eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Osieczna › Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Kąkolewie ul. Czereśniowa i Wiśniowa



OGŁOSZENIE Z DNIA 2021-02-19


NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Nazwa: GMINA OSIECZNA
Adres: Osieczna
Województwo: wielkopolskie

Telefon: -



PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Określenie przedmiotu zamówienia:
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Kąkolewie ul. Czereśniowa i Wiśniowa

Miasto: Osieczna

Województwo: wielkopolskie

CPV:
45.00.00.00 - Roboty budowlane
45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków


PROCEDURA

Rodzaj zamówienia: roboty budowlane

Tryb postępowania: tryb podstawowy lub przetarg nieograniczony

Termin składania ofert: 2021-03-08


TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Kąkolewie ul. Czereśniowa i Wiśniowa
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OSIECZNA
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050741
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Powstańców Wielkopolskich 6
1.5.2.) Miejscowość: Osieczna
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-113
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.7.) Numer telefonu: +48 65 535 00
1.5.8.) Numer faksu: +48 65 535 06 48
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@osieczna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.osieczna.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II - INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Kąkolewie ul. Czereśniowa i Wiśniowa
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0a329b9c-71da-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00008915
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004387/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Kąkolewo ul. Czereśniowa i Wiśniowa
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/osieczna
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/osieczna
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postepowanie prowadzone jest w jezyku polskim w formie elektronicznej za posrednictwem platformy zakupowej (dalej jako ,,Platforma") pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/osieczna 2. W celu skrocenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje sie, aby komunikacja miedzy Zamawiajacym a Wykonawcami, w tym wszelkie oswiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były w formie elektronicznej za posrednictwem platformy i formularza ,,Wyslij wiadomosc do Zamawiajacego". 3. Zamawiajacy bedzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za posrednictwem platformy. Informacje dotyczace odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiajacy bedzie zamieszczał na platformie w sekcji "Komunikaty". Korespondencja, ktorej zgodnie z obowiazujacymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, bedzie przekazywana w formie elektronicznej za posrednictwem platformy do konkretnego Wykonawcy. 4. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiazek sprawdzania komunikatow i wiadomosci bezposrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez Zamawiajacego, gdyz system powiadomien moze ulec awarii lub powiadomienie moze trafic do folderu SPAM. 5. Zamawiajacy, zgodnie z rozporzadzeniem Prezesa Rady Ministrow z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporzadzania i przekazywania informacji oraz wymagan technicznych dla dokumentow elektronicznych oraz srodkow komunikacji elektronicznej w postepowaniu o udzielenie zamowienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452),"Rozporzadzenie w sprawie srodkow komunikacji"), okresla niezbedne wymagania sprzetowo - aplikacyjne umozliwiajace prace na platformie, tj.: 1) stały dostep do sieci Internet o gwarantowanej przepustowosci nie mniejszej niz 512 kb/s, 2) komputer klasy PC lub MAC o nastepujacej konfiguracji: pamiec min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemow operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, 3) zainstalowana dowolna przegladarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0., 4) właczona obsługa JavaScript, 5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujacy format plikow .pdf, 6) platformazakupowa.pl działa według standardu przyjetego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8, 7) oznaczenie czasu odbioru danych przez platforme zakupowa stanowi date oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głownego Urzedu Miar. 6. Zamawiajacy nie ponosi odpowiedzialnosci za złozenie oferty w sposob niezgodny z Instrukcja korzystania z platformazakupowa.pl, w szczegolnosci za sytuacje, gdy Zamawiajacy zapozna sie z trescia oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złozenie oferty w zakładce ,,Wyslij wiadomosc do Zamawiajacego"). