eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Dostawa (sprzedaż) energii elektrycznej do obiektów jednostek organizacyjnych obszaru Prokuratury Apelacyjnej w Szczecinie w okresie od 01.01.2013r. do 31.12.2014r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-03-29

Szczecin: Dostawa (sprzedaż) energii elektrycznej do obiektów jednostek organizacyjnych obszaru Prokuratury Apelacyjnej w Szczecinie w okresie od 01.01.2013r. do 31.12.2014r.
Numer ogłoszenia: 99046 - 2012; data zamieszczenia: 29.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Apelacyjna w Szczecinie , ul. Stoisława 6, 70-952 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4849730, faks 091 4849734.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://szczecin.pa.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa (sprzedaż) energii elektrycznej do obiektów jednostek organizacyjnych obszaru Prokuratury Apelacyjnej w Szczecinie w okresie od 01.01.2013r. do 31.12.2014r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa (sprzedaż) energii elektrycznej do obiektów jednostek organizacyjnych obszaru Prokuratury Apelacyjnej w Szczecinie (wymienionych w Załączniku nr 1 do SIWZ) w okresie od 01.01.2013r. do 31.12.2014r. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w oparciu o jedną, generalną umowę obejmującą dostawę (sprzedaż) energii elektrycznej do wszystkich, wskazanych obiektów JOP Szczecin (wymienionych w Załączniku nr 1 do SIWZ), zawartą pomiędzy Wykonawcą(cami) a Zamawiającym w imieniu i na rzecz wszystkich JOP Szczecin. Umowa będzie zawierała zapis, że każda z czterech podstawowych jednostek organizacyjnych wymienionych w Rozdziale I Podrozdział I będzie rozliczała się za dostawę energii elektrycznej do wszystkich swoich podległych jednostek, tzn. że Wykonawca będzie wystawiał cztery faktury obciążeniowe z tytułu realizacji umowy dla każdej podstawowej jednostki organizacyjnej. Wartość zamówienia przekracza kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. nr 113, poz. 759 ze zm.). Dostawa: Szacunkowy plan dostawy (sprzedaży) energii elektrycznej [w KWh] wynosi: 2 080 673 Jednocześnie zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do 50% szacunkowego planu dostawy (sprzedaży) energii elektrycznej [w KWh]..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt 7 ustawy. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do 20% szacunkowego planu dostawy (sprzedaży) energii elektrycznej [w KWh].

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 29.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w przedmiotowym postępowaniu jest wniesienie wadium, w jednej lub kilku z poniższych form: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 2. W przypadku złożenia oferty częściowej Wykonawca jest obowiązany wnieść wadium w kwocie określonej dla danej części, a w przypadku złożenia ofert na kilka części kwota wadium stanowi sumę wadiów ustalonych dla poszczególnych części zamówienia. 3. Wysokość wadium dla całego przedmiotu zamówienia wynosi 19 201,98 zł, (słownie: dziewiętnaście tysięcy dwieście jeden złotych 98/100 zł. 4. Wysokość wadium dla poszczególnych części zamówienia (zgodnie z podziałem opisanym w Formularzu Oferty) wynosi: - Prokuratura Apelacyjna w Szczecinie, ul. Mickiewicza 153, 71-260 Szczecin, Nr Części zamówienia - 1, Wysokość wadium - 1 964,67 (jeden tysiąc dziewięćset sześćdziesiąt cztery złote 67/100); - Prokuratura Okręgowa w Szczecinie, ul. Stoisława 6, 70-952 Szczecin, Nr Części zamówienia - 2, Wysokość wadium - 4 305,91 (cztery tysiące trzysta pięć złotych 91/100); - Prokuratura Okręgowa w Szczecinie, ul. Stoisława 6, 70-952 Szczecin, Zespół garażowy, ul. Owocowa 8, 70-213 Szczecin, Nr Części zamówienia - 2.1. Wysokość wadium - 50,80 (pięćdziesiąt złotych 80/100); - Prokuratura Rejonowa Szczecin-Zachód i Szczecin-Śródmieście w Szczecinie, ul. Wawrzyniaka 14, 70-392 Szczecin, Nr Części zamówienia - 2.2. Wysokość wadium - 1 844,68 (jeden tysiąc osiemset czterdzieści cztery złote 68/100); - Prokuratura Rejonowa Szczecin-Zachód i Szczecin-Śródmieście