eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szamotuły › Hala produkcyjna z zapleczem socjalnym i kotłownią oraz drogi, parkingi i chodniki przyobiektowe



OGŁOSZENIE Z DNIA 2016-09-27


NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Nazwa: Produkcja Zniczy i Lampionów CEiM Marek Cyprowski
Adres: Sportowa 5a, 64-500 Szamotuły
Telefon: 607665593
e-mail: zobacz email


Osoba upoważniona do kontaktów:
Edyta Cyprowska
Telefon: 607075885
Email: zobacz email


PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Określenie przedmiotu zamówienia:
Hala produkcyjna z zapleczem socjalnym i kotłownią oraz drogi, parkingi i chodniki przyobiektowe

Miasto: Szamotuły

Województwo: wielkopolskie


PROCEDURA

Rodzaj zamówienia: roboty budowlane

Tryb postępowania: tryb podstawowy lub przetarg nieograniczony

Termin składania ofert: 2016-10-11


TREŚĆ PRZETARGU

                        

 

                                                                                                            Szamotuły, dnia 27.09.2016r.

CYPROWSKI MAREK

PRODUKCJA ZNICZY I LAMPIONÓW CEIM

ul. Sportowa 5a

64-500 Szamotuły

NIP: 7871003063

 

ZAPYTANIE OFERTOWE 1/2016

 

W związku z planowaną realizacją projektu pn. ,,Wzrost konkurencyjności firmy CEIM poprzez wdrożenie innowacyjnej linii dozująco-homogenizującej umożliwiającej produkcję nowego typu wkładów oraz dywersyfikację oferty firmy"" w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020, Działanie 1.5, Poddziałanie 1.5.2, CYPROWSKI MAREK PRODUKCJA ZNICZY I LAMPIONÓW CEIM ogłasza zgodnie z zasadą konkurencyjności postępowanie w trybie zapytania ofertowego na wybór wykonawcy następującego elementu projektu:

 

1. Przedmiot zamówienia:

Zapytanie ofertowe podzielone jest na części - część I i II. Oferty można złożyć wyłącznie na część I, wyłącznie na część II lub na część I i II. Każda z części oceniana będzie oddzielnie.

 

  1. Część I: Budowa hali produkcyjnej wraz z zapleczem socjalnym i kotłownią, w skład której wejdą:

  • hala produkcyjna 405m2,

  • kotłownia z zapleczem socjalnym 46 m2

  • zbiorniki na parafinę z przepompownią,

  1. Część II: Budowa dróg, parkingów i chodnika przyobiektowego.

 

 

Planowane prace budowlane na działce o numerze ewidencyjnym 170/3, położonej w Piaskowie, gmina Szamotuły.

 

  • Powierzchnia działki 7000 m2

  • Powierzchnia zabudowy hali projektowanej 451 m2

  • Powierzchnia użytkowa: 412,91 m2

  • Kubatura: 2176,62 m3

  • Wskaźnik intensywności zabudowy 58,13%

 

Zakres planowanych prac:

 

Aby powstał budynek o podanej wyżej charakterystyce, konieczne jest wykonanie szeregu prac budowlanych:

Część I:

  • roboty ziemne,

  • wykopanie fundamentów,

  • stworzenie konstrukcji dachu,

  • elewacja,

  • stolarka okienno-drzwiowa,

  • instalacja wodna -kanalizacyjna,

  • instalacja elektryczna i co,

  • instalacje wentylacyjne i klimatyzacyjne,

  • instalacje technologiczne,

Część II:

  • droga, parking, chodnik przyobiektowy.

 

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Projekt Budowlany wraz z załącznikami, który jest niezbędny do oceny kosztów wykonania przedmiotu zamówienia. Projekt budowlany zawiera szczegółową informację odnośnie zakresu prac dla części I i dla części II.

Projekt Budowlany wraz z załącznikami dostępny jest do wglądu w siedzibie firmy: PRODUKCJA ZNICZY I LAMPIONÓW CEIM MAREK CYPROWSKI, ul. Sportowa 5a, 64-500 Szamotuły.

