eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wolsztyn › Sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla SP ZOZ Wolsztyn

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-03-13

Wolsztyn: Sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla SP ZOZ Wolsztyn
Numer ogłoszenia: 100038 - 2013; data zamieszczenia: 13.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Wschowska 3, 64-200 Wolsztyn, woj. wielkopolskie, tel. 68 347 73 00, 347 73 63, faks 68 3842590.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozwolsztyn.bip-info.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla SP ZOZ Wolsztyn.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia został podzielony na 45 niezależnych od siebie części, tj. pakiety. Każda z części stanowi odrębny przedmiot zamówienia. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę pakietów. Zamawiający wymaga jednak, aby składając ofertę Wykonawca uwzględnił wszystkie pozycje asortymentowe w poszczególnych pakietach. Nie dopuszcza się możliwości pominięcia pozycji w pakiecie. Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy (w miarę zgłaszanych potrzeb) sprzętu jednorazowego użytku dla SP ZOZ Wolsztyn. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagane ilości zostały opisane w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ, tj. pakietach nr 1-45. Wymagania dotyczące oferowanego sprzętu jednorazowego użytku: 1.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert na przedmiot zamówienia inny niż opisany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2.Zamawiający wymaga, aby zaoferowane sprzęt jednorazowego użytku w dniu dostawy posiadały nie krótszą niż 12 miesięczną datę przydatności do użytku. 3.Zamawiający wymaga, aby sprzęt jednorazowego użytku, który jest zakwalifikowany do wyrobów medycznych spełniał narzucone przepisami prawa wymagania w zakresie dopuszczenia do obrotu na terenie RP, posiadał wymagane przepisami prawa świadectwa rejestracyjne z godnie z Ustawą o wyrobach medycznych -Dz.U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679 z późn. zm.. 4.Cały oferowany sprzęt jednorazowego użytku musi spełniać właściwe dla każdego z nich wymogi jakościowe, wymogi co do opakowania, nadruki w języku polskim, znak CE na opakowaniu i przechowywania oraz posiadać pozwolenie dopuszczające daną serię do obrotu. 5.Zamawiający dla pakietu nr 21 wymaga przedstawienia wyników badań klinicznych potwierdzających minimum 7 dniowe właściwości barierowe portu wobec bakteryjnych szczepów szpitalnych wraz z instrukcją postępowania z portem- sposoby aktywacji, 6.Zamawiający dla pakietu nr 23 do nr 25 wymaga, aby kaniule w zakresie danego pakietu pochodziły od jednego producenta, 7.Zamawiający dla Pakietu nr 28 wymaga zgodności zaoferowanych strzykawek z pompami funkcjonującymi u Zamawiającego, informacja o rodzajach pomp- zawarta w pakiecie, Na potwierdzenie, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom narzuconym przez zamawiającego, zamawiający żąda dołączenia do oferty: próbek, opisów, fotografii produktów, poświadczonych przez wykonawcę - uszczegółowienie pod każdym z pakietów, zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym t.j tylko dla pakietu nr 21- załączenie wyników badań klinicznych potwierdzających minimum 7 dniowe właściwości barierowe portu wobec bakteryjnych szczepów szpitalnych wraz z instrukcją postępowania z portem - sposoby aktywacji,.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 45.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność objęta przedmiotem zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień w związku, z czym Zamawiający nie precyzuje tego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za potwierdzony warunek, jeżeli wykonawca w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował lub realizuje dostawy o podobnym charakterze tj. wykaże się realizacją co najmniej: - w zakresie pakietu nr 1 dwoma dostawami wyrobów medycznych na łączną kwotę brutto: co najmniej 6000 zł każda w zakresie pakietu nr 2 dwoma dostawami wyrobów medycznych na łączną kwotę brutto: co najmniej 5000 zł każda w zakresie pakietu nr 3 dwoma dostawami wyrobów medycznych na łączną kwotę brutto: co najmniej 4000 zł każda w zakresie pakietu nr 4 dwoma dostawami wyrobów medycznych na łączną kwotę brutto: co najmniej 27000 zł każda w zakresie pakietu nr 5 dwoma dostawami wyrobów medycznych na łączną kwotę brutto: co najmniej 9000 zł każda w zakresie pakietu nr 6 dwoma dostawami wyrobów medycznych na łączną kwotę brutto: co najmniej 5000 zł każda w zakresie pakietu nr 7 dwoma dostawami wyrobów medycznych na łączną kwotę brutto: co najmniej 1000 zł każda w zakresie pakietu nr 8 dwoma dostawami wyrobów medycznych na łączną kwotę brutto: co najmniej 1500 zł każda - w zakresie pakietu nr 9 dwoma dostawami zestawów do parascentezy na łączną kwotę brutto: co najmniej 1300 zł każda - w zakresie pakietu nr 10 dwoma dostawami zestawów do parascentezy na łączną kwotę brutto: co najmniej 1500 zł każda - w zakresie pakietu nr 11 dwoma dostawami wyrobów medycznych typu akcesoria do drenażu na łączną