w Szczecinie, ul. Wawrzyniaka 14a, 70-392 Szczecin, Nr Części zamówienia - 2.3. Wysokość wadium - 7,56 (siedem złotych 56/100); - Prokuratura Rejonowa w Choszcznie, ul. Niedziałkowskiego 16, 73-200 Choszczno, Nr Części zamówienia -2.4. Wysokość wadium - 250,53 (dwieście pięćdziesiąt złotych 53/100); - Prokuratura Rejonowa w Goleniowie, ul. Dworcowa 2, 72-100 Goleniów, Nr Części zamówienia - 2.5. Wysokość wadium - 366,00 (trzysta sześćdziesiąt sześć złotych 00/100); - Prokuratura Rejonowa w Gryficach, ul. 11 Listopada 3, 72-300 Gryfice, Nr Części zamówienia - 2.6. Wysokość wadium - 276,14 (dwieście siedemdziesiąt sześć złotych 14/100); - Prokuratura Rejonowa w Gryfinie, ul. Grunwaldzka 2, 74-100 Gryfino, Nr Części zamówienia - 2.7. Wysokość wadium - 258,93 (dwieście pięćdziesiąt osiem złotych 93/100); - Prokuratura Rejonowa w Kamieniu Pom., ul. Moniuszki 1, 72-400 Kamień Pom. Nr Części zamówienia - 2.8. Wysokość wadium - 383,50 (trzysta osiemdziesiąt trzy złote 50/100); - Prokuratura Rejonowa w Łobzie, ul. H. Sienkiewicza 4, 73-150 Łobez, Nr Części zamówienia - 2.9. Wysokość wadium - 222,20 (dwieście dwadzieścia dwa złote 20/100); - Prokuratura Rejonowa w Myśliborzu, ul. Michała Sopoćki 2, 74-300 Myślibórz, Nr Części zamówienia - 2.10. Wysokość wadium - 194,50 (sto dziewięćdziesiąt cztery złote 50/100); - Prokuratura Rejonowa w Pyrzycach, ul. Kościuszki 24, 74-200 Pyrzyce, Nr Części zamówienia - 2.11. Wysokość wadium - 100,85 (sto złotych 85/100); - Prokuratura Rejonowa w Stargardzie Szcz., ul. Czarnieckiego 32, 73-110 Stargard Szcz. Nr Części zamówienia - 2.12. Wysokość wadium - 544,57 (pięćset czterdzieści cztery złote 57/100); - Prokuratura Rejonowa w Świnoujściu, ul. Słowackiego 8, 72-600 Świnoujście, Nr Części zamówienia - 2.13. Wysokość wadium - 366,00 (trzysta sześćdziesiąt sześć złotych 00/100); - Prokuratura Okręgowa w Gorzowie Wielkopolskim, ul. Moniuszki 2, 66-400 Gorzów Wielkopolski, Nr Części zamówienia - 3. Wysokość wadium - 2 208,81 (dwa tysiące dwieście osiem złotych 81/100); - Prokuratura Okręgowa w Gorzowie Wielkopolskim, ul. Chopina 2, 66-400 Gorzów Wielkopolski, Nr Części zamówienia - 3.1. Wysokość wadium - 561,88 (pięćset sześćdziesiąt jeden złotych 88/100); - Prokuratura Rejonowa w Międzyrzeczu, ul. Wojska Polskiego 13a, 66-300 Międzyrzecz, Nr Części zamówienia - 3.2. Wysokość wadium - 500,46 (pięćset złotych 46/100); - Prokuratura Rejonowa w Słubicach, ul. Konstytucji 3-go Maja 6, 69-100 Słubice, Nr Części zamówienia - 3.3. Wysokość wadium - 797,54 (siedemset dziewięćdziesiąt siedem złotych 54/100); - Prokuratura Rejonowa w Sulęcinie, ul. Plac Kościelny 1, 69-200 Sulęcin, Nr Części zamówienia - 3.4. Wysokość wadium - 387,78 (trzysta osiemdziesiąt siedem złotych 78/100); - Prokuratura Rejonowa w Strzelcach Krajeńskich, ul. Gorzowska 38, 66-500 Strzelce Krajeńskie, Nr Części zamówienia - 3.5. Wysokość wadium - 289,99 (dwieście osiemdziesiąt dziewięć złotych 99/100); - Prokuratura Rejonowa w Koszalinie, ul. Zwycięstwa 107, 75-950 Koszalin, Nr Części zamówienia - 4. Wysokość wadium - 1 149,57 (jeden tysiąc sto czterdzieści dziewięć złotych 57/100); - Prokuratura Rejonowa w Białogardzie, ul. Wł. Sikorskiego 30, 78-200 Białogard, Nr Części zamówienia - 4.1. Wysokość wadium - 406,39 (czterysta sześć złotych 39/100); - Prokuratura Rejonowa w Drawsku Pomorskim, ul. Starogrodzka 20, 78-500 Drawsko Pomorskie, Nr Części zamówienia - 4.2. Wysokość wadium - 26,14 (dwadzieścia sześć złotych 14/100); - Prokuratura Rejonowa w Drawsku Pomorskim, ul. Starogrodzka 20, 78-500 Drawsko Pomorskie, Nr Części zamówienia - 4.3. Wysokość wadium - 275,74 (dwieście siedemdziesiąt pięć złotych 74/100); - Prokuratura Rejonowa w Kołobrzegu, ul. Waryńskiego 8, 78-100 Kołobrzeg, Nr Części zamówienia - 4.4. Wysokość wadium - 386,85 (trzysta osiemdziesiąt sześć złotych 85/100); - Prokuratura Rejonowa w Sławnie, ul. Powstańców Warszawskich 4, 76-100 Sławno, Nr Części zamówienia - 4.5. Wysokość wadium - 201,57 (dwieście jedne złotych 57/100); - Prokuratura Rejonowa w Szczecinku, ul. Mickiewicza 16, 78-400 Szczecinek, Nr Części zamówienia - 4.6. Wysokość wadium - 303,20 (trzysta trzy złote 20/100); - Prokuratura Rejonowa w Wałczu, ul. Kościelna 3, 78-600 Wałcz, Nr Części zamówienia - 4.7. Wysokość wadium - 569,22 (pięćset sześćdziesiąt dziewięć złotych 22/100); 5. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Termin składania ofert został określony w Rozdziale VII, podrozdziale I pkt 1 SIWZ. 6. Wykonawcy wnoszący wadium w pieniądzu są zobowiązani, ustaloną kwotę wadium wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, tj: NBP O/Okręgowy w Szczecinie nr konta 49 1010 1599 0523 7313 9120 0000. 7. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania rachunku Zamawiającego. 8. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w Rozdziale III, podrozdziale II SIWZ, wymagane jest załączenie do oferty oryginalnego dokumentu gwarancji / poręczenia. Oryginał gwarancji / poręczenia powinien być umieszczony w ofercie w sposób umożliwiający jego zwrot zgodnie z ustawą. 9. Wadium powinno być oznaczone w następujący sposób: WADIUM - nr zamówienia Ap. VI G.27/3/12 dla Części Nr ..., Nr ....., itd. w sposób umożliwiający identyfikację postępowania oraz części zamówienia, której dotyczy.105. Dokument wadium wniesionego w formie gwarancji / poręczenia powinien zawierać klauzulę o gwarantowaniu wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Wniesione wadium musi zabezpieczać złożoną ofertę na cały okres związania ofertą, poczynając od dnia składania ofert. 10. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie (także na przedłużony okres związania ofertą), w wymaganej wysokości lub dopuszczonej formie skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 11. Zamawiający zatrzyma wniesione wadium (w przypadku wadium wniesionego w formie pieniężnej - wraz z odsetkami) jeżeli zaistnieją okoliczności wskazane przepisami art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 1.1. nie podlegają wykluczeniu z uwagi na okoliczności wskazane przepisami art. 24 ust. 1 ustawy; oraz 1.2. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, dotyczące: 1.2.1. posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; Wykonawca jest zobowiązany wykazać, iż posiada aktualną koncesję (ważną w okresie wykonywania przedmiotu niniejszego zamówienia) na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki. 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców wyżej wskazanych warunków na podstawie danych i informacji zawartych w żądanych do załączenia do oferty - dokumentach. Ocena zostanie przeprowadzona zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca jest zobowiązany wykazać wykonanie (rozpoczął i zakończył) lub wykonywanie (rozpoczął i aktualnie realizuje) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedno zamówienie o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia. Poprzez zamówienie o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia należy rozumieć: realizację dostaw (sprzedaży) energii elektrycznej w wysokości łącznej nie mniejszej niż 100 000 kWh do jednego lub więcej punktów odbioru energii elektrycznej.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca jest zobowiązany wykazać, iż posiada aktualną umowę w okresie wykonywania przedmiotu niniejszego zamówienia o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej zawartą z Operatorem Systemu Dystrybucji działającym na terenie dla jakiego Wykonawca zamierza złożyć ofertę lub ważną promesę.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Istotne postanowienia umowy określające szczegółowe warunki, na których Zamawiający zawrze umowę w sprawie udzielenia zamówienia publicznego, stanowią Załącznik nr 7 do SIWZ. 2. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy w szczególności: 2.1. zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana numeru rachunku bankowego), 2.2. zmiany danych teleadresowych, 2.3. zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami, 2.4. zmiana błędnie podanych numerów telefonów oraz dat zakończenia dotychczasowych umów na świadczenie usługi sprzedażowej lub kompleksowej energii elektrycznej dla poszczególnych JOP Szczecin, określonych w Załącznikach do SIWZ i umowy w sprawie zamówienia publicznego, 2.5. ustawowa zmiana stawki podatku od towarów i usług VAT, 2.6. ustawowa zmiana stawki akcyzy od energii elektrycznej. 3. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie: a) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy za wykonanie zamówienia, w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w tym ustawowej stawki podatku od towarów i usług VAT, b) zmiany wielkości dostawy energii elektrycznej określonej dla wskazanej części zamówienia (punktu odbioru), c) zmiany ilości układów pomiarowych, wielkość mocy przyłączeniowej, sposobu zapłaty, terminu rozliczenia, zmiany terminu realizacji dostawy w przypadku problemów z zawarciem umowy o przesył energii. 4. Zgodnie z art. 145 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - w razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W tej sytuacji wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy. 5. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają obustronnej zgody stron oraz formy pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://szczecin.pa.gov.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://szczecin.pa.gov.pl/ Prokuratura Apelacyjna w Szczecinie, ul. Stoisława 6, 70-952 Szczecin, Wydział Budżetowo-Administracyjny, pok. nr 415.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.05.2012 godzina 09:00, miejsce: Prokuratura Apelacyjna w Szczecinie, ul. Stoisława 6, 70-952 Szczecin, Wydział Budżetowo-Administracyjny, pok. nr 415.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część zamówienia 1. - Dostawa (sprzedaż) energii elektrycznej do: Prokuratura Apelacyjna w Szczecinie, ul. Mickiewicza 153, 71-260 Szczecin, w okresie od 01.01.2013r. do 31.12.2014r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa (sprzedaż) energii elektrycznej do w/w punktu odbioru energii. Szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną w okresie realizacji zamówienia (24 miesiące) w (kWh): 216 400, Grupa taryfowa C21..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część zamówienia 2. - Dostawa (sprzedaż) energii elektrycznej do: Prokuratura Okręgowa w Szczecinie, ul. Stoisława 6, 70-952 Szczecin, w okresie od 01.01.2013r. do 31.12.2014r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa (sprzedaż) energii elektrycznej do w/w punktu odbioru energii. Szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną w okresie realizacji zamówienia (24 miesiące) w (kWh):474 748, Grupa taryfowa C21..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część zamówienia 2.1. - Dostawa (sprzedaż) energii elektrycznej do: Prokuratura Okręgowa w Szczecinie, Zespół Garażowy ul. Owocowa 8, 70-213 Szczecin, w okresie od 01.01.2013r. do 31.12.2014r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa (sprzedaż) energii elektrycznej do w/w punktu odbioru energii. Szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną w okresie realizacji zamówienia (24 miesiące) w (kWh): 5 121, Grupa taryfowa C11..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część zamówienia 2.2. - Dostawa (sprzedaż) energii elektrycznej do: Prokuratura Rejonowa Szczecin-Zachód i Szczecin-Śródmieście w Szczecinie, ul. Wawrzyniaka 14, 70-392 Szczecin, w okresie od 01.01.2013r. do 31.12.2014r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa (sprzedaż) energii elektrycznej do w/w punktu odbioru energii. Szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną w okresie realizacji zamówienia (24 miesiące) w (kWh): 201 117, Grupa taryfowa C21..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część zamówienia 2.3. - Dostawa (sprzedaż) energii elektrycznej do: Prokuratura Rejonowa Szczecin-Zachód i Szczecin-Śródmieście w Szczecinie, ul. Wawrzyniaka 14a, 70-392 Szczecin, w okresie od 01.01.2013r. do 31.12.2014r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa (sprzedaż) energii elektrycznej do w/w punktu odbioru energii. Szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną w okresie realizacji zamówienia (24 miesiące) w (kWh): 314, Grupa taryfowa C11..