eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kłobuck › Przeprowadzenie szkoleń na rzecz uczniów szkół ponadgimnazjalnych w powiecie kłobuckim w ramach projektu pn. Mam zawód - mam pracę w regionie, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-06-04

Kłobuck: Przeprowadzenie szkoleń na rzecz uczniów szkół ponadgimnazjalnych w powiecie kłobuckim w ramach projektu pn. Mam zawód - mam pracę w regionie, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 99027 - 2013; data zamieszczenia: 04.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 180588 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Kłobucki, Rynek im. Jana Pawła II 13, 42-100 Kłobuck, woj. śląskie, tel. 34 3109500, faks 34 3109507.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie szkoleń na rzecz uczniów szkół ponadgimnazjalnych w powiecie kłobuckim w ramach projektu pn. Mam zawód - mam pracę w regionie, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia szkoleń na rzecz uczniów szkół ponadgimnazjalnych w powiecie kłobuckim w ramach projektu pn. Mam zawód - mam pracę w regionie, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Przedmiot zamówienia współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu pn. Mam zawód - mam pracę w regionie Priorytet IX Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na wymienione w niniejszej specyfikacji części zamówienia. Część 1 - Kurs prawo jazdy kat. B Usługa przeprowadzenia szkolenia - kursu prawa jazdy kat. B dla 14 uczniów. Szkolenie musi zostać przeprowadzone zgodnie z przepisami ustawy z 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (t.j: Dz. U. z 2013r., poz. 1137 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (Dz. U. Nr 30, poz. 151 z późn. zm. w Dz. U. z 2013r., poz. 82), wraz z aktami wykonawczymi do tych ustaw i powinno obejmować 30 godzin teoretycznych ( 1 godzina - 45 minut) i 30 godzin praktycznych (1 godzina - 60 minut) dla każdego ucznia. Część praktyczna kursu powinna zostać przeprowadzona tak, aby początek i koniec każdorazowych zajęć praktycznych miały miejsce na terenie miasta Kłobuck. Program kursu musi obejmować egzamin wewnętrzny: teoretyczny i praktyczny, zorganizowanie odpowiednich badań lekarskich i wydanie orzeczenia lekarskiego o braku przeciwwskazań do prowadzenia pojazdów od lekarza uprawnionego do badania kierowców. Do kursu mogą przystąpić uczniowie, którzy uzyskają orzeczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do uczestnictwa w kursie. Wykonawca musi skierować kandydatów do Wydziału Komunikacji właściwego dla miejsca stałego zameldowania kandydata celem wydania Profilu Kandydata na Kierowcę (PKK). Szkolenie musi zostać przeprowadzone zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 13 lipca 2012r. w sprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców (Dz. U. z 2012r. poz. 1019). Koszt przeprowadzenia egzaminu wewnętrznego, badań lekarskich i wydania orzeczeń lekarskich, sporządzenia PKK musi być zawarty w cenie kursu. Koszt egzaminu państwowego zostanie sfinansowany odrębnie przez uczestników projektu. Część 2 - Kurs koparko - ładowarki. Usługa przeprowadzenia szkolenia - kursu operatora koparko-ładowarki dla 30 uczniów. Szkolenie musi zostać przeprowadzone zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. Nr 118 poz. 1263) i zatwierdzone przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie, czas trwania szkolenia: 202 godziny dydaktyczne. Program kursu musi obejmować egzamin wewnętrzny: teoretyczny i praktyczny, zorganizowanie odpowiednich badań lekarskich i wydanie