eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawiercie › W/w prace będą wykonywane w ramach zakresu określonego w przedmiarze robót (kosztorysu ślepego).Wykonawca ponosi odpowiedzialność za roszczenia...

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie


OGŁOSZENIE O ZAWARCIU UMOWY NUMER
OZU/2007/04/13-1455670


NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Nazwa: Gmina Zawiercie
Adres: Leśna 2, 42-400 Zawiercie

Województwo: śląskie

Telefon: 0326721661
Fax: 0326721513
e-mail: zamowieniapubliczne@e-zawiercie.pl

Osoba upoważniona do kontaktów: Jarosław Felczuk


PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Numer ogłoszenia o wszczęciu postępowania: OWP/2007/03/15-713239

Określenie przedmiotu zamówienia:

„Pielęgnacja terenów zieleni miejskiej wraz z wykonaniem obsady kwiatowej w Zawierciu – 2007 r.”.

Zadanie 1 Pielęgnacja terenu zieleni miejskiej o pow. 3,85 ha.
Wykaz terenów podlegających pielęgnacji zawiera załącznik nr 1a do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ).
Zakres robót obejmuje:
- koszenie trawy,
- wywóz trawy,
- pielęgnację kwietników,
- pielęgnację rabat z różami,
- pielęgnację rabat z bylinami,
- utrzymanie czystości i porządku,
- cięcie żywopłotów,
- grabienie liści,
- prace nieprzewidziane (wyjaśnienie poniżej),
- wywóz nieczystości powstałych przy realizacji w/w zadań.
Szczegółowy zakres robót określa załącznik nr 1b do SIWZ.

Zadanie 2 Pielęgnacja terenu zieleni miejskiej o pow. 6,70 ha.
Wykaz terenów podlegających pielęgnacji zawiera załącznik nr 2a do SIWZ.
Zakres robót obejmuje:
- koszenie trawy,
- wywóz trawy,
- pielęgnację kwietników,
- pielęgnację rabat z różami,
- pielęgnację rabat z bylinami,
- utrzymanie czystości i porządku,
- cięcie żywopłotów,
- grabienie liści,
- prace nieprzewidziane (wyjaśnienie poniżej),
- wywóz nieczystości powstałych przy realizacji w/w zadań.
Szczegółowy zakres robót określa załącznik nr 2b do SIWZ.

Zadanie 3 Pielęgnacja terenu zieleni miejskiej o pow. 5,44 ha.
Wykaz terenów podlegających pielęgnacji zawiera załącznik nr 3a do SIWZ.
Zakres robót obejmuje:
- koszenie trawy,
- wywóz trawy,
- pielęgnację kwietników,
- pielęgnację rabat z różami,
- pielęgnację rabat z bylinami,
- utrzymanie czystości i porządku,
- cięcie żywopłotów,
- grabienie liści,
- prace nieprzewidziane (wyjaśnienie poniżej),
- wywóz nieczystości powstałych przy realizacji w/w zadań.
Szczegółowy zakres robót określa załącznik nr 3b do SIWZ.

Zadanie 4 Pielęgnacja terenu zieleni miejskiej o pow. 6,49 ha.
Wykaz terenów podlegających pielęgnacji zawiera załącznik nr 4a do SIWZ.
Zakres robót obejmuje:
- koszenie trawy,
- wywóz trawy,
- pielęgnację kwietników,
- pielęgnację rabat z różami,
- pielęgnację rabat z bylinami,
- utrzymanie czystości i porządku,
- cięcie żywopłotów,
- grabienie liści,
- prace nieprzewidziane (wyjaśnienie poniżej),
- wywóz nieczystości powstałych przy realizacji w/w zadań.
Szczegółowy zakres robót określa załącznik nr 4b do SIWZ.

Zadanie 5 Wykonanie obsady kwiatowej kwiatami sezonowymi w ilości 50 000 szt.
Lokalizację rabat kwiatowych zawiera załącznik nr 5a, zaś szczegółowy zakres robót określa załącznik nr 5b do SIWZ.
Rabaty należy obsadzić następującymi gatunkami kwiatów, w odpowiadających im ilościach:
- dalie niskie – 7000 szt.,
- szałwia błyszcząca – 15000 szt.,
- aksamitka średnia – 10000 szt.,
- gazania – 5000 szt.,
- starzec – 3000 szt.,
- żeniszek niski – 5000 szt.,
- bratek – 5000 szt.
Dobór kolorystyczny kwiatów będzie uzgadniany z Zamawiającym.
Obsada poszczególnych rabat będzie dokonywana w terminach wskazanych w harmonogramie przez koordynatora Zamawiającego (w ramach terminu realizacji zamówienia).
Niniejszy harmonogram (w formie pisemnej) będzie przedstawiany Wykonawcy na tydzień przed rozpoczęciem obsady poszczególnych rabat.
Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość posadzonych kwiatów sezonowych w ramach 14-dniowej gwarancji liczonej od dnia ich zasadzenia.

