eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żurawica › Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi w ramach projektu pn."Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w miejscowościachBatycze, Maćkowice, Kosienice wraz z rozbudową i przebudową oczyszczalni ścieków w Orzechowcach"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-06-22

Ogłoszenie nr 99613 - 2017 z dnia 2017-06-22 r.

Żurawica: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi w ramach projektu pn.: "Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w miejscowościach: Batycze, Maćkowice, Kosienice wraz z rozbudową i przebudową oczyszczalni ścieków w Orzechowcach"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, oś priorytetowa: IV. Ochrona środowiska naturalnego i dziedzictwa kulturowego, działanie: 4.3. Gospodarka wodno-ściekowa, poddziałanie: 4.3.1. Gospodarka ściekowa.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 511061 - N - 2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Żurawica, krajowy numer identyfikacyjny 55117700000, ul. ul. Ojca Świętego Jana Pawła II 1, 37710 Żurawica, państwo Polska, woj. podkarpackie, tel. 016 6723940, 6713378, faks 166 723 940, e-mail zuragmina@o2.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.zurawica.pl/przetargi/ogl_ust.htm

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi w ramach projektu pn.: "Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w miejscowościach: Batycze, Maćkowice, Kosienice wraz z rozbudową i przebudową oczyszczalni ścieków w Orzechowcach"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

