eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Usługi certyfikacyjne podpisu elektronicznego dla Państwowej Inspekcji Sanitarnej.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-12

Warszawa: Usługi certyfikacyjne podpisu elektronicznego dla Państwowej Inspekcji Sanitarnej.
Numer ogłoszenia: 99104 - 2008; data zamieszczenia: 12.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Główny Inspektorat Sanitarny, ul. Długa 38/40, 00-238 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6354581, 5361355, fax 022 6356194.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gis.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi certyfikacyjne podpisu elektronicznego dla Państwowej Inspekcji Sanitarnej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi certyfikacyjne dla 341 jednostek organizacyjnych Państwowej Inspekcji Sanitarnej, obejmujące wydanie profesjonalnych kwalifikowanych i niekwalifikowanych certyfikatów pozwalających na składanie bezpiecznych podpisów elektronicznych przez osoby reprezentujące jednostki organizacyjne Państwowej Inspekcji Sanitarnej oraz elementów usług.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.11.32.10 - Usługi uwierzytelniania podpisu elektronicznego Kod CPV wg słownika 2008: 79.13.21.00 - Usługi uwierzytelniania podpisu elektronicznego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) Zamówienie może wykonać podmiot nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 22 ust. 1 i art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 roku Nr 223, poz. 1655), a w szczególności: 1)posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3) znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. b) Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 4 i art. 24 Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub/i inne odpowiednie dokumenty wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert upoważniający/ce do podpisania oferty - dla potwierdzenia spełniania warunku z pkt. III 2a 1. 2) Wypis z rejestru kwalifikowanych podmiotów - przedsiębiorstw świadczących usługi certyfikacyjne prowadzonego przez Ministra Gospodarki w rozumieniu ustawy z dnia 19 listopada 1999 roku - Prawo działalności gospodarczej (Dz.U. Nr 101 poz. 1178, z 2000 roku Nr 86, poz. 958 i Nr 114, poz. 1193 oraz z 2001 roku nr 49, poz. 509, Nr 67, poz. 679 i Nr 102, poz. 1115 z dalszymi zmianami) oraz Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 6 sierpnia 2002 roku w sprawie wzoru i szczegółowego zakresu wniosku o dokonanie wpisu do rejestru kwalifikowanych podmiotów świadczących usługi certyfikacyjne, związane z podpisem elektronicznym - dla potwierdzenia spełniania warunku z pkt III. 2a 1. 3) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 22 i 24 Pzp; 4) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanej(ych) co najmniej jednej usług(i), w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - dla potwierdzenia spełniania warunku z pkt III.2a2. 5) Polisa ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej - zawierająca sumę gwarancyjną ubezpieczenia OC w odniesieniu do jednego zdarzenia, którego skutki są objęte umową ubezpieczenia OC minimum 250 000 euro i maksimum 1 mln euro do wszystkich zdarzeń - dla potwierdzenia spełniania warunku z pkt III. 2a3, zgodnie z par. 3 pkt 3 Rozporządzenia Prezesa RM z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy, oraz form, jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz. 605) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 16 grudnia 2003 roku w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej kwalifikowanego podmiotu świadczącego usługi certyfikacyjne (Dz. U. z 31 grudnia 2003 roku nr 229, poz. 2282).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gis.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Główny Inspektorat Sanitarny ul. Długa 38/40 00-238 Warszawa.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Główny Inspektorat Sanitarny ul. Długa 38/40 00-238 Warszawa, Kancelaria, pok. 136.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.