To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
OGŁOSZENIE O ZAWARCIU UMOWY NUMER
OZU/2007/03/08-1718181
Nazwa: Straż Miejska w Łodzi
Adres: Kilińskiego 81, 90 - 119 Łódź
Województwo: łódzkie
Telefon: 0422502232
Fax: 0422502200
e-mail: sobierajczyk@smlodz.internetdsl.pl
Osoba upoważniona do kontaktów: Krzysztof Sobierajczyk
Numer ogłoszenia o wszczęciu postępowania: OWP/2007/02/16-1421924
Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych i druków.
Kody ze Wspólnego Slownika Zamówień CPV:
28522200-9 Drobny sprzęt biurowy
30192000-1 Wyroby biurowe
28611000-8 Noże i nożyczki
24330000-6 Tusz
25241000-2 Taśmy samoprzylepne z tworzyw sztucznych
22815000-6 Zeszyty
25247100-5 Artykuły biurowe z tworzyw sztucznych
22862000-0 Bloki brudnopisowe
22860000-6 Zadrukowane wyroby papiernicze
22851000-0 Skoroszyty
25213200-9 Folia z tworzyw sztucznych
21200000-5 Wyroby z papieru lub tektury
21125400-9 Papier do drukowania
21233600-1 Papier ciągły do drukarek komputerowych
30217320-2 Dyskietki
30233172-7 Dyski optyczne
30217330-5 Taśmy magnetyczne
22900000-9 Różne druki
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Termin realizacji zamówienia: do dnia 31 grudnia 2007 r.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym niniejszą
procedurą przetargową,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem
technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
zamówienia,
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie
przepisów art. 24 ust. 1 lub 2 Ustawy.
Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów, na zasadzie „spełnia/nie spełnia”, przy czym:
1) dla warunków posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegania wykluczeniu z postępowania, spełnieniem warunków będzie złożenie oświadczenia o spełnianiu przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz udokumentowanie faktu zarejestrowania działalności gospodarczej,
2) dla warunków posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, oraz znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, spełnieniem warunków będzie złożenie oświadczenia o spełnianiu przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawcy ubiegający się o uzyskanie zamówienia składają wraz z ofertą dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, tj.
1) oświadczenie o spełnieniu przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu,
2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do
ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
Zamawiający nie pobiera wadium.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego sytemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Termin związania ofertą: 30 dni od daty, w której upłynął termin składania ofert
<P> </P><P>Wykonawca zaoferował najniższą cenę za realizację zamówienia, tj. 15.938,10 zł. brutto.</P>
Nazwa: "BIURPAP" J. M. G. FIGIŃSCY SP. J.
Adres: BRUKOWA 28, 91-341 ŁÓDŹ, woj. łódzkie
Telefon: 0-42 659 51 85
Fax: 0-42 653 82 62
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 713 polegająca na budowie punktu kontroli pojazdów ciężarowych na odcinku od km 35+113,75 do km 35+307,53
- SZP.281.38.2024 - Dostawa napędów i narzędzi chirurgicznych dla Instytutu "CZMP"
- DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO III - DEA OZPA 272.12.2024
- DEA OZPA 272.13.2024 DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO POSIADANEJ APARATURY DO WSSE W ŁODZI
- Sukcesywna dostawa aparatów telefonicznych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- ZAKUP SPRZĘTU OŚWIETLENIOWEGO NA SCENĘ KAMERALNĄ TEATRU IM. STEFANA JARACZA W ŁODZI
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa papieru ksero do drukarek i kserokopiarek oraz materiałów biurowych na alta 2024-2026 roku.
- SUKCESYWNE DOSTAWY PAPIERU, SKOROSZYTÓW PAPIEROWYCH, MATERIAŁÓW DO RISO ORAZ RÓŻNYCH ARTYKUŁÓW GOSPODARCZYCH DLA SZPITALI POMORSKICH SP. Z O.O.
- Dostawa artykułów biurowych i archiwizacyjnych dla 42 BLSz w Radomiu oraz jednostek będących na zaopatrzeniu w 2024 r.
- Dostawa materiałów biurowych.
- Dostawa artykułów biurowych oraz papieru do drukowania
- Dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem
więcej: Tusz »