eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Zamawiający nie dopuszcza modyfikacji przedmiotu zamówienia w zakresie rzeczowym i ilościowym przez wykonawców.Zamawiający nie przewiduje możliwości...

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie


OGŁOSZENIE O ZAWARCIU UMOWY NUMER
OZU/2007/04/17-2549283


NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Nazwa: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych
Adres: Solna 14, 91-423 Łódź

Województwo: łódzkie

Telefon: 426322843
Fax: 426324190
e-mail: dyrektor@melioracja.lodz.pl

Osoba upoważniona do kontaktów: Winicjusz Bartosik


PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Numer ogłoszenia o wszczęciu postępowania: OWP/2007/03/07-1265361

Określenie przedmiotu zamówienia:

dostawa kserokopiarek w ilości 2 sztuk, spełniających wymagania specyfikacji technicznej określone w Załączniku do ogłoszenia oraz w specyfikacji istotnych warunków zamówienia razem z ich dostarczeniem do siedziby zamawiającego
kod CPV: 30121200-5 urządzenie termokopiujące
nr sprawy: KK/331/05/KO/2007
Warunki gwarancji:wykonawca udzieli na dostarczone kserokopiarki minimum trzyletniej gwarancji.
- Termin wykonania zamówienia:
zamówienie należy wykonać do dnia 15 kwietnia 2007 r.
- Zamówienia częściowe, uzupełniające, oferty wariantowe
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza modyfikacji przedmiotu zamówienia w zakresie rzeczowym i ilościowym przez wykonawców.
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zamawiający nie dopuszcza składania oferty wariantowej.
- Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy.
- Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
- Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna: zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej
- Wadium: zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:
W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19 z dnia 9 lutego 2004 r., poz. 177 z późn. zm.), spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, ogłoszeniu i w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, którzy udokumentują przez złożenie stosownych dokumentów i oświadczeń, że spełnią następujące warunki:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień – prowadzą działalność gospodarczą w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia;
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 oraz ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Ocena spełnienia wymaganych warunków dokonana będzie na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów, według formuły spełnia – nie spełnia.
- Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty, potwierdzające spełnienie warunków wymaganych do udziału w postępowaniu:
1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
2) umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie - jeśli podmioty występują wspólnie,
3) upoważnienie do podpisywania oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych do niej,
4) oświadczenie wykonawcy, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, złożone wg wzoru określonego w Załączniku nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Wszystkie dokumenty składane przez wykonawców wymagają formy pisemnej, muszą być złożone w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez prawnych przedstawicieli wykonawcy.
- Termin związania ofertą: 30 dni od upływu terminu składania ofert.
- Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia
1) adres pod którym można uzyskać specyfikację istotnych warunków zamówienia:
Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Łodzi, ul. Solna 14, pokój nr 212 w godz. 8 00 – 14 00 lub za zaliczeniem pocztowym, tel./fax. (42) 632 41 90, tel. (42), 632 28 43, 630 31 04, 630 31 05; wewn. 28,
opłata: cena specyfikacji: 2,54 + koszty przesyłki; waluta: PLN
warunki i sposób płatności: za pobraniem pocztowym,2) ze stron internetowych – adresy j.w.


UZASADNIENIE WYBORU WYKONAWCY(ÓW)

<P>- jedynym kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty jest cena wykonania zamówienia,<BR>- oferta wybrana przez zamawiającego zawierała najniższą cenę za wykonanie zamówienia i została złożona przez wykonawcę, który spełnia warunki udziału w postępowaniu.</P>


NAZWA I ADRES WYKONAWCY 1

Nazwa: MERKATOR Jerzy Antosiewicz Sp. J. Oddział w Łodzi
Adres: Składowa 20/24, 90-127 Łódź, woj. łódzkie
Telefon: (42) 639 88 78
Fax: (42) 630 00 42
e-mail: lodz@merkator.pl


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj



Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.