eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Maniowy › Przebudowa pompowni wody na terenie Gminy Czorsztyn w miejscowościach: Kluszkowce, Czorsztyn, Sromowce Wyżne



OGŁOSZENIE Z DNIA 2021-02-18


NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Nazwa: Gmina Czorsztyn
Adres: Maniowy
Województwo: małopolskie

Telefon: -



PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Określenie przedmiotu zamówienia:
Przebudowa pompowni wody na terenie Gminy Czorsztyn w miejscowościach: Kluszkowce, Czorsztyn, Sromowce Wyżne

Miasto: Maniowy

Województwo: małopolskie

CPV:
45.00.00.00 - Roboty budowlane
45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę
45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45.11.12.30 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu
45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45.23.11.12 - Instalacja rurociągów
45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45.23.24.30 - Roboty w zakresie uzdatniania wody
45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach
45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne
45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45.42.11.31 - Instalowanie drzwi
45.42.11.32 - Instalowanie okien
45.42.11.46 - Instalowanie sufitów podwieszanych


PROCEDURA

Rodzaj zamówienia: roboty budowlane

Tryb postępowania: tryb podstawowy lub przetarg nieograniczony

Termin składania ofert: 2021-03-08


TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa pompowni wody na terenie Gminy Czorsztyn w miejscowościach: Kluszkowce, Czorsztyn, Sromowce Wyżne
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Czorsztyn
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892179
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gorczańska 3
1.5.2.) Miejscowość: Maniowy
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-436
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.7.) Numer telefonu: 18 275 0070/71
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@czorsztyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czorsztyn.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II - INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa pompowni wody na terenie Gminy Czorsztyn w miejscowościach: Kluszkowce, Czorsztyn, Sromowce Wyżne
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-100c42d7-71cf-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00008526
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001731/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja przepompowni wody na terenie Gminy Czorsztyn w miejscowościach: Kluszkowce, Czorsztyn, Sromowce Wyżne-Pośrednie, Sromowce Wyżne-Wygon.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu

Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/ug_czorsztyn, https://bip.malopolska.pl/ugczorsztyn,m,128870,zamowienia-publiczne-przetargi-i-ogloszenia.html
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/ug_czorsztyn.W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/ug_czorsztyn. i formularza ,,Wyślij wiadomość do zamawiającego". Strona Internetowa: https://platformazakupowa.pl/ug_czorsztyn
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,d) włączona obsługa JavaScript,e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,f) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce ,,Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): INFORMACJA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCHW związku z przetwarzaniem danych osobowych informujemy - zgodnie z art. 13 ust 1 i ust. 2 oraz art. 14 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L z 04.05.2016 r, Nr 119, s. 1) zwanego dalej ,,RODO" iż :I. ADMINISTRATOR DANYCHAdministratorem danych osobowych jest Gmina Czorsztyn, reprezentowana przez Wójta. Z Administratorem można kontaktować się pod adresem siedziby: ul. Gorczańska 3, 34-436 Maniowy oraz pod adresem e-mail: gmina@czorsztyn.pl. II. INSPEKTOR OCHRONY DANYCHAdministrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@iods.pl. III. ŹRÓDŁO POZYSKANIA DANYCHDane osobowe pozyskaliśmy bezpośrednio od Pani/Pana, a w przypadku kiedy dane nie pochodzą od osoby, której te dane dotyczą są one pozyskane od kontrahenta, oferenta. IV. PODSTAWA PRAWNA I CELE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCHDane osobowe pozyskane w ramach złożonych ofert będą przetwarzane w celu:- wyłonienia wykonawców na realizację zamówienia publicznego, a następnie w celu zawarcia i realizacji umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),- prawidłowej realizacji postępowania dotyczącego zamówienia publicznego oraz wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Administratorze, wynikających z ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (art. 6 ust. 1 lit. c RODO).V. ODBIORCY DANYCH OSOBOWYCH Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa. Pani/Pana dane mogą być ponadto przekazywane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie Administratora np. dostawcom usług IT i innym podmiotom przetwarzającym dane w celu określonych przez Administratora - przy czym takie podmioty przetwarzają dane wyłącznie na podstawie umowy z Administratorem.VI. OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH OSOBOWYCHDane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas jej trwania.VII. INFORMACJE O WYMOGU/DOBROWOLNOŚCI PODANIA DANYCH ORAZ KONSEKWENCJI NIE PODANIA DANYCH OSOBOWYCHPodanie danych osobowych jest niezbędne dla celów określonych w pkt IV, a ich niepodanie będzie skutkowało niemożnością rozpatrzenia oferty i zawarcia umowy.VIII. PRAWA OSÓB, KTÓRYCH DANE DOTYCZĄW związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych posiada Pani/Pan prawo do:1) dostępu do treści swoich danych osobowych,2) prawo do sprostowania danych,3) ograniczenia przetwarzania danych osobowych,- na zasadach i warunkach wynikających z RODO.IX. PRAWO WNIESIENIA SKARGI DO ORGANU NADZORCZEGOPosiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzasadnione jest, że Pana/Pani dane osobowe przetwarzane są przez administratora niezgodnie z przepisami RODO.X. ZAUTOMATYZOWANE PODEJMOWANIE DECYZJI W TYM PROFILOWANIEPani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym w formie profilowania.XI. PRZEKAZYWANIE DANYCH OSOBOWYCH DO PAŃSTWA TRZECIEGO LUB ORGANIZACJI MIĘDZYNARODOWEJPani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IRG.271.5.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 759010,21 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: ,,Przebudowa pompowni wody na terenie Gminy Czorsztyn w miejscowościach: Kluszkowce, Czorsztyn, Sromowce Wyżne".Zamówienie podzielone jest na części i obejmuje następujący zakres:Część IPrace remontowe w m. Kluszkowce na terenie SUW obejmują:1) Wymianę lamp UVZakres demontażu obejmuje całość instalacji - rurociągów DN 50 L = 7,0 m i lamp UV DN 50 szt. 2 - od kołnierza na ostatnim kolanie DN 150 na rurociągu odpływowym po filtrach do końcówki rurociągu DN 150 w pomieszczeniu dezynfekcji. Za ostatnim kolanem DN 150 projektuje się rurociąg z rur ze stali 1.4301 DN 114,3 × 4 mm połączony z końcówką rurociągu odpływowego wody czystej w pomieszczeniu dezynfekcji. Montaż nowej lampy UV DN 100 z układem przyłączy kołnierzowych typu ,,L".2) Przebudowę instalacji do dezynfekcji wodyZakres demontażu obejmuje demontaż istniejącego chloratora C52 wraz z liniami ssawną i tłoczną.Przewiduje się pozostawienie dotychczasowego sposobu dozowania podchlorynu sodu tj. czerpanie z pojemnika handlowego oraz dozowanie do zbiornika kontaktowego, a dalej do rurociągu odpływowego z SUW. Do dozowania zastosowano pompę dozującą typ DDA 7.5-16 AR. O uruchomieniu pompy dozującej będzie decydować obsługa SUW w zależności od aktualnej oceny jakości wody w zbiorniku. W czasie działania pompy dozującej jej praca będzie sterowana przez przepływomierz elektromagnetyczny w zależności od aktualnego przepływu wody po filtrach. Nie przewiduje się specjalnego zbiornika na podchloryn sodu. Bedzie on pobierany przez pompę dozującą za pomocą lancy ssawnej z kanistrów handlowych ustawianych na tacy ociekowej.3) Roboty budowlaneRoboty budowlane mają na celu zmniejszenie kubatury i poprawę funkcjonowania pomieszczenia dezynfekcji. Budowę studni z