eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Modernizacja systemu telewizji dozorowej w budynku Narodowego Banku Polskiego Oddziału Okręgowego w Krakowie przy ul. Basztowej 20.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-03-12

Kraków: Modernizacja systemu telewizji dozorowej w budynku Narodowego Banku Polskiego Oddziału Okręgowego w Krakowie przy ul. Basztowej 20.
Numer ogłoszenia: 99452 - 2013; data zamieszczenia: 12.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Krakowie , ul. Basztowa 20, 30-960 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4223291.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nbp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja systemu telewizji dozorowej w budynku Narodowego Banku Polskiego Oddziału Okręgowego w Krakowie przy ul. Basztowej 20..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest modernizacja systemu telewizji dozorowej w budynku Narodowego Banku Polskiego Oddziału Okręgowego w Krakowie przy ul. Basztowej 20 polegająca na dostawie wraz z instalacją sprzętu oraz urządzeń do systemu cyfrowej telewizji dozorowej (CCTV). Przedmiot zamówienia obejmuje: 1.1 Dostawę oraz instalację i uruchomienie 4 szt. rejestratorów cyfrowych hybrydowych z funkcją krosownicy wizyjnej (w szafie Rack 19 cala) wraz z niezbędnymi urządzeniami i oprogramowaniem umożliwiającym zastąpienie obecnie pracujących rejestratorów oraz zapewniających: - zapis obrazu o rozdzielczości nie mniejszej niż 400 TVL, - podłączenie istniejących kamer analogowych stałopozycyjnych i PTZ analogowych. 1.2 Dostawę i podłączenie nowych kamer IP HD stałopozycjne (10 szt.) i obrotowe (3 szt.) w miejsce istniejących kamer analogowych przeznaczonych do demontażu wraz z wykonaniem połączenia pomiędzy rejestratorami a kamerami IP HD kablami sieci strukturalnej w kat. 6 i zasilającymi. 1.3 Dostawę wraz z instalacją i uruchomieniem pulpitów sterujących rejestratorami cyfrowymi i kamerami PTZ (3 szt. klawiatur CCTV) oraz wykonanie niezbędnych połączeń kablowych. 1.4 Dostawę oprogramowania zarządzającego (w języku polskim) rejestratorami cyfrowymi, zapewniającego podgląd obrazów oraz odtworzenie z archiwum na kolejnych stacjach poglądowych i roboczych PC (łącznie z licencjami) - 9 kpl. 1.5 Dostawę oprogramowania systemowego (w języku polskim) Windows 7 przeznaczonego do instalacji na stacjach poglądowych i roboczych PC (łącznie z licencjami) - 8 kpl. 1.6 Dostawę, instalację i uruchomienie stacji poglądowych (4 kpl.) oraz stacji roboczych (4 kpl.) wraz z systemem operacyjnym Windows 7 (z pkt. 1.5) i dedykowanym (z pkt. 1.4) pod sprzęt CCTV oraz wyposażonych w klawiatury i myszki komputerowe jak również wykonanie odpowiednich połączeń kablowych (pozwalających m.in na podgląd na żywo, odtwarzanie zdarzeń, przeglądanie archiwum) - 8 kpl. 1.7 Dostawę oraz instalację i uruchomienie switchy co najmniej 1 Gbit, w szafie Rack 19 cala - 2 szt. 1.8 Wykonanie okablowania strukturalnego sieci systemu CCTV w kat. 6 uwzględniającego wykonanie nowych tras kablowych pomiędzy rejestratorami a stacjami podglądowymi i stacjami roboczymi w kat. 6. oraz demontaż okablowania istniejącego w kat. 5 (demontaż okablowania i zakończeń np.: gniazda patch panel oraz montaż nowych spełniających wymagania kat. 6.) 1.9 Dostawę wraz z instalacją monitorów 46 cali - 4 szt. 1.10 Dostawę wraz z instalacją monitorów 32 cale - 4 szt. 1.11 Dostawę wraz z instalacją monitorów 24 cale z podstawą na biurko - 5 szt. 1.12 Dostawę wraz z instalacją profesjonalnego układu modułowych mocowań do budowania ściany monitorów w układzie 2x2 platformy do realizacji systemu VideoWall - 1 szt. 1.13 Dostawę uchwytów ściennych do monitorów 32 cali - 4 szt. 1.14 Dostawę innych drobnych urządzeń lub sprzętu umożliwiające poprawną instalację, uruchomienie i sprawne działanie systemu CCTV. 1.15 Demontaż istniejących urządzeń systemu CCTV wraz z okablowaniem, w miejsce których montowane będą dostarczone urządzenia. 1.16 Wykonanie dokumentacji powykonawczej w zakresie wymiany urządzeń w systemie CCTV - wersja papierowa 1 egz. oraz w wersji elektronicznej AutoCad 2006 LT. 1.17 Przekazanie instrukcji obsługi, instalacji i konserwacji dostarczonych urządzeń w języku polskim - wersja elektroniczna np.PDF. 1.18 Przeszkolenie użytkowników systemu tj. administratora, szefa ochrony, pracowników straży bankowej (minimum 15 osób). 1.19 Przeszkolenie konserwatorów firmy zewnętrznej zapewniającej serwis systemu CCTV, należy wykonać w okresie gwarancji przedmiotu zamówienia. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa Koncepcja modernizacji i wymagania techniczno-funkcjonalne dla systemów bezpieczeństwa w obiekcie Oddziału Okręgowego NBP w Krakowie, stanowiąca załącznik nr 1 do SIWZ, będący jej integralną częścią. 3. Urządzenia i osprzęt powinny być fabrycznie nowe i spełniać minimalne wymagania Zamawiającego, określone w załączniku nr 1 do SIWZ. 4. Oprogramowanie powinno umożliwiać realizację funkcji określonych w załączniku nr 1 do SIWZ. 5. Dostarczone urządzenia, osprzęt i oprogramowanie powinny zostać skonfigurowane w celu spełnienia wymagań Zamawiającego dotyczących obsługi, zarządzania i administrowania systemami bezpieczeństwa. 6. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymogom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą opisy oferowanych urządzeń wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia (z podaniem informacji identyfikujących konkretne oferowane urządzenia) zamieszczone na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do formularza oferty (wymagane parametry urządzeń wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia). 7. Uwaga: zgodnie z art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP, wypełnione i podpisane przez Wykonawcę opisy poszczególnych urządzeń wg wzorów jw., stanowić będą podstawę do dokonania przez Zamawiającego oceny czy oferowane przez Wykonawcę dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.12.53.00 - Kamery bezpieczeństwa 32.33.31.00 - Rejestratory obrazu wideo 32.32.30.00 - Monitory wideo .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca przystępujący do przetargu musi wnieść wadium w wysokości 10.000,00 zł. 2. Wadium może być wnoszone w jednej kilku następujących formach: 2.1 w pieniądzu, 2.2. w poręczeniach bankowych lub w poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, 2.3. gwarancjach bankowych, 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z Dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. nr 42 poz. 275. 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 4. Dla formy pieniężnej za termin wniesienia wadium uznaje się datę uznania rachunku Zamawiającego prowadzącego postępowanie (wpłynięcia pieniędzy na konto Zamawiającego prowadzącego postępowanie). W związku z powyższym należy dokonać przelewu pieniędzy z odpowiednim wyprzedzeniem czasowym. Dla innych form, stosowny oryginał dokumentu należy zdeponować u Zamawiającego prowadzącego postępowanie poprzez złożenie go w oddzielnej kopercie przed terminem składania ofert, a kserokopię dokumentu dołączyć do oferty. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na konto Zmawiającego prowadzącego postępowanie - Krakowski Bank Spółdzielczy, Rynek Kleparski 8, nr 03 8591 0007 0020 0053 5052 0001 z dopiskiem -Wadium na modernizację systemu telewizji dozorowej w budynku Narodowego Banku Polskiego Oddziału Okręgowego w Krakowie przy ul. Basztowej 20. 6. Zwrot wadium, jego ponowne wniesienie lub zatrzymanie nastąpi w trybie art.46 ustawy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest uprawniony do wykonywania usług w zakresie ochrony mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie według formuły: spełnia - nie spełnia i zostanie przeprowadzona na podstawie dostarczonych przez wykonawcę następujących dokumentów: 1.1. ważnej koncesji upoważniającej do wykonywania usług w obszarze ochrony osób i mienia w formie zabezpieczenia technicznego - zgodnie z Ustawą o Ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997 r. z późn. zmianami ( Dz. U. z 2005r. Nr 145, poz. 1221) - wyszczególnionej w rozdz. VI ust. 1 pkt. 1.2. SIWZ, 1.2. oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wyszczególnionego w rozdz. VI ust. 1 pkt. 1.1. SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że spośród wszystkich dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał należycie co najmniej jedną dostawę wraz z instalacją i uruchomieniem urządzeń systemu dozoru telewizyjnego (CCTV) obejmującą jednocześnie kamery, monitory i rejestratory, o łącznej wartości brutto nie niższej niż 100 000,00 zł w ramach jednej umowy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie według formuły: spełnia - nie spełnia i zostanie przeprowadzona na podstawie dostarczonych przez wykonawcę następujących dokumentów: 2.1. wykazu wszystkich dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wyszczególnionego w rozdz. VI ust. 1 pkt. 1.4. SIWZ, 2.2. oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wyszczególnionego w rozdz. VI ust. 1 pkt. 1.1. SIWZ. Wykaz z pkt. 2.1. należy sporządzić w układzie tabelarycznym (wzór wykazu zawiera załącznik nr 5 do SIWZ). W pojedynczym wierszu tabeli należy wyszczególnić informacje na temat wykonania dostawy wraz z instalacją i uruchomieniem urządzeń CCTV w ramach jednej umowy. W poszczególnych kolumnach należy wyszczególnić następujące informacje: - liczbę porządkową, - nazwę i adres podmiotu na rzecz którego była wykonana dostawa, - przedmiot dostawy (nazwy urządzeń CCTV), - data rozpoczęcia dostawy, - data zakończenia dostawy, - wartość dostawy wyrażonej jako kwota brutto w złotych, - informację czy na rzecz Zamawiającego prowadzącego postępowanie Wykonawca wykonywał wcześniej dostawę - informację o sposobie wykonania dostawy (należycie, nienależycie, nie wykonano) Do wykazu należy dołączyć dla każdej dostawy dowód czy dostawa ujęta w wykazie została wykonana należycie. Przez dowód należy rozumieć poświadczenie lub oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać ww. poświadczenia (w oświadczeniu należy podać te obiektywne przyczyny, o których mowa w § 1 ust.2 pkt 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane). W przypadku gdy zamawiający prowadzący postępowanie jest podmiotem, na rzecz którego dostawa została wcześniej wykonywana, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania ww. dowodu. W niniejszym postępowaniu ma zastosowanie również § 9 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane .

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia specjalnych wymagań odnośnie spełnienia tego warunku. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie na podstawie dostarczonego Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wyszczególnionego w rozdz. VI ust. 1 pkt. 1.1 SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że osoby, które będą uczestniczyły w wykonaniu zamówienia (łącznie co najmniej dwie) posiadają wymagane kwalifikacje tzn.: 3.1.ważną licencję pracownika zabezpieczenia technicznego I stopnia wydaną na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (j.t. Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 z póź. zm. - co najmniej jedna osoba, 3.2. ważną licencję pracownika zabezpieczenia technicznego II stopnia wydaną na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (j.t. Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 z póź. zm.) - co najmniej jedna osoba. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie według formuły: spełnia - nie spełnia i zostanie przeprowadzona na podstawie dostarczonych przez wykonawcę następujących dokumentów: 3.2. wykazu wyszczególnionego w rozdz. VI ust.1 pkt 1.3. SIWZ (wzór wykazu zawiera załącznik nr 8 do SIWZ), 3.3. oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wyszczególnionego w rozdz. VI ust. 1 pkt. 1.1. SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia specjalnych wymagań odnośnie spełnienia tego warunku. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie na podstawie dostarczonego /Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu/ wyszczególnionego w rozdz. VI ust. 1 pkt. 1.1. SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Niedopuszczalne są zmiany istotnych postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem możliwości dokonania zmian przewidzianych w niniejszym paragrafie. 2. Jeżeli w trakcie realizacji przedmiotu umowy wystąpią okoliczności skutkujące koniecznością przedłużenia terminu wykonania umowy, takie jak: - wystąpienie w trakcie realizacji umowy zdarzeń noszących znamiona tzw. siły wyższej, uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy w terminie określonym w § 2 umowy, którym Wykonawca nie mógł zapobiec lub których nie mógł przewidzieć w odpowiednim czasie - po udokumentowaniu Zamawiającemu faktu wystąpienia tych zdarzeń oraz rzeczywistego ich wpływu na nie wykonanie przedmiotu umowy w terminie (za przypadki siły wyższej uważa się w szczególności wszelkie nieznane stronom w chwili zawierania umowy zdarzenia, zaistniałe niezależnie od woli stron i na których zaistnienie strony nie miały żadnego wpływu, jak np. wojna, atak terrorystyczny, pożar, powódź, epidemie, strajki). strony mogą dokonać stosownej zmiany terminu wykonania umowy i odpowiedniego przedłużenia terminu ważności zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3. Uzgodnienie warunków zmiany umowy nastąpi poprzez sporządzenie i podpisanie przez przedstawicieli stron stosownego protokołu określającego nowy termin wykonania dostawy wraz z uzasadnieniem opisującym podstawy konieczności i celowości zmiany terminu. 4. Jeżeli w okresie realizacji umowy nastąpi zmiana przepisów w zakresie stawek podatku VAT, Strony umowy dokonają zmiany kwot wynagrodzenia określonego w umowie stosownie do zmiany stawek podatku VAT. 5. Dokonanie zmian, o których mowa w ust. 2 i 4 jest możliwe wyłącznie w trybie pisemnego aneksu do umowy, podpisanego przez upoważnionych przedstawicieli obu stron, pod rygorem nieważności. 6. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem ust. 1 podlega unieważnieniu

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nbp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Krakowie, ul. Basztowa 20, 30-960 Kraków.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.04.2013 godzina 10:00, miejsce: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Krakowie, ul. Basztowa 20, 30-960 Kraków.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.