eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głogów Małopolski › Dostawa pełnowartościowych artykułów żywnościowych dla stołówki Publicznego Przedszkola w Głogowie Młp.



OGŁOSZENIE Z DNIA 2021-02-18


NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Nazwa: Publiczne Przedszkole w Głogowie Małopolskim
Adres: Głogów Małopolski
Województwo: podkarpackie

Telefon: -



PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Określenie przedmiotu zamówienia:
Dostawa pełnowartościowych artykułów żywnościowych dla stołówki Publicznego Przedszkola w Głogowie Młp.

Miasto: Głogów Małopolski

Województwo: podkarpackie

CPV:
03.10.00.00 - Produkty rolnictwa i ogrodnictwa
15.13.00.00 - Produkty mięsne
15.50.00.00 - Produkty mleczarskie
15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze
15.81.10.00 - Pieczywo
15.89.60.00 - Produkty głęboko mrożone


PROCEDURA

Rodzaj zamówienia: dostawy

Tryb postępowania: tryb podstawowy lub przetarg nieograniczony

Termin składania ofert: 2021-02-26


TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa pełnowartościowych artykułów żywnościowych dla stołówki Publicznego Przedszkola w Głogowie Młp.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Publiczne Przedszkole w Głogowie Małopolskim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690007105
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wyszyńskiego 14
1.5.2.) Miejscowość: Głogów Małopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 36-060
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 177897230
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przedszkole@glogow-mlp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przedszkole.glogow-mlp.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II - INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa pełnowartościowych artykułów żywnościowych dla stołówki Publicznego Przedszkola w Głogowie Młp.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-762d85bd-71eb-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00008677
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uz.gov.pl/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://miniportal.uzp.gov.pl/warunkiUslugi.aspx
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: http://przedszkoleglogow-mlp.biposwiata.pl/wiadomosci/3/wiadomosc/217613/przetarg_na_dostawe_pelnowartosciowych_produktow_zywnosciowych
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PP.261.01.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 7
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

asortyment - mięso, wędliny
4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15130000-8 - Produkty mięsne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zamawiający przewiduje zgodnie z art. 441 ust. 1 uPzp prawo opcji tzn. dodatkowe dostawy. 2. Dodatkowe dostawy uzależnione będą wyłącznie od potrzeb i możliwości finansowych Zamawiającego. 3. Dodatkowe dostawy nie przekroczą 50% ilości określonych Formularzu cenowym do oferty - zał. nr 2 do SWZ4. Dodatkowe dostawy w ramach prawa opcji obejmować będą wyłącznie produkty, tożsame z określonymi w zamówieniu. 5. Dodatkowe dostawy realizowane będą po cenach określonych w ofercie. 6. Zamawiający przekaże pisemną informację Wykonawcy o potrzebie realizacji dodatkowej dostawy w ramach prawa opcji. 7. Z uprawnień wynikających z prawa opcji Zamawiający będzie korzystał przez cały okres obowiązywania umowy. 8. Wykonawca po otrzymaniu informacji, o której mowa w ust. 7 zobowiązuje się zrealizować zamówienie dodatkowe w ramach prawa opcji w terminie od daty wskazanej w formularzu ofertowym dla zamówienie podstawowego od otrzymania informacji o dodatkowym zamówieniu. 9. Niewykorzystanie przez Zamawiającego uprawnień przewidzianych w niniejszym paragrafie nie rodzi żadnych roszczeń po stronie Wykonawcy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena 100%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
cena 100%
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

