eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słomniki › Gmina Słomniki zamieszcza ogłoszenie w imieniu Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Słomnikach pn:Organizacja i przeprowadzenie kursów i szkoleń dla Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Słomnikach w ramach projektu Od bierności do aktywności

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-04-09

Słomniki: Gmina Słomniki zamieszcza ogłoszenie w imieniu Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Słomnikach pn:Organizacja i przeprowadzenie kursów i szkoleń dla Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Słomnikach w ramach projektu Od bierności do aktywności
Numer ogłoszenia: 99058 - 2010; data zamieszczenia: 09.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Słomniki , ul. Kościuszki 64, 32-090 Słomniki, woj. małopolskie, tel. 012 3881102, faks 012 3882102.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slomniki.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Gmina Słomniki zamieszcza ogłoszenie w imieniu Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Słomnikach pn:Organizacja i przeprowadzenie kursów i szkoleń dla Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Słomnikach w ramach projektu Od bierności do aktywności.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: PROGRAM OPERACYJNY - KAPITAŁ LUDZKI - AKTYWNA INTEGRACJA Nazwa projektu - Od bierności do aktywności Priorytet -VII. Promocja integracji społecznej Działanie-7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Słomnikach. Poddziałanie- 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy małopolskie Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Projekt 2010-2012 r realizowany dla 18 uczestników w każdym roku ( grupa docelowa) Uczestnikami projektu są osoby korzystające z POMOCY Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej z Gminy Słomniki w wieku aktywności zawodowej, bezrobotne, nieaktywne zawodowo lub posiadające niewielkie gospodarstwo rolne. Przedmiot zamówienia realizowany będzie ściśle W SIEDMIU ZADANIACH z podziałem na etapy w latach 2010r-2011r-2012r ZADANIE I - PORADNICTWO SPECJALISTYCZNE- DYŻUR PSYCHOLOGA ETAP I-Dla 18-tu osób (uczestników projektu) i ich otoczenia ( rodzina) przez okres 8 m-cy x 4 godz 1 raz w miesiącu łącznie 32 godzin . termin od IV -IX 2010 r.- ETAP II-Dla 18-tu osób (uczestników projektu) i ich otoczenia ( rodzina) przez okres 8 m-cy x 4 godz 1 raz w miesiącu łącznie 32 godzin . termin od I -IV kwartału 2011 r.- ETAP-III- Dla 18-tu osób (uczestników projektu) i ich otoczenia ( rodzina) przez okres 8 m-cy x 4 godz 1 raz w miesiącu łącznie 32 godzin . termin od I -IV kwartału 2012 r.- Wykonawca w celu wykonania usługi zobowiązany jest we własnym zakresie i na własny koszt wynająć lokal na terenie miasta Słomniki. ZADANIE II- PORADNICTWO SPECJALISTYCZNE -DYŻUR PRAWNKA ETAP I-Dla 18-tu osób (uczestników projektu ) i ich otoczenia ( rodzina) przez okres 8 m-cy x 5 godz 1 raz w miesiącu łącznie 40 godzin . termin od IV -XI- 2010 r. ETAP II-Dla 18-tu osób (uczestników projektu ) i ich otoczenia ( rodzina) przez okres 8 m-cy x 5 godz 1 raz w miesiącu łącznie 40 godzin . termin od II -IV kwartału 2011 r. ETAP III-Dla 18-tu osób (uczestników projektu ) i ich otoczenia ( rodzina) przez okres 8 m-cy x 5 godz 1 raz w miesiącu łącznie 40 godzin . termin od I -IV kwartału - 2012 r. Wykonawca w celu wykonania usługi zobowiązany jest we własnym zakresie i na własny koszt wynająć lokal na terenie miasta Słomniki. ZADANIE III-TRENING KOMPETECJI SPOŁECZNEJ ETAP I-Dla 18-tu osób (uczestników projektu ) w ilości 40 godzin . termin od IV -V- 2010 r. Forma stacjonarna Założenia -podniesienie kompetencji życiowych i umiejętności umożliwiających powrót do życia społecznego w tym na rynku pracy i aktywizacji zawodowej. ETAP II-Dla 18-tu osób (uczestników projektu ) w ilości 40 godzin . termin II kwartał 2011 r. Forma stacjonarna Założenia -podniesienie kompetencji życiowych i umiejętności umożliwiających powrót do życia społecznego w tym na rynku pracy i aktywizacji zawodowej. ETAP III-Dla 18-tu osób (uczestników projektu ) w ilości 40 godzin . termin II kwartał 2012 r. Forma stacjonarna Założenia -podniesienie kompetencji życiowych i umiejętności umożliwiających powrót do życia społecznego w tym na rynku pracy i aktywizacji zawodowej. Wykonawca w celu wykonania usługi zobowiązany jest we własnym zakresie i na własny koszt wynająć lokal na terenie miasta Słomniki. ZADANIE IV- SZKOLENIE Z ZAKRESU UDZIELANIA PIERWSZEJ POMOCY MEDYCZNEJ ETAP I-Dla 18-tu osób (uczestników projektu ) w ilości 30 godzin . termin X- 2010 r. Założenia tematyczne DBAM O ZDROWIE I HIGIENĘ ETAP II-Dla 18-tu osób (uczestników projektu ) w ilości 30 godzin . termin IV kwartał - 2011 r. Założenia tematyczne DBAM O ZDROWIE I HIGIENĘ ETAP III-Dla 18-tu osób (uczestników projektu) w ilości 30 godzin . termin IV kwartał- 2012 r. Założenia tematyczne DBAM O ZDROWIE I HIGIENĘ Wykonawca w celu wykonania usługi zobowiązany jest we własnym zakresie i na własny koszt wynająć lokal na terenie miasta Słomniki. ZADANIE V- KURS PRWA JAZDY KAT. B ETAP I- Dla 3-ch uczestników projektu termin VI-XII -2010 ETAP II-Dla 3-ch uczestników projektu termin od II-IV kwartał -2011 ETAP III-Dla 3-ch uczestników projektu termin II - IV kwartał -2012 Wykonawca w celu wykonania usługi zobowiązany jest we własnym zakresie i na własny koszt wynająć lokal na terenie miasta Słomniki. ZADANIE VI - SZKOLENIE ZAWODOWE- FLORYSTYKA ETAP I-Zakres - układanie bukietów , dekoracji sal i stołów Dla 15 osób w ilości 90- godzin termin VI- VII-VIII -2010 r. ETAP II- Zakres Podstawy obsługi komputera. Dla 15 osób w ilości 90 - godzin termin II-III kwartał 2011 ETAP III- Opiekun terenów zielonych i pracownik porządkowy.- Dla 15 osób w ilości 90 - godzin termin II-III kwartał 2012 Wykonawca w celu wykonania usługi zobowiązany jest we własnym zakresie i na własny koszt wynająć lokal na terenie miasta Słomniki. ZADANIE VII - CATERING ETAP I-Dla 18 osób (uczestników projektu ) - gorący posiłek ( jedno danie obiadowe)- około 423 , susz konferencyjny- około 423 - na okres szkolenia termin IV-XII 2010 ETAP II- Dla 18 osób (uczestników projektu ) - gorący posiłek ( jedno danie obiadowe)- około 423 , susz konferencyjny- około 423 na okres szkolenia termin II-IV kwartał 2011 ETAP III- Dla 18 osób (uczestników projektu ) - gorący posiłek ( jedno danie obiadowe)- około 423 , susz konferencyjny- około 423 na okres szkolenia termin I-IV kwartał 2012 Usługa cateringu będzie realizowana w terminie i miejscu realizacji usług: a) TRENING KOMPETECJI SPOŁECZNEJ b) SZKOLENIE Z ZAKRESU UDZIELANIA PIERWSZEJ POMOCY MEDYCZNEJ c) SZKOLENIE ZAWODOWE- FLORYSTYKA.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.70-6, 79.10.00.00-5, 85.30.00.00-2, 80.56.20.00-1, 22.45.40.00-7, 45.45.10.00-3, 39.22.20.00-4, 70.22.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne - Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne - Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne - Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne - Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne - Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- Formularz ofertowy - z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1do SIWZ - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne- z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ - Projekt umowy - parafowany z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3 do SIWZ - informacje o powierzeniu części zamówienia podwykonawcom- załącznik nr 4 do SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian do umowy w tym przedłużenia terminu realizacji zamówienia tylko w przypadku wystąpienia okoliczności, które nie wynikają z winy Wykonawcy. Zmiana terminu zakończenia realizacji może nastąpić tylko w przypadku jej akceptacji przez Zamawiającego. Zamawiający