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiajacego za oferte handlowa i nie bedzie brana pod uwage w przedmiotowym postepowaniu, poniewaz nie został spełniony obowiazek narzucony w art. 221 ustawy Pzp.Zamawiajacy informuje, ze instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczace w szczegolnosci logowania, składania wnioskow o wyjasnienie tresci SWZ, składania ofert oraz innych czynnosci podejmowanych w niniejszym postepowaniu przy uzyciu platformazakupowa.pl znajduja sie w zakładce ,,Instrukcje dla Wykonawcow" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13, 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych), zwanego dalej Rozporządzeniem, informuję, iż Administratorem Pani/Pana danych jest Burmistrz Miasta i Gminy Osieczna, ul. Powstancow Wielkopolskich 6, 64-113 Osieczna, tel. +48 65 535 00 16; fax: +48 65 535 06 48, e-mail: urzad@osieczna.pl; 2. Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane beda na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwiazanym z przedmiotowym postepowaniem o udzielenie zamowienia publicznego pn. ,,Budowa sieci kanalizacji sanitranej w Kąkolewie ul. Czereśniowa i Wiśniowa". Odbiorcami przekazanych przez Wykonawce danych osobowych beda osoby lub podmioty, ktorym udostepniona zostanie dokumentacja postepowania zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp, a takze art. 6 ustawy z 6 wrzesnia 2001 r. o dostepie do informacji publicznej. Zamawiajacy nie planuje przetwarzania danych osobowych Wykonawcy w celu innym niz cel okreslony powyzej. Zamawiajacy informuje, ze: Zamawiajacy udostepnia dane osobowe, o ktorych mowa w art. 10 RODO, w celu umozliwienia korzystania ze srodkow ochrony prawnej, o ktorych mowa w dziale IX ustawy Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie; udostepnianie protokołu i załacznikow do protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjatkiem tych, o ktorych mowa w art. 9 ust. 1 RODO, zebranych w toku postepowania o udzielenie zamowienia; w przypadku korzystania przez osobe, ktorej dane osobowe sa przetwarzane przez Zamawiajacego, z uprawnienia, o ktorym mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, Zamawiajacy moze zadac od osoby wystepujacej z zadaniem wskazania dodatkowych informacji, majacych na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakonczonego postepowania o udzielenie zamowienia; skorzystanie przez osobe, ktorej dane osobowe dotycza, z uprawnienia, o ktorym mowa w art. 16 RODO, nie moze naruszac integralnosci protokołu postepowania oraz jego załacznikow.Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres zgodny z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 (Dz. U. z 2011, poz. 67) w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów państwowych.Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej;Posiada Pani/Pan:Prawo dostępu do danych osobowych - art. 15 RODOPrawo do sprostowania danych - art. 16 RODOPrawo ograniczenia przetwarzania - art. 18 RODOPrawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania - art. 21 RODO;Prawo do cofnięcia zgody, jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a, lub art. 9, ust. 2 lit. a RODO.Prawo do przenoszenia danych - art. 20 RODO;Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.Podane dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będzie wobec nich profilowania.Wykonawca jest zobowiazany, w zwiazku z udziałem w przedmiotowym postepowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiazkow formalnoprawnych wymaganych przez RODO i zwiazanych z udziałem w przedmiotowym postepowaniu o udzielenie zamowienia. Naleza do nich obowiazki informacyjne z art. 13 i 14 RODO. W celu zapewnienia, ze Wykonawca wypełnił ww. obowiazki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesow osoby trzeciej, ktorej dane zostały przekazane w zwiazku z udziałem w postepowaniu, Wykonawca składa oswiadczenie o wypełnieniu przez niego obowiazkow informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (tresc oswiadczenia w we wzorze oferty).
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): W postepowaniu o udzielenie zamowienia zgłoszenie zadania ograniczenia przetwarzania, o ktorym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakonczenia tego postepowania; w przypadku, gdy wniesienie zadania dotyczacego prawa, o ktorym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postepowania lub załacznikach do tego protokołu, od dnia zakonczenia postepowania o udzielenie zamowienia zamawiajacy nie udostepnia tych danych, chyba ze zachodza przesłanki, o ktorych mowa w art. 18 ust. 2 rozporzadzenia 2016/679.6.