asortyment - mleko, nabiał, jaja
4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zamawiający przewiduje zgodnie z art. 441 ust. 1 uPzp prawo opcji tzn. dodatkowe dostawy. 2. Dodatkowe dostawy uzależnione będą wyłącznie od potrzeb i możliwości finansowych Zamawiającego. 3. Dodatkowe dostawy nie przekroczą 50% ilości określonych Formularzu cenowym do oferty - zał. nr 2 do SWZ4. Dodatkowe dostawy w ramach prawa opcji obejmować będą wyłącznie produkty, tożsame z określonymi w zamówieniu. 5. Dodatkowe dostawy realizowane będą po cenach określonych w ofercie. 6. Zamawiający przekaże pisemną informację Wykonawcy o potrzebie realizacji dodatkowej dostawy w ramach prawa opcji. 7. Z uprawnień wynikających z prawa opcji Zamawiający będzie korzystał przez cały okres obowiązywania umowy. 8. Wykonawca po otrzymaniu informacji, o której mowa w ust. 7 zobowiązuje się zrealizować zamówienie dodatkowe w ramach prawa opcji w terminie od daty wskazanej w formularzu ofertowym dla zamówienie podstawowego od otrzymania informacji o dodatkowym zamówieniu. 9. Niewykorzystanie przez Zamawiającego uprawnień przewidzianych w niniejszym paragrafie nie rodzi żadnych roszczeń po stronie Wykonawcy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena 100%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
cena 100%
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

asortyment - artykuły różne
4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zamawiający przewiduje zgodnie z art. 441 ust. 1 uPzp prawo opcji tzn. dodatkowe dostawy. 2. Dodatkowe dostawy uzależnione będą wyłącznie od potrzeb i możliwości finansowych Zamawiającego. 3. Dodatkowe dostawy nie przekroczą 50% ilości określonych Formularzu cenowym do oferty - zał. nr 2 do SWZ4. Dodatkowe dostawy w ramach prawa opcji obejmować będą wyłącznie produkty, tożsame z określonymi w zamówieniu. 5. Dodatkowe dostawy realizowane będą po cenach określonych w ofercie. 6. Zamawiający przekaże pisemną informację Wykonawcy o potrzebie realizacji dodatkowej dostawy w ramach prawa opcji. 7. Z uprawnień wynikających z prawa opcji Zamawiający będzie korzystał przez cały okres obowiązywania umowy. 8. Wykonawca po otrzymaniu informacji, o której mowa w ust. 7 zobowiązuje się zrealizować zamówienie dodatkowe w ramach prawa opcji w terminie od daty wskazanej w formularzu ofertowym dla zamówienie podstawowego od otrzymania informacji o dodatkowym zamówieniu. 9. Niewykorzystanie przez Zamawiającego uprawnień przewidzianych w niniejszym paragrafie nie rodzi żadnych roszczeń po stronie Wykonawcy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena 100%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
cena 100%
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

asortyment - mrożonki
4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15896000-5 - Produkty głęboko mrożone
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zamawiający przewiduje zgodnie z art. 441 ust. 1 uPzp prawo opcji tzn. dodatkowe dostawy. 2. Dodatkowe dostawy uzależnione będą wyłącznie od potrzeb i możliwości finansowych Zamawiającego. 3. Dodatkowe dostawy nie przekroczą 50% ilości określonych Formularzu cenowym do oferty - zał. nr 2 do SWZ4. Dodatkowe dostawy w ramach prawa opcji obejmować będą wyłącznie produkty, tożsame z określonymi w zamówieniu. 5. Dodatkowe dostawy realizowane będą po cenach określonych w ofercie. 6. Zamawiający przekaże pisemną informację Wykonawcy o potrzebie realizacji dodatkowej dostawy w ramach prawa opcji. 7. Z uprawnień wynikających z prawa opcji Zamawiający będzie korzystał przez cały okres obowiązywania umowy. 8. Wykonawca po otrzymaniu informacji, o której mowa w ust. 7 zobowiązuje się zrealizować zamówienie dodatkowe w ramach prawa opcji w terminie od daty wskazanej w formularzu ofertowym dla zamówienie podstawowego od otrzymania informacji o dodatkowym zamówieniu. 9. Niewykorzystanie przez Zamawiającego uprawnień przewidzianych w niniejszym paragrafie nie rodzi żadnych roszczeń po stronie Wykonawcy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena 100%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
cena 100%
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

