eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiec › Wykonanie gadżetów promocyjnych z charakterystycznymi elementami miasta Sosnowca

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-03-30

Sosnowiec: Wykonanie gadżetów promocyjnych z charakterystycznymi elementami miasta Sosnowca
Numer ogłoszenia: 99340 - 2012; data zamieszczenia: 30.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta , al. Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 32 2960600, faks 32 296 06 05.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.sosnowiec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie gadżetów promocyjnych z charakterystycznymi elementami miasta Sosnowca.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych z charakterystycznymi elementami miasta Sosnowca na potrzeby Urzędu Miejskiego. Zakres zamówienia obejmuje: wykonanie artykułów, umiejscowienie projektów graficznych logo, oraz innych oznaczeń na zamawianych artykułach promocyjnych, transport wraz z wyładunkiem produktów do miejsca wskazanego przez zamawiającego. Dostarczone materiały promocyjne muszą być wysokiej jakości, pełnowartościowe, pierwszego gatunku, bez wad, posiadać właściwe atesty, pochodzić z bieżącej produkcji, być fabrycznie nowe i nie być przedmiotem praw osób trzecich. Wykonawca umieści materiały promocyjne w opakowaniach zapobiegających ich uszkodzeniu podczas transportu. Próbki dołączone do oferty Zamawiający dołączy tylko w częściach I -VII w części VIII nie dołącza próbek Próbki muszą spełniać wszelkie wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia, za wyjątkiem nadruków, logo, herbu, hasła promocyjnego oraz napisu Sosnowiec. Projekty materiałów promocyjnych zostaną wykonane przez Wykonawcę i zatwierdzone przez Zamawiającego, na podstawie przykładowego materiału promocyjnego dostarczonego do Zamawiającego w terminie 7 dni roboczych od daty podpisania umowy. Korekty wzorów zgłoszone przez Zamawiającego przed ostateczną akceptacją będą przedstawiane przez Wykonawcę w ciągu 2 dni roboczych, od dnia w którym Zamawiający zgłosił uwagi. Wykonanie zamówienia odbędzie się w terminie 30 dni od dnia ostatecznej akceptacji przez Zamawiającego przedstawionych wzorów. Zakres przedmiotu zamówienia zostaje podzielony na 8 części : Część I - Zadanie I, Część II - Zadanie II, Część III- Zadanie III, Część IV- Zadanie IV, Część V - Zadanie V, Część VI- Zadanie VI Część VII - Zadanie VII, Część VIII- Zadanie VIII zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR I do niniejszego ogłoszenia- INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 79.34.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie wymaganego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Weryfikacja spełniania tego warunku dokonywana będzie w oparciu o dotychczas wykonane usługi. Część I - Zadanie I - Wykonaniu toreb reklamowych o łącznej wartości co najmniej 15.000 zł brutto w ciągu ostatnich trzech lat a jeśli okres działalności jest krótszy w tym okresie. Przedmiotem zamówienia może być również suma wartości usług (zleceń) pod warunkiem, że były one wykonane w ciągu jednego roku. Część II - Zadanie II - Wykonaniu koszulek reklamowych o łącznej wartości co najmniej 20.000 zł brutto w ciągu ostatnich trzech lat a jeśli okres działalności jest krótszy w tym okresie. Przedmiotem zamówienia może być również suma wartości usług (zleceń) pod warunkiem, że były one wykonane w ciągu jednego roku. Część III - Zadanie III - Wykonaniu długopisów reklamowych o łącznej wartości co najmniej 20.000 zł brutto w