Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-01-14
Gorzów Wielkopolski: Dostawy przypraw i koncentratów do Zakładu Karnego w Gorzowie Wlkp.
i Oddziału Zewnętrznego w Słońsku.
Numer ogłoszenia: 10002 - 2016; data zamieszczenia: 14.01.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny , ul. Podmiejska 17, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7334500, 7334533, faks 095 7334524.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: ZAKŁAD KARNY.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy przypraw i koncentratów do Zakładu Karnego w Gorzowie Wlkp. i Oddziału Zewnętrznego w Słońsku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Czosnek granulowany opakowanie max 5 kg 54 KG Koper suszony opakowanie max 5 kg 34 KG Liść laurowy opakowanie max 1 kg 22 KG Majeranek opakowanie max 5 kg 100 KG Natka pietruszki opakowanie max 5 kg 34 KG Papryka słodka opakowanie max 5 kg 60 KG Papryka ostra opakowanie max 5 kg 60 KG Pieprz czarny mielony opakowanie max 5 kg 120 KG Pieprz ziołowy opakowanie max 5 kg 90 KG Przyprawa do zup w płynie opakowanie max 5 kg 1 700 KG Przyprawa uniwersalna opakowanie max 25 kg 1 900 KG Sól-opakowanie max 25 kg 2800 KG Kawa zbożowa opakowanie max 25kg 1700 KG Herbata granulowana opakowanie max 25 kg 700 KG Ocet spirytusowy max 1 l 900 L Musztarda stołowa opakowanie max 5 kg 840 KG Majonez dekoracyjny opakowanie max 5 kg 300 KG Zupa żurek opakowanie max 10 kg 510 KG Zupa pieczarkowa opakowanie max 10 kg 510 KG Zupa kalafiorowa opakowanie max 10 kg 300 KG Zupa ogonowa opakowanie max 10 kg 450 KG Sos biały opakowanie max 5 kg 240 KG Sos pieczeniowy opakowanie max 5 kg 560 KG Sos pieczarkowy opakowanie max 5 kg 240 KG Sos myśliwski opakowanie max 5 kg 200 KG Bulion drobiowy opakowanie max 25 kg 500 KG Bulion jarzynowy opakowanie max 25 kg 1 200 KG Bulion wołowy opakowanie max 25 kg 500 KG.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.87.00.00 - Przyprawy i przyprawy korzenne 15.87.23.00 - Zioła 15.87.12.50 - Musztarda 15.87.12.73 - Majonez 15.89.10.00 - Zupy i buliony 15.88.71.26 - 15.88.71.26 .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.02.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ww.zp.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZAKŁAD KARNY
66-400 Gorzów Wlkp.
ul. Podmiejska 17.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.01.2016 godzina 11:00, miejsce: ZAKŁAD KARNY 66-400 Gorzów Wlkp. ul. Podmiejska 17.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- WYMIANA WINDY W DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ NR 1 IM . MARIE JUCHACZ W GORZOWIE WLKP.
- Dostawa i montaż mebli biurowych
- Dostawa 2 szt. samochodów osobowych (SUV, benzyna/hybryda) dla OT KOWR w Gorzowie Wlkp.
- "Modernizacja posadzek w pokojach nr 12 i 15 w Domu Pomocy Społecznej Nr 1 im Marie Juchacz w Gorzowie Wielkopolskim"
- USŁUGA KOMPLEKSOWEGO SPRZĄTANIA BUDYNKÓW AKADEMII IM. JAKUBA Z PARADYŻA Z SIEDZIBĄ W GORZOWIE WIELKOPOLSKIM
- Wykonywanie drobnych napraw bieżących oraz świadczenie stałych usług konserwacyjnych stolarsko-szklarskich w zasobach gminnych administrowanych przez ZGM w rejonie ADM-3
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO STOŁÓWKI SZKOLNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 1 W MILANÓWKU CZĘŚĆ 1 - CZĘŚĆ 3
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki MOPS w Lipnie w drugiej połowie 2024 r.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Ośrodka Szkolenia PIP według 7 części
- "ZAKUP I SUKCESYWNA DOSTAWA PRODUKTÓW NA POTRZEBY KUCHNI PRZEDSZKOLA SAMORZĄDOWEGO I ODDZIAŁU ŻŁOBKOWEGO GMINY ZAMBRÓW"
- Dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola w Grębowie w roku szkolnym 2024/2025
- Sukcesywne dostawy wraz z transportem artykułów żywnościowych w 2024 r." cz. 2
więcej: Przyprawy i przyprawy korzenne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.