asortyment - pieczywo
4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15811000-6 - Pieczywo
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zamawiający przewiduje zgodnie z art. 441 ust. 1 uPzp prawo opcji tzn. dodatkowe dostawy. 2. Dodatkowe dostawy uzależnione będą wyłącznie od potrzeb i możliwości finansowych Zamawiającego. 3. Dodatkowe dostawy nie przekroczą 50% ilości określonych Formularzu cenowym do oferty - zał. nr 2 do SWZ4. Dodatkowe dostawy w ramach prawa opcji obejmować będą wyłącznie produkty, tożsame z określonymi w zamówieniu. 5. Dodatkowe dostawy realizowane będą po cenach określonych w ofercie. 6. Zamawiający przekaże pisemną informację Wykonawcy o potrzebie realizacji dodatkowej dostawy w ramach prawa opcji. 7. Z uprawnień wynikających z prawa opcji Zamawiający będzie korzystał przez cały okres obowiązywania umowy. 8. Wykonawca po otrzymaniu informacji, o której mowa w ust. 7 zobowiązuje się zrealizować zamówienie dodatkowe w ramach prawa opcji w terminie od daty wskazanej w formularzu ofertowym dla zamówienie podstawowego od otrzymania informacji o dodatkowym zamówieniu. 9. Niewykorzystanie przez Zamawiającego uprawnień przewidzianych w niniejszym paragrafie nie rodzi żadnych roszczeń po stronie Wykonawcy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena 100%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
cena 100%
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

asortyment - warzywa i owoce
4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

03100000-2 - Produkty rolnictwa i ogrodnictwa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zamawiający przewiduje zgodnie z art. 441 ust. 1 uPzp prawo opcji tzn. dodatkowe dostawy. 2. Dodatkowe dostawy uzależnione będą wyłącznie od potrzeb i możliwości finansowych Zamawiającego. 3. Dodatkowe dostawy nie przekroczą 50% ilości określonych Formularzu cenowym do oferty - zał. nr 2 do SWZ4. Dodatkowe dostawy w ramach prawa opcji obejmować będą wyłącznie produkty, tożsame z określonymi w zamówieniu. 5. Dodatkowe dostawy realizowane będą po cenach określonych w ofercie. 6. Zamawiający przekaże pisemną informację Wykonawcy o potrzebie realizacji dodatkowej dostawy w ramach prawa opcji. 7. Z uprawnień wynikających z prawa opcji Zamawiający będzie korzystał przez cały okres obowiązywania umowy. 8. Wykonawca po otrzymaniu informacji, o której mowa w ust. 7 zobowiązuje się zrealizować zamówienie dodatkowe w ramach prawa opcji w terminie od daty wskazanej w formularzu ofertowym dla zamówienie podstawowego od otrzymania informacji o dodatkowym zamówieniu. 9. Niewykorzystanie przez Zamawiającego uprawnień przewidzianych w niniejszym paragrafie nie rodzi żadnych roszczeń po stronie Wykonawcy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena 100%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
cena 100%
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

asortyment - wyroby garmażeryjne
4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zamawiający przewiduje zgodnie z art. 441 ust. 1 uPzp prawo opcji tzn. dodatkowe dostawy. 2. Dodatkowe dostawy uzależnione będą wyłącznie od potrzeb i możliwości finansowych Zamawiającego. 3. Dodatkowe dostawy nie przekroczą 50% ilości określonych Formularzu cenowym do oferty - zał. nr 2 do SWZ4. Dodatkowe dostawy w ramach prawa opcji obejmować będą wyłącznie produkty, tożsame z określonymi w zamówieniu. 5. Dodatkowe dostawy realizowane będą po cenach określonych w ofercie. 6. Zamawiający przekaże pisemną informację Wykonawcy o potrzebie realizacji dodatkowej dostawy w ramach prawa opcji. 7. Z uprawnień wynikających z prawa opcji Zamawiający będzie korzystał przez cały okres obowiązywania umowy. 8. Wykonawca po otrzymaniu informacji, o której mowa w ust. 7 zobowiązuje się zrealizować zamówienie dodatkowe w ramach prawa opcji w terminie od daty wskazanej w formularzu ofertowym dla zamówienie podstawowego od otrzymania informacji o dodatkowym zamówieniu. 9. Niewykorzystanie przez Zamawiającego uprawnień przewidzianych w niniejszym paragrafie nie rodzi żadnych roszczeń po stronie Wykonawcy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena 100%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
cena 100%
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII - PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-02-26 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: www.miniportal.uzp.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-02-26 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj



Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.