eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › SUKCESYWNA DOSTAWĘ DRUKÓW SĄDOWYCH DLA SĄDU OKRĘGOWEGO W POZNANIU ORAZ JEDNOSTEK PODLEGŁYCH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-04-09

Poznań: SUKCESYWNA DOSTAWĘ DRUKÓW SĄDOWYCH DLA SĄDU OKRĘGOWEGO W POZNANIU ORAZ JEDNOSTEK PODLEGŁYCH
Numer ogłoszenia: 99450 - 2010; data zamieszczenia: 09.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Poznaniu , Al. Marcinkowskiego 32, 60-967 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8566160, 8566071, faks 061 8566069.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poznan.so.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SUKCESYWNA DOSTAWĘ DRUKÓW SĄDOWYCH DLA SĄDU OKRĘGOWEGO W POZNANIU ORAZ JEDNOSTEK PODLEGŁYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa druków sądowych, kopert, kopert ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru, repertorium, okładek, okładek - skoroszytów z wąsami, akt zawieszkowych dla Sądu Okręgowego w Poznaniu oraz jednostek podległych umieszczonych w następujących lokalizacjach: a) Sąd Okręgowy w Poznaniu, Al. Marcinkowskiego 32, 61-745 Poznań; b) Sąd Okręgowy w Poznaniu, ul. Piaskowa 4-5, 61 - 753 Poznań; c) Sąd Okręgowy w Poznaniu, ul. Kamiennogórska 26, 60 - 179 Poznań; d) Sąd Okręgowy w Poznaniu, ul. Szyperska 14, 61 - 754 Poznań; e) Ośrodek Zamiejscowy w Lesznie, ul. Chrobrego 7, 64 - 100 Leszno; f) Ośrodek Zamiejscowy w Pile, Al. Powstańców Wlkp. 79, 64 - 920 Piła; g) Rodzinny Ośrodek Diagnostyczno Konsultacyjny nr 1, ul. Dąbrowskiego 79, 60 - 529 Poznań; h) Rodzinny Ośrodek Diagnostyczno Konsultacyjny nr 2, ul. Św. Marcin 66/72, 61 - 806 Poznań; i) Rodzinny Ośrodek Diagnostyczno Konsultacyjny, Al. Powstańców Wlkp. 79, 64 - 920 Piła; j) Rodzinny Ośrodek Diagnostyczno Konsultacyjny, ul. Kasprowicza 3, 64 - 100 Leszno, których dokładny wykaz określający ich rodzaj i ilość, zawiera załącznik nr 2 do SIWZ (formularz cenowy). 2. Określone w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ ilości możliwych do zamówienia druków sądowych zostały podane szacunkowo. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości zamawianych materiałów z zachowaniem cen jednostkowych i z tego tytułu nie przysługuje Wykonawcy żadne dodatkowe roszczenie w stosunku do Zamawiającego. 3. Obowiązkiem Wykonawcy jest dostarczanie kopert oraz druków zgodnych z obowiązującym stanem prawnym do obiektów Zamawiającego. 4. Zamówienie na dostawę, zawierające wyszczególnienie asortymentu i ilości będzie przesyłane do Wykonawcy w formie tradycyjnej (pocztą) wraz ze wzorami kopert i druków do wykonania. 5. Zamawiający przewiduje, że zamówienia składane będą nie częściej niż dwa razy w miesiącu. 6. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu zamówienia w terminie 5 dni roboczych od momentu dostarczenia zamówienia do Wykonawcy. 7. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć na własny koszt kompletną partię dostawy tzn. obejmującą całość złożonego zamówienia do wskazanego obiektu Zamawiającego, po uprzednim powiadomieniu Zamawiającego o terminie dostawy. 8. Wykonawca dostarczy kompletną partię dostawy do pomieszczenia w obiekcie Zamawiającego wskazanego w zamówieniu. 9. Wykonawca przekaże wyłącznie całą partię druków sądowych zgodnie z wykazem rodzajowym oraz ilościowym i w jakości odpowiadającej zobowiązaniom określonym w ofercie. 10. Zamawiający może odmówić odbioru towaru nie zgodnego co do ilości i rodzaju z zamówieniem. W takim przypadku Wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie. 11. Za ujawnione wady dostarczonego towaru odpowiada Wykonawca i zobowiązuje się do jego wymiany, na własny koszt, na towar o odpowiedniej jakości w terminie 3 dni roboczych od chwili ujawnienia jego wad. 12. Zamawiający udostępni Wykonawcom wzory druków do wglądu w swojej siedzibie w godzinach urzędowania Sądu. 13. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposób realizacji zamówienia określone zostały we wzorze umowy.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.00.00.00 - Druki i produkty podobne 22.45.80.00 - Pozostałe druki 22.85.10.00 - Skoroszyty 30.19.92.30 - Koperty 22.85.21.00 - Okładki na akta 22.82.00.00 - Formularze 22.81.00.00 - Rejestry papierowe lub tekturowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2 200 zł

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełnienia warunku będzie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia. Spełnia oznacza, że wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał należycie, co najmniej 2 dostawy polegające na dostawie druków dla jednego podmiotu, o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł każda

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Jakość - 30

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

w przypadju wprowadzenie do użytkowania druków innych niz wskazane w formularzu dopuszcza sie mozliwość zamawiania innych druków

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poznan.so.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Okręgowy w Poznaniu ]ul. Piaskowa 4-5, Poznań, pok. 3 - Sekcja Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.04.2010 godzina 10:00, miejsce: Sąd Okręgowy w Poznaniu ]ul. Piaskowa 4-5, Poznań, pok. 3 - Sekcja Zamówień Publicznych.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.