orzeczenia lekarskiego o braku przeciwwskazań do prowadzenia pojazdów od lekarza uprawnionego do badania kierowców. Do kursu mogą przystąpić uczniowie, którzy uzyskają orzeczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do uczestnictwa w kursie. Wykonawca zobligowany jest do ustalenia terminu i skierowania uczestników na egzamin państwowy (teoria i praktyka). Koszt przeprowadzenia egzaminu wewnętrznego, badań lekarskich, wydania orzeczeń lekarskich, musi być zawarty w cenie kursu. Koszt egzaminu państwowego zostanie sfinansowany odrębnie przez uczestników projektu. Część 3 - Kurs magazyniera z uprawnieniami do obsługi wózków jezdniowych. Usługa przeprowadzenia szkolenia - kursu magazyniera z uprawnieniami do obsługi wózków jezdniowych dla 2 uczniów w wymiarze 150 godzin dydaktycznych. Tematyka szkolenia powinna obejmować m.in.: -przepisy bhp i p.poż w magazynie - hurtowni, -gospodarka magazynowa: dokumentacja organizacji magazynu, odpowiedzialność materialna pracownika magazynowego, dokumentacja organizacji magazynu, sposoby rozmieszczenia towarów w magazynie, znakowanie ładunków kodami kreskowymi, proces magazynowy, odbiór ilościowy i jakościowy, gospodarka opakowaniami w magazynach, -zasady właściwego przechowywania towarów, -instalacje w budynkach magazynowych, -urządzenia do składowania, -magazynowe środki transportu, -pomocnicze urządzenia magazynowe, -czynniki wpływające na przechowywanie towarów, -zmiany zachodzące w przechowywanych towarach, -szkodniki magazynowe, -ubytki towarowe, obsługa komputera i komputerowych programów handlowo - magazynowych (każdy z uczestników szkolenia musi mieć zapewnione samodzielne stanowisko komputerowe), -obsługa wózków jezdniowych. Szkolenie musi zostać przeprowadzone zgodnie z wytycznymi Ośrodka Doskonalenia Kadr Ministerstwa Gospodarki w Mysłowicach lub na podstawie nowszych programów wydanych przez Akademię UDT w Warszawie i zawierać dodatkowe przeszkolenie z zakresu bezpiecznego użytkowania butli gazowych, w tym ich bezpiecznej wymiany w wózkach jezdniowych zasilanych gazem i powinno obejmować 67 godzin (w tym 47 godzin teoretycznych i 20 godzin praktycznych). Musi kończyć się egzaminem Urzędu Dozoru Technicznego (którego koszt należy wliczyć w koszt kursu) i wydaniem absolwentom szkolenia zaświadczeń o ukończeniu kursu oraz wydaniem zaświadczeń odnośnie bezpiecznej obsługi - wymiany butli gazowych w wózkach jezdniowych zasilanych gazem i zaświadczeń kwalifikacyjnych UDT. Program kursu musi obejmować egzamin wewnętrzny: teoretyczny i praktyczny, zorganizowanie odpowiednich badań lekarskich i wydanie orzeczenia lekarskiego o braku przeciwwskazań do prowadzenia pojazdów od lekarza uprawnionego do badania kierowców. Do kursu mogą przystąpić uczniowie, którzy uzyskają orzeczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do uczestnictwa w kursie. Wykonawca zobligowany jest do ustalenia terminu i skierowania uczestników na egzamin państwowy. Koszt przeprowadzenia egzaminu wewnętrznego, badań lekarskich i wydania orzeczeń lekarskich musi być zawarty w cenie kursu. Koszt egzaminu państwowego zostanie sfinansowany odrębnie przez uczestników projektu. Część 4 - Kurs barmana 1 stopnia Usługa przeprowadzenia szkolenia - kurs barmana 1 stopnia dla 6 uczniów w wymiarze 30 godzin dydaktycznych, w tym 10 godz. zajęć teoretycznych i 20 godz. zajęć praktycznych. Wszystkie osoby kierowane na szkolenie mają aktualną książeczkę sanitarno-epidemiologiczną. Tematyka szkolenia powinna obejmować m.in.: Zajęcia teoretyczne: 1. Historia miksologii, miksologia klasyczna, a