kwotę brutto: co najmniej 2500 zł każda - w zakresie pakietu nr 12 dwoma dostawami zestawów do cewnikowania żył centralnych na łączną kwotę brutto: co najmniej 16 000 zł każda - w zakresie pakietu nr 13 dwoma dostawami wyrobów medycznych na łączną kwotę brutto: co najmniej 4 000 zł każda - w zakresie pakietu nr 14 dwoma dostawami wyrobów medycznych typu igły do znieczuleń podpajeczynówkowych na łączną kwotę brutto: co najmniej 23 000 zł każda - w zakresie pakietu nr 15 dwoma dostawami wyrobów medycznych na łączną kwotę brutto: co najmniej 500 zł każda - w zakresie pakietu nr 16 dwoma dostawami wyrobów medycznych do terapii oddechowej na łączną kwotę brutto: co najmniej 15 000 zł każda - w zakresie pakietu nr 17 dwoma dostawami wyrobów medycznych typu akcesoria do drenażu ran na łączną kwotę brutto: co najmniej 3 500 zł każda - w zakresie pakietu nr 18 dwoma dostawami wyrobów medycznych do terapii oddechowej na łączną kwotę brutto: co najmniej 12 000 zł każda - w zakresie pakietu nr 19 dwoma dostawami wyrobów medycznych do terapii oddechowej na łączną kwotę brutto: co najmniej 2700 zł każda - w zakresie pakietu nr 20 dwoma dostawami zestawów do znieczuleń zewnątrzoponowych na łączną kwotę brutto: co najmniej 6 000 zł każda - w zakresie pakietu nr 21 dwoma dostawami wyrobów medycznych do terapii infuzyjnej na łączną kwotę brutto: co najmniej 11 000 zł każda - w zakresie pakietu nr 22 dwoma dostawami wyrobów medycznych do terapii infuzyjnej na łączną kwotę brutto: co najmniej 3000 zł każda - w zakresie pakietu nr 23 dwoma dostawami wyrobów medycznych do terapii infuzyjnej na łączną kwotę brutto: co najmniej 7 500 zł każda - w zakresie pakietu nr 24 dwoma dostawami wyrobów medycznych doterapii infuzyjnej na łączną kwotę brutto: co najmniej 33 000 zł każda- w zakresie pakietu nr 25 dwoma dostawami wyrobów medycznych do terapii infuzyjnej na łączną kwotę brutto: co najmniej 4 500 zł każda - w zakresie pakietu nr 26 dwoma dostawami wyrobów medycznych do terapii infuzyjnej na łączną kwotę brutto: co najmniej 3 000 zł każda - w zakresie pakietu nr 27 dwoma dostawami wyrobów medycznych do terapii infuzyjnej na łączną kwotę brutto: co najmniej 3 000 zł każda - w zakresie pakietu nr 28 dwoma dostawami wyrobów medycznych do terapii infuzyjnej na łączną kwotę brutto: co najmniej 26 000 zł każda - w zakresie pakietu nr 29 dwoma dostawami wyrobów medycznych do terapii infuzyjnej na łączną kwotę brutto: co najmniej 2 500 zł każda - w zakresie pakietu nr 30 dwoma dostawami wyrobów medycznych na łączną kwotę brutto: co najmniej 18 000 zł każda - w zakresie pakietu nr 31 dwoma dostawami wyrobów medycznych na łączną kwotę brutto: co najmniej 2 600 zł każda - w zakresie pakietu nr 32 dwoma dostawami wyrobów medycznych na łączną kwotę brutto: co najmniej 7000 zł każda - w zakresie pakietu nr 33 dwoma dostawami wyrobów medycznych na łączną kwotę brutto: co najmniej 3000 zł każda - w zakresie pakietu nr 34 dwoma dostawami wyrobów medycznych na łączną kwotę brutto: co najmniej 8 500 zł każda - w zakresie pakietu nr 35 dwoma dostawami wyrobów medycznych na łączną kwotę brutto: co najmniej 2 500 zł każda - w zakresie pakietu nr 36 dwoma dostawami wyrobów medycznych do terapii oddechowej na łączną kwotę brutto: co najmniej 5 500 zł każda - w zakresie pakietu nr 37 dwoma dostawami wyrobów medycznych na łączną kwotę brutto: co najmniej 7 000 zł każda - w zakresie pakietu nr 38 dwoma dostawami wyrobów medycznych na łączną kwotę brutto: co najmniej 5000 zł każda - w zakresie pakietu nr 39 dwoma dostawami wyrobów medycznych na łączną kwotę brutto: co najmniej 2 000 zł każda - w zakresie pakietu nr 40 dwoma dostawami wyrobów medycznych na łączną kwotę brutto: co najmniej 1 500 zł każda - w zakresie pakietu nr 41 dwoma dostawami wyrobów medycznych do terapii infuzyjnej na łączną kwotę brutto: co najmniej 22 000 zł każda -w zakresie pakietu nr 42 dwoma dostawami wyrobów medycznych na łączną kwotę brutto: co najmniej 3 000 zł każda w zakresie pakietu nr 43 dwoma dostawami wyrobów medycznych na łączną kwotę brutto: co najmniej 6000 zł każda w zakresie pakietu nr 44 dwoma dostawami wyrobów medycznych na łączną kwotę brutto: co najmniej 4 000 zł każda, w zakresie pakietu nr 45 dwoma dostawami wyrobów medycznych, igieł do znieczulania na łączną kwotę brutto: co najmniej 6000 zł każda Spełnienie powyższego warunku należy potwierdzić wykazem głównych dostaw oraz dokumentem, że wykonane lub wykonywane dostawy zostały lub są zrealizowane należycie. Ocena spełniania powyższego warunku zostanie dokonana na podstawie kryterium spełnia - nie spełnia w oparciu o dokumenty wskazane w rozdziale VI SIWZ. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. W przypadku, gdy kwoty określone w dokumentach składanych przez Wykonawcę na potwierdzenie spełnienia warunków udziału wyrażone są w innych walutach niż PLN, do ich przeliczania na PLN Zamawiający przyjmie średni kurs NBP dla danej waluty z dnia przekazania ogłoszenia do publikacji. Ten sam kurs Zamawiający przyjmie przy przeliczaniu wszelkich innych danych finansowych. Zgodnie z art. 26 ust. 2 b Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje tego warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