wyrazi zgodę na przedłużenie terminu tylko w przypadku potwierdzenia wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy. 2. Zmiany treści i warunków umowy mogą nastąpić również w przypadku wystąpienia: a) wady lub zmiany w przedmiocie programu realizacji o czas niezbędny dla dostosowania się wykonawcy do takiej zmiany, b) zawieszenia przez Zamawiającego wykonywania usługi, c) zmian w przedmiocie programu w wyniku zmian przepisów prawa, d) siły wyższej, Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia; e) rezygnacji z części usługi przez Zamawiającego/ wprowadzenie usług zamiennych, jeżeli będzie to niezbędne dla prawidłowej realizacji przedmiotu umowy, Każdorazowo wniosek o zmianę umowy składany przez Wykonawcę/ Zamawiającego musi wpłynąć do Zamawiającego/Wykonawcy w formie pisemnej w terminie minimum 7 dni przed planowanym wprowadzeniem zmian. We wniosku o zmianę warunków umowy należy podać czego zmiana dotyczy, dlaczego jest konieczna oraz proponowany termin wprowadzenia zmiany, Zmiany do umowy muszą być wprowadzane aneksem w formie pisemnej po wcześniejszym zaakceptowaniu przez Zamawiającego/Wykonawcę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slomniki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Słomnikach ul. Kościuszki 64 32-090 Słomniki.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.04.2010 godzina 10:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Słomnikach ul. Kościuszki 64 32-090 Słomniki dziennik podawczy.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: PROGRAM OPERACYJNY - KAPITAŁ LUDZKI - AKTYWNA INTEGRACJA Nazwa projektu - Od bierności do aktywności Priorytet -VII. Promocja integracji społecznej Działanie-7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Słomnikach. Poddziałanie- 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy małopolskie Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Projekt 2010-2012 r realizowany dla 18 uczestników w każdym roku ( grupa docelowa) Uczestnikami projektu są osoby korzystające z POMOCY Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej z Gminy Słomniki w wieku aktywności zawodowej, bezrobotne, nieaktywne zawodowo lub posiadające niewielkie gospodarstwo rolne..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE I - PORADNICTWO SPECJALISTYCZNE- DYŻUR PSYCHOLOGA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ETAP I-Dla 18-tu osób (uczestników projektu) i ich otoczenia ( rodzina) przez okres 8 m-cy x 4 godz 1 raz w miesiącu łącznie 32 godzin . termin od IV -IX 2010 r.- ETAP II-Dla 18-tu osób (uczestników projektu) i ich otoczenia ( rodzina) przez okres 8 m-cy x 4 godz 1 raz w miesiącu łącznie 32 godzin . termin od I -IV kwartału 2011 r.- ETAP-III- Dla 18-tu osób (uczestników projektu) i ich otoczenia ( rodzina) przez okres 8 m-cy x 4 godz 1 raz w miesiącu łącznie 32 godzin . termin od I -IV kwartału 2012 r.- Wykonawca w celu wykonania usługi zobowiązany jest we własnym zakresie i na własny koszt wynająć lokal na terenie miasta Słomniki..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.70-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE II- PORADNICTWO SPECJALISTYCZNE -DYŻUR PRAWNKA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ETAP I-Dla 18-tu osób (uczestników projektu ) i ich otoczenia ( rodzina) przez okres 8 m-cy x 5 godz 1 raz w miesiącu łącznie 40 godzin . termin od IV -XI- 2010 r. ETAP II-Dla 18-tu osób (uczestników projektu ) i ich otoczenia ( rodzina) przez okres 8 m-cy x 5 godz 1 raz w miesiącu łącznie 40 godzin . termin od II -IV kwartału 2011 r. ETAP III-Dla 18-tu osób (uczestników projektu ) i ich otoczenia ( rodzina) przez okres 8 m-cy x 5 godz 1 raz w miesiącu łącznie 40 godzin . termin od I -IV kwartału - 2012 r. Wykonawca w celu wykonania usługi zobowiązany jest we własnym zakresie i na własny koszt wynająć lokal na terenie miasta Słomniki..