przepustnicą elektryczną na rurociągu dopływowym wody surowej DN 150.Celem budowy studni z przepustnica jest automatyczne odcięcie dopływu wody surowej do SUW w przypadku napływu z ujęcia wody o mętności przekraczającej wartość dopuszczalną. Przepustnica będzie wyposażona w napęd elektryczny sterowany sygnałem z mętnościomierza zainstalowanego w studni. Napęd zamknie przepustnice w przypadku przekroczenia zadanego poziomu mętności.Zakres rzeczowy robót zgodny z projektem obejmuje:-budowę nowej komory z zasuwą;-roboty demontażowe i rozbiórkowe;-roboty budowlane, modernizacyjne;-montaż wyposażenia i armatury przepompowni;-wykonanie prób pomontażowych, uruchomienie komory i stacji uzdatniania wody.4) Prace dotyczące instalacji elektrycznejPrzebudowa części istniejącej instalacji elektrycznej w związku z montażem nowych urządzeń typu: pompa dozująca chlor, lampa UV, przepływomierz, przetwornik pomiaru mętności, przepustnica z napędem elektrycznym. Powiązania kablowe między nimi, sygnalizacja stanów pracy oraz tablice elektryczne TE i TE1.Część IIPrace remontowe w m. Czorsztyn na terenie pompowni wody czystej obejmują :1) Budowę pompowni wraz z infrastrukturą oraz rurociągów spinających PE DN 110 z istniejącą siecią wodociągową na terenie zbiornika wody czystej przy ul. Leśnej w Czorsztynie.2) Pompownia.Budowę pompowni wody czystej, która przejmie funkcje pompowni istniejącej tj. będzie tłoczyć wodę pitna napływającą z istniejącego zbiornika wody czystej do istniejącej sieci wodociągowej. Pompownia będzie zainstalowana w podziemnej komorze żelbetowej, prefabrykowanej o wymiarach wewnętrznych w rzucie 4,0 × 2,5 m i wysokości roboczej 2,45 m. Komora pompowni będzie zlokalizowana na terenie istniejącej pompowni i zbiornika wodociągowego przy ul. Leśnej w Czorsztynie pomiędzy budynkiem pompowni istniejącej, a budynkiem agregatu prądotwórczego.3) Zakres rzeczowy robót zgodny z projektem obejmuje:-roboty demontażowe i rozbiórkowe;-roboty budowlane, modernizacyjne;-montaż podziemnej pompowni wraz z wyposażeniem i armaturą;-wykonanie prób pomontażowych i uruchomienie pompowni.4) Prace dotyczące instalacji elektrycznejPrzebudowę istniejące instalacji w zakresie zasilania kablowego zalicznikowego i instalacji elektrycznej dla projektowanej pompowni.Część IIIPrace remontowe w m. Sromowce Wyżne (Pośrednie) na terenie pompowni wody czystej obejmują :1) Prace rozbiórkowe - w istniejącym pomieszczeniu pompowni ,,Sromowce Wyżne (Pośrednie) przed instalacją nowych urządzeń i armatury należy wykonać:- usuniecie 3-ch pracujących obecnie zastawów pompowych z cokołami betonowymi na których są umieszczone wraz z wyrównaniem posadzki po skuciu cokołów,- demontaż istniejących rurociągów tłocznych - stalowych wraz z armatura,- demontaż istniejących rurociągów ssawnych doprowadzających wodę ze zbiornika do zestawów pompowych,- zaślepienie - uszczelnienie otworów po rurociągach ssawnych w stropie zbiornika,- demontaż zbiornika hydroforowego,- likwidacja kanałów technologicznych poprzez wypełnienie betonem oraz wyrównanie posadzki,- demontaż istniejących drzwi wejściowych,- demontaż istniejącego włazu w stropie zbiornika,- demontaż istniejącej drabiny w zbiorniku.2) Prace instalacyjnePo wcześniejszym wykonaniu prac opisanych w pomieszczeniu pompowni Sromowce Wyżne (Pośrednie) należy wykonać:-montaż trzech zestawów pompowych pomp głębinowych wraz z armatura, rurociągami tłocznymi, kablami oraz szafą sterowniczą.Szczegółowy opis oraz parametry elementów wchodzących w skład dobranego zestawu hydroforowego - zakres po stronie dostawcy.3) Zakres rzeczowy robót zgodny z projektem obejmuje:-roboty demontażowe i rozbiórkowe;-roboty budowlane, modernizacyjne;-montaż wyposażenia i armatury przepompowni;-wykonanie prób pomontażowych i uruchomienia przepompowni.4) Prace dotyczące instalacji elektrycznejPrzebudowa istniejącej instalacji elektrycznej w zakresie przystosowania do nowych urządzeń jakie będą zamontowane w ramach przebudowy pompowni.Część IVPrace remontowe w m. Sromowce Wyżne (Góra-Wygon) na terenie pompowni wody czystej obejmują :1) Prace rozbiórkowe - zakresW istniejącym pomieszczeniu pompowni ,,Sromowce Wyżne (Góra-Wygon) przed instalacją nowych urządzeń i armatury między innymi należy wykonać:- demontaż istniejącego zestawu hydroforowego (6 pomp) wraz z podestem betonowym (1,65×1,1×0,08 m);- demontaż rury sygnalizacyjnej poziomu wody w zbiorniku stalowej L ?3,0m z osprzętem;- demontaż podestu pow. 7m2, wraz z drabiną i schodkami podporami;- demontaż rurociągów stalowych DN100 wraz z armatura szt 10, L= 14,0m;- demontaż drzwi wejściowych 2 szt. Stal 120×200 cm;2) Po wcześniejszym wykonaniu prac opisanych w pomieszczeniu pompowni ,,Sromowce Wyżne Góra-Wygon wykonać należy:- zestaw hydroforowy,Zestaw hydroforowy ma być wyposażony dodatkowo w:-przepływomierz SIEMENS MAG5100 DN100 (dostawa luzem),-sondą hydrostatyczną do zbiornika z 15m kablem (dostawa luzem),-grzejnik 2kW (dostawa luzem),-osuszacz 0,5 kW (dostawa luzem),-czujnik zalania komory.3) Zakres rzeczowy robót zgodny z projektem obejmuje:-roboty demontażowe i rozbiórkowe;-roboty budowlane, modernizacyjne;-montaż wyposażenia i armatury przepompowni;-wykonanie prób pomontażowych i uruchomienia przepompowni.4) Prace dotyczące instalacji elektrycznejPrzebudowa istniejącej instalacji elektrycznej w zakresie przystosowania do nowych urządzeń jakie będą zamontowane w ramach przebudowy pompowni.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45231112-3 - Instalacja rurociągów

