Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-13
Krosno: Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania
dla Sądu Rejonowego w Krośnie
Numer ogłoszenia: 100045 - 2008; data zamieszczenia: 13.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Krośnie, ul. Sienkiewicza 12, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 013 4375600, fax 013 4321319.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.krosno.sr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania dla Sądu Rejonowego w Krośnie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Komputery - 6 szt. Monitory - 20 szt. Notebook - 2szt. Drukarki - 14 szt. Urządzenie wielofunkcyjne - 1 szt. Klawiatura - 11szt. Mysz optyczna - 13 szt Biurkowy 8-portowy przełącznik - 2 szt. Oprogramowanie antywirusowe - 1 licencja Total Commander v.7 - 2 licencje Abbyy PDF Transformer - 2 licencje Zestaw Tower to Rack Conversion Kit 3szt. Zasilacz do obudowy - 3 szt. Uniwersalna pamięć do notebooka - 1 szt. Windows VISTA Business - 1 licencja Kieszeń serwerowa HP/Compaq -2szt. Gigabit Switch 24-port + 4 sloty - 24 porty -2 szt. Konwerter USB- COM - 1 szt.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) Oryginalny kod CPV: 30.24.00.00 - Oprogramowanie Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne Oryginalny kod CPV: 30.21.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów Oryginalny kod CPV: 30.21.72.30 - Pamięci Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.72.30 - Pamięci Oryginalny kod CPV: 30.23.32.31 - Drukarki laserowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.10 - Drukarki laserowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 8.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności. Do potwierdzenia: - aktualnym odpisem z właściwego rejestru lub aktualnym zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 8.2. Znajdują się w sytuacji finansowej pozwalającej na realizację zamówienia. 8.3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny. 8.4. Dysponują osobami zdolnymi do realizacji zamówienia. Warunki od pkt. 8.2 do 8. 4 do potwierdzenia: - oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 8.5. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust1 oraz ust. 2 pkt. 1 ustawy. Do potwierdzenia : a) dla osób zamieszkałych na terenie RP lub posiadających obywatelstwo polskie - aktualną informacją z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) dla osób posiadających obce obywatelstwo lub nie zamieszkałych na terenie RP - równoważnym zaświadczeniem właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, a w przypadku, gdy nie można ustalić obywatelstwa kraju, w którym mają miejsce stałego zamieszkania w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualną informacją z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) aktualnym zaświadczeniem właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającym, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e) aktualnym zaświadczeniem właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającym, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8.6. Udzielą co najmniej 36 miesięcznej gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. b) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 4. c) Dla osób zamieszkałych na terenie RP lub posiadających obywatelstwo polskie - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (załącznik nr 5). d) Dla osób posiadających obce obywatelstwo lub nie zamieszkałych na terenie RP - równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, a w przypadku, gdy nie można ustalić obywatelstwa kraju, w którym mają miejsce stałego zamieszkania w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (załącznik nr 6). e) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (załącznik nr 7). f) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (załącznik nr 8). g)Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (załącznik nr 9). h) Wykonawcy występujący wspólnie w postępowaniu załączają do oferty umowę określającą wzajemne relacje między podmiotami występującymi wspólnie i pełnomocnictwo do reprezentowania ich w toczącym się postępowaniu (załącznik nr 10). Dokumenty wymienione w pkt 9 lit. b, e, g, powinien złożyć każdy z podmiotów oddzielnie. i) Wykonawcy posiadający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP składają dokumenty określone w § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. (Dz. U. nr 87, poz. 605).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krosno.sr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy w Krośnie ul. Sienkiewicza 12 38-400 Krosno pokój nr 407 w godz. od 8.00 do 15.00.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Sąd Rejonowy w Krośnie ul. Sienkiewicza 12 38-400 Krosno pok. nr 413.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie finansowane jest z budżetu Sądu Rejonowego w Krośnie.
INNE PRZETARGI Z KROSNA
- ,,Przebudowa ogrodzenia przy Pałacu Stawiarskich i Zabytkowym Parku w Jedliczu"
- Dostawa mebli i wyposażenie mieszkania treningowego w związku z projektem pn.: "Zwiększenie dostępu do usług wspierających funkcjonowanie dzieci, młodzieży, rodzin biologicznych i pieczy zastępczej"
- ,,Modernizacja szczegółowej osnowy geodezyjnej dla obrębów ewidencyjnych: Bóbrka, Chorkówka, Kopytowa, Leśniówka, Żeglce"
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2453R (ul. ks. S. Staszica w km od 0+097 do 0+243) w Krośnie
- Utworzenie Dziennego Domu "Senior+"
- "Rozwój infrastruktury Lotniska Krosno" - opracowanie dokumentacji projektowej
więcej: przetargi w Krośnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i akcesoriów komputerowych oraz pomocy dydaktycznych dla Ośrodka Szkolno - Wychowawczego nr 2 dla Niesłyszących i Słabosłyszących im. Jana Siestrzyńskiego w Wejherowie
- Dostawa drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala SP ZOZ w Nowej Soli.
- Dostawa systemu zarządzającego trybami obsługi pacjenta w Szpitalnym Oddziale Ratunkowym (TOPSOR) wraz z systemem segregacji medycznej i kardiomonitorem w SP ZOZ Łapach
- Sprzedaż i dostawa subskrypcji oprogramowania komputerowego dla Instytutu Nauk Medycznych Uniwersytetu Rzeszowskiego
- Dostawa oprogramowania Microsoft na rzecz CBA zgodnie z umową dla podmiotów rządowych Microsoft Product and Services Agreement nr 4100013999 (MPSA) lub produktów równoważnych
- Dostawa Sprzętu komputerowego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.