."

Nie dopuszcza się składania ofert w wersji elektronicznej.

8. Termin składania ofert upływa w dniu: 23 października 2017 r. o godz. 12:00.

 Oferty, które wpłyną po wyznaczonym terminie składania ofert nie będą rozpatrywane.

9. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

10. W toku dokonywania badania i oceny ofert, Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień co do treści oferty oraz złożonych dokumentów. 

 VIII. UDZIELANIE WYJAŚNIEŃ DO ZAPYTANIA OFERTOWEGO.

 Osoba do kontaktów ze strony Zamawiającego:

Stanisław Marek - Prokurent, Dyrektor Zarządzający GRH S.A.

tel. 95 720 60 28

grh@grh.pl

 IX. ROZSTRZYGNIĘCIE POSTĘPOWANIA I ZLECENIE REALIZACJI ZAMÓWIENIA.

 O wynikach postępowania jego uczestnicy zostaną poinformowani korespondencyjnie. Stosowna informacja zostanie również umieszona na stronie internetowej Spółki.

Do podmiotu wybranego w wyniku rozstrzygnięcia postępowania zostanie skierowane zawiadomienie
o miejscu i terminie zawarcia umowy.

 Zastrzeżenia:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienie niniejszego postępowania na każdym jego etapie bez podania uzasadnienia, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.

 Zasady poufności:

Uczestnik postępowania zobowiązuje się do zachowania w poufności wszelkich informacji dotyczących działalności GRH S.A. do których uzyskał dostęp w toku trwania postępowania i które stanowią tajemnicę Spółki - organizatora postępowania.

Obowiązek ten dotyczy w takim samym zakresie uczestnika postępowania jak i jego pracowników, osób świadczących usługi na rzecz uczestnika, a także podwykonawców uczestnika.

Załączniki do pobrania ze strony:

https://www.grh.pl/aktualnosci/pokaz/78_zapytanie_ofertowe_nr_1092017_na_remont_stropodachu_w_nawie_4_hali_targowej_nr_2_?_gorzow_wlkp

 

 

 

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj



Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.