  • inne dokumenty

    Na potwierdzenie, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda dołączenia do oferty: -próbek, opisów, fotografii produktów, poświadczonych przez wykonawcę - uszczegółowienie pod każdym z pakietów, -zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym t.j tylko dla pakietu nr 21- załączenie wyników badań klinicznych potwierdzających minimum 7 dniowe właściwości barierowe portu wobec bakteryjnych szczepów szpitalnych wraz z instrukcją postępowania z portem - sposoby aktywacji,

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Zgodnie z art. 26 ust. 2 b Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Ocena warunków uczestnictwa w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie kryterium spełnia/nie w oparciu o oświadczenia i dokumenty wymienione w rozdziale VI niniejszej siwz. Wykonawca, który nie spełni któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków zostanie wykluczony z prowadzonego postępowania z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych w art. 26 PZP. Wykonawcy występujący wspólnie, np. konsorcja, spółki cywilne: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o zamówienie publiczne na podstawie art. 23 PZP. W takim przypadku Wykonawcy muszą wykazać spełnianie warunków uczestnictwa, o których mowa w art. 22 PZP łącznie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie publiczne muszą odrębnie wykazać brak podstaw do wykluczenia. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie wszyscy partnerzy ponosić będą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami. W przypadku podmiotów występujących wspólnie do oferty należy przedłożyć pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie poświadczoną kopię) do złożenia oferty lub złożenia oferty i podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dołączone do oferty pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi i precyzować zakres umocowania, oraz wymieniać wszystkich wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia. W przypadku oferty składanej przez Konsorcjum -podmioty ubiegające się wspólnie o zamówienie, jeden z partnerów konsorcjum zostanie wyznaczony jako partner kierujący (lider), upoważniony będzie do zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla wszystkich partnerów. Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez partnera kierującego lub od wszystkich partnerów łącznie lub od każdego z osobna, albo też w inny sposób ustalony w umowie konsorcjum. Podmioty wspólnie ubiegające się o zamówienie - wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na wykonawcę; w miejscu np. nazwa i adres wykonawcy muszą wpisać dane dotyczące konsorcjum -spółki, a nie pełnomocnika konsorcjum. Na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale V.1 Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty: 1. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej siwz oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania w oparciu o art. 24 ust. 1 i 2 Pzp ustawy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji. 2. Wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane oraz załączenia dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający informuje, że dowodami, o których mowa w punkcie 2 są: 1.poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert; 2. w przypadku zamówień na roboty budowlane - inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt 1; 3. w przypadku zamówień na dostawy lub usługi - oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt 1. W przypadku, gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów. Stosownie do dyspozycji § 1 ust. 4. rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane Zamawiający określa, że dostawy, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń w celu zweryfikowania rzetelności, kwalifikacji, efektywności i doświadczenia dotyczy wyłącznie dostaw spełniających minimalne wymagania określone w rozdziale. V punkcie V.1.2 niniejszej siwz. Jeżeli wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 4. Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej. 5. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów żąda: dokumentów dotyczących w szczególności: a. zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b.sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c.charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d.zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 6. Inne dokumenty: jakie należy dołączyć do oferty: a. Wypełniony zgodnie z treścią i podpisany formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ lub dokument sporządzony wg jego wzoru b.wypełniony i podpisany załącznik na pakiety tj. załączniki nr 2 c.wskazanie części zamówienia, której wykonawca zamierza zlecić podwykonawcy - na formularzu oferty. d.w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo do złożenia oferty lub złożenia oferty i podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dołączone do oferty pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi i precyzować zakres umocowania, oraz wymieniać wszystkich wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, e. w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych do oferty należy załączyć stosowne pełnomocnictwo do złożenia oferty. Dołączone do oferty pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi i precyzować zakres umocowania. FORMA DOKUMENTÓW: 1. Dokumenty są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku składania elektronicznych dokumentów powinny być one opatrzone przez wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. 