eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › świadczenie usług polegających na przygotowywaniu i wydawaniu gorących posiłków dzieciom objętym opieką przez Ośrodek Pomocy Społecznej w okresie wakacyjnym

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-05-04

Gliwice: świadczenie usług polegających na przygotowywaniu i wydawaniu gorących posiłków dzieciom objętym opieką przez Ośrodek Pomocy Społecznej w okresie wakacyjnym
Numer ogłoszenia: 99234 - 2011; data zamieszczenia: 04.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Górnych Wałów 9, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 4010185, 4010405, faks 032 2308027.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opsgliwice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług polegających na przygotowywaniu i wydawaniu gorących posiłków dzieciom objętym opieką przez Ośrodek Pomocy Społecznej w okresie wakacyjnym.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamawiający dopuszcza możliwość dzielenia zamówienia na rejony: dzielnicy Łabędy, dzielnicy Sośnica, dzielnicy Sikornik, dzielnicy Śródmieście, w okolicy ul. Toszeckiej, ul. J. Śliwki,ul. Tarnogórskiej oraz w okolicy ul. Okrzei, ul. Chorzowskiej, ul. Robotniczej, ul. Kujawskiej. 2. Posiłki muszą być przygotowane zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia, muszą być zróżnicowane, sporządzane z pełnowartościowych produktów, zapewniać nie mniej niż 800 kcal, w tym: a) białko stanowić ma - ok. 15% posiłku, b) węglowodany stanowić mają - ok. 50-55% posiłku, c) tłuszcze stanowić mają - ok. 30-35% posiłku. 3. Posiłek musi się składać z gorącej, pożywnej zupy w ilości 250 ml, drugiego dania (przez co najmniej 3 dni w tygodniu musi być wydawana potrawa mięsna), napoju w ilości minimum 200 ml oraz odpowiadać normom żywieniowym obowiązującym w punktach zbiorowego żywienia. Zaoferowanie dodatkowego elementu posiłku w postaci owoców (min. 120g), jogurtów (min. 120 g), budyniu (min.150 ml), dodatkowego napoju (min. 200 ml) będzie podlegało ocenie. 4. Posiłki będą wydawane bez przerwy przez 5 dni w tygodniu w okresie od 27.06.2011 r. do 31.08.2011 r., tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 11:00 - 15:00 za wyjątkiem dni świątecznych ustawowo wolnych od pracy. 5. Wydawane posiłki muszą być gorące i podane w odpowiednich i czystych naczyniach. 6. Osoby korzystające z posiłku muszą mieć zapewnioną możliwość spożycia posiłku na miejscu, przy stole w pozycji siedzącej. 7. W wyjątkowych przypadkach (np. choroba osoby uprawnionej) należy umożliwić wydanie posiłku na wynos w naczyniach osoby korzystającej z posiłku. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości posiłków zwiększającej bądź zmniejszającej do 20% w zależności od potrzeb. 9. Wykonawca zobowiązuje się do realizowania przedmiotu zamówienia wyłącznie w formie gorących posiłków - bez możliwości zamiany na gotówkę oraz wydawania posiłków typu fast-food (np. pizza, zapiekanka, hop-dog, hamburger). 10. Wykonawca zobowiązuje się do wydawania posiłków wyłącznie osobom uprawnionym legitymującym się dowodem tożsamości ze zdjęciem (np. legitymacja uczniowska) lub upoważnieniem potwierdzonym przez pracownika socjalnego tutejszego Ośrodka. 11. Zamawiający będzie uiszczał opłatę tylko za faktycznie wydane posiłki, których odbiór potwierdzony zostanie przez osobę uprawnioną. 12. Zachowanie w tajemnicy uzyskanych informacji na temat podopiecznych OPS w Gliwicach..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.00.00 - Usługi podawania posiłków .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których wiedza i doświadczenie pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których potencjał techniczny pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia, tj. dysponują lokalem w zasięgu terytorialnym określonym przez zamawiającego w danym rejonie, na który wykonawca posiada aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności gastronomicznej (zarówno dla kuchni, jak i dla stołówki, w której będą wydawane posiłki) wystawione przez SANEPID, a także lokal ten musi umożliwić jednorazowe spożycie posiłków przez minimum osób określone przez zamawiającego

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których sytuacja ekonomiczna i finansowa pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

aktualne zaświadczenie, że wykonawca posiada zezwolenie na prowadzenie działalności gastronomicznej (zarówno dla kuchni, jak i stołówki, w której będą wydawane posiłki) wystawione przez SANEPID

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - dodatkowy element posiłku - 20

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.opsgliwice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Górnych Wałów 9 44-100 Gliwice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.05.2011 godzina 09:45, miejsce: Siedziba zamawiającego - Gliwice, ul. Górnych Wałów 9, sekretariat (pokój 29) lub listownie na adres zamawiającego.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.