eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wodzisław Śląski › Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego



Ogłoszenie z dnia 2017-06-23

Ogłoszenie nr 100023 - 2017 z dnia 2017-06-23 r.

Wodzisław Śląski: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Projekt np. "Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej Subregionu Zachodniego" współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach RPO Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020 (dot. 2,8% wartości zamówienia)

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wodzisławski, krajowy numer identyfikacyjny 276255230, ul. Bogumińska 2, 44-300 Wodzisław Śląski, państwo Polska, woj. śląskie, tel. +48324120930, faks +48324120931, e-mail przetargi@powiatwodzislawski.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.powiatwodzislawski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

WFZ.272.6.2.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wraz z transportem, wniesieniem i rozładowaniem, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego nowych, nieużywanych oraz nieregenerowanych materiałów eksploatacyjnych do drukarek laserowych i atramentowych, urządzeń wielofunkcyjnych, dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śląskim. 2. Dostawy będą realizowane koszt i ryzyko wykonawcy. 3. Zamawiający wymaga, aby wykonawca udzielił gwarancji na dostarczone materiały eksploatacyjne na okres 12 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu odbioru (bez względu na to, jaki okres gwarancji oferuje producent), zgodnie z warunkami określonymi w załączniku nr 4 do oferty. 4. Szczegółowo, przedmiot zamówienia został określony w dziale II SIWZ "Opis przedmiotu zamówienia".

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 30125110-5
Dodatkowe kody CPV: 30125100-2, 30124300-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zapytanie o cenę

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT92860.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe MULTIKOM Adam Papierski, , ul. Fabryczna 15, 85-741, Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 71463,26
Oferta z najniższą ceną/kosztem 53982,24
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 106543,83
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania o cenę na podstawie art. 70 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zapytanie o cenę to tryb udzielenia zamówienia, w którym zamawiający kieruje pytanie o cenę do wybranych przez siebie wykonawców i zaprasza ich do składania ofert (art. 69 ustawy Pzp). Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp. Materiały eksploatacyjne stanowiące przedmiot zamówienia zostały opisane poprzez wskazanie wyrobów gotowych, odpowiadających przeciętnym wymaganiom, których standardy są znane i w branży wykorzystywane, jako wzorzec odniesienia. Opisane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia produkty, są towarem o ustalonych standardach jakościowych odpowiadających przeciętnym, standardowym wymaganiom powszechnie znanym, które nie są ustalane indywidualnie przez Zamawiającego, a Zamawiający zaspakaja swoje potrzeby poprzez nabywanie towarów ogólnie dostępnych, oferowanych dla wszystkich zainteresowanych ich zakupem. Wskazanie na produkty pochodzące od producenta sprzętu komputerowego ma na celu określenie parametrów, oczekiwanego standardu jakościowego i wydajnościowego zamawianych materiałów eksploatacyjnych. Materiały eksploatacyjne do sprzętu biurowego charakteryzują się powtarzalnymi cechami jakościowymi i technicznymi, a ich typowość gwarantuje porównanie produktów oferowanych przez różnych wykonawców. Przedmiotem zamówienia są towary objęte produkcją masową, seryjną oraz popularne na rynku, dostępne w stałej ofercie podmiotów zajmujących się sprzedażą. Opisany przedmiot zamówienia odpowiada przeciętnym wymaganiom przyjętym jako normy w powszechnym odbiorze konsumenckim. W okresie eksploatacji produkty nie generują żadnych dodatkowych kosztów, gdyż materiały są zużywane całkowicie. Wartość przedmiotu zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy Pzp. Wartość szacunkowa przedmiotu zamówienia wynosi 92.860,00 zł, co stanowi równowartość 22.242,45 euro, a więc jest mniejsza od kwoty 209.000,00 euro dla dostaw lub usług określonej Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 grudnia 2015 r. w sprawie kwot wartości zamówień oraz konkursów, od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.