Zaleca się, aby Wykonawca zapoznał się z terenem budowy, jego otoczeniem i pozyskał dla siebie oraz na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie informacje, które mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty i przydatne do wyceny usługi. Koszt oględzin miejsca budowy ponosi Wykonawca.

Cena ofertowa musi zawierać wszystkie koszty kompletnego wykonania robót w ramach części I (dla części I zapytania) i części II (dla części II zapytania).

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):

 

45000000-7 Roboty budowlane

 

2. Planowany termin realizacji zamówienia: 15.12.2016 r. (dla obydwu części)

 

3. Warunki udziału w postępowaniu:

 

Do postępowania zostaną dopuszczeni oferenci spełniający następujące warunki:

 

  1. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

  2. Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia we wskazanych terminach.

  3. Posiadanie niezbędnej wiedzy oraz dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub zagwarantowanie odpowiednich podwykonawców posiadających niezbędną wiedzę i doświadczenie dysponujących odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

  4. Złożenie oświadczeń na ofercie o braku występowania powiązań

  5. Przygotowanie oferty w języku polskim

  6. Posiadanie ubezpieczenia OC o wartości sumy gwarancyjnej minimum 1 000 000 zł

  7. Posiadanie osób które posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, będącymi członkami właściwej izby samorządu zawodowego

 

 

 

Zamawiający w celu potwierdzenia spełnienia w/w warunków wymaga przedłożenia następujących dokumentów:

 

  1. Złożenie oferty zawierającej:

  • nazwę i adres oferenta,

  • data wystawienia oferty,

  • dane pozwalające ocenić ofertę i przyznać punkty w ramach kryteriów,

  • termin ważności oferty.

 

  1. Złożenie na ofercie oświadczeń o następującej treści:

  • Wykonawca oświadcza, że zna i akceptuje warunki realizacji zamówienia określone w zapytaniu ofertowym oraz nie wnosi żadnych zastrzeżeń i uwag w tym zakresie.

  • Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

  • Znajdujemy się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia we wskazanych terminach.

  • Wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub zagwarantowanie odpowiednich podwykonawców posiadających niezbędną wiedzę i doświadczenie dysponujących odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

  • Posiadam ubezpieczenia OC o wartości sumy gwarancyjnej minimum 1 000 000 zł. Dodatkowo należy załączyć dowód opłaty pełnej składki za w/w polisę.

  • Posiadam osoby, które posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, będącymi członkami właściwej izby samorządu zawodowego.

 

4. Opis sposobu przygotowania oferty:

 

Oferta może być złożona na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do zapytania ofertowego - dla części I; załącznik nr 2 do zapytania ofertowego - dla części II) lub na formularzu oferenta, wraz z załącznikami i oświadczeniami wyszczególnionymi w jego treści spójnymi z pkt 3 niniejszego zapytania ofertowego.

 

Oferta dla każdej z części musi spełniać wymagania wskazane w zapytaniu ofertowym.

 

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych - rozpatrywane będą tylko oferty kompletne dla części I i dla części II.

 

 

Sposoby składania ofert:

 

  1. osobiście w siedzibie firmy: PRODUKCJA ZNICZY I LAMPIONÓW CEIM MAREK CYPROWSKI, ul. Sportowa 5a, 64-500 Szamotuły

  1. pocztą, listem poleconym, kurierem na adres firmy: PRODUKCJA ZNICZY I LAMPIONÓW CEIM MAREK CYPROWSK ul. Sportowa 5a, 64-500 Szamotuły

  2. pocztą elektroniczną na adres mailowy: marek@ceim.pl

 

Termin dostarczania ofert upływa w dniu: 10.10.2016 r.

 

  • Oferty dostarczone Zamawiającemu po terminie składania ofert nie będą przyjęte i będą oferentom zwracane bez otwierania. Skuteczne złożenie oferty oznacza otrzymania oferty przez Zamawiającego przed terminem składania ofert. Zmiany albo wycofanie oferty przez oferenta przed upływem terminu składania ofert jest dopuszczalne.

