Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-13
Kościerzyna: Modernizacja nawierzchni asfaltowej skrzyżowania ulic Kaszubskiej i Leśnej w miejscowości Łubiana, gmina Kościerzyna.
Numer ogłoszenia: 99799 - 2008; data zamieszczenia: 13.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Komunalny Gminy Kościerzyna, Stare Nadleśnictwo 5, 83-400 Kościerzyna, woj. pomorskie, tel. 058 6866342, fax 058 6866960.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http//www.bip.koscierzyna.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja nawierzchni asfaltowej skrzyżowania ulic Kaszubskiej i Leśnej w miejscowości Łubiana, gmina Kościerzyna..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja nawierzchni asfaltowej skrzyżowania ulic Kaszubskiej i Leśnej w miejscowości Łubiana, gmina Kościerzyna. Zakres robót obejmuje: 1.Wykonanie mechaniczne koryta gł. 30 cm na całej szerokości jezdni i chodników, 2.Roboty ziemne wykonane koparkami, 3.Wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym o gr. ponad 10 cm 4.Ułożenie warstwy wiążącej na całej powierzchni drogi, z mieszanki mineralno-bitumicznej gr. 4 cm - 400 m2 5.Ułożenie warstwy ścieralnej na całej powierzchni drogi, z mieszanki mineralno-bitumicznej gr. 4 cm - 400 m2 6.Mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowej 447,50 m2, 7.Skropienie nawierzchni drogowej asfaltem 447,50 m2, 8.Ułożenie warstwy ścieralnej na całej powierzchni drogi, z mieszanki mineralno-bitumicznej gr. 4 cm - 447,50 m2 9.Regulacja pionowa włazów kanałowych studzienek . Szczegółowy zakres robót określony jest w załączonym do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia przedmiarze robót.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 26.06.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wpłaty wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W prowadzonym postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający uzna, iż powyższe warunki zostały spełnione, jeżeli Wykonawca: 1.1. Wykaże, iż w ciągu ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał roboty drogowe polegające na wykonaniu utwardzenia nawierzchni dróg o powierzchni nie mniejszej niż 800 m2. 1.2. Wskaże osobę przewidzianą do realizacji przedmiotu zamówienia posiadającą uprawnienia wykonawcze do prowadzenia robót drogowych. 1.3. Oświadczy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp. 1.4. Udzieli minimum 3 letniego okresu gwarancji na wykonane roboty. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych wraz z ofertą wg zasady spełnia/nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 2 do oferty B. Wykaz robót sporządzony wg wzoru - załącznik nr 4 do oferty C. Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia w załączeniu uprawnienia, aktualne zaświadczenie z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - załącznik nr 3 do oferty D. Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp oraz spełnia warunki art. 22 ust. 1 Pzp - załącznik nr 1 do oferty. E. Kosztorys sporządzony na podstawie załączonego przedmiaru robót - załącznik nr 6 do oferty. F. Upoważnienie do podpisania oferty - zał. Nr 5 do oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http//www.bip.koscierzyna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Komunalny Gminy Kościerzyna Stare Nadleśnictwo 5, 83-400 Kościerzyna.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat (pok. Nr 3) Zakładu Komunalnego Gminy Kościerzyna, Stare Nadleśnictwo 5, 83-400 Kościerzyna..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KOŚCIERZYNY
- DZP/19/24 ŚWIADCZENIE USŁUG POLEGAJĄCYCH NA ZABEZPIECZENIU W WYZNACZONYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO TERMINACH OBSŁUGI CENTRUM NADZORU SZPITALA
- Utworzenie ogólnodostępnego i wielofunkcyjnego parku sportowo-rekreacyjnego w Kościerzynie
- Modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego Niedamowo, gmina Kościerzyna
- DZP/20/24 Dostosowanie do przepisów przeciwpożarowych Szpitala Specjalistycznego w Kościerzynie sp. z o.o. - Placówka w Dzierżążnie
- Budowa otwartego zbiornika retencyjnego w Wielkim Klinczu oraz przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego w Kościerzyna Wybudowanie
- Wykonanie drenażu odwadniającego zgodnie z załączoną specyfikacją
więcej: przetargi w Kościerzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa ul. Wieżowej w Poznaniu wraz z wykonaniem nasadzeń zieleni i przeprowadzeniem rocznej pielęgnacji kontraktowej
- Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych, na dz. nr 257 w m. Milcz
- Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie gminy Rzeczyca
- Przebudowa infrastruktury drogowej na terenie gminy Goszczanów
- Modernizacja dróg oraz wdrożenie zintegrowanego systemu zarządzania usługami wodno-ściekowymi w miejscowościach gminy Korfantów
- Budowa dróg wewnętrznych ul. Krętej i Słonecznej w Klawkowie, gm. Chojnice - ETAP I JEZDNIA
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.