eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ropczyce › Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjno - ciśnieniowej w Ropczycach dla Os. Pietrzejowa - etap III

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-03-12

Ropczyce: Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjno - ciśnieniowej w Ropczycach dla Os. Pietrzejowa - etap III
Numer ogłoszenia: 99292 - 2013; data zamieszczenia: 12.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 40234 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ropczyce, ul. Krisego 1/30, 39-100 Ropczyce, woj. podkarpackie, tel. (017) 2210550, faks (017) 2210555.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjno - ciśnieniowej w Ropczycach dla Os. Pietrzejowa - etap III.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane na zadaniu p. n Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjno - ciśnieniowej w Ropczycach dla Os. Pietrzejowa - etap III zgodnie z projektami budowlanymi stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, obejmujące wykonanie: 1.1. Kanalizacji sanitarnej grawitacyjno - ciśnieniowej dla Os. Pietrzejowa etap III(rejon ulic Olszyny, Rolnicza, Wyszyńskiego, Rzeczna) w zlewniach: Zlewnia U - odcinki od studzienki U1 do studzienki U8, zlewnia R z wyłączeniem odcinków od R1 do R17 i R29 do R37, które są już wykonane, zlewnia S z wyłączeniem odcinków od S1 do S3 i S30 do S38 które są już wykonane, o łącznej długości kanalizacji 3 345,0 mb wraz z podłączeniem 40 budynków mieszkalnych 1.2.Kanalizacji sanitarnej przy ul. Wyszyńskiego wg projektu opracowanego przez mgr inż. Andrzeja Panka zlewnia S od S1 (na działce 1664) do S27 ( na działce 1675) i do S18 (na działce 1244) o łącznej długości kanalizacji 596,0 mb wraz z podłączeniem 10 budynków. 1.3 Podłączenie do kanalizacji według indywidualnych projektów 11 budynków mieszkalnych zlokalizowanych przy ul. Rzecznej 29 (dz. nr. 6), ul Rzecznej 33(dz. Nr. 4), ul. Rzecznej 31(dz. Nr. 5), ul. Wyszyńskiego 78 (dz. nr. 923/1), ul. Rolniczej 6 (dz. nr. 98/1), ul. Rolniczej 9d (dz. nr. 978/4,979/6), Wyszyńskiego 151 (dz. nr. 1666), ul. Rolniczej b. n. (dz. nr. 2/4, 2/3).ul. Rolniczej 30a (dz. nr. 3), ul. Wyszyńskiego b. n. (dz. nr.1315/5), oraz Wyszyńskiego 278, dz. nr. (1355/11) o łącznej długości 721,0 mb.. 1.4 Przepompowni ścieków P-8 z zasilaniem energetycznym zgodnie z projektem. Przepompownie wykonać jako studnie z polimerobetonu o średnicy wewnętrznej 1,0 m z dwoma zatapialnymi pompami z wirnikiem otwartym, montażem czujników poziomu pracy pomp, kompletną armaturą. Dobór pomp uzgodnić z użytkownikiem t.j. Przedsiębiorstwem Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Ropczycach. Teren pompowni ogrodzić siatką. Sterowanie pompowni winno zawierać: naprzemienne sterowanie pompami, sterownik swobodnie programowalny, komunikacje ze sterownikiem nadrzędnym i wizualizacją zgodne z istniejącym w przedsiębiorstwie systemem sterowania i wizualizacji oraz opisem zawartym w STWiOR, stanowiącej zał.nr.3 do SIWZ. 2. Ponadto Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązany jest do: 2.1. Wykonania projektów organizacji ruchu łącznie z uzgodnieniami a także niezbędnego oznakowania dróg, 2.2. Zapewnienia obsługi geodezyjnej w tym do opracowania inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej w 4 egz., 2.3. Przygotowania wszelkich niezbędnych dokumentów do wykonywania prac w pasie dróg, objętych realizacją, 2.4. Wykonania niezbędnych prób i odbiorów wykonanych w ramach zamówienia odcinków kanalizacji, 2.5. Przygotowania niezbędnych dokumentów wymaganych do realizacji robót jak: oświadczenia kierownika budowy, kierowników robót, zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 2.6. Przygotowania kompletu dokumentów niezbędnych do zgłoszenia zakończenia robót. 3. Szczegółowy zakres prac oraz sposób wykonania określa opis przedmiotu zamówienia zawarty w SIWZ, projekty budowlane wykonawcze, przedmiar robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. 4. Roboty budowlane objęte zamówieniem należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, opracowanymi projektami budowlanymi i projektami wykonawczymi, warunkami pozwolenia na budowę, z zachowaniem Polskich Norm przenoszących normy europejskie, zasadami sztuki budowlanej oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. 5. Użyte przy realizacji robót materiały winny spełniać wymagania określone w art. 10 Prawa Budowlanego, oraz winny posiadać dokumenty potwierdzające dopuszczenie do użytkowania i spełnienie odpowiednich norm. 6. Dopuszcza się do stosowania przy realizacji zamówienia materiałów i urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych niż zaproponowane w projekcie, po akceptacji przez Zamawiającego . Zamawiający dopuszcza jednocześnie wszelkie ich odpowiedniki rynkowe nie gorsze niż wskazane. Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne oraz inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia, natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta 7. Okres gwarancji 3 lata od daty odbioru końcowego robót.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Handlowo-Usługowy Zakład Instalacji Sanitarnych i Gazowych SANTEX Kazimierz Czapka, ul. Klonowa 5, 39-120 Sędziszów Młp., kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 585365,85 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 528403,77

  • Oferta z najniższą ceną: 528403,77 / Oferta z najwyższą ceną: 1228096,60

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.