eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › 30192125-3 - markery – 84szt, 21232000-8 - koperta B4 poszerzane boki – 5 op/250, 21232000-8- koperta C5 SP- 162x229 b.okienka, biała - 5...

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu


OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA NUMER
OWP/2007/05/08-2072889


NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Nazwa: Lubuski Urząd Skarbowy w Zielonej Górze
Adres: dr Pieniężnego 24, 65-054 Zielona Góra
Województwo: lubuskie

Telefon: 0684560930
Fax: 0684560901
e-mail: DKO@LU.MOFNET.GOV.PL

Osoba upoważniona do kontaktów: DOROTA KOWALCZUK - KRZYWDA


PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Określenie przedmiotu zamówienia:

30192125-3 - markery – 84szt,
21232000-8 - koperta B4 poszerzane boki – 5 op/250,
21232000-8- koperta C5 SP- 162x229 b.okienka, biała - 5 op/500
21232000-8- koperta C5 SP - 162x229 z okienk.praw. biała - 2 op/500
21232000-8- koperta C6 SP - 114x162 b.okienka biała - 5 op/1000
21232000-8- koperta C6 SP - 114x162 z okienkiem prawym biała - 4 op/1000
21232000-8- koperta DL SP - 110x220 z okienkiem prawym, biała – 9 op/1000
21232000-8 -koperta DL SP - 110x220 bez okienka, biała - 5 op/1000
21211120-2 -segregatory – 168 szt,
30192000-1 –przekładki do segregatorów – 38 op
22850000-3 - teczki tekt., skoroszyty tekt., skoroszyty plast. – 122 op,
25247100-5 - obwoluta z folii przeźroczystej – 64 op,
28522400-1 - mechanizm skoroszytowy – 12 op,
25247120-1 - spinacze biurowe – 254op, zszywki – 360 op,klipy biur.-20 zszywacze- 11szt,
21125400-9 - papier ksero – 845ryz,
21125400-9 - składanka komp (360x12x1, 360x12x2) - 12 karton.
30192113-6 - tonery do drukarek i fax – 66szt,
30192112-9 – atrament do drukarek 1 szt
30192310-1 – taśma do drukarek i fax – 18szt
21231300-4 - kalka ołówkowa – 2op,
21234100-3 – indeksy samoprzylepne (20x50-4 kolory),kartki samoprzylepne (76x51x100-kol. Żółty)-266 bl.
17261120-6 - taśma bawełniana – 90szt/100mb,
22832000-1- blok z makulatury A4, A5 – 134 szt
24620000-6 - klej – 83 op/30mg,
25241100-3 - taśma samoprzylepna – 33szt, taśma pakowa – 1szt,taśma dwustronnie klejąca (na grubym podkładzie piankowym )-3szt
28611200-0 - nożyczki – 6 szt,
28522200-9 - dziurkacze – 4szt
24330000-6 - tusz do stempli - 22 but/30ml
30192130-1 – ołówek -30 szt
30192110-5 – zakreślacze tekstu -90szt
30190000-7 – linijka – 2 szt
30192100-2 – gumka do ołówka – 12 szt
30192121-5 – wkłady do długopisu – 213 szt
22000000-0 – druki delegacji – 5 szt
30192000-1 – tablica korkowa – 2 szt
30217320-2 - pamięć zewnętrzna – pendrive o pojemności 1 Gb – 10 szt.

SZCZEGÓŁOWY OPIS W SIWZ

Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
WWW.LUS.ZGORA.PL


PROCEDURA

Rodzaj zamówienia: Dostawy
Tryb postępowania: Przetarg nieograniczony

Kryteria oceny ofert: Termin wykonania zamówienia - pożądany - wymagany wymagany: sukcesywnie do 30.11.2007r., lub do dnia zrealizowania przedmiotu zamówienia. Opis warunków udziału w postępowaniu W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art.24 ust. 1 i 2, spełniający warunki z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz.1163 ze zm.), , tj. a. Posiadający uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień , b. posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny i dysponujący osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. wykaz, co najmniej 1-ej, wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadający swoim rodzajom i wartością tj. dostawa materiałów biurowych za kwotę min 30000zł brutto przez okres max 12 miesięcy, dostawa stanowiącą przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty (np.: referencje, protokoły odbioru, itp.) potwierdzające, że wykazane dostawy zostały wykonane należycie c. Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d. Nie podlegający wykluczeniu z niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie ustawy Prawo Zamówień Publicznych. oraz warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Sposób dokonania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu polega na tym czy Wykonawca złożył wraz z ofertą wymagane dokumenty i czy zostały one podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania i składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy Informacja na temat wadium Przystępujący do przetargu nie wnosi wadium Kryteria oceny ofert i ich znaczenie - waga kryterium % oferty oceniane będą na podstawie niżej wymienionego kryterium: Cena brutto – 100%

Termin składania ofert: 2007-05-16
Miejsce składania ofert: W siedzibie zamawiającego – p. 304 piętro IIIw terminie do dnia 16.05.2007 r. godz.1200

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj



Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.