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej na działkach nr 315/2, 334/10, 334/65, 334/66 w miejscowości Kąkolewo gmina Osieczna. Projektowane do wybudowania sieci zlokalizowane będą pod powierzchnią terenu i nie wymagają trwałego wydzielenia gruntów. Budowa nie rodzi praw do terenu oraz nie narusza prawa własności i uprawnień osób trzecich. Obszar oddziaływania obiektów mieści się w całości na działkach, na których został zaprojektowany.Zaprojektowano rurociągi w ilości:- rurociąg główny PCV-U, SN 8, ?200: L=723,20 m- doprowadzenia do posesji PCV-U, SN 8, ?160: L = 270,45m. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - stanowiące Załącznik nr 6 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ranking ofert przy uwzglednieniu kryterium ceny ustalony bedzie wg wzoru, w skali do 60 punktow, w nastepujacy sposob: C = (Cncb/Cbob) x 60 pkt, gdzie: C - ilosc punktow za cene, Cncb - najnizsza cena brutto, Cbob - cena brutto oferty badanej 2. Ranking ofert przy uwzglednieniu ww. kryterium gwarancji jakosci ustalony bedzie w skali do 40 punktow w nastepujacy sposob: G =( Gb/Gn) x 40 pkt, gdzie: G - ilosc punktow za gwarancje jakosci, Gb - okres gwarancji jakosci oferty badanej, Gn - najdłuzszy zaoferowany okres gwarancji jakosci. Przy ocenie gwarancji jakosci punktowany bedzie okres gwarancji nie krotszy niz 36 miesiecy i nie dłuzszy niz 60 miesiecy. Oferta proponujaca okres gwarancji krotszy niz 36 miesiecy otrzyma 0 pkt. Oferta proponujaca okres gwarancji 60 m-cy lub dłuzszy okres gwarancji otrzyma maksymalnie 40 punktow. Liczba punktow dla pozostałych ofert bedzie proporcjonalna do okresu udzielonej gwarancji i wyliczona według ww. wzoru matematycznego. Oceniany bedzie okres udzielonej gwarancji jakosci wyrazony w miesiacach.3. Za najkorzystniejsza oferte Zamawiajacy uzna oferte z najwieksza iloscia punktow.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji jakosci
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczymOpis spełnienia warunku: W odniesieniu do warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności do występowania w obrocie gospodarczym Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy prowadzący działalność gospodarczą lub zawodową byli wpisani do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym posiadają siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisówZamawiający nie wymaga wykazania spełnienia tego warunku i odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowejOpis spełnienia warunku:W niniejszym postępowaniu Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe na rachunku lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 300.000,00 zł. Zamawiający informuje, że dla potrzeb spełniania warunku opisanego powyżej, jeżeli wartości zostaną podane w walutach innych niż zł/PLN, Zamawiający w celu przeliczenia waluty na zł/PLN przyjmie średni kurs złotego do tej waluty podawany przez NBP na dzień wszczęcia niniejszego postępowania.4) zdolności technicznej lub zawodowejOpis spełnienia warunku:W niniejszym postępowaniu Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:a) zrealizował (rozpoczął i zakończył) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na budowie sieci kanalizacji sanitarnej o wartości minimum 300.000,00 zł brutto,b) dysponuje zarówno na etapie udzielenia zamówienia, jak i jego realizacji kierownikiem budowy, posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych. Zamawiający, określając wymogi dla osób sprawujących samodzielne funkcje techniczne w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 1186 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tj.Dz. U. z 2020 r., poz. 220 ).2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia:1) Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane. 2) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 3. Zasady korzystania z zasobów innych podmiotów:1) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji ekonomicznej lub finansowej podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 3) Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 pkt 3 i 4 ustawy Ppp, a także bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy. 4) Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu. 5) Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert powoływać się na zdolności lub sytuacje podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby. 4. Podwykonawcy:1) Jeżeli Wykonawca powierzył wykonanie części zamówienia podwykonawcy i podwykonawca ten nie jest podmiotem udostępniającym zasoby, Zamawiający nie bada, czy zachodzą wobec tego podwykonawcy podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 108 i 109 ustawy Pzp. 2) Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Przepis art. 122 ustawy Pzp stosuje się odpowiednio.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie żąda złożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym: dokument potwierdzający, że Wykonawca jest wpisany do Krajowego Rejestru Sądowego (dla podmiotów wpisanych do KRS) lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (dla podmiotów wpisanych do CEIDG) lub innego rejestru zawodowego lub handlowego, prowadzonego w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem.Jeżeli Wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1, dane umożliwiające dostęp do ww. rejestrów, Zamawiający nie wzywa do ich złożenia, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne.Forma dokumentów wskazanych w pkt 1 została opisana w SWZ.2) Sytuacja ekonomiczna lub finansowa: informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy nie mniejszą niż 300.000,00 zł, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć ww. dokumentu, składa inny podmiotowy środek dowodowy, który w wystarczający sposób potwierdzi spełnianie warunku udziału w postępowaniu w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej.Forma dokumentów wskazanych w pkt 2 została opisana w SWZ.3) Zdolność techniczna lub zawodowa:a) wykaz co najmniej 1 roboty budowlanej polegającej na budowie sieci kanalizacji sanitarnej o wartości minimum 300.000,00 zł brutto, wykonanej nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem jej rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których robota ta została wykonana, z załączeniem dowodów określających czy ta robota budowlana została wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego robota budowlana była wykonywana, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty,b) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.Forma dokumentów wskazanych w pkt 3 została opisana w SWZ.Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz, o którym mowa w ust. 2 pkt 3 lit. a), dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie żąda złożenia przedmiotowych środków dowodowych.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Dokumenty stanowiące ofertę, które należy złożyć: 1) Formularz oferty - Załącznik nr 1 do SWZ,2) Kosztorys ofertowy.Kosztorys, z uwagi na wynagrodzenie ryczałtowe, będzie pełnił jedynie funkcję pomocniczą, nie będzie traktowany jako część oferty i nie będzie podlegał ocenie przez Zamawiającego.2. Dokumenty składane wraz z ofertą:1) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania i o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 2 do SWZ, 2) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik lub pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,3) Oświadczenie dot. rodzajów robót wykonywanych przez poszczególne podmioty występujące wspólnie (w przypadku oferty składanej wspólnie przez Wykonawców) - Załącznik nr 3 do SWZ .4) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (w sytuacji, kiedy Wykonawca w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby) - Załącznik nr 4 do SWZ .
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych).2. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia 06.04.2021 r.3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:- pieniądzu - wymaganą kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BS Poniec O/Osieczna Nr rachunku: 93 8682 0004 2600 0273 2000 0030. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego);- gwarancjach bankowych;- gwarancjach ubezpieczeniowych;- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.4. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu. Zamawiający zaleca załączenie do oferty dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu na rachunek bankowy zamawiającego (czynność ta skróci czas badania ofert).5. W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji/poręczenia, gwarancja/poręczenie powinny być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać następujące elementy:- nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib,- określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,- kwotę gwarancji/poręczenia,- termin ważności gwarancji/poręczenia,- zobowiązanie gwaranta, do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.6. W przypadku, gdy Wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł je w sposób nieprawidłowy, lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą bądź złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.7. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1-5 ustawy Pzp.8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2) Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 3) Do oferty wspólnej Wykonawcy dołączają pełnomocnictwo. 4) Wszelką korespondencję Zamawiający kieruje do pełnomocnika.5) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania i o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 6) Dokumenty wspólne takie jak: formularz ofertowy, kosztorys, oświadczenie dot. rodzajów robót budowlanych wykonywanych przez poszczególne podmioty występujące wspólnie, składa pełnomocnik Wykonawców w imieniu wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólna.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiana jest mozliwa w nastepujacych przypadkach :1) Zmiana terminu przewidzianego na zakonczenie robot moze nastapic w przypadku: a) wystapienia zmian spowodowanych warunkami atmosf. odbiegajacymi od typowych, uniemozliwiajacymi prowadzenie r. budowl., w szczegolnosci, gdy wystepuje temperatura ponizej 0°C, wiatr uniemozliwiajacy prace maszyn budowlanych, b) zmiany opisu przedm. zamow., w szczegolnosci z powodu braku rozwiazan projektowych, koniecznosci usuniecia błedow lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, na podstawie ktorej realizowany jest przedmiot umowy, c) działania siły wyzszej, d) wstrzymania prac budowlanych przez własciwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawce, e) odkrycia w trakcie robot obiektow wymagajacych wczesniejszej rozbiorki lub usuniecia, f) stwierdzenia innego usytuowania obiektow podziemnych lub podziemnych sieci uzbrojenia terenu niz wynikajace z ewidencji geodezyjnej, co bedzie wymagało odpowiednich zmian w opracowaniach projektowych lub sposobie wykonania robot, g) innych okolicznosci niepowstałych z winy Wykonawcy. 2) Zmiana wynagr. moze nastapic w przypadku: a) zmiany ustawowej stawki podatku VAT o kwote wynikajaca ze zmienionej stawki tego podatku obowiazujacej w dacie powstania obowiazku podatkowego w czasie trwania umowy. Strony ustalaja protokolarnie wartosc prac wykonanych wg stanu na dzien poprzedzajacy zmiane stawki podatku VAT. Nowa stawka podatku bedzie miała zastosowanie zgodnie z odpowiednimi uregulowaniami prawnymi.3) Zmiana podwykonawcy i zmiana zakresu podwykonywanych robot jest mozliwa przy zachowaniu procedur przewidzianych w § 10 niniejszej umowy.2. Poza sytuacjami wskazanymi w ust. 1, zmiana niniejszej umowy moze nastapic w nastep. przyp: 1) gdy zmiany dotycza realizacji dodatkowych robot budowlanych, nieobjetych niniejsza umowa, o ile takie roboty budowlane stana sie niezbedne do nalezytego wykonania umowy i zostana spełnione łacznie nastepujace warunki: a) zmiana wykonawcy nie moze zostac dokonana z powodow ekonomicznych lub technicznych, w szczegolnosci dotyczacych zamiennosci lub interoperacyjnosci sprzetu, usług lub instalacji, zamowionych w ramach zamowienia podstawowego, b) zmiana wykonawcy spowodowałaby istotne niedogodnosci lub znaczne zwiekszenie kosztow dla Zamawiajacego, c) wzrost ceny spowodowany kazda kolejna zmiana nie przekracza 50% wartosci pierwotnej umowy;2) jezeli koniecznosc zmiany umowy spowodowana bedzie okolicznosciami, ktorych Zamawiajacy, działajac z nalezyta starannoscia, nie mogł przewidziec, o ile zmiana nie modyfikuje ogolnego charakteru umowy, a wzrost ceny spowodowany kazda kolejna zmiana nie przekracza 50% wartosci pierwotnej umowy;3) gdy nowy Wykonawca ma zastapic dotychczasowego Wykonawce: a) w wyniku sukcesji, przejecia, połaczenia, podziału, przekształcenia, upadłosci, restrukturyzacji, dziedziczenia lub nabycia Wykonawcy lub jego przedsiebiorstwa, o ile nowy Wykonawca bedzie spełniał warunki udziału w postepowaniu, nie zajda wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociagnie to za soba innych istotnych zmian umowy, b) w wyniku przejecia przez Zamawiajacego zobowiazan Wykonawcy wzgledem jego podwykonawcow.3. Zmiana jest mozliwa, gdy łaczna wartosc zmian jest mniejsza niz progi unijne oraz nizsza niz 15% wartosci pierwotnej umowy.4. Zamawiajacy dokona zmiany umowy w oparciu o art. 15 r ust. 1 ustawy z dnia 31 marca 2020 r. ustawy o szczegolnych rozwiazaniach zwiazanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorob zakaznych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektorych innych ustaw (Dz. U. poz. 374 ze zm.).
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII - PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-08 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/osieczna
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-08 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-04-06

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj



Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.