Przez w/w roboty nieprzewidziane należy rozumieć wszystkie prace związane z pielęgnacją terenu, których nie da się przewidzieć np. wymiana złamanej deski w ławce, usunięcie graffiti, uzupełnienie skradzionych krzewów lub bylin. W/w prace będą wykonywane w ramach zakresu określonego w przedmiarze robót (kosztorysu ślepego).
Wykonawca ponosi odpowiedzialność za roszczenia cywilnoprawne osób trzecich wynikające z niewłaściwego wykonywania prac lub z działań niezgodnych z niniejszą SIWZ.
Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia bez udziału podwykonawców.

Wykonawca powinien posiadać umowę lub inny dokument potwierdzający gotowość przyjęcia śmieci (odpadów) powstałych w związku z realizowaniem przedmiotu zamówienia podpisany z przedsiębiorcą prowadzącym działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów.

Prace pielęgnacyjne powinny być wykonywane zgodnie ze sztuką ogrodniczą oraz z normami i uzgodnieniami z Zamawiającym. Ponadto prace powinny być wykonywane w sposób zapewniający bezpieczeństwo użytkownikom ulic.
Wykonawca zobowiązany jest przez cały czas trwania robót do utrzymania porządku na terenie objętym pracami oraz w miejscach sąsiadujących z terenami prac, które mogą ulec zanieczyszczeniu w wyniku prowadzenia robót (np. drogi dla pieszych, jezdnie).
Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia na swój koszt wszelkich szkód, które powstały w trakcie wykonywania prac.
Koszenie trawników odbywać się będzie w terminach ustalonych przez Zamawiającego.
Wykonawca zobowiązany jest do informowania Zamawiającego o wszelkich zniszczeniach i kradzieżach roślin oraz ustalenia terminów ich uzupełniania z Zamawiającym.
Bieżące sprzątanie odbywać się będzie w ustalone przez Zamawiającego dni tygodnia.
Worki z zanieczyszczeniami z bieżącego sprzątania oraz resztki roślinne pochodzące z wykonywanych zabiegów pielęgnacyjnych powinny być usuwane natychmiast po zakończeniu prac.
Wykonawca zobowiązany jest na wniosek Zamawiającego do skierowania swego Przedstawiciela do udziału w kontrolach.

Wspólny Słownik Zamówień Publicznych (CPV):
77.31.00.00-6 Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
77.31.30.00-7 Usługi utrzymania parków


UZASADNIENIE WYBORU WYKONAWCY(ÓW)

Wybrane oferty są najkorzystniejsze pod względem kryterium przyjętego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - cena brutto oferty - 100%.


NAZWA I ADRES WYKONAWCY 1

Nazwa: zadania 1 i 5 - Urządzanie i Utrzymanie Zieleńców Paweł Kurczyński
Adres: Pomorska 28/46, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie
Telefon: (032) 67 06 242

NAZWA I ADRES WYKONAWCY 2

Nazwa: zadanie 2 - P.H.U. CHEMICAR Danuta Ziobro, Janusz Ziobro s.c.
Adres: Grunwaldzka 15, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie
Telefon: 505167520

NAZWA I ADRES WYKONAWCY 3

Nazwa: zadania 3 i 4- konsorcjum firm: Dzielawski Dariusz F.H.U. INSTALDAR(lider konsorcjum-pełnomocnik), Siewierskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.(uczestnik konsorcjum)
Adres: Koziegłowska 78 (lider konsorcjum-pełnomocnik), Krakowska 45 (uczestnik konsorcjum), 42-300 Myszków(lider konsorcjum-pełnomocnik), Siewierz (uczestnik konsorcjum) , woj. śląskie
Telefon: 513051310 (lider konsorcjum-pełnomocnik), (032) 67 41 826 (uczestnik konsorcjum)
Fax: (032) 67 41 826 (uczestnik konsorcjum)

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj



Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.