eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Realizację usługi, przygotowania do druku, druku i kolportażu samorządowej wkładki informacyjnej do lokalnej gazety

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-06-21

Ogłoszenie nr 99298 - 2017 z dnia 2017-06-21 r.

Toruń: Realizację usługi, przygotowania do druku, druku i kolportażu samorządowej wkładki informacyjnej do lokalnej gazety
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 517358-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe: Gmina Miasta Toruń, ul. Wały gen. Sikorskiego 8 w Toruniu, 87-100 Toruń 1) Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Sp. z o.o., ul. Grudziądzka 159, 87-100 Toruń 2) Miejski Zakład Komunikacji Sp. z o.o., ul. Sienkiewicza 24/26, 87-100 Toruń 3) Toruńskie Wodociągi Sp. z o.o., ul. Rybaki 31-35, 87-100 Toruń 4) Urbitor Sp. z. o.o., ul. Chrobrego 105/107, 87-100 Toruń

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia, krajowy numer identyfikacyjny 59690300000, ul. ul. Wały gen. Sikorskiego 8, 87100 Toruń, państwo Polska, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 566 118 713, faks 566 118 622, e-mail bzp@um.torun.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.torun.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Realizację usługi, przygotowania do druku, druku i kolportażu samorządowej wkładki informacyjnej do lokalnej gazety

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

89/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest: publikacja cyklicznej wkładki informacyjnej dla mieszkańców Torunia, stanowiącej integralną część lokalnego tytułu prasowego - dziennika ukazującego się na terenie miasta Toruń. Realizacja zlecenia określonego w § 1 wzoru umowy będzie polegać na publikacji przez Wykonawcę 15 informatorów miejskich, zwanych dalej Informatorem, z tekstami redakcyjnymi, o zajętości 4 stron na rozkładówce, w magazynowych wydaniach dziennika ........................................ 2. Wykonawca złamie, przygotuje do druku, wydrukuje i dokona kolportażu Informatora w ramach wskazanego w pkt 1 dziennika, w terminach wskazanych w pkt 3., przy czym: 1)Złamanie Informatora obejmuje wykonanie przez Wykonawcę wszystkich czynności związanych z rozmieszczeniem na szpaltach tekstów, zdjęć, wykresów i innych elementów strony, zgodnie z zasadami łamania wydawnictw prasowych stosowanymi w dzienniku wskazanym w pkt.1., w tym także wykonanie czynności technicznych związanych z poprawą parametrów jakościowych dostarczonych fotografii, wykonaniem wykresów na podstawie dostarczonych danych liczbowych, wykonaniem schematycznych mapek, o ile zajdzie taka potrzeba. 2)Przygotowanie do druku obejmuje wykonanie przez Wykonawcę wszystkich czynności technicznych niezbędnych do wykonania druku Informatora w ramach dziennika wskazanego w pkt.1, w jakości technicznej nieodbiegającej od pozostałych stron tego dziennika. 3)Druk i kolportaż Informatora obejmuje wykonanie przez Wykonawcę wszystkich czynności technicznych i organizacyjnych niezbędnych do poprawnego wydruku Informatora jako integralnej części dziennika wskazanego w pkt.1 oraz rozprowadzenie Informatora razem z tym dziennikiem w sieciach dystrybucji, z których korzysta Wykonawca w ramach dystrybucji dziennika wskazanego w pkt.1. 3.Zestawienie dat poszczególnych wydań w 2017 r.: 1) 16 i 30czerwca 2) 14 i 28 lipca 3) 11 i 25 sierpnia 4) 8 i 22 września 5) 6 i 20 października 6) 3, 17 listopada 7) 1, 15 i 29 grudnia 4. Daty wskazane w pkt 3. mogą ulec przesunięciu, o ile Zamawiający poinformuje Wykonawcę pisemnie lub za pomocą poczty elektronicznej o przesunięciu terminu emisji Informatora nie później niż na cztery dni przed planowaną datą publikacji, tj. najpóźniej w poniedziałek poprzedzający bezpośrednio zmienianą datę. 5.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ. 6. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 PZP oraz postawienia zastrzeżeń, o których mowa w art. 36 a ust. 2 ustawy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 79824000-6
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT123200
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Polska Press spółka o.o., , ul. Domaniewska 45, 02-672, Warszawa, kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 103320
Oferta z najniższą ceną/kosztem 103320
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 103320
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.