ciągu ostatnich trzech lat a jeśli okres działalności jest krótszy w tym okresie. Przedmiotem zamówienia może być również suma wartości usług (zleceń) pod warunkiem, że były one wykonane w ciągu jednego roku. Część IV - Zadanie IV - Wykonaniu spinek do mankietów o łącznej wartości co najmniej 5.000 zł brutto w ciągu ostatnich trzech lat a jeśli okres działalności jest krótszy w tym okresie. Przedmiotem zamówienia może być również suma wartości usług (zleceń) pod warunkiem, że były one wykonane w ciągu jednego roku. Część V - Zadanie V - Wykonaniu gadżetów reklamowych o łącznej wartości 30.000 zł brutto w ciągu ostatnich trzech lat a jeśli okres działalności jest krótszy w tym okresie. Przedmiotem zamówienia może być również suma wartości usług (zleceń) pod warunkiem, że były one wykonane w ciągu jednego roku. Część VI - Zadanie VI - Wykonaniu krawatów o łącznej wartości 8.000 zł brutto w ciągu ostatnich trzech lat a jeśli okres działalności jest krótszy w tym okresie. Przedmiotem zamówienia może być również suma wartości usług (zleceń) pod warunkiem, że były one wykonane w ciągu jednego roku. Część VII - Zadanie VII - Wykonaniu portfeli o łącznej wartości 7.000 zł brutto w ciągu ostatnich trzech lat a jeśli okres działalności jest krótszy w tym okresie. Przedmiotem zamówienia może być również suma wartości usług (zleceń) pod warunkiem, że były one wykonane w ciągu jednego roku. Część VIII - Zadanie VIII - Wykonaniu balonów lub bram lub namiotów pneumatycznych reklamowych o łącznej wartości 10.000 zł brutto w ciągu ostatnich trzech lat a jeśli okres działalności jest krótszy w tym okresie. Przedmiotem zamówienia może być również suma wartości usług (zleceń) pod warunkiem, że były one wykonane w ciągu jednego roku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie wymaganego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie wymaganego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie wymaganego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Ewentualne pełnomocnictwo. Jeżeli osoba(-y) podpisująca(-ce) ofertę działa(-ją) na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazać uprawienie do podpisania oferty (pełnomocnictwo szczegółowe). Pełnomocnictwo to musi być dołączone do oferty i być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Wykonawcy chcąc wspólnie ubiegać się o zamówienie - np.: (konsorcjum) - mają obowiązek ustanowienia pełnomocnika. Pełnomocnik musi mieć upoważnienie co najmniej do reprezentowania w postępowaniu wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Jakość - 30

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian. a)Możliwość przedłużenia terminu wykonywania zamówienia w przypadku wystąpienia: okoliczności uniemożliwiających wykonanie w terminie przedmiotu zamówienia za które żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności, siła wyższa, b) Dopuszcza się zmiany: nie wykraczające poza przedmiot zamówienia (treść oferty); miejsca rozładunku po uzgodnieniu między Stronami; podwykonawstwa za uprzednią zgodą zamawiającego: - powierzenia podwykonawcom innej części prac niż wskazane w ofercie wykonawcy; - zmiana podwykonawcy na etapie realizacji prac. Zmiany wynagrodzenia umownego: zamawiający nie przewiduje przez okres obowiązywania umowy zmian w zakresie wynagrodzenia wykonawcy; w przypadku jeżeli w okresie realizacji przedmiotu umowy wystąpi ustawowa zmiana stawki podatku VAT, wówczas Strony podpiszą aneks do umowy aktualizujący wynagrodzenie wykonawcy. W tym przypadku niezmienne pozostanie wynagrodzenie kosztorysowe