  • Kończąc procedurę oceny ofert Zamawiający podejmie decyzję o wyborze najkorzystniejszej oferty.

  • Zamawiający zastrzega sobie prawo do niedokonania wyboru najkorzystniejszej oferty. W każdym czasie postępowania przetargowego dotyczącego wyboru wykonawcy, Zamawiający ma prawo do jego zakończenia bez wyboru jakiegokolwiek oferenta. Oferentom nie przysługują wobec Zamawiającego jakiekolwiek roszczenia z tego tytułu.

  • Zamawiający niezwłocznie powiadomi oferentów oraz ogłosi na swojej stronie internetowej o wynikach postępowania albo o zamknięciu postępowania bez dokonania wyboru Wykonawcy.

 

 

5. Termin ważności oferty: minimum 90 dni od daty wystawienia oferty.

 

6. Kryteria oceny ofert:

 

Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria:

 

kryteria oceny ofert

waga

maksymalna liczba punktów

a) cena netto w PLN

80%

80

b) gwarancja

20%

20

 

Sposób przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny oferty:

  1. Punkty w ramach kryterium ceny netto w PLN będą przyznawane wg następującej formuły:

 

C min

A n = ----------------- x 100 x 80%

C r

 

C min - cena minimalna w zbiorze

C r - cena oferty rozpatrywanej

A n - ilość punktów przyznana ofercie

 

  1. Punkty w ramach kryterium okres gwarancji w miesiącach będą przyznawane wg następującej formuły:

 

G r

G n = ----------------- x 100 x 20%

G max

G max - najdłuższy okres gwarancji w zbiorze

G r - okres gwarancji oferty rozpatrywanej

G n - ilość punktów przyznana ofercie

 

7. Informacja na temat zakresu wykluczenia z możliwości realizacji zamówienia.

 

Z możliwości realizacji zamówienia wyłączone są podmioty, które są powiązane osobowo lub kapitałowo z PRODUKCJA ZNICZY I LAMPIONÓW CEIM MAREK CYPROWSKI. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązanie między PRODUKCJA ZNICZY I LAMPIONÓW CEIM MAREK CYPROWSKI lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu PRODUKCJA ZNICZY I LAMPIONÓW CEIM MAREK CYPROWSKI lub osobami wykonującymi w imieniu PRODUKCJA ZNICZY I LAMPIONÓW CEIM MAREK CYPROWSKI czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:

1) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;

2) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;

3) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;

4) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli;

5) pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności tych osób;

 

Potwierdzeniem braku powiązań kapitałowych lub osobowych jest złożenie przez oferenta oświadczenia o braku występowania w/w powiązań na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do zapytania ofertowego).

 

8. Warunki dokonania zmiany umowy:

 

  • Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy.

  • Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku zaistnienia okoliczności spowodowanych czynnikami zewnętrznymi, np. zmiana warunków płatności, zmiana terminu realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych

  • W przypadku braku realizacji zamówienia zgodnie z przedstawioną ofertą naliczone zostaną kary umowne.

 

Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia wykonawcy wyłonionemu w trybie zasady konkurencyjności zamówień publicznych uzupełniających, w wysokości nieprzekraczającej 50% wartości zamówienia publicznego określonej w umowie zawartej z wykonawcą.

 

Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia wybranemu wykonawcy robót budowlanych zamówień publicznych dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym i nieprzekraczających 50% wartości realizowanego zamówienia publicznego, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, jeżeli:

  1. z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów lub

  2. wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego.