2. Dokumenty takie jak oświadczenia, oferta, pisemne zobowiązanie innych podmiotów, pełnomocnictwo winno być złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty. 4. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 5. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Strony na zasadzie art. 144 ustawy Pzp ustalają, że każda istotna zmiana umowy może nastąpić wg zasad i na warunkach określonych poniżej. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w następujących sytuacjach: 1. jeżeli nastąpiła zmiana danych podmiotów zawierających umowę, np. w wyniku przekształceń, przejęć, itp. 2. nastąpiła zmiana nazwy handlowej oferowanego przedmiotu zamówienia 3. nastąpiła zmiana sposobu konfekcjonowania przedmiotu zamówienia 4. nastąpił brak produktów na rynku z przyczyn niezależnych od dostawcy, np. wycofanie z rynku, zaprzestanie produkcji - istnieje możliwość zastąpienia produktem o tym samym zastosowaniu, produktem równoważnym, ale przy cenie nie wyższej niż określona w umowie, 5. w przypadku pojawienia się produktu nowszego technologicznie pod warunkiem zachowania parametrów podstawowych, zaoferowanych w ofercie i przy cenie nie wyższej niż określona w umowie oraz uzyskaniu akceptacji Zamawiającego, 6. w przypadku zaistnienie incydentu medycznego - możliwość wprowadzenia produktu równoważnego o tych samych parametrach i zastosowaniu 7. w przypadku zmiany nazwy produktu, numeru katalogowego, sposobu konfekcjonowania, przy niezmienionym produkcie 8. w przypadku zmiany ilości sztuk w opakowaniu - nastąpi przeliczenie ilości sztuk na odpowiednią ilość opakowań. 9. Zmiana ceny zarówno w górę jak i w dół dopuszczalna jest w przypadku: 1. nieprzewidzianej na etapie składania ofert zmiany obowiązujących przepisów prawnych mających wpływ na sposób kalkulowania cen oferty przetargowej 2. zmiany stawki podatku VAT - cena netto nie ulegnie zmianie, nastąpi jedynie zmiana ceny brutto Okoliczności mogące stanowić podstawę zmiany umowy powinny być szczegółowo uzasadnione i udokumentowane przez stronę występującą z propozycją zmiany umowy. Zmiany umowy ujęte powyżej wymagają sporządzenia aneksu do umowy zaakceptowanego przez obie strony

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozwolsztyn.bip-info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ Wolsztyn, ul. Wchowska 3; 64-200 Wolsztyn.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.03.2013 godzina 11:45, miejsce: SP ZOZ Wolsztyn, ul. Wchowska 3; 64-200 Wolsztyn.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1; pojemniki na skalpele i tworzywa odpadowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pojemniki na skalpele i tworzywa odpadowe różnych pojemnościach, szczegółowy opis, wielkość i zakres zamówienia opisany w załaczniku nr 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.23-8, 44.61.38.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2; materiały medyczne; Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: materiały medyczne; Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne- szczegółowa wielkośc i zakres zamówienia opisany w załączniku nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3; szyny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szyny, szczegółowa wielkośc i zakres zamówienia opisany w załączniku nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4; czepki pielęgniarskie, maski chirurgiczne; fartuchy, podkłady, pościel z włókniny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: czepki pielęgniarskie, maski chirurgiczne; fartuchy, podkłady, pościel z włókniny- szczegółowa wielkośc i zakres zamówienia opisany w załączniku nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1, 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5; Wkłady do odsysania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wkłady do odsysania- szczegółowa wielkośc i zakres zamówienia opisany w załączniku nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6-Materiały medyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Osłonki do termometru- szczegółowa wielkośc i zakres zamówienia opisany w załączniku nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7- pojemniki higieniczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pojemniki higieniczne -szczegółowa wielkośc i zakres zamówienia opisany w załączniku nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8- sterylne szczoteczki chirurgiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sterylne szczoteczki chirurgiczne -szczegółowa wielkośc i zakres zamówienia opisany w