eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgierz › Przebudowa drogi powiatowej Nr 5136 E relacji Jastrzębie Górne - Zgierz (Wiosny Ludów)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-04-27

Zgierz: Przebudowa drogi powiatowej Nr 5136 E relacji Jastrzębie Górne - Zgierz (Wiosny Ludów)
Numer ogłoszenia: 99959 - 2010; data zamieszczenia: 27.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Zgierskiego , ul. Sadowa 6A, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 042 7190885, faks 042 7190816.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.zgierz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej Nr 5136 E relacji Jastrzębie Górne - Zgierz (Wiosny Ludów).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na wykonaniu przebudowy drogi powiatowej Nr 5136 E w relacji Jastrzębie Górne - Zgierz (Wiosny Ludów): 1) Chodnik: Strona prawa: Odcinek od drogi krajowej Nr 71 - ul. Aleksandrowska w Zgierzu do wjazdu do posesji nr 22 (MPGK Sp. z o.o.); Strona lewa : Odcinek od drogi krajowej Nr 71 - ul. Aleksandrowska w Zgierzu do końca posesji nr 55. 2) Nakładka: Odcinek od drogi krajowej Nr 71 - ul. Aleksandrowska w Zgierzu do skrzyżowania z drogą powiatową Nr 5167 E w m. Jastrzębie Górne 2. Zakres robót obejmuje: 1) roboty pomiarowe przy robotach ziemnych- trasa dróg w terenie równinnym, 2) mechaniczne rozebranie krawężników o wym. 100 x 30 x 20cm, 3) rozebranie chodników z płyt betonowych o wym. 50 x 50 x 7cm, 4) rozebranie obrzeży trawnikowych o wym. 8 x 30cm, 5) mechaniczne rozebranie nawierzchni betonowych z trylinki i kostki na zjazdach, 6) transport gruzu na odległość 10 km, 7) ustawienie krawężników betonowych o wym. 100 x 20 x 30cm, 8) ustawienie krawężników betonowych o wym. 100 x 15 x 30, na płasko jako zakończenie zjazdów, 9) ustawienie obrzeży betonowych o wym. 100 x 20 x 6cm, 10) ustawienie obrzeży betonowych o wym. 100 x 30 x 8cm, 11) ułożenie chodników z kostki brukowej, szarej o grubości 6 cm, 12) wykonanie warstwy górnej podbudowy z kruszyw łamanych o grubości 15cm, na zjazdach, 13) ułożenie chodników z kostki brukowej, kolorowej o grubości 8 cm, 14) wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kruszyw łamanych o grubości 20 cm, na wjazdach w ulice dochodzące, 15) mechaniczne oczyszczenie i skropienie istniejącej nawierzchni oraz podbudowy na wjazdach w ul. dochodzące, 16) wyrównanie podbudowy mieszanką mineralno - asfaltową w ilości 100 kg/m2, na całej szerokości jezdni, 17) wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno - bitumicznej asfaltowej - warstwa ścieralna gr. 3 cm, na ciągu głównym i na wjazdach w ul. dochodzące, 18) regulację pionową studzienek dla urządzeń podziemnych przy objętości betonu od 0.2 do 0.3m3 oraz od 0.1 do 0.2 m3, 19) ścięcie poboczy, wraz z uzupełnieniem ubytków tłuczniem kamiennym lub destruktem asfaltowym, 20) wykonanie studzienki ściekowej z gotowych elementów w istniejący rów przydrożny (śr. 500 mm z osadnikiem i syfonem, z włączeniem o długości 4 m)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany do treści niniejszej umowy będą dopuszczalne jedynie w przypadku: 1) zmiany ogólne : a) zmiana adresu/siedziby Zamawiającego/Wykonawcy, b) zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego/Wykonawcy, 2) zmiany wpływające na termin wykonania umowy: a) przedłużenia terminu zakończenia umowy o czas opóźnienia, jeśli opóźnienie to wynika z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, i jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, w zakresie następujących obowiązków Zamawiającego: przekazanie terenu budowy, przekazanie dokumentów budowy, b) zmiana terminu wykonania umowy, ewentualnie wstrzymanie/wznowienie robót, ze względu na: oczekiwanie Wykonawcy na niezbędne opinie, decyzje, przedłużenie procedury przetargowej, uwarunkowania społeczne (protesty, listy, petycje, itp.), konieczność prowadzenia uzgodnień z właścicielami nieruchomości, technologię wykonywania robót, zmiany stanu prawnego, niesprzyjające warunki atmosferyczne, działania sił natury, uznanych za stan klęski żywiołowej. UWAGA: Wykonawca nie będzie miał prawa do przedłużenia terminu zakończenia umowy, jeżeli przedłużenie terminu wynika z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 3) zmiany wpływające na wysokość wynagrodzenia: zmiana postanowień umowy w związku ze zmianą stawki podatku od towarów i usług (VAT) w przypadku zmiany obowiązujących, w tym w zakresie przepisów. Określa się następujący tryb dokonywania zmian postanowień umowy: 1) zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie, za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności, 2) strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia powyższych okoliczności, 3) wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.zgierz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Zgierzu, 95-100 Zgierz ul. Sadowa 6a (pok. 313).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2010 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Zgierzu, 95-100 Zgierz ul. Sadowa 6a (Kancelaria pok. 112).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.