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45232430-5 - Roboty w zakresie uzdatniania wody

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45421131-1 - Instalowanie drzwi

45421132-8 - Instalowanie okien

45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy ocenie ofert będą brane pod uwagę:a) Cena,b) Gwarancja,c) Doświadczenie.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniąwarunki, o których mowa w art. 112 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r.Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 z późń. zm.) i którzy wykażą ich spełnienie na poziomie wymaganym przez Zamawiającegozgodnie z opisem zamieszczonym poniżej.1. Zdolność techniczna lub zawodowaa) DoświadczenieZamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył, co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie podobnym do przedmiotu zamówienia niniejszego postępowania.b) Zasoby ludzkie zdolne do realizacji przedmiotu zamówienia:Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym co najmniej:o 1 osobą przewidzianą do pełnienia funkcji kierownika budowy posiadającą odpowiednie uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,o 1 osobą przewidzianą do pełnienia funkcji kierownika robót posiadającą odpowiednie uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,o 1 osobą przewidzianą do pełnienia funkcji kierownika robót posiadającą odpowiednie uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektromagnetycznych.UWAGI: Uprawnienia, o których mowa powyżej, powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 1333 z późń. zm.) lub ważne odpowiadające im kwalifikacje, nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w zakresie objętym niniejszym zamówieniem.Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulacje odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 220).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca jako potwierdzenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania, składa oświadczenie ,które stanowi załącznik nr 2 do SWZ.o Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem,o Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności; o Zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wyko-nawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca jako potwierdzenie, że spełnienia warunki udziału w postępowaniu, składa oświadczenie, które stanowi załącznik nr 3 do SWZ.o Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U z 2019 r., poz. 2019 z późn. zm.) o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów ( t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1076,1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającym przygotowanie oferty, niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej- oświadczenie stanowi załącznik nr 4 do niniejszej SWZ.o Wykaz wykonanych robót budowlanych sporządzonych przez Wykonawcę w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przed podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- inne dokumenty - wykaz wykonanych robót stanowi załącznik nr 8 do niniejszej SWZ.o Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - Wykaz osób stanowi załącznik nr 6 do niniejszej SWZ.o Oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - oświadczenie stanowi załącznik nr 7 do niniejszej SWZ.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 11 000,00 zł ( słownie: jedenaście tysięcy złotych 00/100).2. Wykonawca wnosi wadium w jednej z poniżej wymienionych form:a) pieniądzu ( wpłata przelewem na konto Zamawiającego Bank Pieniński w Krościenku nad Dunajcem: 73 8817 0000 2002 0200 1300 0110),b) gwarancjach bankowych,c) gwarancjach ubezpieczeniowych,d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.. 6 ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 299).3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.4. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej za termin wniesienia wadium przyjmuje się moment uznania rachunku bankowego Zamawiającego.5. Jeśli wadium wniesiono w formie innej niż pieniądzu, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej, poprzez dołączenie do oferty za pośrednictwem platformy platformazakupowa.pl do upływu składania ofert.6. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp zostanie odrzucona.7. Gwarancje i poręczenia złożone jako wadium muszą posiadać okres ważności nie krótszy niż termin związania ofertą, pod rygorem wykluczenia Wykonawcy z postępowania.8. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości i formie skutkuje odrzuceniem Wykonawcy z postępowania.9. Zwrot oraz zatrzymanie wadium wraz z odsetkami nastąpi zgodnie z art. 98 ust. 6.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1.2 Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach o których mowa w ust. 1.1 pkt a), b) niniejszej SWZ. 1.3 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia o których mowa w ust. 1.1 pkt. a), b) niniejszej specyfikacji składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie .1.4 Dokumenty wskazane w pkt. 1.2-1.3 muszą potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj zmian został określony w §17 Projektowanych postanowień umownych, stanowiących załącznik nr 5 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII - PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-08 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/ug_czorsztyn
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-08 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj



Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.