Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA NUMER
OWP/2007/05/08-2072889
Nazwa: Lubuski Urząd Skarbowy w Zielonej Górze
Adres: dr Pieniężnego 24, 65-054 Zielona Góra
Województwo: lubuskie
Telefon: 0684560930
Fax: 0684560901
e-mail: DKO@LU.MOFNET.GOV.PL
Osoba upoważniona do kontaktów: DOROTA KOWALCZUK - KRZYWDA
Określenie przedmiotu zamówienia:
30192125-3 - markery – 84szt,
21232000-8 - koperta B4 poszerzane boki – 5 op/250,
21232000-8- koperta C5 SP- 162x229 b.okienka, biała - 5 op/500
21232000-8- koperta C5 SP - 162x229 z okienk.praw. biała - 2 op/500
21232000-8- koperta C6 SP - 114x162 b.okienka biała - 5 op/1000
21232000-8- koperta C6 SP - 114x162 z okienkiem prawym biała - 4 op/1000
21232000-8- koperta DL SP - 110x220 z okienkiem prawym, biała – 9 op/1000
21232000-8 -koperta DL SP - 110x220 bez okienka, biała - 5 op/1000
21211120-2 -segregatory – 168 szt,
30192000-1 –przekładki do segregatorów – 38 op
22850000-3 - teczki tekt., skoroszyty tekt., skoroszyty plast. – 122 op,
25247100-5 - obwoluta z folii przeźroczystej – 64 op,
28522400-1 - mechanizm skoroszytowy – 12 op,
25247120-1 - spinacze biurowe – 254op, zszywki – 360 op,klipy biur.-20 zszywacze- 11szt,
21125400-9 - papier ksero – 845ryz,
21125400-9 - składanka komp (360x12x1, 360x12x2) - 12 karton.
30192113-6 - tonery do drukarek i fax – 66szt,
30192112-9 – atrament do drukarek 1 szt
30192310-1 – taśma do drukarek i fax – 18szt
21231300-4 - kalka ołówkowa – 2op,
21234100-3 – indeksy samoprzylepne (20x50-4 kolory),kartki samoprzylepne (76x51x100-kol. Żółty)-266 bl.
17261120-6 - taśma bawełniana – 90szt/100mb,
22832000-1- blok z makulatury A4, A5 – 134 szt
24620000-6 - klej – 83 op/30mg,
25241100-3 - taśma samoprzylepna – 33szt, taśma pakowa – 1szt,taśma dwustronnie klejąca (na grubym podkładzie piankowym )-3szt
28611200-0 - nożyczki – 6 szt,
28522200-9 - dziurkacze – 4szt
24330000-6 - tusz do stempli - 22 but/30ml
30192130-1 – ołówek -30 szt
30192110-5 – zakreślacze tekstu -90szt
30190000-7 – linijka – 2 szt
30192100-2 – gumka do ołówka – 12 szt
30192121-5 – wkłady do długopisu – 213 szt
22000000-0 – druki delegacji – 5 szt
30192000-1 – tablica korkowa – 2 szt
30217320-2 - pamięć zewnętrzna – pendrive o pojemności 1 Gb – 10 szt.
SZCZEGÓŁOWY OPIS W SIWZ
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
WWW.LUS.ZGORA.PL
Rodzaj zamówienia: Dostawy
Tryb postępowania: Przetarg nieograniczony
Kryteria oceny ofert: Termin wykonania zamówienia - pożądany - wymagany wymagany: sukcesywnie do 30.11.2007r., lub do dnia zrealizowania przedmiotu zamówienia. Opis warunków udziału w postępowaniu W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art.24 ust. 1 i 2, spełniający warunki z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz.1163 ze zm.), , tj. a. Posiadający uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień , b. posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny i dysponujący osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. wykaz, co najmniej 1-ej, wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadający swoim rodzajom i wartością tj. dostawa materiałów biurowych za kwotę min 30000zł brutto przez okres max 12 miesięcy, dostawa stanowiącą przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty (np.: referencje, protokoły odbioru, itp.) potwierdzające, że wykazane dostawy zostały wykonane należycie c. Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d. Nie podlegający wykluczeniu z niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie ustawy Prawo Zamówień Publicznych. oraz warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Sposób dokonania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu polega na tym czy Wykonawca złożył wraz z ofertą wymagane dokumenty i czy zostały one podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania i składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy Informacja na temat wadium Przystępujący do przetargu nie wnosi wadium Kryteria oceny ofert i ich znaczenie - waga kryterium % oferty oceniane będą na podstawie niżej wymienionego kryterium: Cena brutto – 100%
Termin składania ofert: 2007-05-16
Miejsce składania ofert: W siedzibie zamawiającego – p. 304 piętro IIIw terminie do dnia 16.05.2007 r. godz.1200
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Świadczenie usług terapeuty uzależnień w ramach terapii rodziny w podziale na części
- Dostawa urządzeń kopiująco-drukujących oraz drukarek.
- Wymiana zniszczonych wykładzin (płytek) dywanowych w pomieszczeniach biurowych w Biurze Powiatowym i Lubuskim Oddziale Regionalnym Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w Zielonej Górze
- KOMPLEKSOWA ORGANIZACJA KONFERENCJI Z CYKLU SZKOŁA I NAUCZYCIEL - II
- Konserwacja nawierzchni dróg wraz z robotami towarzyszącymi w ciągach dróg woj. administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze - Rejon Dróg Wojewódzkich w Kożuchowie
- Sukcesywne dostawy asortymentu na potrzeby Sterylizatorni.
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »