eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jedlińsk › Przebudowa drogi gminnej w Jedlance II ETAP

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-06-23

Ogłoszenie nr 100008 - 2017 z dnia 2017-06-23 r.

Jedlińsk: Przebudowa drogi gminnej w Jedlance II ETAP
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 505262-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jedlińsk, krajowy numer identyfikacyjny 670223764, ul. ul. Warecka 19, 26-660 Jedlińsk, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 483 213 087, faks 483 213 021, e-mail jedlinsk@jedlinsk.pl
Adres strony internetowej (URL): www.jedlinsk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa drogi gminnej w Jedlance II ETAP

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.9.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest ,,Przebudowa drogi gminnej w Jedlance II ETAP ´´, obejmuje roboty w szczególności: I. I. Roboty przygotowawcze -Roboty pomiarowe - Ścinanie drzew o średnicy do 15cm oraz o średnicy 16cm - 55cm wraz z karczowaniem pni oraz wywiezieniem dłużyc, gałęzi i karpiny, - zdjęcie mechanicznie warstwy ziemi urodzajnej z odwozem poza teren budowy, - zdjęcie mechanicznie warstwy ziemi urodzajnej ze zmagazynowaniem w obrębie budowy, II. Roboty ziemne - wykonanie koryta pod konstrukcję ścieżki pieszo - rowerowej z przewozem gruntu w obrębie budowy, - wykonanie nasypu, regulacja korony drogi z gruntu uzyskanego z wykopu, - Wykonanie nasypu z gruntu uzyskanego z dokopu. III. Podbudowa -Profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne zjazdów, -Warstwa podbudowy gr. 15 cm zjazdy indywidualne, - Podbudowa pod ścieżkę pieszo - rowerową z mieszanki CBGM 0/11,2 klasa C1,5/2,0 grubości 10cm. IV. Nawierzchnia - Nawierzchnia zjazdów z kostki betonowej brukowej grafitowej gr. 8cm na podsypce cementowo - piaskowej gr. 3cm. V. Urządzenia bezpieczeństwa ruchu - Oznakowanie poziome jezdni materiałami cienkowarstwowymi, linie przerywane (P-2a), - Oznakowanie poziome jezdni materiałami cienkowarstwowymi, strzałki i inne symbole (P-23), - Ustawienie słupków do znaków, - Zamocowanie tarcz znaków konwencjonalnych A-24 z grupy małych, folia odblaskowa I typu, - Zamocowanie tarcz znaków konwencjonalnych typu C z grupy mini, folia odblaskowa I typu. VI. Elementy ulic - Wykonanie ścieżki pieszo - rowerowej (część przeznaczona dla pieszych ) z kostki brukowej betonowej, bezfazowej, czerwonej o gub. 6cm na podsypce cementowo - piaskowej o grub. 3cm, - Wykonanie ścieżki pieszo - rowerowej (część przeznaczona dla rowerzystów ) z kostki brukowej betonowej, bezfazowej, szarej o grub. 6cm na podsypce cementowo - piaskowej o grub. 3cm, - Ustawienie obrzeży betonowych o wym. 8x30cm na podsypce cementowo - piaskowej. VII. Zieleń drogowa - Wykonanie trawników (pomiędzy poboczem a ścieżką pieszo - rowerową) z wykorzystaniem ziemi urodzajnej zgromadzonej na budowie, - Przesadzenie sadzonek drzew w nową lokalizację. VIII. Inne roboty - Regulacja pionowa studni kanalizacyjnych i studzienek telefonicznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączonym do SIWZ Projekcie budowlanym, Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót. UWAGA: Załączony do SIWZ projekt budowlany i specyfikacje techniczne obejmują całość zadania łącznie z przebudową nawierzchni drogi asfaltowej (ETAP I i II), zaś przedmiotem niniejszego postępowania i przedmiotem wykonania jest ETAP II obejmujący zakres wskazany w przedmiarze robót do SIWZ, którego celem jest powstanie ścieżki pieszo rowerowej z kostki betonowej z poboczem i zjazdami. Stąd dokumentacją techniczną należy posiłkować się jedynie w zakresie realizacji ETAPU II. ETAP I wykonany został w 2014r. Uwaga ! Zgodnie z Art. 83f Ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody (Dz. U. z 2016r. poz. 2134 t.j.)[Wyjątki od obowiązku uzyskania zezwolenia na usunięcie drzew lub krzewów] 1. Przepisów art. 83 ust. 1 nie stosuje się do: 1) 28 krzewu albo krzewów rosnących w skupisku, o powierzchni do 25 m2; 2) krzewów na terenach pokrytych roślinnością pełniącą funkcje ozdobne, urządzoną pod względem rozmieszczenia i doboru gatunków posadzonych roślin, z wyłączeniem krzewów w pasie drogowym drogi publicznej, na terenie nieruchomości wpisanej do rejestru zabytków oraz na terenach zieleni; 3) 29 drzew, których obwód pnia na wysokości 130 cm nie przekracza: a) 100 cm - w przypadku topoli, wierzb, kasztanowca zwyczajnego, klonu jesionolistnego, klonu srebrzystego, robinii akacjowej oraz platanu klonolistnego, b) 50 cm - w przypadku pozostałych gatunków drzew. Przy realizacji zamówienia wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia dowolnego producenta pod warunkiem, że materiały te i urządzenia posiadają parametry nie gorsze od opisanych w dokumentacji przetargowej, a w przypadku zastosowania systemu, technologicznych rozwiązań systemowych lub zespołu urządzeń pochodzić będą od jednego producenta lub posiadać autoryzację jednego producenta. Wszelkie wskazania konkretnych producentów, poprzez podanie nazw firm, znaków towarowych, opisów, określone w dokumentacji przekazanej wykonawcom wraz z SIWZ, należy traktować jako przykład na określenie podstawowych, minimalnych wymagań, parametrów i oczekiwań Zamawiającego, odnoszących się do przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, jakościowych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji, z zastrzeżeniem zapisów dotyczących ponownego wykorzystania materiałów. Mając na uwadze, że szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do dokumentów wskazanych w art. 30 ust. 4 Ustawy Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający wskazuje, że zgodnie z zapisami art. 29 ust. 5 oraz art. 30 ust. 8 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych, wymagania dotyczące dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz uwzględniające potrzeby użytkowników zostały zawarte w opisie przedmiotu zamówienia (dokumentacja projektowa).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45100000-8
Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45233000-9,

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT182377.55
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Spółdzielnia Rzemieślnicza BUDOWLANA, kontakt@budowlana.com, ul. Kilińskiego 15/17, 26-600, Radom, kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 169541,23
Oferta z najniższą ceną/kosztem 169541,23
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 225992,82
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.