eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › CPV 50313 100-3 - Naprawa fotokopiarek CPV 50313 200-4 - Serwisowanie fotokopiarek 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług serwisowych...


OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA NUMER
OWP/2007/01/17-1735817


NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Nazwa: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Rzeszowie
Adres: Piłsudskiego 12, 35-075 Rzeszów
Województwo: podkarpackie

Telefon: 0178675119
Fax: 0178523638
e-mail: hajduka@op.pl

Osoba upoważniona do kontaktów: Andrzej Hajduk


PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Określenie przedmiotu zamówienia:

CPV 50313 100-3 - Naprawa fotokopiarek
CPV 50313 200-4 - Serwisowanie fotokopiarek
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług serwisowych polegających na pogwarancyjnym usuwaniu usterek, naprawach, okresowych czynnościach przeglądowych i konserwacyjnych wraz z dostarczaniem niezbędnych materiałów eksploatacyjnych, tonerów, deweloperów, bębnów i części zamiennych kserokopiarek będących na wyposażeniu ZUS Oddział w Rzeszowie oraz w podległych Inspektoratach.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące typy kserokopiarek:
2.1. Kopiarki GESTETNER 3235 w Oddziale ZUS w Rzeszowie przy ul. 8 Marca 3 - 2 szt. w Oddziale ZUS w Rzeszowie przy ul. Piłsudskiego 12 - 1 szt. w Oddziale ZUS w Rzeszowie przy ul. Siemiradzkiego 10 - 1 szt. w Inspektoracie ZUS w Mielcu przy ul. Sikorskiego 4 - 1 szt. w Inspektoracie ZUS w Leżajsku przy ul. Mickiewicza 24 - 1 szt. w Inspektoracie ZUS w Przeworsku przy ul. Dworcowej 1 - 2 szt. w Inspektoracie ZUS w Jarosławiu przy ul. Słowackiego 21 - 1 szt. w Inspektoracie ZUS w Przemyślu przy ul. Brodzińskiego 6 - 1 szt. w Inspektoracie ZUS w Tarnobrzegu przy ul. Sienkiewicza 145 D - 1 szt.
2.2. Kopiarki Kyocera Mita 4530
a) w Oddziale ZUS w Rzeszowie przy ul. Piłsudskiego 12 - 1 szt.
b) w Oddziale ZUS w Rzeszowie przy ul. Siemiradzkiego 10 - 1 szt.
c) w Inspektoracie ZUS w Stalowej Woli przy ul. Popiełuszki 8 - 1 szt.
d) w Inspektoracie ZUS w Przemyślu przy ul. Brodzińskiego 6 - 1 szt. w Biurze Terenowym w Lubaczowie przy ul. Legionów 4 - 1
2.3. Kopiarki Ricoh 350 w Oddziale ZUS w Rzeszowie przy ul. Piłsudskiego 12 - 2 szt.
2.4. Kopiarka Nashuatec D435
a) w Oddziale ZUS w Rzeszowie przy ul. Piłsudskiego 12 - 1 szt.
II. Warunki wykonania przedmiotu zamówienia.
1. Postanowienia umowy wchodzą w życie nie wcześniej niż od 01.03.2007 i obowiązują do dnia 01.03.2008 roku.
2. W ramach umowy Wykonawca zobowiązuje się wykonywać zgodnie z dokumentacją techniczną oraz wymogami i zaleceniami producenta:
1) Konserwację kserokopiarek
2) Usuwanie awarii kserokopiarek
3) Dostawy materiałów eksploatacyjnych, części zamiennych i tonerów.
3. Ustala się harmonogram usług dotyczący Oddziału ZUS i Inspektoratów:
a) Konserwacja - raz w miesiącu.
b) Usunięcie awarii kserokopiarek w czasie nie dłuższym niż 3 dni po otrzymaniu pisemnego, faksem lub telefonicznego powiadomienia Wykonawcy. Do czasu naprawy nie wlicza się: dni wolnych od pracy u Zamawiającego, niedziel i świąt.
4. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia prawidłowego funkcjonowania przyjętych w ramach umowy kserokopiarek w sposób zapewniający wykonywanie kopii dobrej jakości poprzez dostarczanie materiałów eksploatacyjnych, części zamiennych, tonerów, usuwanie awarii i konserwację.
5. Wykonawca zobowiązuje się do wpisywania w protokołach czynności serwisowych wszelkich prac związanych z konserwacją, przeglądami, regulacjami i naprawami kserokopiarek oraz aktualnego stanu licznika.
6. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe z jego winy podczas wykonywania prac będących przedmiotem umowy oraz za uszkodzenie sprzętu Zmawiającego powstałe podczas wykonywania czynności serwisowych,
7. Wykonawca zobowiązany jest do protokolarnego przekazania kserokopiarek w stanie pełnej sprawności technicznej w terminie do 2 dni przed zakończeniem umowy lub w ciągu 2 dni od zerwania umowy z przyczyn leżących po jego stronie. W przypadku nie dotrzymania powyższego terminu Zamawiającemu przysługuje kara umowna w wysokości 10 000,00 zł /słownie dziesięć tysięcy złotych/ za każdą z kserokopiarek, które nie zostały przekazane w pełnej sprawności technicznej.
8. Jeżeli naprawa kopiarek potrwa dłużej niż 3 dni Wykonawca zobowiązany jest w tym czasie do dostarczenia kopiarki zastępczej o parametrach zbliżonych do kopiarki zepsutej .W przypadku niezrealizowania naprawy w ciągu 21 dni zostaną naliczone kary umowne za każdy dzień zwłoki w naprawie zgodnie z pkt. 13
9. Na wykonane naprawy Wykonawca udziela 3 miesięcznej gwarancji na zasadach określonych przepisami kodeksu cywilnego.
10.Kwota wykonania kopii obejmuje koszty:
a) materiałów eksploatacyjnych (w tym tonery) oraz części zamiennych (dostarczone części zamienne oraz tonery muszą być oryginalne nie regenerowane),
b) materiałów zużytych podczas wykonywania konserwacji,
c) usuwania awarii wraz z usuwaniem uszkodzeń mechanicznych,
d) czynności konserwacyjnych wykonywanych zgodnie z wymogami i zaleceniami producenta urządzeń,
e) robocizny
f) dojazdu w celu wykonania serwisu, napraw
g) transport kserokopiarek w przypadku konieczności ich naprawy w siedzibie Wykonawcy .
11.Cena 100 kopii nie obejmuje wyłącznie kosztów papieru do wykonywania kopii.
12. Podstawę wynagrodzenia za wykonywanie czynności będących przedmiotem zamówienia stanowi cena 100 kopii w wysokości: netto: ............ zł. (słownie: ...............), podatek od towarów i usług - VAT: 22 %, tj. ................. zł., brutto: ................. zł. (słownie: ..........................................).
Wynagrodzenie za wykonywanie czynności będących przedmiotem umowy wypłacane będzie Wykonawcy każdorazowo po wykonaniu konserwacji, w wysokości obliczonej według następującego wzoru:
cena brutto 100 kopii x liczba wykonanych kopii w okresie rozliczeniowym
100