mieszanie w stylu wolnym, najnowsze tendencje w światowym barmaństwie, 2. Technologia napojów alkoholowych, towaroznawstwo alkoholowe, historia, charakterystyka, klasyfikacje i znane marki poszczególnych rodzajów alkoholi: wódka czysta, wódki gatunkowe, gin, brandy, koniak, armaniak, calvados, brandy de jerez, grappa, likiery, bittery, whisky (szkocka, irlandzka, amerykańska, kanadyjska, japońska), rum, cachaça, tequila, mezcal, absynt, wino musujące, wino wzmacniane, wermuty; 3. Sylwetka barmana, kontakt z Gośćmi, elementy psychologii sprzedaży, charakterystyka pracy barmana w różnych typach lokali gastronomicznych. Zajęcia praktyczne: 1. Prezentacja sprzętu barmańskiego i typów szkła barowego, miary barowe. 2. Przyrządzanie drinków na bazie wyżej wymienionych alkoholi wszystkimi metodami. 3. Drinki z kategorii: cocktails, daisy, highball, cream drinks, sour, Collins, cooler, julep, pick-me-up, frozen drinks, mocktails, special drinks. 4. Serwowanie napojów mieszanych. 5. Striped drinks: przyrządzanie shotów warstwowych różnymi metodami. 6. Kanon drinków klasycznych, pozycji kultowych i znanych na całym świecie. 7. Zasady perfect serve. 8. Garnish, sztuka przyozdabiania drinków przy pomocy świeżych owoców, takich jak: ananas, kiwi, banan, cytryny, limonki, pomarańcze, winogrona, melon i inne; zdobienie koktajli płynną czekoladką. 9. Drinki na bazie wyżej wymienionych świeżych owoców. 10. Sposoby podawania likieru sambuca, absyntu. 11. Sposoby podawania tequili. 12. Drinki efektowne i płonące. Program kursu musi obejmować egzamin wewnętrzny teoretyczny i praktyczny. Część 5 -Kurs prowadzenia własnej firmy Usługa przeprowadzenia szkolenia - kurs prowadzenia własnej firmy dla 5 uczniów w wymiarze 60 godzin dydaktycznych. Celem szkolenia jest zdobycie wiedzy pozwalającej na samodzielne prowadzenie działalności gospodarczej, księgi przychodów i rozchodów oraz rozliczeń z Urzędem Skarbowym i ZUS-em. Tematyka szkolenia powinna obejmować m.in.: 1.Rejestracja działalności gospodarczej: - wpis do ewidencji działalności gospodarczej, - regon, NIP, - rachunek bankowy, - rejestracja w zakresie podatku VAT i w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych. 2.Obowiązki pracodawcy - Kodeks pracy: - rodzaje umów o pracę, - urlopy wypoczynkowe, - okresy wypowiedzeń, - rozwiązanie stosunku pracy. 3.Umowy cywilnoprawne: - umowa - zlecenie, - umowa o dzieło. 4.Podatek dochodowy od osób fizycznych: - obliczanie składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, - wynagrodzenia za pracę, zasiłki chorobowe, - deklaracje PIT-4R, PIT-11, PIT-8A, PIT-8B, - indywidualne karty wynagrodzeń. 5.Podatek VAT: - zwolnienia przedmiotowe i podmiotowe, - deklaracje podatkowe VAT, - kasy fiskalne, - rejestry sprzedaży i rejestry zakupu. 6.Podatkowa księga przychodów i rozchodów - sposób prowadzenia księgi, - terminy dokonywania zapisów, - zamknięcie miesięczne, roczne, - ustalanie przychodu, PIT-5. 7.Środki trwałe - amortyzacja, - ewidencja środków trwałych. 8.Program komputerowy np. CDN Optima, Płatnik Program kursu musi obejmować egzamin wewnętrzny teoretyczny. Część 6 - Kurs baristy Usługa przeprowadzenia szkolenia - kurs baristy dla 7 uczniów w wymiarze 30 godzin dydaktycznych, w tym 10 godzin zajęć teoretycznych i 20 godzin zajęć praktycznych. Wszystkie osoby kierowane na szkolenie mają aktualną książeczkę sanitarno-epidemiologiczną. Tematyka szkolenia powinna obejmować m.in.: 1. Podstawy teoretyczne: Trivia, zarys historyczny i kulturowy. Kawa - roślina: rejony uprawy, odmiany, wymagania. Kawa - ziarno - rozróżnienie ze względu na sposób zbierania, metodę przetwarzania i stopień wypalenia. Kawa - napój - najważniejsze metody przyrządzania. Zasady serwowania napojów gorących. Teoria. Parametry, zasada 4M, chemia espresso. 