 

Zastrzeżenia

 

  • Niniejsze zapytanie ofertowe nie zobowiązuje firmy PRODUKCJA ZNICZY I LAMPIONÓW CEIM MAREK CYPROWSKI do żadnego określonego działania:

  • Wydanie niniejszego zapytania ofertowego nie zobowiązuje firmy PRODUKCJA ZNICZY I LAMPIONÓW CEIM MAREK CYPROWSKI do akceptacji oferty, w całości lub części i nie zobowiązuje firmy PRODUKCJA ZNICZY I LAMPIONÓW CEIM MAREK CYPROWSKI do składania wyjaśnień czy powodów akceptacji lub odrzucenia oferty.

  • PRODUKCJA ZNICZY I LAMPIONÓW CEIM MAREK CYPROWSKI nie może być pociągana do odpowiedzialności za jakiekolwiek koszty czy wydatki poniesione przez oferentów w związku z przygotowaniem i dostarczeniem oferty.

  • PRODUKCJA ZNICZY I LAMPIONÓW CEIM MAREK CYPROWSKI zastrzega sobie prawo w każdej chwili do zmian całości lub części zapytania ofertowego

 

 

 

 

 

 

...........................

podpis i pieczęć firmy

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego 1/2016 (dla części I)

Formularz ofertowy

 

 

 

Oferta dla:
CYPROWSKI MAREK

PRODUKCJA ZNICZY I LAMPIONÓW CEIM

ul. Sportowa 5a

64-500 Szamotuły

 

 

 

W odpowiedzi na zapytanie ofertowe z dnia 27.09.2016 r. dotyczące budowy hali produkcyjnej wraz z zapleczem socjalnym i kotłownią związanej z projektem pn. ,,Wzrost konkurencyjności firmy CEIM poprzez wdrożenie innowacyjnej linii dozująco-homogenizującej umożliwiającej produkcję nowego typu wkładów oraz dywersyfikację oferty firmy" składam niniejszą ofertę na wykonanie w/w zamówienia.

 

 

 

I. Nazwa i dane adresowe wykonawcy

 

Nazwa: ...................................................................*

 

Adres: .....................................................................*

 

NIP: .........................................................................*

 

II. Warunki cenowe oferty

 

UWAGA: podstawowym dokumentem do dokonania wyceny w zakresie robót budowlanych jest dokumentacja projektowa, niniejsze zestawienie stanowi jedynie dokument uzupełniający
w celach przygotowania oferty do postępowania ofertowego.

 

Gwarancja: ............................ miesięcy*

Ważności oferty: ........ dni* (minimum 90 dni od daty wystawienia oferty)

 

 

 

 

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zapytania ofertowego:

 

 

L.p.

Przedmiot zamówienia

Cena netto w PLN*

Cena brutto w PLN*

1.

Roboty ziemne

 

 

2.

Wykopanie fundamentów

 

 

3.

Stworzenie konstrukcji dachu

 

 

4.

Elewacja

 

 

5.

Stolarka okienno-drzwiowa

 

 

6.

Instalacja wodno-kanalizacyjna

 

 

7.

Instalacja elektryczna i co

 

 

8.

Instalacja wentylacyjna i klimatyzacyjna

 

 

9.

Instalacja technologiczna

 

 

 

 

Razem:

 

 

 

 

 

Oświadczenia Wykonawcy

 

Ja (my) niżej podpisany (i) oświadczam (y), że:

 

  1. Wykonawca oświadcza, że zna i akceptuje warunki realizacji zamówienia określone w zapytaniu ofertowym oraz nie wnosi żadnych zastrzeżeń i uwag w tym zakresie.

  2. Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

  3. Wykonawca posiada niezbędną wiedzę dotyczącą przedmiotu zamówienia lub zobowiązujemy się do udostępnienia podmiotów zdolnych do wykonania zamówienia.

  4. Znajdujemy się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia we wskazanych terminach.

  5. Wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub zagwarantowanie odpowiednich podwykonawców posiadających niezbędną wiedzę i doświadczenie dysponujących odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

  6. Posiadam osoby, które posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, będącymi członkami właściwej izby samorządu zawodowego

  7. Posiadam ubezpieczenia OC o wartości sumy gwarancyjnej minimum 1 000 000 zł.

  8. Oświadczam, iż Spółka jest/Spółka nie jest** powiązana osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania pomiędzy Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:

a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;

b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;

c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;

d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub pozostawania w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli;

e) pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności tych osób;

 

 

Załączniki do niniejszego formularza ofertowego:

 

1 Dowód uiszczenia opłaty składki za OC

 

 

Miejscowość ........................, dnia........................ r.*

_________________________________
(podpis i pieczęć wystawcy oferty)*

*dane obligatoryjne

** niepotrzebne skreślić

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego 1/2016 (dla części II)

Formularz ofertowy

 

 

 

Oferta dla:
CYPROWSKI MAREK

PRODUKCJA ZNICZY I LAMPIONÓW CEIM

ul. Sportowa 5a

64-500 Szamotuły

 

 

 

W odpowiedzi na zapytanie ofertowe z dnia 27.09.2016 r. dotyczące budowy hali produkcyjnej wraz z zapleczem socjalnym i kotłownią związanej z projektem pn. ,,Wzrost konkurencyjności firmy CEIM poprzez wdrożenie innowacyjnej linii dozująco-homogenizującej umożliwiającej produkcję nowego typu wkładów oraz dywersyfikację oferty firmy" składam niniejszą ofertę na wykonanie w/w zamówienia.

 

 

 

I. Nazwa i dane adresowe wykonawcy

 

Nazwa: ...................................................................*

 

Adres: .....................................................................*

 

NIP: .........................................................................*

 

II. Warunki cenowe oferty

 

UWAGA: podstawowym dokumentem do dokonania wyceny w zakresie robót budowlanych jest dokumentacja projektowa, niniejsze zestawienie stanowi jedynie dokument uzupełniający
w celach przygotowania oferty do postępowania ofertowego.

 

Gwarancja: ............................ miesięcy*

Ważności oferty: ........ dni* (minimum 90 dni od daty wystawienia oferty)

 

 

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zapytania ofertowego:

 

 

L.p.

Przedmiot zamówienia

Cena netto w PLN*

Cena brutto w PLN*

10.

Droga, parking, chodnik przyobiektowy.

 

 

 

 

 

Razem:

 

 

 

 

 

Oświadczenia Wykonawcy

 

Ja (my) niżej podpisany (i) oświadczam (y), że:

 

  1. Wykonawca oświadcza, że zna i akceptuje warunki realizacji zamówienia określone w zapytaniu ofertowym oraz nie wnosi żadnych zastrzeżeń i uwag w tym zakresie.

  2. Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

  3. Wykonawca posiada niezbędną wiedzę dotyczącą przedmiotu zamówienia lub zobowiązujemy się do udostępnienia podmiotów zdolnych do wykonania zamówienia.

  4. Znajdujemy się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia we wskazanych terminach.

  5. Wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub zagwarantowanie odpowiednich podwykonawców posiadających niezbędną wiedzę i doświadczenie dysponujących odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

  6. Posiadam osoby, które posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, będącymi członkami właściwej izby samorządu zawodowego

  7. Posiadam ubezpieczenia OC o wartości sumy gwarancyjnej minimum 1 000 000 zł.

  8. Oświadczam, iż Spółka jest/Spółka nie jest** powiązana osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania pomiędzy Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:

a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;

b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;

c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;

d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub pozostawania w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli;

e) pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności tych osób;

 

 

Załączniki do niniejszego formularza ofertowego:

 

1 Dowód uiszczenia opłaty składki za OC

 

 

Miejscowość ........................, dnia........................ r.*

_________________________________
(podpis i pieczęć wystawcy oferty)*

*dane obligatoryjne

** niepotrzebne skreślić

 

 

 

 

 



ZAŁĄCZNIKI DO PRZETARGU:


Aktualizacje do przetargu:


2016-09-27 19:10:22

Przetarg nieograniczony

2016-09-28 07:42:27

Data zakończenia składania ofert do 11.10.2016 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj



Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.