eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › świadczenie usług utrzymania czystości w budynku głównym Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Tarnowie przy ul. Mickiewicza 8. Usługi wykonywane będą...


OGŁOSZENIE O ZAWARCIU UMOWY NUMER
OZU/2008/02/06-2302117


NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Nazwa: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Tarnowie
Adres: Mickiewicza 8, 33-100 Tarnów

Województwo: małopolskie

Telefon: 0146316612
Fax: 0146316600
e-mail: j_ligeza@pwsztar.edu.pl

Osoba upoważniona do kontaktów: Józef Ligęza


PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Określenie przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług utrzymania czystości w budynku głównym Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Tarnowie przy ul. Mickiewicza 8.
Usługi wykonywane będą w okresie od 11 grudnia 2006 roku do 31 grudnia 2007 roku przez 7 dni w tygodniu. Zamówienie obejmuje utrzymanie czystości w części dydaktycznej budynku o łącznej powierzchni 3389 m2 w tym;
· sale dydaktyczne i korytarze z posadzką gumolitową o pow. 2002 m2,
· korytarze, klatki schodowe, sanitariaty z posadzką gresową o pow. 1387 m2.
W zakres usług wchodzą:
1) Czynności wykonywane codzienne;
- zamiatanie i mycie posadzek,
- czyszczenie tablic dydaktycznych (około 36 szt.), ławek szkolnych (około 750 szt.), krzeseł (około 1440 szt.), drzwi, parapetów, poręczy, tabliczek informacyjnych, luster,
- czyszczenie ścian w sanitariatach, salach i korytarzach (np. z zabrudzeń powstałych poprzez kopnięcie butem),
- usuwanie gum do żucia z mebli, ścian i posadzek,
- mycie i dezynfekcja sanitariatów (29 muszli klozetowych wraz z kabinami, 25 umywalek, 10 pisuarów),
- uzupełnianie w toaletach papieru toaletowego rolami o wymiarach 195 x 100 mm i ciężarze 0,5 kg (29 pojemników),
- uzupełnianie mydła w płynie (10 pojemników o poj. 0,5 l),
- uzupełnianie kostek zapachowych w toaletach (12 szt.)
- usuwanie śmieci z koszy na śmieci o poj. 30 l wraz z wymianą worka (50 koszy),
- usuwanie śmieci z grzejników i regulacja grzejników,
- dokonywanie wpisów zauważonych usterek technicznych do książki usterek.
2) Czynności wykonywane okresowo w uzgodnieniu z zamawiającym;
- mycie okien drewnianych skrzynkowych, podwójnych o łącznej powierzchni 1010 m2 trzy razy w roku (164 okna),
- mycie okien dachowych drewnianych o łącznej powierzchni 62 m2 trzy razy w roku (68 okien),
- pastowanie wykładzin gumolitowych o łącznej powierzchni 2002 m2 trzy razy w roku,
Sprzątanie rozpoczynać się będzie od godziny 20.00 od poniedziałku do piątku oraz od godz. 18.00 w soboty i niedziele. Od poniedziałku do piątku zajęcia odbywają studenci studiów dziennych, natomiast w soboty i niedziele studenci studiów niestacjonarnych. W okresie od 15 lipca do 15 września z powodu przerwy wakacyjnej, a także w okresie Świąt Wielkanocnych i Świąt Bożego Narodzenia - łącznie 16 dni - wykorzystanie budynku wynosi tylko 50%.


UZASADNIENIE WYBORU WYKONAWCY(ÓW)

<SPAN style="FONT-SIZE: 12pt; FONT-FAMILY: "Times New Roman"; mso-fareast-font-family: "Times New Roman"; mso-ansi-language: PL; mso-fareast-language: PL; mso-bidi-language: AR-SA">Wybrana oferta spełnia wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oferta na podstawie kryteriów oceny ofert otrzymała 100 pkt. Oferta zawierała najniższą cenę spośród wszystkich 9 złożonych ofert.</SPAN>


NAZWA I ADRES WYKONAWCY 1

Nazwa: Przedsiębiorstwo Usług Porządkowych MAAG Krzysztof Buszko
Adres: ul. Niska 5/2, 25-317 Kielce, woj. świętokrzyskie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj



Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.