netto wykonawcy, zaś wartość podatku VAT będzie dostosowywana do obowiązujących przepisów. d) Nastąpi konieczność zmiany osób wykonujących zamówienie z następujących powodów: - śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych osób wykonujących zamówienie; - nie wywiązywania się osób wykonujących zamówienie z obowiązków wynikających z powierzonych im zadań; - jeżeli zmiana osoby wykonującej zamówienie stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od wykonawcy (np. rezygnacji). Zmiana jest możliwa jedynie na nowe osoby o kwalifikacjach i doświadczeniu nie niższych niż zaproponowane przez wykonawcę w ofercie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.sosnowiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: : Urząd Miejski w Sosnowcu, Wydział Informacji i Promocji Miasta Al. Zwycięstwa 20, piętro 1, pokój 203 lub za zaliczeniem pocztowym..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.04.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Sosnowcu, Wydział Informacji i Promocji Miasta Al. Zwycięstwa 20, piętro 1, pokój 203..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Torba papierowa ekologiczna - 1.000 sztuk. 1. Torba papierowa duża koloru brązowego w prążki. 2. Surowiec: papier kraft ekoprążkowany lub równoważnik o gramaturze co najmniej 100g/m2 3. Wymiary torby: ok. szer. 300x podst.120 x wys. 440mm; 4. Zdobienie: nadruk logo Sosnowca wraz z hasłem promocyjnym Sosnowiec łączy w jednym kolorze zgodnie z SIW i Księgą Znaku na jednej stronie, jeden kolor na drugiej stronie, z adresem strony internetowej www.sosnowiec.pl 5. Wzmocnienie torby przy górnej zakładce oraz przy dnie; uszy papierowe wzmocnione. 2. Torba papierowa - duża - 2.000 sztuk 1. Torba papierowa duża. 2. Surowiec: karton z papieru IVORY lub równoważnik o gramaturze co najmniej 140g/m2 sznureczek biały syntetyczny. 3. Wymiary torby: wys.380 x szer. 280 x spód 120mm. 4.Zdobienie Nadruk pełny kolor obie strony.: 1 strona logo Sosnowca wraz z hasłem promocyjnym Sosnowiec łączy; 2 strona nadruk adresu strony internetowej www.sosnowiec.pl, 5. wzmocnienie torby przy górnej zakładce kartonem 300 g/m2 oraz przy dnie. 3. Torba papierowa - mała - 2.000 sztuk 1.Torba papierowa mała. 2.Surowiec: papier karton z papieru IVORY lub równoważnik co najmniej 140 g/m2, laminat błyszczący, sznureczek biały syntetyczny. 3.Wymiary torby: wys. 240 mm, szer.160 mm, spód 70mm. 4.Zdobienie: Nadruk pełny kolor obie strony.: 1 strona logo Sosnowca wraz z hasłem promocyjnym Sosnowiec łączy 2 strona nadruk adresu strony internetowej www.sosnowiec.pl. 5. Wzmocnienie torby przy górnej zakładce kartonem 200 g/m2 oraz przy dnie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 79.34.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Koszulka polo - damska - 250 sztuk 1. Klasyczna koszulka polo z krótkim rękawem koloru białego, damska. 2. Surowiec: bawełna 100%, gramatura nie mniejsza niż 180 g/m2. 3. Rozmiary: rozmiar S ,rozmiar M ,rozmiar L , rozmiar XL 4. Zdobienia: haft z lewej strony piersi: logo Sosnowca zgodnie z SIW i Księgą Znaku - wymiar ok. 15x25mm. 5. Koszulka polo zapinane pod szyją na trzy lub dwa guziki. 6. Ściągacze na rękawach. 7. Boczne rozcięcia. 2. Koszulka polo - męska - 250 sztuk 1. Klasyczna koszulka polo z krótkim rękawem koloru granatowego, męska. 2. Surowiec: bawełna 100%, gramatura nie mniejsza niż 180 g/m2 . 3. Rozmiary: rozmiar M, rozmiar L, rozmiar XL, rozmiar XXL. 4. Zdobienia: haft z lewej strony piersi: logo Sosnowca zgodnie z SIW i Księgą Znaku - wymiar ok. 15x25mm. 5 .Koszulka polo zapinane pod szyją na trzy lub dwa guziki. 