Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-25
Opole: Zamówienie publiczne nr ZP/D/42/2009 na dostawę środków czystości i środków higieny dla Politechniki Opolskiej.
Numer ogłoszenia: 99599 - 2009; data zamieszczenia: 25.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Opolska , ul. Mikołajczyka 5, 45-271 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4006256, 4006294, 4556080, faks 077 4006294, 4556080.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie publiczne nr ZP/D/42/2009 na dostawę środków czystości i środków higieny dla Politechniki Opolskiej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa środków czystości i środków higieny dla Politechniki Opolskiej, zgodnie z wykazem rzeczowo - cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 39830000-9, 39813000-4, 39831300-9, 33741000-6, 39831600-2, 33741100-7, 33760000-5, 39831200-8, 39831220-4, 18141000-9.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00 - Środki czyszczące 39.81.30.00 - Pasty i proszki czyszczące 39.83.13.00 - Środki do czyszczenia podłóg 33.74.10.00 - Produkty do pielęgnacji rąk 39.83.16.00 - Środki do czyszczenia toalet 33.74.11.00 - Środek do mycia rąk 33.76.00.00 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety 39.83.12.00 - Detergenty 39.83.12.20 - Środki odtłuszczające 18.14.10.00 - Rękawice robocze .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu każdy wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: część I: 5.200,- zł (słownie: pięć tysięcy dwieście złotych) część II: 1.600,- zł (słownie: jeden tysiąc sześćset złotych) Wadium wnosi się w wysokości właściwej dla tej części, na którą wykonawca składa ofertę. W przypadku składania oferty na obydwie części, wadium wnosi się na łączną kwotę, tj. 6.800,- zł (słownie: sześć tysięcy osiemset złotych). Wadium może być wniesione w jednej z kilku następujących form: a) pieniądzu b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.4). Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy przelać na rachunek bankowy zamawiającego: Bank PEKAO S.A. I Oddział w Opolu nr rachunku: 74 1240 1633 1111 0010 0525 5655. z dopiskiem: Wadium w przetargu na dostawę środków czystości i środków higieny dla Politechniki Opolskiej, nr sprawy ZP/D/42/2009.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, którzy spełniają następujące warunki: a) Warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) Dotyczy wykonawców, którzy składają ofertę na obydwie części albo tylko na część I: zrealizowali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem ogłoszenia przetargu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 dostawy środków czystości i środków higieny, każda o wartości brutto powyżej 180 000 PLN (za dostawę o wartości powyżej 180 000 zł uważa się również wykonanie dostaw cyklicznych o wartości powyżej 180 000 zł dla jednego podmiotu realizowanych w okresie nie dłuższym niż 12 kolejnych miesięcy). c) Dotyczy wykonawców, którzy składają ofertę tylko na część II: zrealizowali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem ogłoszenia przetargu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 dostawy środków czystości i środków higieny, każda o wartości brutto powyżej 50 000 PLN (za dostawę o wartości powyżej 50 000 zł uważa się również wykonanie dostaw cyklicznych o wartości powyżej 50 000 zł dla jednego podmiotu realizowanych w okresie nie dłuższym niż 12 kolejnych miesięcy). Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w punkcie 11 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnia na dzień składania ofert..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków, których mowa w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, wg załącznika nr 3 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dokument ten należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, zgodnie z zasadami określonymi w uwadze zawartej w pkt 16.2 SIWZ). 3. Dotyczy ofert składanych na obydwie części albo tylko na część I: Wykaz minimum 2 dostaw środków czystości i środków higieny, zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem ogłoszenia przetargu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, każda o wartości brutto powyżej 180 000 PLN przygotowany wg załącznika nr 4 do SIWZ. 4. Dotyczy ofert składanych tylko na część II: Wykaz minimum 2 dostaw środków czystości i środków higieny, zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem ogłoszenia przetargu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, każda o wartości brutto powyżej 50 000 PLN przygotowany wg załącznika nr 4 do SIWZ. 5. Dokumenty (np. referencje, protokoły odbioru) potwierdzające, że dostawy, wyszczególnione w wykazie, o którym mowa w pkt 11.3 i 11.4 SIWZ zostały wykonane należycie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.po.opole.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Opolska
Sekcja Zamówień Publicznych , pok.203A
45 - 271 Opole, ul. Mikołajczyka 5.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Ogólna Politechniki Opolskiej, 45-271 Opole, ul. Mikołajczyka 5, pokój A-204.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Remonty i bieżące utrzymanie jezdni dróg krajowych i wojewódzkich na terenie miasta Opola
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Opolskiego Centrum Edukacji
- [U/6/TP/2024] Usługa ochrony w obiektach i podczas organizowanych wydarzeń
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego specjalistycznego dla Oddziału Neurochirurgii Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu.
- D/27/2024/A Sukcesywny zakup materiałów hydraulicznych i stolarskich na potrzeby Centrum Inwestycyjnego
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń "Komunikacja interpersonalna i asertywność", "Mindfulness" oraz szkoleń językowych
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów gospodarczych, materiałów biurowych i baterii do Szpitala Powiatowego im. PCK w Nisku
- Zakup środków czystości
- Dostawy do magazynu Zamawiającego środków czystości, dezynfekujących, artykułów gospodarstwa domowego oraz wyposażenia łazienek
- Część II - Dostawa środków i sprzętu do utrzymania czystości w obiektach oraz środków higieny osobistej na potrzeby MOSiR w Elblągu na okres od 01.08.2024 r. do 31.07.2025 r."
- Dostawa pianotwórczych środków gaśniczych oraz innych środków neutralizujących substancje niebezpieczne dla środowiska
- DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI ORAZ INNYCH ARTYKUŁÓW DO UTRZYMANIA HIGIENY I ESTETYKI POMIESZCZEŃ W JEDNOSTKACH OBSŁUGIWANYCH PRZEZ CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W DĄBROWIE GÓRNICZEJ
więcej: Rękawice robocze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.