załączniku nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 9- zestawy do parascentezy i torascentezy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zestawy do parascentezy i torascentezy-szczegółowa wielkośc i zakres zamówienia opisany w załączniku nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.42-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr 10- zestawy do parascentezy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zestawy do długoterminowej parascentezy -szczegółowa wielkośc i zakres zamówienia opisany w załączniku nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.42-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet nr 11- dreny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dreny-szczegółowa wielkośc i zakres zamówienia opisany w załączniku nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.16.42-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet nr 12- zestawy do cewnikowania żył centralnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zestawy do cewnikowania żył centralnych-szczegółowa wielkośc i zakres zamówienia opisany w załączniku nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.12.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet nr 13- zestawy do drenażu, katetery.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zestawy do drenażu, katetery - szczegółowa wielkośc i zakres zamówienia opisany w załączniku nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.12.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet nr 14- igły do znieczuleń i nakłuć.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: igły do znieczuleń podpajęczynówkowych i nakłuć- szczegółowa wielkośc i zakres zamówienia opisany w załączniku nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.13.21-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet nr 15- łyżki laryngoskopowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: łyżki laryngoskopowe - szczegółowa wielkośc i zakres zamówienia opisany w załączniku nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet nr 16-zestawy do przezskórnej tracheotomii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: estawy do przezskórnej tracheotomii - szczegółowa wielkośc i zakres zamówienia opisany w załączniku nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pakiet nr 17 Dreny Redona.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dreny Redona, systemy do drenażu ran- szczegółowa wielkośc i zakres zamówienia opisany w załączniku nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.16.40-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Pakiet nr 18 Filtry.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: filtry- szczegółowa wielkośc i zakres zamówienia opisany w załączniku nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.17.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Pakiet nr 19- wymienniki ciepła, filtr elektrostatyczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wymienniki ciepła, filtr elektrostatyczny - szczegółowa wielkośc i zakres zamówienia opisany w załączniku nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.17.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Pakiet nr 20- zestawy do znieczulania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zestawy dio znieczulania- szczegółowa wielkośc i zakres zamówienia opisany w załączniku nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.17.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Pakiet nr 21- porty donaczyniowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: porty donaczyniowe- szczegółowa wielkośc i zakres zamówienia opisany w załączniku nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Pakiet nr 22- porty, igła do portu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: porty, igła do portu - szczegółowa wielkośc i zakres zamówienia opisany w załączniku nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Pakiet nr 23- kaniule do wkłuć.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kaniule do wkłuć - szczegółowa wielkośc i zakres zamówienia opisany w załączniku nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Pakiet nr 24- kaniule bezpieczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kaniule bezpieczne- szczegółowa wielkośc i zakres zamówienia opisany w załączniku nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Pakiet nr 25 kaniule do wkłuć.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kaniule do wkłuć- szczegółowa wielkośc i zakres zamówienia opisany w załączniku nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Pakiet nr 26- korki do kaniul.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: korki do kaniul - szczegółowa wielkośc i zakres zamówienia opisany w załączniku nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Pakiet nr 27- kraniki trójdzielne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kraniki trójdzielne- szczegółowa wielkośc i zakres zamówienia opisany w załączniku nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: Pakiet nr 28- strzykawki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: strzykawki - szczegółowa wielkośc i zakres zamówienia opisany w załączniku nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.10-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: Pakiet nr 29- strzykawki z igłą; przyrządy do przetaczania płynów, itp..