6. Ściągacze na rękawach. 7. Boczne rozcięcia. 3. Koszulka klasyczna - 300 sztuk 1. Klasyczna koszulka koloru białego unisex. 2. Surowiec: bawełna 100%, gramatura nie mniejsza niż 185 g/m2. 3. Rozmiary: rozmiar S ,rozmiar M ,rozmiar L , rozmiar XL. 4. Zdobienia w pełnym kolorze: nadruk z prawej strony piersi: logo Sosnowca wraz z hasłem promocyjnym Sosnowiec łączy zgodnie z SIW i Księgą Znaku - wymiar ok. 130x115mm. nadruk na prawym rękawku: adres strony internetowej www.sosnowiec.pl w polu prostokąta ok. 80x7mm w kolorze granatowym zgodnie z SIW i Księgą Znaku. 5. ściągacz pod szyją bawełniany o elastycznym splocie, podwójny szew wokół wykroju szyi, przy rękawach i u dołu koszulki, bez szwów bocznych, taśma wzmacniająca wzdłuż karku. 4. Koszulka klasyczna - 300 sztuk 1. Klasyczna koszulka koloru białego unisex. 2. Surowiec: bawełna 100%, gramatura nie mniejsza niż 155 g/m2. 3. Rozmiary: rozmiar M, rozmiar L, rozmiar XL. 4. Zdobienia: a) nadruk z prawej strony piersi: logo Sosnowca wraz z hasłem promocyjnym Sosnowiec łączy zgodnie z SIW i Księgą Znaku - wymiar ok. 130x115mm. b) nadruk z lewej strony piersi: wg dostarczonego wzoru wymiar ok. 130x115mm. 5. Ściągacz pod szyją bawełniany o elastycznym splocie, podwójny szew wokół wykroju szyi, przy rękawach i u dołu koszulki, bez szwów bocznych, taśma wzmacniająca wzdłuż karku. 5. Koszulka klasyczna - 300 sztuk 1. Klasyczna koszulka koloru białego unisex, 2. Surowiec: bawełna 100%, gramatura nie mniejsza niż 185 g/m2, 3. Rozmiary: rozmiar S, rozmiar M, rozmiar L, rozmiar XL 4. Zdobienia: nadruk na koszulce z przodu wymiary ok. 230x280mm w jednym kolorze, 5.Ściągacz pod szyją bawełniany o elastycznym splocie, podwójny szew wokół wykroju szyi, przy rękawach i u dołu koszulki, bez szwów bocznych, taśma wzmacniająca wzdłuż karku..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 79.34.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Elegancki długopis- 200 sztuk 1. Długopis o jakości nie gorszej niż firmy Parker koloru granatowego lub zbliżonego do granatowego. 2. Długopis zapakowany w czarne lub zbliżone do czarnego etui z tworzywa sztucznego 3. Wymiary długopisu ok.: 135x12mm 4.Zdobienie długopisu: Grawer laserowy monochromatyczny logo Sosnowca wraz z hasłem promocyjnym Sosnowiec łączy zgodnie z SIW i Księgą Znaku dostosowane do wielkości długopisu 5. Długopis wykonany z wytrzymałej, lakierowanej, stali nierdzewnej. 6. Wykończenia chromowane. 7. Obrotowy mechanizm wysuwania wkładu, wyposażony w standardowy wkład. 8. Gwarancja: międzynarodowa - 2 lata od dnia zakupu. 9. Wkład długopisu w kolorze niebieskim. 2. Komplet piśmienniczy - 300 sztuk 1.Komplet piśmienniczy długopis plus ołówek. 2. Przyciskany długopis z niebieskim wkładem i mechaniczny ołówek. 3. Wymiary 15x4.3x2,2 cm Nadruki 50x6 mm. 4. Anodowany aluminiowy korpus. 5. Matowe satynowe wykończenie. 6. Pojemnik z PU z magnetycznym zamknięciem. 7. Wymiary 15x4.3x2,2 cm. 8. Nadruk logo Sosnowca wraz z hasłem promocyjnym Sosnowiec łączy zgodnie z SIW i Księgą Znaku ok. 50x6 mm. 3. Długopis ze wskaźnikiem laserowym i latarką. - 100 sztuk 1. Długopis czterofunkcyjny. 2. Metalowy długopis z klasycznym wskaźnikiem. teleskopowym, wskaźnikiem laserowym i latarką. 3. Wymiary produktu: 152x10x10mm. 4. Trzy baterie 3xAG3 w cenie produktu. 5. Zestaw pakowany w srebrne opakowanie metalowe. 