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część zamówienia 2.4. - Dostawa (sprzedaż) energii elektrycznej do: Prokuratura Rejonowa w Choszcznie, ul. Niedziałkowskiego 16, 73-200 Choszczno, w okresie od 01.01.2013r. do 31.12.2014r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa (sprzedaż) energii elektrycznej do w/w punktu odbioru energii. Szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną w okresie realizacji zamówienia (24 miesiące) w (kWh): 27 326, Grupa taryfowa C11..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Część zamówienia 2.5. - Dostawa (sprzedaż) energii elektrycznej do: Prokuratura Rejonowa w Goleniowie, ul. Dworcowa 2, 72-100 Goleniów, w okresie od 01.01.2013r. do 31.12.2014r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa (sprzedaż) energii elektrycznej do w/w punktu odbioru energii. Szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną w okresie realizacji zamówienia (24 miesiące) w (kWh): 40 164, Grupa taryfowa C11..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Część zamówienia 2.6. - Dostawa (sprzedaż) energii elektrycznej do: Prokuratura Rejonowa w Gryficach, ul. 11 Listopada 3, 72-300 Gryfice, w okresie od 01.01.2013r. do 31.12.2014r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa (sprzedaż) energii elektrycznej do w/w punktu odbioru energii. Szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną w okresie realizacji zamówienia (24 miesiące) w (kWh): 30 174, Grupa taryfowa C11..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Część zamówienia 2.7. -Dostawa (sprzedaż) energii elektrycznej do: Prokuratura Rejonowa w Gryfinie, ul. Grunwaldzka 2, 74-100 Gryfino, w okresie od 01.01.2013r. do 31.12.2014r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa (sprzedaż) energii elektrycznej do w/w punktu odbioru energii. Szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną w okresie realizacji zamówienia (24 miesiące) w (kWh): 28 260, Grupa taryfowa C11..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Część zamówienia 2.8. - Dostawa (sprzedaż) energii elektrycznej do: Prokuratura Rejonowa w Kamieniu Pomorskim, ul. Moniuszki 1, 72-400 Kamień Pomorski, w okresie od 01.01.2013r. do 31.12.2014r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa (sprzedaż) energii elektrycznej do w/w punktu odbioru energii. Szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną w okresie realizacji zamówienia (24 miesiące) w (kWh): 42 109, Grupa taryfowa C11..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Część zamówienia 2.9. - Dostawa (sprzedaż) energii elektrycznej do Prokuratura Rejonowa w Łobzie, ul. H. Sienkiewicza 4, 73-150 Łobez, w okresie od 01.01.2013r. do 31.12.2014r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa (sprzedaż) energii elektrycznej do w/w punktu odbioru energii. Szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną w okresie realizacji zamówienia (24 miesiące) w (kWh): 24 177, Grupa taryfowa C11..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Część zamówienia 2.10. -Dostawa (sprzedaż) energii elektrycznej do: Prokuratura Rejonowa w Myśliborzu, ul. Michała Sopoćki 2, 74-300 Myślibórz , w okresie od 01.01.2013r. do 31.12.2014r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa (sprzedaż) energii elektrycznej do w/w punktu odbioru energii. Szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną w okresie realizacji zamówienia (24 miesiące) w (kWh): 21 097, Grupa taryfowa C11..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Część zamówienia 2.11. - Dostawa (sprzedaż) energii elektrycznej do: Prokuratura Rejonowa w Pyrzycach, ul. Kościuszki 24, 74-200 Pyrzyce, w okresie od 01.01.2013r. do 31.12.2014r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa (sprzedaż) energii elektrycznej do w/w punktu odbioru energii. Szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną w okresie realizacji zamówienia (24 miesiące) w (kWh): 10 685, Grupa taryfowa C11..