eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę: Przedmiotem zamówienia (CPV nr 36131200-0) jest dostawa regałów jezdnych i stacjonarnych wraz z montażem a tak...

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie


OGŁOSZENIE O ZAWARCIU UMOWY NUMER
OZU/2007/04/12-1085421


NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Nazwa: Izba Skarbowa w Krakowie
Adres: Wiślna 7, 31-007 Kraków

Województwo: małopolskie

Telefon: 0124295222586566
Fax: 01242952221610
e-mail: edyta.merta@mp.mofnet.gov.pl

Osoba upoważniona do kontaktów: Bogusław Gawlik/Marcin Adamczyk/Edyta Merta


PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Numer ogłoszenia o wszczęciu postępowania: OWP/2007/03/15-641494

Określenie przedmiotu zamówienia:

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę:
Przedmiotem zamówienia (CPV nr 36131200-0) jest dostawa regałów jezdnych i stacjonarnych wraz z montażem a także opracowanie projektu powykonawczego rozmieszczenia regałów oraz wykonanie szyn jezdnych wpuszczonych w posadzkę w pomieszczeniach archiwum w budynku Urzędu Skarbowego w Nowym Targu przy ul. Parkowej w łącznej ilości 954 mb półki użytkowej. Łączna powierzchnia pomieszczeń archiwum ok. 120 m2.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Nie dopuszcza się składania ofert równoważnych.
Termin realizacji:z uwagi na prawidłową realizację robót budowlanych przewiduje się następujące terminy realizacji dostawy:
-wykonanie kanałów i montaż szyn jezdnych do 2 tygodni od podpisania umowy, -dostawa i montaż regałów do 6 tygodni od podpisania umowy.
W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust.1 pzp, którzy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz udokumentowaniu przedstawią następujące oświadczenia i dokumenty:
-Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust.1 pzp
-Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
-Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (części zamówienia). Wykonawca ma obowiązek wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
-Podpisane potwierdzenie odbycia wizji lokalnej na placu budowy (termin wizji 20.03.2007r. godz. 10.00)
-Proponowany harmonogram dostawy i montażu na dane zadanie
-Szkic(e) proponowanego rozmieszczenia regałów w pomieszczeniach archiwów.
Ocena spełnienia wymienionych warunków będzie dokonywana wg zasady spełnia / nie spełnia na podstawie załączonych do oferty dokumentów.
Nie przewiduje się wpłaty wadium.


UZASADNIENIE WYBORU WYKONAWCY(ÓW)

<FONT size=2><P>Zgodnie z art. 91 ust 1 pzp wyboru najkorzystniejszej oferty dokonano na podstawie kryterium oceny ofert, którym była cena, określonego w SIWZ nr OG-1/2511-5/07/2 z dnia 12.03.2007 roku rozdz. X pkt.2 </P><P align=center>Nazwa i adres Wykonawcy: </P><P align=center>Tadeusz Dolski właściciel firmy:</P><P align=center>MTD Tadeusz Dolski</P><P align=center>ul. Legionów 57/6</P><P align=center>87-100 Toruń</P></FONT>


NAZWA I ADRES WYKONAWCY 1

Nazwa: MTD Tadeusz Dolski
Adres: Legionów 57/6, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj



Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.