6.Wymiary etui. 178x37x17mm. 7. Zdobienie: Grawer laserowy monochromatyczny zawierający Logo miasta wraz z napisem Sosnowiec łączy zgodnie z SIW i Księgą Znaku, umiejscowienie zgodnie ze wzorem dostarczonym przez zamawiającego dostosowane do wielkości długopisu. 4. Długopis metalowy - 1.000 sztuk 1. Długopis metalowy koloru granatowego z mechanizmem wysuwania i chowania wkładu za pomocą przycisku na nasadce. 2. Wymiary: ok.140x9mm, tolerancja ok. +/- 3mm. 3. Zdobienie: Grawer laserowy monochromatyczny zawierający Logo miasta wraz z napisem Sosnowiec łączy zgodnie z SIW i Księgą Znaku, umiejscowienie zgodnie ze wzorem dostarczonym przez zamawiającego dostosowane do wielkości długopisu. 4. Wkład długopisu w kolorze niebieskim. 5. Długopis plastikowy - 2.500 sztuk 1. Długopis plastikowy koloru granatowego zbliżonego do Pantone dla powlekanych 295C, nie transparentny, automatyczny z antystresowym wahadłowym mechanizmem. 2. Wymienny wkład koloru niebieskiego. 3. Zdobienie: Logo Sosnowca wraz z hasłem promocyjnym Sosnowiec łączy na korpusie, w jednym kolorze zgodnie z SIW i Księgą Znaku oraz adres strony: internetowej www.sosnowiec.pl na klipsie w jednym kolorze z SIW i Księgą Znaku. 4. Wymiary długopisu: ok. 140x20 mm. 5. Wymiary logo (maksymalne): Długopis - 20x13 mm. 6. Wymiary adresu strony (maksymalne): Klips - 33x4 mm. 6. Długopis plastikowy - 2.500 sztuk 1. Długopis plastikowy koloru zielonego zbliżonego do Pantone dla powlekanych 376C, nie transparentny, automatyczny z antystresowym wahadłowym mechanizmem. 2. Wymienny wkład koloru niebieskiego. 3. Zdobienie: Logo Sosnowca wraz z hasłem promocyjnym Sosnowiec łączy na korpusie, w jednym kolorze zgodnie z SIW i Księgą Znaku oraz adres strony: internetowej www.sosnowiec.pl na klipsie w jednym kolorze z SIW i Księgą Znaku. 4. Wymiary długopisu: ok. 140x20 mm. 5. Wymiary logo (maksymalne): Długopis - 20x13 mm. 6. Wymiary adresu strony (maksymalne): Klips - 33x4 mm..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 79.34.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie IV.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Spinki do mankietów - 100 sztuk 1. Komplet spinek składający się z dwóch spinek do mankietów ze znalu z powłoką galwaniczną w kolorze rodowanego srebra. 2. Wymiary: szerokość: 20 mm (tolerancja +/- 0,5 mm). długość: 13 mm (tolerancja +/- 0,5 mm). grubość: 1,5 mm (tolerancja +/- 0,1 mm). 3. Opakowanie: Opakowanie: czarne plastikowe pudełko w środku wykończone białym atłasem. 4. Wymiary pudełka: dł.75 mm x szer. 55 mm x wys.28 mm(tolerancja +/- 2mm do każdego wymiaru). 5. Spinki umieszczone na gąbce lub tekturze powlekanej flokati. Grubość gąbki lub tektury około: 5 mm (tolerancja +/- 2mm). 6. Zdobienie: Nadruk na opakowaniu : metodą trwałą, na opakowaniu naniesione logo zgodnie z SIWZ i księgą znaku w kolorze srebrnym..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 79.34.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie V.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kubek izotermiczny - 200 sztuk 1. Kubek izotermiczny z plastikową pokrywką. -kolor: stalowy. 2. Dwie ścianki ze stali nierdzewnej. 3. Wewnątrz kubka stal o podwyższonej jakości. 4. Pojemność 380 ml. 5. Wymiary produktu ok. 85x163x65mm 6. plastikowy uchwyt do trzymania. 7.Technika zdobienia Grawer laserowy monochromatyczny z Logo miasta wraz z napisem Sosnowiec łączy zgodnie z SIW i Księgą Znaku. 8. Kubek pakowany w kartonowe pudełko. 2. Frisbee - 500 sztuk 1. Frisbee w kształcie koła z zaokrąglonymi brzegami wykonane z plastiku koloru zielonego zbliżonego do Pantone dla powlekanych 376C 2. Rozmiary: 2,2 O23 cm 3.Zdobienie: logo Sosnowca wraz z hasłem promocyjnym Sosnowiec łączy zgodnie z SIW i Księgą Znaku. 