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Część zamówienia 2.12. - Dostawa (sprzedaż) energii elektrycznej do: Prokuratura Rejonowa w Stargardzie Szcz., ul. Czarnieckiego 32, 73-110 Stargard Szcz., w okresie od 01.01.2013r. do 31.12.2014r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa (sprzedaż) energii elektrycznej do w/w punktu odbioru energii. Szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną w okresie realizacji zamówienia (24 miesiące) w (kWh): 60 017, Grupa taryfowa C11..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Część zamówienia 2.13. - Dostawa (sprzedaż) energii elektrycznej do: Prokuratura Rejonowa w Świnoujściu, ul. Słowackiego 8, 72-600 Świnoujście, w okresie od 01.01.2013r. do 31.12.2014r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa (sprzedaż) energii elektrycznej do w/w punktu odbioru energii. Szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną w okresie realizacji zamówienia (24 miesiące) w (kWh): 40 164, Grupa taryfowa C11..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Część zamówienia 3. - Dostawa (sprzedaż) energii elektrycznej do: Prokuratura Okręgowa w Gorzowie Wielkopolskim, ul. Moniuszki 2, 66-400 Gorzów Wielkopolski, w okresie od 01.01.2013r. do 31.12.2014r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa (sprzedaż) energii elektrycznej do w/w punktu odbioru energii. Szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną w okresie realizacji zamówienia (24 miesiące) w (kWh): 241 600, Grupa taryfowa C21..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Część zamówienia 3.1. - Dostawa (sprzedaż) energii elektrycznej do: Prokuratura Okręgowa w Gorzowie Wielkopolskim, ul. Chopina 2, 66-400 Gorzów Wielkopolski, w okresie od 01.01.2013r. do 31.12.2014r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa (sprzedaż) energii elektrycznej do w/w punktu odbioru energii. Szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną w okresie realizacji zamówienia (24 miesiące) w (kWh): 61 800, Grupa taryfowa C11..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Część zamówienia 3.2. - Dostawa (sprzedaż) energii elektrycznej do: Prokuratura Rejonowa w Międzyrzeczu, ul. Wojska Polskiego 13a, 66-300 Międzyrzecz, w okresie od 01.01.2013r. do 31.12.2014r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa (sprzedaż) energii elektrycznej do w/w punktu odbioru energii. Szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną w okresie realizacji zamówienia (24 miesiące) w (kWh): 55 000, Grupa taryfowa C11..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Część zamówienia 3.3. - Dostawa (sprzedaż) energii elektrycznej do: Prokuratura Rejonowa w Słubicach, ul. Konstytucji 3-go Maja 6, 69-100 Słubice, w okresie od 01.01.2013r. do 31.12.2014r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa (sprzedaż) energii elektrycznej do w/w punktu odbioru energii. Szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną w okresie realizacji zamówienia (24 miesiące) w (kWh): 103 000, Grupa taryfowa C11..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Część zamówienia 3.4. - Dostawa (sprzedaż) energii elektrycznej do: Prokuratura Rejonowa w Sulęcinie, ul. Plac Kościelny 1, 69-200 Sulęcin, w okresie od 01.01.2013r. do 31.12.2014r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa (sprzedaż) energii elektrycznej do w/w punktu odbioru energii. Szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną w okresie realizacji zamówienia (24 miesiące) w (kWh): 42 400, Grupa taryfowa C11..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Część zamówienia 3.5. - Dostawa (sprzedaż) energii elektrycznej do: Prokuratura Rejonowa w Strzelcach Krajeńskich, ul. Gorzowska 38, 66-500 Strzelce Krajeńskie, w okresie od 01.01.2013r. do 31.12.2014r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa (sprzedaż) energii elektrycznej do w/w punktu odbioru energii. Szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną w okresie realizacji zamówienia (24 miesiące) w (kWh): 31 600, Grupa taryfowa C11..