eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Święta Katarzyna › Pielęgnacja zieleni na terenie Gminy Siechnice w latach 2010 - 2011.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-04-27

Święta Katarzyna: Pielęgnacja zieleni na terenie Gminy Siechnice w latach 2010 - 2011.
Numer ogłoszenia: 99601 - 2010; data zamieszczenia: 27.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Siechnic , ul. Żernicka 17, 55-010 Święta Katarzyna, woj. dolnośląskie, tel. 071 3116256 wew 114, faks 071 3114370.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.siechnice.gmina.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.siechnice.gmina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pielęgnacja zieleni na terenie Gminy Siechnice w latach 2010 - 2011..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1: Pielęgnacja skwerów, żywopłotów, klombów w wybranych miejscowościach na terenie gminy Siechnice - w tym wykonywanie: a) cięć formujących (strzyżenia) żywopłotów z trzech stron (cięcia dwukrotnie w okresie sezonu wegetacyjnego tj. od 01.04-30.10), b) cięć pielęgnacyjnych krzewów ozdobnych (cięcia jednokrotnie w okresie sezonu wegetacyjnego tj. od 01.04-30.10 ), c) usunięciu suchych i połamanych pędów wraz z grabieniem odpadów i zeschłych liści, d) odchwaszczeniem klombów i wyznaczonych żywopłotów(dwukrotnie w sezonie), e) wysypaniu korą klombów w celach estetycznych oraz zapobiegania wyrastania chwastów (jednokrotnie w okresie trwania sezonu wegetacyjnego), f) koszeniem trawników z wywozem pokosu i porządkowaniem terenu zieleni na skwerach, g) opryskiem róż okrywowych przeciw plamistości (jednokrotnie w sezonie), h) pozbieraniem biomasy i odpadów nie ulegających biodegradacji, wywozu biomasy i odpadów do Zakładu Utylizacji i Recyklingu Odpadów Komunalnych w Sulęcinie. Zakup kory potrzebnej do mulczowania klombów w ilości 30 l/m2 w pierwszym roku, oraz 10 l/m2 w następnym roku jako uzupełnienie, zakup preparatu do oprysków róż, znajdują się po stronie Zamawiającego. Zadanie nr 2: Koszenie terenów zieleni przyulicznej w wybranych miejscowościach na terenie gminy Siechnice (Siechnice, Żerniki Wrocławskie, Święta Katarzyna, Radwanice) - zadanie polega na skoszeniu trawy wraz z grabieniem skoszonej trawy, załadunkiem odpadów (skoszonej trawy i zebranych odpadów nie ulegających biodegradacji) oraz wywozem do Zakładu Utylizacji i Recyklingu Odpadów Komunalnych w Sulęcinie. Przy obliczaniu ceny należy uwzględnić koszenie wokół rożnych przeszkód np. drzewa, krzewy, ławki itp. Zadanie nr 3: Koszenie terenów zieleni przyulicznej wraz z odchwaszczaniem chemicznym chodników w miejscowości Kotowice, gmina Siechnice - zadanie polega na skoszeniu trawy wraz z grabieniem skoszonej trawy, załadunkiem odpadów (skoszonej trawy i zebranych odpadów nie ulegających biodegradacji) oraz wywozem do Zakładu Utylizacji i Recyklingu Odpadów Komunalnych w Sulęcinie. Przy obliczaniu ceny należy uwzględnić koszenie wokół rożnych przeszkód np. drzewa, krzewy, ławki itp. Zadanie nr 4: Koszenie trawy na terenach nieobjętych szczegółową inwentaryzacją, gmina Siechnice (cena za 1 m2) - zadanie będzie zlecane według bieżących potrzeb Zamawiającego do środków przewidzianych w budżecie. Wykonawca przystąpi do prac w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, niezwłocznie po podpisaniu zlecenia określającego zakres, lokalizację, termin ukończenia prac oraz ich wartość (według ceny koszenia za 1 m 2). UWAGI do Zadań 1 - 4: Po każdym zabiegu pielęgnacyjnym obowiązkiem Wykonawcy jest pozbieranie biomasy ( skoszonej trawy, chwastów, suchych gałęzi, obciętych gałęzi itp.) oraz odpadów nieulegających biodegradacji ( plastików, butelek, puszek itp.) posprzątanie oraz wywóz odpadów do Zakładu Utylizacji i Recyklingu Odpadów Komunalnych w Sulęcinie. Koszt transportu biomasy i odpadów nieulegających biodegradacji (śmieci, butelki itp.) po stronie Wykonawcy. Opłata za odbiór biomasy i odpadów nieulegających biodegradacji w Zakładzie Utylizacji i Recyklingu Odpadów Komunalnych w Sulęcinie po stronie Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Programie Pielęgnacji Zieleni..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.30.00.00 - Usługi ogrodnicze .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien przedstawić wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacjami o podstawie dysponowania tymi zasobami. Wykonawca może polegać na zasobach innych podmiotów. W takim przypadku Wykonawca winien udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował tymi zasobami, tj. przedstawi pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Zaakceptowany wzór umowy. Wypełniony harmonogram w przypadku zadania nr 1, 2, 3.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

2.1. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy: a) Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, geologicznymi, archeologicznymi. b) Zmiany będące następstwem działania organów administracji. c) Inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia prac, a w szczególności brak możliwości dojazdu oraz transportu materiałów na teren robót spowodowany awariami, remontami, przebudowami dróg dojazdowych oraz protestami mieszkańców. d) Przyczyny niedające się przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 2.2. Zmiana sposobu spełnienia świadczenia korzystne dla Zamawiającego. 2.3. Zmiany osobowe: a) Zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi kwalifikacjami. b) Zmiana Podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca wykonuje przedmiot umowy. c) Zmiana osób do nadzorowania prac. d) Zmiana stron konsorcjum w trakcie realizacji zadania z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. e) Zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami. 2.4. Pozostałe zmiany: a) Zmiana obowiązującej stawki VAT b) Zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności. c) Rezygnacja Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy - wynagrodzenie Wykonawcy zostanie odpowiednio pomniejszone. d) Zmiana częstotliwości wykonywania usług opisanych w Programie Pielęgnacji Zieleni w sytuacji, której nie można było przewidzieć. e) Zmiany harmonogramu finansowego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.siechnice.gmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Siechnicach ul. Żernicka 17 55-010 Święta Katarzyna.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.05.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Siechnicach ul. Żernicka 17 55-010 Święta Katarzyna sala na parterze.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.