To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-01-24
Gliwice: Zakup sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Miejskiego w Gliwicach
Numer ogłoszenia: 366S - 2017; data zamieszczenia: 24.01.2017
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 65332 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Gliwicach, Wydział Zamówień Publicznych, Ul. Zwycięstwa 21, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 32 238 55 30, faks 32 238 55 27.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Miejskiego w Gliwicach.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu komputerowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ. Przedmiotem zamówienia jest zakup następującego sprzętu komputerowego: 1.Komputer (46 sztuk) - o parametrach określonych w punkcie 1 ZAŁĄCZNIKA NR 6 do SIWZ. 2.Monitor (5 sztuk) - monitor typu LCD wykonany w technologii IPS lub lepszej o przekątnej ekranu nie mniejszej niż 24 cale o parametrach określonych w punkcie 2 ZAŁĄCZNIKA NR 6 do SIWZ. 3.Laptop (8 sztuk) - komputer przenośny o wadze nie przekraczającej 1,75 kg, z matrycą ekranu nie mniejszą niż 1600 x 900 pikseli o przekątnej nie mniejszej niż 14,1 cali (matowa matryca) o parametrach określonych w punkcie 3 ZAŁĄCZNIKA NR 6 do SIWZ. 4.Stacja dokująca (5 sztuk) - stacja dokująca do laptopa wymienionego w pkt 3. wraz z dodatkowym zasilaczem zawierająca łącza opisane w punkcie 4 ZAŁĄCZNIKA NR 6 do SIWZ. 5.Serwer (1 sztuka) - o parametrach określonych w punkcie 5 ZAŁĄCZNIKA NR 6 do SIWZ. 6.UPS (3 sztuki) - jednofazowy zasilacz awaryjny o parametrach określonych w punkcie 6 ZAŁĄCZNIKA NR 6 do SIWZ. 7.przełącznik sieciowy 1 (4 sztuki) - zarządzalny przełącznik sieciowy warstwy drugiej o parametrach określonych w punkcie 7 ZAŁĄCZNIKA NR 6 do SIWZ. 8.przełącznik sieciowy 2 (3 sztuki) - zarządzalny przełącznik sieciowy warstwy drugiej o parametrach określonych w punkcie 8 ZAŁĄCZNIKA NR 6 do SIWZ. 9.Skaner (1 sztuka) - skaner kolorowy do dokumentów formatu minimum A4 o parametrach określonych w punkcie 9 ZAŁĄCZNIKA NR 6 do SIWZ. 10.Router (2 sztuki) - Router RB951G-2HnD lub równoważny o parametrach określonych w punkcie 10 ZAŁĄCZNIKA NR 6 do SIWZ. 11.Drukarka (4 sztuki) - laserowa drukarka formatu A4 z wydajnością co najmniej 40 stron na minutę o parametrach określonych w punkcie 11 ZAŁĄCZNIKA NR 6 do SIWZ. 12.Hub USB (1 sztuka) - aktywny hub USB o następujących minimalnych parametrach o parametrach określonych w punkcie 12 ZAŁĄCZNIKA NR 6 do SIWZ. 13.Dysk (1 sztuka) - Dysk SSD 2,5 cala o parametrach określonych w punkcie 13 ZAŁĄCZNIKA NR 6 do SIWZ. 14.Pamięć RAM (15 sztuk) - moduł pamięci RAM 2GB DDR2-800 CL6 240-Pin DIMM kompatybilne z płytą główną Gigabyte GA-G31M-ES2L - punkt 14 ZAŁĄCZNIKA NR 6 do SIWZ. Wszystkie opisane parametry wymagane są wymaganiami minimalnymi. Zamawiający akceptuje rozwiązania o parametrach równoważnych lub lepszych, bez utraty funkcjonalności i wydajności. Wymagany termin gwarancji: warunki, okres i zakres gwarancji opisano w ZAŁĄCZNIKU NR 5 do SIWZ wzór umowy oraz w ZAŁĄCZNIKU NR 6 do SIWZ opis przedmiotu zamówienia.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.21.31.00 - Komputery przenośne 48.82.20.00 - Serwery komputerowe 31.68.25.00 - Awaryjny sprzęt elektryczny 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.23.31.32 - Napędy dyskowe 30.23.61.10 - Pamięć o dostępie swobodnym (RAM) .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.06.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ALTO COMPUTERS" M.BOROWIAK, R.WRÓBEL SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"ALTO COMPUTERS" M.BOROWIAK, R.WRÓBEL SPÓŁKA JAWNA
- ALTO COMPUTERS SPÓŁKA JAWNA MAREK BOROWIAK, ROLAND WRÓBEL, WOLNOŚCI 94, 41-800 ZABRZE, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 285930,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 325484,78
Oferta z najniższą ceną: 225554,50 / Oferta z najwyższą ceną: 325484,78
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Przebudowa lokalu mieszkalnego nr 8 przy ul. Liliowej 4b w Gliwicach na potrzeby dwóch samodzielnych mieszkań pracowniczych dla osób z niepełnosprawnościami.(2)
- Dostawa wycinarki laserowej w technologii światłowodowej tzw. fiber laser.
- "Zakup wraz z dostawą i montażem sauny mokrej, sauny suchej oraz sauny infrared na terenie pływalni Neptun przy ul. Dzionkarzy 29 w Gliwicach oraz demontażem i wywozem saun dotychczasowych"
- Usługi kremacji zwłok
- Roboty remontowe dachu budynku Wydziału Górnictwa, Inżynierii Bezpieczeństwa i Automatyki Przemysłowej. Znak sprawy: IA1.284.12.2024.EO
- 4WOG-1200.2712.29.2024 Świadczenie usług restauracyjnych w formie przygotowania i dostarczenia czterech posiłków dziennie (śniadanie, II śniadanie, obiad, kolacja) dla żołnierzy z jednostek wojskowych
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzedaż wraz z dostawą sprzętu multimedialnego dla jednostek UWM w Olsztynie.
- D/15/2024/A Zakup sprzętu komputerowego dla różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego; część nr 3: Dostawa laptopów oraz monitora 4K z akcesoriami dla Instytutu Historii
- "Modernizacja i rozbudowa infrastruktury informatycznej dla PSZOK-ów i Instalacji Komunalnej w celu dostosowania jej do aktualnych standardów i wymogów".
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy 1 (jednego) monitora wraz ze stojakiem dla Katedry Teorii Prawa WPiA UJ.
- Dostawa sprzętu komputerowego (4 części)
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby jednostek Politechniki Opolskiej
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.