2. Espresso - część praktyczna Ustawianie młynka, prawidłowe metody dozowania. Espresso classico, ristretto, lungo, doppio, Americano. Ocena jakości kawy, cup casting. 3. Kawy mleczne Ubijanie mleka , steamery, classic cappucino, cafe latte i cafe latte macchiato, espresso macchiato. 4. Kawy deserowe, z czekoladą, z alkoholem Espresso affogato, espresso con panna, kawa po wiedeńsku, mocha i mokkacino, Irish coffee 5. Wstęp do latte art Wzory lane z ręki, rysowane sosem i szpikulcem. 6. Czyszczenie ekspresu. Każdy uczestnik w trakcie zajęć praktycznych zużyje: ok 1 kg kawy ok 7 litrów mleka 50 g gorącej czekolady pół opakowania bitej śmietany 50 ml śmietany kremówki 50 ml toppingu czekoladowego 25 ml whiskey. Program kursu musi obejmować egzamin wewnętrzny teoretyczny i praktyczny. Część 7- Kurs fryzjerski - strzyżenie i modelowanie fryzury Usługa przeprowadzenia szkolenia - kurs fryzjerski strzyżenie i modelowanie fryzury dla 10 uczniów w wymiarze 40 godzin dydaktycznych, w tym 10 godzin zajęć teoretycznych i 30 godzin zajęć praktycznych. Tematyka szkolenia powinna obejmować m.in.: 1.Podstawy teoretyczne: Technologie fryzjerskie. Stylizacja. Przepisy bhp i higiena pracy. 2.Część praktyczna Układanie fal grzebieniem. Nawijanie włosów na wałki. Przypinanie loków. Przedłużanie włosów. Doczepianie tresek. Spuszanie, prostowanie włosów. Modelowanie włosów za pomocą szczotki, suszarki, fenu. Modelowanie fryzur dziennych damskich i męskich. Modelowanie fryzur okolicznościowych z włosów krótkich. Modelowanie fryzur okolicznościowych z włosów długich (fryzury ślubne, wieczorowe, koki itp.). Strzyżenie włosów różnymi technikami (cieniowanie po grzebieniu, piórkowanie, degażowanie i efilowanie nożyczkami, efilowanie włosów brzytwą lub temperą), punktowanie, stopnowanie. Strzyżenie damskie i męskie. Przerzedzanie (zdejmowanie objętości z końcówek włosów). Punktowanie. Stopniowanie. Strzyżenie maszynką elektryczną. Program kursu musi obejmować egzamin wewnętrzny teoretyczny i praktyczny. Informacje dotyczące wszystkich części: 1.Celem poszczególnych kursów jest zdobycie wiedzy teoretycznej i praktycznej oraz nabycie przez uczestników kursu odpowiednich kwalifikacji i umiejętności, a także podniesienie zdolności uczniów do samozatrudnienia i zwiększania ich szans na rynku pracy. 2.Zajęcia z poszczególnych kursów powinny zostać przeprowadzone w godzinach: nie wcześniej niż od godz. 8.00 i nie później niż do godziny 20.00, według harmonogramu ustalonego w porozumieniu z Zamawiającym. Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu harmonogramu zajęć w terminie 5 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy. 3.Szkolenie musi odbyć się na terenie powiatu kłobuckiego lub miasta Częstochowy. 4.Wykonawca zapewnia bezpłatnie środki ochrony osobistej dla każdego uczestnika na czas trwania kursu, jeśli są wymagane (odzież ochronna). 5.Wykonawca przygotuje niezbędne materiały szkoleniowe oraz przekaże je uczestnikom szkolenia najpóźniej podczas pierwszych zajęć szkoleniowych oraz zapewni jeden dodatkowy komplet Zamawiającemu. 6.Wykonawca zapewni materiały biurowe dla uczestników szkolenia (długopis, notatnik, teczka). 