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: strzykawki z igłą; przyrządy do przetaczania płynów, itp.- szczegółowa wielkośc i zakres zamówienia opisany w załączniku nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.13.10-6, 33.14.16.24-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: Pakiet nr 30- Igły iniekcyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: igły iniekcyjne-szczegółowa wielkośc i zakres zamówienia opisany w załączniku nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.13.20-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 31 NAZWA: Pakiet nr 31- igła do pobierania leków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: igła do pobierania leków- szczegółowa wielkośc i zakres zamówienia opisany w załączniku nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 32 NAZWA: Pakiet nr 32-nakłuwacze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: nakłuwacze- szczegółowa wielkośc i zakres zamówienia opisany w załączniku nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.19.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 33 NAZWA: Pakiet nr 33- Cewniki Foleya.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cewniki Foleya- szczegółowa wielkośc i zakres zamówienia opisany w załączniku nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.12.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 34 NAZWA: Pakiet nr 34- cewniki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: cewniki urologiczne, do odsysania, zgłębniki żołądkowe, łaczniki-szczegółowa wielkośc i zakres zamówienia opisany w załączniku nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.12.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 35 NAZWA: Pakiet nr 35- Rurki intubacyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rurki intubacyjne-szczegółowa wielkośc i zakres zamówienia opisany w załączniku nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.17.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 36 NAZWA: Pakiet nr 36- Rurki intubacyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: rurki intubacyjne-szczegółowa wielkość i zakres zamówienia opisany w załączniku nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.17.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 37 NAZWA: Pakiet nr 37- wzierniki, rurki, worki, skalpele.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wzierniki, rurki, worki, skalpele-szczegółowa wielkośc i zakres zamówienia opisany w załączniku nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 38 NAZWA: Pakiet nr 38- worek do pobierania moczu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: worek do pobierania moczu-szczegółowa wielkośc i zakres zamówienia opisany w załączniku nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 39 NAZWA: Pakiet nr 39- dreny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dreny do odsysania-szczegółowa wielkośc i zakres zamówienia opisany w załączniku nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.16.40-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 40 NAZWA: Pakiet nr 40- dreny jednoświatłowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dreny jednoświatłowe-szczegółowa wielkośc i zakres zamówienia opisany w załączniku nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.16.40-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 41 NAZWA: Pakiet nr 41- przyrządy do przetoczeń.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przyrządy do przetaoczeń-, igła do znieczuleń, przyrządy do przygot. leków, fitry infuzyjne - szczegółowa wielkośc i zakres zamówienia opisany w załączniku nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.13.21-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 42 NAZWA: Pakiet nr 42- ostrza achirurgiczne, skalpele.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ostrza achirurgiczne, skalpele-szczegółowa wielkośc i zakres zamówienia opisany w załączniku nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 43 NAZWA: Pakiet nr 43- worki do godzinowej zbiórki moczu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: worki do godzinowej zbiórki moczu-szczegółowa wielkośc i zakres zamówienia opisany w załączniku nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.15-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 44 NAZWA: Pakiet nr 44- cewniki do gastrostomii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: cewniki do gastrostomii docelowej-szczegółowa wielkośc i zakres zamówienia opisany w załączniku nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 45 NAZWA: Pakiet nr 45- igła do znieczuleń.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: igła do znieczuleń-szczegółowa wielkośc i zakres zamówienia opisany w załączniku nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.13.21-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.