eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › dostawa nowego samochodu osobowego, spełniającego parametry techniczne określone poniżej oraz w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w ilości 1...

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie


OGŁOSZENIE O ZAWARCIU UMOWY NUMER
OZU/2007/04/17-148395


NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Nazwa: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych
Adres: Solna 14, 91-423 Łódź

Województwo: łódzkie

Telefon: 426322843
Fax: 426324190
e-mail: dyrektor@melioracja.lodz.pl

Osoba upoważniona do kontaktów: Winicjusz Bartosik


PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Numer ogłoszenia o wszczęciu postępowania: OWP/2007/03/07-861840

Określenie przedmiotu zamówienia:

dostawa nowego samochodu osobowego, spełniającego parametry techniczne określone poniżej oraz w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w ilości 1 szt.Kod CPV: 34110000-1 – Samochody osobowenr sprawy: KK/331/06/KO/2007 SZCZEGÓŁOWY WYKAZ PARAMETRÓW TECHNICZNYCH:
1. Samochód osobowy, nowy, nieużywany, posiadający świadectwo homologacji, 5-cio osobowy, rok produkcji 2007;
2. Nadwozie – 5 drzwiowe: typu kombi;
3. Kolor lakieru nadwozia – zieleń metalizowana lub oliwkowy metalizowany;
4. Długość całkowita pojazdu – nie mniej niż 4 460 mm;
5. Szerokość całkowita pojazdu (bez lusterek) – nie mniej niż 1 750 mm;
6. Wysokość pojazdu – nie mniejsza niż 1 450 mm;
7. Silnik – benzynowy, o pojemności nie mniejszej niż 1 580 cm3 z wtryskiem wielopunktowym, moc maksymalna nie mniej niż 100 KM;
8. Napęd – na koła przednie;
9. Skrzynia biegów – manualna;
10. Zużycie paliwa (zgodnie z dyrektywą UE):
- cykl miejski – nie więcej niż 9,0 litrów/100km,
- cykl poza miastem – nie więcej niż 6,0 litrów/100km,
- cykl mieszany – nie więcej niż 7,0 litrów/100km;
11. Gwarancja – silnik / lakier / perforacja nadwozia: nie krótsza niż – odpowiednio: 2 / 2 / 10 lat, licząc od daty wydania przedmiotu zamówienia.
12. Tapicerka wewnętrzna – podać 3 opcje do wyboru przez zamawiającego;
13. Wyposażenie podstawowe – zgodne z przepisami ustawy „Prawo o ruchu drogowym”;
14. Wymagane minimalne wyposażenie:
- poduszki powietrzne – 2szt. (kierowca, pasażer – przód),
- zagłówki z regulacją wysokości,
- ABS,
- wspomaganie układu kierownicy,
- regulowana kolumna kierownicy,
- zdalnie sterowany zamek centralny,
- system nawigacji GPS,
- immobilizer,
- auto-alarm,
- mechaniczna blokada skrzyni biegów,
- instalacja radiowa (radio CD + głośniki + antena),
- regulacja ustawienia świateł przednich z wnętrza pojazdu,
- fotel kierowcy z regulacją wysokości,
- dzielona, składana tylna kanapa.
- Termin wykonania zamówienia:
zamówienie należy wykonać do dnia 30 kwietnia 2007 r.
Zamówienia częściowe, uzupełniające, oferty wariantowe
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza modyfikacji przedmiotu zamówienia w zakresie rzeczowym i ilościowym przez wykonawców.
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zamawiający nie dopuszcza składania oferty wariantowej.
- Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy.
- Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
- Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna: zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej
- Wadium: zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:
W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19 z dnia 9 lutego 2004 r., poz. 177 z późn. zm.), spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, ogłoszeniu i w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, którzy udokumentują przez złożenie stosownych dokumentów i oświadczeń, że spełnią następujące warunki:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień – prowadzą działalność gospodarczą w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia;
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 oraz ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Ocena spełnienia wymaganych warunków dokonana będzie na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów, według formuły spełnia – nie spełnia.
- Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu
Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty, potwierdzające spełnienie warunków wymaganych do udziału w postępowaniu:
1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
2) umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie - jeśli podmioty występują wspólnie,
3) upoważnienie do podpisywania oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych do niej,
4) oświadczenie wykonawcy, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, złożone wg wzoru określonego w Załączniku nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Wszystkie dokumenty składane przez wykonawców wymagają formy pisemnej, muszą być złożone w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez prawnych przedstawicieli wykonawcy.
Termin związania ofertą: 30 dni od upływu terminu składania ofert.
- Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
- adres pod którym można uzyskać specyfikację istotnych warunków zamówienia:
Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Łodzi, ul. Solna 14, pokój nr 212 w godz. 8 00 – 14 00 lub za zaliczeniem pocztowym, tel./fax. (42) 632 41 90, tel. (42), 632 28 43, 630 31 04, 630 31 05; wewn. 28.
opłata: cena specyfikacji: 2,54 + koszty przesyłki; waluta: PLN
warunki i sposób płatności: za pobraniem pocztowym,
- ze stron internetowych – adres j.w.


UZASADNIENIE WYBORU WYKONAWCY(ÓW)

- jedynym kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty jest cena wykonania zamówienia,<BR>- wybrana oferta jest jedyną jaka wpłynęła na wykonanie zamówienia i została złożona przez wykonawcę, który spełnia warunki udziału w postępowaniu.


NAZWA I ADRES WYKONAWCY 1

Nazwa: Gonera & Company Sp. z o.o.
Adres: Pomorska 106, 91-402 Łódź, woj. łódzkie
Telefon: (42) 6798 86 88
Fax: (42) 678 83 67
e-mail: biuro@gonera.pl


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj



Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.