3. Zestaw kredek(tuba) - 500 sztuk 1. Zestaw dwunastu drewnianych kolorowych kredek w kartonowej tubie. 2. Wymiary: ok. 98x35x35mm. 3. W tubie powinno się znajdować12 drewnianych różnokolorowych, kredek. 4. Kredki zapakowane w tubę, górna część tuby w kształcie kredki jak na załączonej wizualizacji. 5. Zdobienie Logo Sosnowca wraz z hasłem promocyjnym Sosnowiec łączy zgodnie z SIW i Księgą Znaku 4. Brelok z żetonem - 5.000 sztuk 1. Brelok koloru jasno-zielonego transparentny wraz z żetonem koloru białego. 2. Wymiary: przybliżone: w najszerszym miejscu ok. 35mm, wysokość ok. 58mm. 3. Zdobienie: Żeton: Logo Sosnowca z hasłem Sosnowiec łączy w dwóch kolorach po obu stronach. Brelok: Adres strony internetowej www.sosnowiec.pl w kolorze białym po obu stronach. Zgodnie z SIW oraz Księgą Znaku. 4. Kółko w kolorze srebrnym. 5. Notes magnetyczny na lodówkę - 500 sztuk 1.Notes magnetyczny na lodówkę, kształt prostokątny. 2.Główka prostokątna wymiary: ok. 60x40mm. a) folia magnetyczna 0,4 mm. b) druk kolor 4+0 według dostarczonego wzoru przez Zamawiającego. c) folia błyszcząca. 3. Bloczek wymiary: 60x70mm. a) papier biały offset 80g. b) druk kolor 4+0. c) 20 karteczek w bloczku. 4. pakowanie w pojedyncze torebki celofanowe. 6. Opaska odblaskowa - 2.500 sztuk 1.Samozaciskowa opaska odblaskowa na rękę lub ramię koloru granatowego Pantone dla powlekanych 295C lub zbliżonym zgodnie z SIW i Księgą Znaku, 2.Budowa/Surowiec: blaszka samozaciskowa zalaminowana odblaskową folia pryzmatyczną, spód materiał typu flock łagodny dla dłoni (wewnątrz wyposażone dodatkowe warstwy folii pcv chroniące pryzmat przed zniszczeniem / przetarciem) 3. Wymiary: 340x30mm 4. Zdobienie: Logo Sosnowca wraz z hasłem promocyjnym Sosnowiec łączy oraz adresem strony internetowej www.sosnowiec.pl w kolorze białym zgodnie z SIW i Księgą Znaku. 5. Opaska wykończona welurem od strony przylegającej do ręki, 7. Opaska odblaskowa - 2.500 sztuk 1.Samozaciskowa opaska odblaskowa na rękę lub ramię koloru zielonego Pantone dla powlekanych 376C, zgodnie z SIW i Księgą Znaku 2.Budowa/Surowiec: blaszka samozaciskowa zalaminowana odblaskową folia pryzmatyczną, spód materiał typu flock łagodny dla dłoni (wewnątrz wyposażone dodatkowe warstwy folii pcv chroniące pryzmat przed zniszczeniem / przetarciem) 3. Wymiary: 340x30mm 4. Zdobienie: Logo Sosnowca wraz z hasłem promocyjnym Sosnowiec łączy oraz adresem strony internetowej www.sosnowiec.pl w kolorze granatowym zgodnie z SIW i Księgą Znaku. 5. Opaska wykończona welurem od strony przylegającej do ręki. 8. Zapach do samochodu - 1.000 sztuk 1. Zapach do samochodu o indywidualnym kształcie (logo) wykonany z kartonu. 2. Wielkość około: 80x60mm 3. Grubość około 2mm 4. kolor: 4+4 5. Pakowanie indywidualny woreczek foliowy. 9. Pamięć USB - 200 sztuk 1.Pamięć USB o pojemności 4 GB. 2.Wymiary: ok. 58x17x8mm. 3.Surowiec: plastik koloru zielonego zbliżony do Pantone dla powlekanych 376C, zgodnie z SIW i Księgą Znaku. 4.Zdobienie: naklejka epoksydowa z wydrukowanym logo zgodnie z SIW i Księgą Znaku 5. Wielkość naklejki: ok. 31x12 mm. 6. interfejs USB 2.0, zgodny wstecz z USB 1.1, 7. kompatybilny z systemami Windows, Mac i Linux . 8. nie wymaga sterowników w systemach MS Windows Me/2000/XP/Vista/Siedem. 9. wymagana co najmniej 12-sto miesięczna gwarancja producenta. 10. opakowanie kartonowe 10. Proporczyk - 200 sztuk 1. Proporczyk atłasowy. 2. Surowiec:: Atłas. 3. Wymiary: ok. 150x250mm; długość frędzli: ok. 30mm. 4. Nadruk według załączonej wizualizacji metodą sublimacji. 