eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › CPV: 30.12.40.00-4 1. Przedmiotem zamówienia są częściowe dostawy tonerów do drukarek , zgodnie z asortymentem określonym w wykazie stanowiącym za...

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie


OGŁOSZENIE O ZAWARCIU UMOWY NUMER
OZU/2007/05/22-387512


NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Nazwa: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie
Adres: Józefińska 14, 30-529 Kraków

Województwo: małopolskie

Telefon: 1261654246165423
Fax: 126165428
e-mail: do@mops.krakow.pl

Osoba upoważniona do kontaktów: Wojciech Porębski, Paweł Cichopek


PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Numer ogłoszenia o wszczęciu postępowania: OWP/2007/02/27-789878

Określenie przedmiotu zamówienia:

CPV: 30.12.40.00-4
1. Przedmiotem zamówienia są częściowe dostawy tonerów do drukarek , zgodnie z asortymentem określonym w wykazie stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji. Dostawy częściowe będą realizowane na podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego. 2. Miejsce realizacji zamówienia: magazyn centralny MOPS w Krakowie, ul. Józefińska 14, w godzinach pracy Zamawiającego, tj. w poniedziałki od godz. 9:00 do 17:00 oraz od wtorku do piątku w godz. 7:30 do 15:30. 3. Warunki dodatkowe: 1) Zamawiający żąda zaoferowania tonerów zalecanych przez producenta drukarek. 2) Zamawiający dopuszcza tonery regenerowane wyłącznie we wskazanych pozycjach formularza cenowego stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji. 3) Każda partia towaru będzie kontrolowana przez Zamawiającego. 4) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrotu całej partii towaru, w sytuacji, gdy wśród pięciu sprawdzonych tonerów, jeden okaże się wadliwy. W takim przypadku Wykonawca będzie zobowiązany odebrać całą dostarczoną partię towaru na własny koszt i ponownie dostarczyć tonery wolne od wad, w terminie 1 dnia roboczego od zgłoszenia reklamacji. 5) Zamawiający zastrzega sobie możliwość rozwiązania umowy, w przypadku, gdy kolejna partia towaru nadal będzie zawierała tonery wadliwe, 6) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian ilości zamawianych tonerów w obrębie asortymentu wymienionego w załączniku nr 1 do specyfikacji. 7) Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność za ewentualne uszkodzenia drukarek Zamawiającego powstałe w wyniku niewłaściwej jakości dostarczanych przez niego tonerów. 8) Jeżeli dostarczone tonery będą wykonywać rażąco mniejszą od podanej przez Wykonawcę liczbę wydruków lub wystąpią objawy wadliwej pracy tonera (zabrudzenia, głośna praca itp.), Zamawiający ma prawo je zwrócić w ramach rękojmi. Wykonawca prześle w zamian sprawne tonery w czasie do 2 dni roboczych od daty otrzymania reklamacji. W przypadku powtarzania się takich sytuacji Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy i obciążyć Wykonawcę ewentualnymi kosztami z tym związanymi. 9) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił minimum rocznej rękojmi, licząc od daty dostawy danej partii towaru. 10) Płatność za zamówienie częściowe będą dokonywana w terminie 14 dni od daty przyjęcia faktury częściowej przez Zamawiającego. 11) Dostawca dostarczy towar własnym transportem, na własny koszt, w sposób zapewniający ich całość i nienaruszalność, 12) Cena brutto określona przez Wykonawcę w ofercie musi obejmować całość zamówienia, 13) Ceny mogą być waloryzowane w okresach rocznych. Waloryzacja nie może przekroczyć prognozowanego średniorocznego wskaźnika wzrostu cen i usług konsumpcyjnych ogółem, przyjętego w ustawie budżetowej na dany rok kalendarzowy. Ewentualna waloryzacja cen nastąpi w formie pisemnego aneksu do umowy, 14) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zawarł umowę na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji, w terminie określonym przez Zamawiającego w wezwaniu do jej podpisania, 15) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych., 16) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, 17) Wszelkie kontakty z Zamawiającym mogą odbywać się w godzinach pracy Zamawiającego, tj. w poniedziałek w godzinach od 9:00 do 17:00 oraz od wtorku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30, 18) Zamawiający ustala, że oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują sobie w formie pisemnej, faksem lub drogą elektroniczną, na adres: do@mops.krakow.pl.


UZASADNIENIE WYBORU WYKONAWCY(ÓW)

Oferta Wykonawcy spełnia wymagania okreslone w siwz oraz uzyskała najwyższa ilość punktów zgodnie z kryteriami przyjętymi w siwz.


NAZWA I ADRES WYKONAWCY 1

Nazwa: Praxis, Pilecka i Petlak Sp. j. ,
Adres: ul. Wólczańska 66,, 90-516 Łódź, woj. mazowieckie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj



Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.