eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dostawa wraz z transportem i montażem mebli biurowych oraz wykonanie dekoracji okiennych dla Działu Rozwoju Uczelni, Komórki Audytu Wewnętrznego, Zespołu Radców Prawnych, Działu Organizacji Zarządzania oraz Gabinetu Dyrektor Biura Rektora

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2011-05-04

Łódź: Dostawa wraz z transportem i montażem mebli biurowych oraz wykonanie dekoracji okiennych dla Działu Rozwoju Uczelni, Komórki Audytu Wewnętrznego, Zespołu Radców Prawnych, Działu Organizacji Zarządzania oraz Gabinetu Dyrektor Biura Rektora
Numer ogłoszenia: 99070 - 2011; data zamieszczenia: 04.05.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Łódzka; Zamówienia Publiczne, ul. Żeromskiego 116, 90-924 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 631 20 11, faks 042 631 20 28.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z transportem i montażem mebli biurowych oraz wykonanie dekoracji okiennych dla Działu Rozwoju Uczelni, Komórki Audytu Wewnętrznego, Zespołu Radców Prawnych, Działu Organizacji Zarządzania oraz Gabinetu Dyrektor Biura Rektora.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa wraz z transportem i montażem mebli biurowych oraz wykonanie dekoracji okiennych dla Działu Rozwoju Uczelni, Komórki Audytu Wewnętrznego, Zespołu Radców Prawnych, Działu Organizacji Zarządzania oraz Gabinetu Dyrektor Biura Rektora.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe 44.11.58.11 - Karnisze do zasłon 44.11.53.10 - Rolety zwijane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.04.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CONSIDO S. Polit, M. Woźniakowski, ul. Taborowa 119 d, 92-602 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 284550,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 345015,00