5. Każdy proporczyk zapakowany w worek foliowy zgrzewany..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 79.34.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie VI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Krawat z mikrofibry - 100 sztuk 1. Krawat z mikrofibry wraz z opakowaniem. 2. Surowiec: Mikrofibra 3. Wymiary: Długość ok. 1450mm, szerokość ok. 80mm. 4. Krawat w opakowaniu kartonowym opakowanie w kolorze granatowym zgodnie z Księgą Znaku oraz SIW lub zbliżonym do KZ. Na opakowaniu naniesiony herb Sosnowca oraz napis Sosnowiec w kolorze srebrnym. 5. Kolor krawatu zbliżony do Pantone dla powlekanych 295C 2.Krawat z jedwabiu - 100 sztuk 1. Krawat jedwabny wraz z opakowaniem. 2. Surowiec: Jedwab. 3. Wymiary: Długość ok. 1450mm, szerokość ok. 80mm. 4. Krawat w opakowaniu kartonowym opakowanie w kolorze granatowym zgodnie z Księgą Znaku oraz SIW lub zbliżonym do KZ. Na opakowaniu naniesiony herb Sosnowca oraz napis Sosnowiec w kolorze srebrnym. 5. Kolor krawatu zbliżony do Pantone dla powlekanych 295C..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 79.34.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie VII.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Portfel skórzany - 100 sztuk 1. Portfel skórzany czarny. 2. wymiary ok.: 105 x 90 mm. 3. Przegródka na banknoty. 4. Wyposażony w bilonówkę. 5. Wyposażony w miejsce na karty kredytowe z miejscem na dowód osobisty i prawo jazdy. 6. Logo miasta wraz z napisem Sosnowiec łączy zgodnie z SIW i Księgą Znaku, naniesione na portfel metoda tłoczenia w jednym miejscu ok. 40x40mm. 7. Portfel pakowany w kartonowe opakowanie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 79.34.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie VIII.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Balony - 3 sztuki Balon B-16 4m wysokości 1. Materiał :poliester powlekany trudnopalny, wodoodporny o gramaturze nie mniejszej niż 399gr/m2 (certyfikaty) 2. Nadruk: a) grafika wykonana metodą solwentu zgodnie z kolorystyka zamawiającego, Druki dodatkowo laminowane zabezpieczone przed zniszczeniem i odporny na UV. 3. Wentylator : a) stopień ochronyIP44 i klasie izolacji B b) prędkość obrotowa2100obr/min. c) pobór mocy 260W / 230V, 1,18A d) wydajność 600m3/h e) ciśnienie statyczne580Pa f) poziom ciśnienia akustycznego71dB 4. Oświetlenie wewnętrzne a) osłona wykonana z poliwęglanu transparentnego(temperatura pracy-50oCdo+120oC,wysoka udarność i twardość , trudnopalność ) b) żarówka energooszczędna 23W c) strumień świetlny 1400Lm d) Przewód OMY 2x1,5 e) max temp.60oC 5. Zestaw odciągów: a) linki wykonane z jedwabiu polipropylenowego charakteryzują się niewielkim ciężarem właściwym który wynosi0,91cm b) linki te nie toną w wodzie oraz jedynie powierzchniowo ją chłoną ( mała higroskopijność włókien) c) nie zmieniają wymiarów i twardości pod wpływem warunków atmosferycznych , są trwałe do temp.100oC, a temp. topnienia wynosi 165oC d) charakteryzują się odpornością na ścieranie oraz bardzo dobrą odpornością na działanie kwasów , soli i zasad. e) są odporne na działanie promieni UV 6. Śledzie: a) cynkowane śledzie o długości 35cm. 7. Pokrowiec transportowy: a)wykonany z trwałych materiałów , dno usztywnione , rączki do przenoszenia z dodatkowym usztywnieniem, wyposażony w okienko do włożenia listów identyfikacyjnych. 8.Instrukcja obsługi w jęz. polskim 9. Gwarancja 12 miesięcy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 79.34.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.