eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia własnym transportem na swój koszt przedmiotów zamówienia w dostawie jednorazowej w ciągu 14 dni od złożenia...


OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA NUMER
OWP/2007/03/19-1106286


NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Nazwa: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu
Adres: 11-go Listopada 37/59, 26-600 Radom
Województwo: mazowieckie

Telefon: 0483452007
Fax: 0483452002
e-mail: justyna.kowalska@mazowiecka.policja.gov.pl

Osoba upoważniona do kontaktów: Kowalska Justyna


PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Określenie przedmiotu zamówienia:
Dostawa sprzętu informatycznego i sprzętu łączności dla Komendy Wojewódzkiej Policji zs. w Radomiu wyszczególnionego w załączniku nr 1, nr2 do siwz. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia własnym transportem na swój koszt przedmiotów zamówienia w dostawie jednorazowej w ciągu 14 dni od złożenia pisemnej dyspozycji przez zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić rozładunek oraz dostarczyć towar zgodnie z dyspozycjami zamawiającego do magazynu Komendy Wojewódzkiej Policji zs. w Radomiu, zlokalizowanego przy ul. 11 Listopada 37/59, w godzinach od 730 do godz. 1500 w dni robocze. O terminie realizacji dostawy wykonawca ma obowiązek zawiadomić zamawiającego nie później niż 24 godziny przed planowaną dostawą. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych na poszczególne zadania: zadanie nr 1- załącznik nr 1 zadanie nr 2 - załącznik nr 2 Zamawiający żąda wypełnienia wszystkich pozycji w zakresie załącznika nr1 w przypadku złożenia oferty częściowej na zadanie nr1. Zamawiający żąda wypełnienia wszystkich pozycji w zakresie załącznika nr2 w przypadku złożenia oferty częściowej na zadanie nr2. Zamawiający żąda wypełnienia wszystkich pozycji w zakresie załącznika nr1 i nr2 w przypadku złożenia oferty na zadanie nr1 i nr2. Wypełniony załącznik nr1, nr2 jest częścią składową oferty. Brak w/w załącznika powodować będzie odrzucenie oferty Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Wymagany termin realizacji zamówienia: 14 dni od złożenia pisemnej dyspozycji przez zamawiającego.

Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.mazowiecka.policja.gov.pl


PROCEDURA

Rodzaj zamówienia: Dostawy
Tryb postępowania: Przetarg nieograniczony

Kryteria oceny ofert: Cena-100% Pod pojęciem ceny należy rozumieć cenę w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt.1 ustawy z dnia 5 lipca 2001 r o cenach Zamawiający do porównania ofert przyjmie łączną cenę brutto w ramach poszczególnych zadań. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, który przedłoży ważną ofertę ( niepodlegającą odrzuceniu) zawierającą najniższą cenę brutto spośród wszystkich ważnych ofert złożonych w ramach poszczególnych zadań. Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Na potwierdzenie udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów: GRUPA I: 1). Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2).Oświadczenie o nie podleganiu przez Wykonawcę wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 Ustawy-Prawo zamówień publicznych i spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 cyt. Ustawy (wzór stanowi Załącznik Nr4). Powyższe dokumenty z GRUPY I winny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia określenie pełnomocnika do ich reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo, z którego powinien wynikać zakres umocowania dla pełnomocnika ustanowionego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, należy załączyć do oferty. W takim przypadku dokumenty określone w niniejszym punkcie 5 ppkt 1,2 muszą być dołączone do oferty przez każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Ponadto zamawiający będzie żądał następujących dokumentów: GRUPA II: 3).Parafowany przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy wzór umowy- Załącznik Nr3. 4).Wypełniony załącznik nr1,nr2 zgodny ze złożoną ofertą częściową. Dokumenty z GRUPY II muszą być podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentacji wykonawcy za wyjątkiem umowy, która może być jedynie parafowana. Jeśli z dokumentów określonych w grupie I nie będzie wynikać fakt spełnienia warunków udziału w postępowaniu zgodnie z wymogami określonymi w art. 24 ustawy-Prawo zamówień publicznych powodować to będzie wykluczenie wykonawcy z postępowania i odrzucenie jego oferty. Brak któregokolwiek z w/w dokumentów powodować będzie odrzucenie oferty. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił. Termin związania ofertą: 30 dni. Bieg terminu związania rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Zamawiający nie żąda wniesienia wadium. Zamawiający nie będzie żądać zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Sposób uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia: Forma elektroniczna: strona internetowa: www.mazowiecka.policja.gov.pl Na wniosek wykonawcy forma pisemna: osobiście w siedzibie zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji zs. w Radomiu ul. 11 Listopada 37/59 pokój 801 lub po przesłaniu wniosku na nr faksu 048 345-20-02. Siwz jest bezpłatna.

Termin składania ofert: 2007-04-04
Miejsce składania ofert: Miejsce składania ofert: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w Radomiu: 26-600 Radom, ul. 11-Listopada 37/59 w pok. 801 w terminie do 04-04-2007r do godz. 10.00 lub przesłać listownie na adres Zamawiającego. Ofertę należy umieścić w zamkniętej kopercie: -koperta musi posiadać nazwę i adres Zamawiającego oraz być oznaczona w następujący sposób: Oferta na dostawę sprzętu informatycznego i sprzętu łączności dla Komendy Wojewódzkiej Policji zs. w Radomiu- ZADANIE NR..... NIE OTWIERA PRZED 04-04-2007 r godz. 11.00. Sekcja Zamówień Publicznych KWP zs. w Radomiu pokój 801 / 8- piętro/.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj



Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.