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZADANIE III-TRENING KOMPETECJI SPOŁECZNEJ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ETAP I-Dla 18-tu osób (uczestników projektu ) w ilości 40 godzin . termin od IV -V- 2010 r. Forma stacjonarna Założenia -podniesienie kompetencji życiowych i umiejętności umożliwiających powrót do życia społecznego w tym na rynku pracy i aktywizacji zawodowej. ETAP II-Dla 18-tu osób (uczestników projektu ) w ilości 40 godzin . termin II kwartał 2011 r. Forma stacjonarna Założenia -podniesienie kompetencji życiowych i umiejętności umożliwiających powrót do życia społecznego w tym na rynku pracy i aktywizacji zawodowej. ETAP III-Dla 18-tu osób (uczestników projektu ) w ilości 40 godzin . termin II kwartał 2012 r. Forma stacjonarna Założenia -podniesienie kompetencji życiowych i umiejętności umożliwiających powrót do życia społecznego w tym na rynku pracy i aktywizacji zawodowej. Wykonawca w celu wykonania usługi zobowiązany jest we własnym zakresie i na własny koszt wynająć lokal na terenie miasta Słomniki..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.30.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ZADANIE IV- SZKOLENIE Z ZAKRESU UDZIELANIA PIERWSZEJ POMOCY MEDYCZNEJ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ETAP I-Dla 18-tu osób (uczestników projektu ) w ilości 30 godzin . termin X- 2010 r. Założenia tematyczne DBAM O ZDROWIE I HIGIENĘ ETAP II-Dla 18-tu osób (uczestników projektu ) w ilości 30 godzin . termin IV kwartał - 2011 r. Założenia tematyczne DBAM O ZDROWIE I HIGIENĘ ETAP III-Dla 18-tu osób (uczestników projektu) w ilości 30 godzin . termin IV kwartał- 2012 r. Założenia tematyczne DBAM O ZDROWIE I HIGIENĘ Wykonawca w celu wykonania usługi zobowiązany jest we własnym zakresie i na własny koszt wynająć lokal na terenie miasta Słomniki..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.56.20.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: ZADANIE V- KURS PRWA JAZDY KAT. B.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ETAP I- Dla 3-ch uczestników projektu termin VI-XII -2010 ETAP II-Dla 3-ch uczestników projektu termin od II-IV kwartał -2011 ETAP III-Dla 3-ch uczestników projektu termin II - IV kwartał -2012 Wykonawca w celu wykonania usługi zobowiązany jest we własnym zakresie i na własny koszt wynająć lokal na terenie miasta Słomniki..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.45.40.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: ZADANIE VI - SZKOLENIE ZAWODOWE- FLORYSTYKA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ETAP I-Zakres - układanie bukietów , dekoracji sal i stołów Dla 15 osób w ilości 90- godzin termin VI- VII-VIII -2010 r. ETAP II- Zakres Podstawy obsługi komputera. Dla 15 osób w ilości 90 - godzin termin II-III kwartał 2011 ETAP III- Opiekun terenów zielonych i pracownik porządkowy.- Dla 15 osób w ilości 90 - godzin termin II-III kwartał 2012 Wykonawca w celu wykonania usługi zobowiązany jest we własnym zakresie i na własny koszt wynająć lokal na terenie miasta Słomniki..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: ZADANIE VII - CATERING.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ETAP I-Dla 18 osób (uczestników projektu ) - gorący posiłek ( jedno danie obiadowe)- około 423 , susz konferencyjny- około 423 - na okres szkolenia termin IV-XII 2010 ETAP II- Dla 18 osób (uczestników projektu ) - gorący posiłek ( jedno danie obiadowe)- około 423 , susz konferencyjny- około 423 na okres szkolenia termin II-IV kwartał 2011 ETAP III- Dla 18 osób (uczestników projektu ) - gorący posiłek ( jedno danie obiadowe)- około 423 , susz konferencyjny- około 423 na okres szkolenia termin I-IV kwartał 2012 Usługa cateringu będzie realizowana w terminie i miejscu realizacji usług: a) TRENING KOMPETECJI SPOŁECZNEJ b) SZKOLENIE Z ZAKRESU UDZIELANIA PIERWSZEJ POMOCY MEDYCZNEJ c) SZKOLENIE ZAWODOWE- FLORYSTYKA.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.20.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.