eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olszanica › Rewitalizacja obszaru zdegradowanego w Wańkowej - roboty budowlane w ramach projektu "Bieszczad-ski - rewitalizacyjne koło zamachowe rozwoju Gminy Olszanica" - etap II



Ogłoszenie z dnia 2021-11-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rewitalizacja obszaru zdegradowanego w Wańkowej - roboty budowlane w ramach projektu „Bieszczad-ski - rewitalizacyjne koło zamachowe rozwoju Gminy Olszanica” – etap II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Rozwoju Infrastruktury Gminy Olszanica „PRI” Sp. z o. o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 380710081

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Olszanica

1.5.2.) Miejscowość: Olszanica

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-722

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pri@olszanica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.priolszanica.bip.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.priolszanica.bip.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rewitalizacja obszaru zdegradowanego w Wańkowej - roboty budowlane w ramach projektu „Bieszczad-ski - rewitalizacyjne koło zamachowe rozwoju Gminy Olszanica” – etap II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-40bcc29b-1489-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00281368

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00179053/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PRI.271.1.4.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach zadania pn.: Rewitalizacja obszaru zdegradowanego w Wańkowej - roboty budowlane w ramach projektu „Bieszczad-ski - rewitalizacyjne koło zamachowe rozwoju Gminy Olszanica” – etap II
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, których zakres obejmuje:
• Budowę wyciągu narciarskiego talerzykowego
wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego wszystkich przewidzianych prawem zgód, dopuszczeń oraz decyzji, pozwalających Zamawiającemu na zgodne z obowiązującym prawem użytkowanie wyciągu po jej odbiorze od Wykonawcy.
• Budowę systemu naśnieżania stoku, w skład którego wchodzić będą w szczególności:
 Pompownia niskiego ciśnienia,
 Kontenerowa pompownia wysokiego ciśnienia PS100,
 Filtr automatyczny,
 Sterowanie pompowni,
 Studnia hydrantowa pod armatę automatyczną (6 szt.),
 Rurociąg niskiego ciśnienia,
 Rurociąg wysokiego ciśnienia,
 Instalacja elektryczna,
 Komunikacja armatek i pompowni.
• Budowę 3 budynków sterówek,
• Budowę oświetlenia stoku.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ i Projekcie umowy stanowiącym załącznik Nr 2 do SWZ.

UWAGA:
Zakres przedmiotu zamówienia nie obejmuje:
- opraw oświetleniowych (dostawa inwestorska),
- montażu przenośnego wyciągu narciarskiego talerzykowego i dwóch przenośników taśmowych narciarskich.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31311000-9 - Podłączenia energetyczne

31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne

42418200-1 - Kolej jednoszynowa lub wyciągi narciarskie

42418290-8 - Urządzenia do wyciągów narciarskich

42961000-0 - System sterowania i kontroli

45213350-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych z różnymi środkami transportu

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody

45232152-2 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2965530,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3196770,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2965530,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Technoalpin East Europe s.r.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5263154973

7.3.3) Ulica: Priemyselna 2

7.3.4) Miejscowość: Zilina

7.3.5) Kod pocztowy: 010 01

7.3.7.) Kraj: Słowacja

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

roboty budowlane i ziemne, roboty elektryczne

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2965530,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.