IZP.II.271.3.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi w ramach projektu pn.: "Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w miejscowościach: Batycze, Maćkowice, Kosienice wraz z rozbudową i przebudową oczyszczalni ścieków w Orzechowcach" Zamówienie obejmuje kompleksowy nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi realizowanymi na podstawie odrębnych umów na roboty budowlane, z których jedna dotyczy rozbudowy i przebudowy oc zyszczalni ścieków w Orzechowcach, zaś kolejne budowy kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w miejscowościach: Batycze, Maćkowice, Kosienice (ilość uzależniona od rozstrzygnięcia postępowania przetargowego 1 2 lub 3). W ramach niniejszego zamówienia pr zewidziane jest sprawowanie nadzoru inwestorskiego przez osoby posiadające uprawnienia: a) w specjalności konstrukcyjno - budowlanej (branża budowlana), b) w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazo wych, wodociągowych i kanalizacyjnych (branża sanitarna), c) w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (branża elektryczna). W ramach wykonywania zamówienia Wykonawca, zwany Inspektorem Nadzo ru, będzie zobowiązany do wykonywania m.in.: takich czynności jak: 1) Reprezentowanie Zamawiającego wobec pozostałych uczestników procesu inwestycyjnego, w ramach umocowań wynikających z niniejszej umowy i udzielonych pełnomocnictw; 2) Weryfikacja i szczeg ółowa ocena jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, jak również wyrobów, które ze względów technologicznych nie powinny mieć zastosowania w ramach realizacji Projektu 3) Udział w planowaniu i ustalaniu harmonogramów działań wszystkich wykonawców, wg procedur zatwierdzonych przez Wykonawcę; 4) Koordynacja robót, wg opracowanych przez Wykonawcę i zatwierdzonych przez Zamawiającego planów i harmonogramów; 5) Podejmowanie niezbędnych czynności gwarantujących stosowanie opracowanych procedur oraz monitorowanie działań wykonawców w zakresie zapewnienia dobrej jakości wykonywanych robót. 6) Kontrola realizacji dokumentacji projektowej; 7) Występowanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego - na podstawie udzielonego pełnomocnictwa - do właściwych organów o wydanie wymaganych przepisami decyzji lub opinii; 8) Opracowanie - wg standardów uzgodnionych z Zamawiającym - harmonogramów rzeczowo - finansowych oraz innych dokumentów planistycznych niezbędnych do sprawnego i racjonalnego prowadzenia i finansowania Projektu Inwestycyjnego; 9) Nadzorowanie przebiegu realizacji Projektu Inwestycyjnego, koordynacja działań wykonawców oraz podejmo wanie działań dyscyplinująco - korygujących, szczególnie w zakresie: a) nadzoru nad dotrzymywaniem zgodności postępu robót z przyjętymi harmonogramami; b) zapewnienia właściwej organizacji budowy i zaplecza, w tym przygotowania i organizacji robót przez wy konawców; c) sprawdzania postępu rzeczowo - finansowego robót; d) przestrzegania na budowie właściwych przepisów prawno - porządkowych oraz decyzji i zaleceń Zamawiającego; e) powołanie zespołu inspektorów nadzoru inwestorskiego w specjalnościach wymaganyc h przez prawo budowlane oraz koordynacja pracy zespołu inspektorów nadzoru, f) koordynowanie przygotowania i przebiegu odbiorów robót zanikających lub ulegających zakryciu, prób i rozruchów, odbiorów częściowych robót i odbioru końcowego dla każdej z częśc i; g) sprawdzenie i opiniowanie protokołów odbioru częściowego oraz robót zanikających lub ulegających zakryciu; h) weryfikacja i rekomendowanie do zapłaty faktur wykonawców z załączonymi dokumentami odbiorowymi za wykonane roboty; i) opiniowanie wszelkich rozwiązań technicznych, technologicznych i kosztorysowych proponowanych przez wykonawcę, projektanta lub inspektorów nadzoru w trakcie realizacji budowy, wymagających decyzji Zamawiającego; 13) Organizowanie na budowie okresowych - nie rzadziej niż raz na dwa tygodnie - narad koordynacyjnych z udziałem inspektorów nadzoru i wykonawców oraz powiadamianie Zamawiającego o terminach narad koordynacyjnych, z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem oraz przedkładanie Zamawiającemu pisemnych notatek z tych narad. 14 ) Opracowywanie i przedkładanie Zamawiającemu miesięcznych raportów o stanie realizacji Projektu Inwestycyjnego, zaawansowaniu rzeczowo - finansowym robót, występujących zagrożeniach oraz podjętych działaniach korygujących i zapobiegawczych - wg uzgodnione go standardu, w terminie do 7 dnia każdego miesiąca następującego po miesiącu objętym sprawozdaniem; 15) Prowadzenie bieżącej korespondencji w sprawach realizacji poszczególnych etapów Projektu Inwestycyjnego z wykonawcami i osobami trzecimi, w zakresie ni e skutkującym zaciągnięciem zobowiązań w imieniu i na rzecz Zamawiającego. 16) Organizowanie i koordynowanie czynności odbiorów częściowych i odbioru końcowego poprzez: a) stwierdzenie gotowości do odbioru; b) poinformowanie o powyższym wykonawcy, właściwy ch inspektorów nadzoru oraz Zamawiającego; c) wyznaczenie terminu odbioru i jego udział w jego prowadzeniu; d) przekazanie Zamawiającego protokołów odbioru - wg uzgodnionego wzoru; e) przygotowanie organizacyjne pracy komisji odbioru końcowego robót budowl anych oraz nadzór nad skompletowaniem i przekazaniem Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej; f) zapewnienie warunków formalnych i faktycznych dla przeprowadzenia procedury uzyskania przez Zamawiającego ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obie ktu budowlanego. 17) Podejmowanie niezbędnych czynności gwarantujących stosowanie opracowanych procedur oraz monitorowanie działań wykonawców w zakresie zapewnienia najwyższej jakości wykonanych robót. 18) podejmowania działań zmierzających do osiągnięcia przez Zamawiającego oszczędności przy realizacji Projektu Inwestycyjnego, m.in. poprzez: proponowanie rozwiązań zamiennych w stosunku do rozwiązań projektowych, optymalizację organizacji pracy wykonawców oraz inne działania - po uzyskaniu uprzedniej zgody Wykonawcy na ich realizację. Z uwagi na fakt, iż przedmiotem zamówienia objęty jest nadzór nad realizacją do czterech odrębnych umów na roboty budowlane (ilość uzależniona jest od rozstrzygnięcia postepowania przetargowego prowadzonego w częściach), zawart ych w związku z realizacją projektu, objętego wnioskiem o dofinansowanie, będącym przedmiotem aplikacji w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 - 2020, Zamawiający wymaga ustanowienia w ramach realizacji niniejszeg o zamówienia Koordynatora/Kierownika Zespołu Inspektorów Nadzoru. Dopuszczalne jest wyznaczenie Kierownika Zespołu spośród inspektorów nadzoru skierowanych do realizacji niniejszego zamówienia. Do obowiązków Koordynatora/Kierownika Zespołu będzie należało w szczególności koordynowanie realizacji umów na roboty budowlane, których rezultaty są ściśle powiązane ze sobą i wzajemnie uzależnione. Od Kierownika Zespołu wymagana będzie dostępność (w tym poprzez standardowe formy komunikacji typu telefon, poczta ele ktroniczna) przez cały czas trwania robót w godzinach prowadzenia tych robót. Na czas urlopu wypoczynkowego lub nieprzewidzianej wcześniej nieobecności Koordynator/Kierownik Zespołu zobowiązany jest wyznaczyć zastępstwo z powiadomieniem Zamawiającego o tym fakcie na piśmie. Podczas nieobecności któregokolwiek z inspektorów nadzoru z danej branży wynikającej z urlopu, zwolnienia lekarskiego lub innej przyczyny, Koordynator zapewni czasowe zastępstwo specjalistów na czas nieobecności skierowanych do realizacj i zamówienia inspektorów nadzoru, by uniknąć zwłoki w realizacji robót budowlanych. Kierownik zespołu i wszyscy inspektorzy nadzoru muszą posiadać biegłą znajomość języka polskiego. W przypadku, gdy skierowani do realizacji zamówienia inspektorzy nadzoru n ie posiadają biegłej znajomości języka polskiego, są zobowiązani zapewnić na koszt własny tłumacza na potrzeby realizacji niniejszego zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy, stanowiąc ym załącznik nr 5 do SIWZ .

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 71520000-9
Dodatkowe kody CPV: 71247000-1, 71630000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT173589.21
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Biuro Obsługi Inwestycyjnej w Przemyślu Sp. z o.o. , , ul. Okrzei 2, 37-710, Przemyśl, kraj/woj. podkarpackie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa: PL
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa: PL

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 78720.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 78720.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 198030.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.