  • Oferta z najniższą ceną: 345015,00 / Oferta z najwyższą ceną: 345015,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Niniejsze postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Pzp) (Dz.U. 10.113.759 z późn. zm.). Mocą ww. przepisu, Zamawiający może udzielić zamówienia w wymienionym trybie ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, której nie mógł przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia. W dniu 11 marca 2011 r. zostało wszczęte postępowanie o zamówienie publiczne na podstawie art. 69 i następne ustawy Pzp (zapytania o cenę) na Dostawę wraz z transportem i montażem mebli biurowych oraz wykonanie dekoracji okiennych dla Działu Rozwoju Uczelni, Komórki Audytu Wewnętrznego, Zespołu Radców Prawnych, Działu Organizacji Zarządzania oraz Gabinetu Dyrektor Biura Rektora. Wszczęcie postępowania zostało poprzedzone szeregiem czynności zmierzających do dokonania opisu przedmiotu zamówienia, tj. opisu mebli. Mając na uwadze to, że meble dla powyżej wskazanych działów zostaną zakupione do budynku zabytkowego, to tym samym Zamawiający podjął decyzję o wykonaniu Projektu aranżacji wnętrz pomieszczeń biurowych II piętra budynku Rektoratu Politechniki Łódzkiej. Aranżacja sporządzona przez projektanta uwzględniała zarówno wymogi budynku zabytkowego, a także została przygotowana w oparciu o sugestie i oczekiwania osób - kierowników jednostek organizacyjnych, których zakup mebli dotyczy. Projektant ustalał szczegóły dotyczące kolorystyki, rozmieszczenia mebli w pokojach oraz szczegółów dekoracji okiennych, itp. a następnie przedstawiał do zaopiniowania kolejne zmiany wprowadzane do projektu. Uzgodnienie powyższych czynności trwało kilka tygodni. Dopiero po ostatecznej akceptacji projektu aranżacji wnętrz przez kierowników Działu Rozwoju Uczelni, Komórki Audytu Wewnętrznego, Zespołu Radców Prawnych, Działu Organizacji Zarządzania oraz Gabinetu Dyrektor Biura Rektora, Dział Zaopatrzenia mógł dokładnie sprecyzować ilość, opis i sposób realizacji zamówienia (mebli) niezbędny do przygotowania Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Aby mieć pewność, że Wykonawca wyłoniony w postępowaniu wykona i zmontuje meble w sposób profesjonalny, podjęto decyzję o wszczęciu postępowania w trybie zapytania o cenę. Wszczęcie postępowania w tym trybie skutkowało zaproszeniem do złożenia ofert do tych Wykonawców, których prestiż oraz standard i jakość wykonywanych mebli nie budzi wątpliwości. Jednocześnie Zamawiający w treści SIWZ zażądał dokonania przez Wykonawców wizji lokalnej, w celu potwierdzenia lub ewentualnego skorygowania dokonanych pomiarów przez projektanta. Zamawiający dołożył wszelkich starań, aby zapewnić konkurencyjność postępowania wysyłając zaproszenie do złożenia oferty do sześciu Wykonawców. Wszczęcie postępowania nastąpiło w dniu 11 marca 2011 r. W wyniku przeprowadzonych wizji lokalnych tylko jeden Wykonawca w dniu 16 marca 2011 r. złożył zapytanie do treści opisu przedmiotu zamówienia. Zamawiający w dniu 21 marca 2011 r. dokonał modyfikacji SIWZ w treści opisu przedmiotu zamówienia zgodnie z art. 38 ust. 1, 2 i 4 ustawy Pzp o czym poinformował wszystkich Wykonawców zaproszonych do złożenia oferty. Wprowadzenie modyfikacji było możliwe po zweryfikowaniu przez Projektanta zaproponowanych przez Wykonawcę zmian w zakresie możliwości ich wprowadzenia do Projektu aranżacji wnętrz. Zamawiający w dniu 29 marca 2011 r. zmuszony był unieważnić postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 2) ustawy Pzp, bowiem w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania o cenę nie złożono co najmniej dwóch ofert niepodlegających odrzuceniu; w postępowaniu złożone zostały 3 oferty: dwie z nich podlegały odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2) ustawy Pzp, tylko jedna oferta była ważna niepodlegająca odrzuceniu. Dostawa wraz z transportem i montażem mebli biurowych oraz wykonanie dekoracji okiennych przeznaczona jest dla Działu Rozwoju Uczelni, Komórki Audytu Wewnętrznego, Zespołu Radców Prawnych, Działu Organizacji Zarządzania oraz Gabinetu Dyrektor Biura Rektora mieszczących się w Budynku B-1 Politechniki Łódzkiej w Łodzi, przy ul. Ks. I. Skorupki 6 nr 8. W pomieszczeniach ww. jednostek organizacyjnych PŁ przeprowadzone zostały prace remontowe na podstawie umowy nr AZP-13-ATR-2010 z dnia 12 lipca 2010 r. zawartej w wyniku zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego. Od miesiąca lipca 2010 r. pracownicy Działu Rozwoju Uczelni, Komórki Audytu Wewnętrznego, Zespołu Radców Prawnych, Działu Organizacji Zarządzania oraz Gabinetu Dyrektor Biura Rektora zajmują zastępcze pomieszczenia w innych budynkach PŁ. Brak niezbędnego wyposażenia w pokojach powoduje zakłócenia w pracy tych działów, które pełnią bardzo ważną rolę w funkcjonowaniu Politechniki Łódzkiej. Aby nie dopuścić do zakłóceń w pracy, organizacji i funkcjonowaniu Naszej Uczelni oraz mając na uwadze rangę jednostek organizacyjnych, których dostawa mebli dotyczy konieczna jest natychmiastowa dostawa mebli. Wszczęcie kolejnego postępowania w trybie zapytania o cenę, przedłużyłoby termin zakończenia realizacji zamówienia - dostawy mebli na miesiące czerwiec - lipiec 2011 r. z uwagi na terminy wynikające z ustawy Pzp oraz czas niezbędny na wykonanie i montaż mebli. Tak więc dalsze opóźnienie dostawy mebli może skutkować problemami w prawidłowym funkcjonowaniu przedmiotowych jednostek organizacyjnych i Politechniki Łódzkiej. W związku z powyższym udzielenie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust.1 pkt 3 uznać należy za uzasadnione. Z uwagi na fakt, że oferta Firmy CONSIDO S. Polit, M. Woźniakowski z siedzibą w Łodzi 92-602 przy ul. Taborowej 119D złożona w unieważnionym postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania o cenę była ofertą najtańszą i nie podlegała odrzuceniu, kierując się zasadą dokonywania wydatków w sposób efektywny i oszczędny zgodnie z ustawą z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz.U.09.157.1240 z późn. zm.) ww. Wykonawca został zaproszony do udziału w negocjacjach celem udzielenia zamówienia bez zbędnej zwłoki, tj. w trybie zamówienia z wolnej ręki, na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3) ustawy Pzp.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.