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Część zamówienia 4. - Dostawa (sprzedaż) energii elektrycznej do: Prokuratura Rejonowa w Koszalinie, ul. Zwycięstwa 107, 75-950 Koszalin, w okresie od 01.01.2013r. do 31.12.2014r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa (sprzedaż) energii elektrycznej do w/w punktu odbioru energii. Szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną w okresie realizacji zamówienia (24 miesiące) w (kWh): 103 400, Grupa taryfowa C11..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Część zamówienia 4.1. - Dostawa (sprzedaż) energii elektrycznej do: Prokuratura Rejonowa w Białogardzie, ul. Wł. Sikorskiego 30, 78-200 Białogard, w okresie od 01.01.2013r. do 31.12.2014r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa (sprzedaż) energii elektrycznej do w/w punktu odbioru energii. Szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną w okresie realizacji zamówienia (24 miesiące) w (kWh): 44 250, Grupa taryfowa C11..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Część zamówienia 4.2. - Dostawa (sprzedaż) energii elektrycznej do: Prokuratura Rejonowa w Drawsku Pomorskim, ul. Starogrodzka 20, 78-500 Drawsko Pomorskie w okresie od 01.01.2013r. do 31.12.2014r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa (sprzedaż) energii elektrycznej do w/w punktu odbioru energii. (licznik nr 70083444) Szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną w okresie realizacji zamówienia (24 miesiące) w (kWh): 2 400, Grupa taryfowa C11..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Część zamówienia 4.3. - Dostawa (sprzedaż) energii elektrycznej do: Prokuratura Rejonowa w Drawsku Pomorskim, ul. Starogrodzka 20, 78-500 Drawsko Pomorskie w okresie od 01.01.2013r. do 31.12.2014r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa (sprzedaż) energii elektrycznej do w/w punktu odbioru energii. (licznik nr 82165) Szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną w okresie realizacji zamówienia (24 miesiące) w (kWh): 30 150, Grupa taryfowa C11..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Część zamówienia 4.4. - Dostawa (sprzedaż) energii elektrycznej do: Prokuratura Rejonowa w Kołobrzegu, ul. Waryńskiego 8, 78-100 Kołobrzeg, w okresie od 01.01.2013r. do 31.12.2014r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa (sprzedaż) energii elektrycznej do w/w punktu odbioru energii. Szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną w okresie realizacji zamówienia (24 miesiące) w (kWh): 42 300, Grupa taryfowa C11..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Część zamówienia 4.5. - Dostawa (sprzedaż) energii elektrycznej do: Prokuratura Rejonowa w Sławnie, ul. Powstańców Warszawskich 4, 76-100 Sławno, w okresie od 01.01.2013r. do 31.12.2014r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa (sprzedaż) energii elektrycznej do w/w punktu odbioru energii. Szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną w okresie realizacji zamówienia (24 miesiące) w (kWh): 21 600, Grupa taryfowa C11..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: Część zamówienia 4.6. - Dostawa (sprzedaż) energii elektrycznej do: Prokuratura Rejonowa w Szczecinku, ul. Mickiewicza 16, 78-400 Szczecinek, w okresie od 01.01.2013r. do 31.12.2014r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa (sprzedaż) energii elektrycznej do w/w punktu odbioru energii. Szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną w okresie realizacji zamówienia (24 miesiące) w (kWh): 33 000, Grupa taryfowa C11..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: Część zamówienia 4.7. - Dostawa (sprzedaż) energii elektrycznej do: Prokuratura Rejonowa w Wałczu, ul. Kościelna 3, 78-600 Wałcz, w okresie od 01.01.2013r. do 31.12.2014r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa (sprzedaż) energii elektrycznej do w/w punktu odbioru energii. Szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną w okresie realizacji zamówienia (24 miesiące) w (kWh): 61 300, Grupa taryfowa C11..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.