13. Zamawiającemu przysługują kary umowne: w przypadku opóźnienia w wykonaniu czynności będących przedmiotem umowy Zamawiający obciąży Wykonawcę karami umownymi w wysokości 200,00 zł /dwieście złotych/ za każdy dzień opóźnienia w naprawie powyżej 21 dni od daty zgłoszenia. W tym przypadku kserokopiarka zastępcza pozostaje w dalszym ciągu w posiadaniu Zamawiającego. w przypadku odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z powodu okoliczności, za które odpowiada Wykonawca w wysokości 20% kwoty wartości zamówienia
14. W przypadku gdy w okresie rozliczeniowym (tj. raz w miesiącu) Wykonawca nie wykona konserwacji wynagrodzenie za ten okres nie przysługuje
15.Każdej ze stron przysługuje prawo wypowiedzenia umowy z zachowaniem trzy miesięcznego okresu wypowiedzenia przypadającego na koniec miesiąca kalendarzowego.
16. Zużyte materiały w tym materiały eksploatacyjne, tonery oraz części zamienne stają się własnością Wykonawcy.
17. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany lokalizacji kserokopiarek będących przedmiotem umowy. Z tego tytułu nie będą naliczane dodatkowe koszty.
Wykonawca może ocenić stan techniczny kserokopiarek poprzez dokonanie oględzin w miejscu ich użytkowania, tak aby mógł właściwie określić cenę oferty, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Naczelnikiem lub z Zastępcą Naczelnika Wydziału Administracyjno Gospodarczego O/ZUS w Rzeszowie.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych

Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.zus.pl


PROCEDURA

Rodzaj zamówienia: Usługi
Tryb postępowania: Przetarg nieograniczony

Kryteria oceny ofert: Jedynym kryterium oceny ofert jest cena brutto - 100%

Termin składania ofert: 2007-01-25
Miejsce składania ofert: Siedziba Zamawiającego w Rzeszowie przy Al. Piłsudskiego 12 pok. 23 - Dziennik podawczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj



Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.