7.Wykonawca zobowiązany będzie do stosowania zasad informacji i promocji, zgodnie z wymogami dla projektów współfinansowanych z funduszy strukturalnych, a w szczególności do umieszczania na materiałach szkoleniowych, zaświadczeniach o ukończeniu szkolenia oraz listach obecności -obowiązującego logotypu Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (KAPITAŁ LUDZKI Narodowa Strategia Spójności) oraz logotypu Unii Europejskiej (z wyrażeniem UNIA EUROPEJSKA Europejski Fundusz Społeczny), których wzory zostaną udostępnione przez Zamawiającego, -informacji o współfinansowaniu zamówienia przez Unię Europejską poprzez zapis: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 8.Wykonawca zobowiązany jest w miejscu organizacji zajęć szkoleniowych umieszczać plakaty, przekazane przez Zamawiającego, informujące o organizacji szkolenia realizowanego w ramach projektu systemowego pn. Mam zawód - mam pracę w regionie współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 9.Wykonawca zobowiązany jest do udostępniania uprawnionym Jednostkom kontrolującym prawa wglądu do dokumentów związanych z realizowanym projektem, w tym dokumentów finansowych. 10.Powierzchnia sal dydaktycznych, ilość stanowisk oraz wyposażenie w sprzęt i pomoce dydaktyczne muszą być dostosowane do zakresu szkolenia oraz liczby uczestników szkolenia, zgodnie z przepisami dotyczącymi bezpieczeństwa i higieny pracy. 11.Termin realizacji zamówienia: część 1 -3 do dnia 20.07.2013 r., część 4 -7 do 30.06.2013r. 12.W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu podpisanych przez uczestników list obecności na zajęciach z szkolenia (wzór listy Zamawiający przekaże Wykonawcy) niezwłocznie po wykonaniu usługi. Listy obecności będą stanowiły podstawę stwierdzenia realizacji zamówienia. 13.Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z harmonogramem: 1) W dniu podpisania umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy: a) wzór listy obecności, b) dane dotyczące liczby uczestników szkolenia, c) wzór ankiety ewaluacyjnej zawierającej ocenę poszczególnych elementów szkolenia oraz opinie uczestników. d) plakaty informujące o realizacji szkolenia 2) Po uzyskaniu zgody Instytucji Pośredniczącej i zawarciu z Wykonawcą umowy o powierzenie przetwarzania danych, nie później jednak niż w ciągu 5 dni kalendarzowych od daty podpisania niniejszej umowy, Zamawiający przekaże Wykonawcy imienną listę uczestników szkolenia. 3) Wykonawca przystąpi do realizacji przedmiotu umowy nie później niż w ciągu 5 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy. 4) Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu harmonogramu i programu szkolenia w terminie do 5 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy. 5) W terminie do 5 dni kalendarzowych od dnia zakończenia zajęć w ramach szkolenia, Wykonawca przekaże Zamawiającemu: -listy obecności, podpisane przez uczestników szkolenia, -listy potwierdzające odbiór materiałów szkoleniowych zawierających imię, nazwisko, podpis uczestnika szkolenia oraz datę ich odbioru, -kopie wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskane kwalifikacje, -raport z ankiet ewaluacyjnych zawierający oceny poszczególnych elementów szkolenia oraz opinie uczestników wraz z ankietami ewaluacyjnymi. 14. Po przeprowadzeniu szkolenia, zostanie sporządzony protokół odbioru usługi, podpisany przez Wykonawcę i Zamawiającego. Podpisanie bez zastrzeżeń przez obie Strony protokołu odbioru z wykonania usługi jest podstawą do wystawienia faktury rachunku za wykonanie usługi. 15. Wskazana ilość osób w szkoleniu stanowi maksymalną ilość zamówienia. Realizacja przedmiotu umowy następować będzie według rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, z zastrzeżeniem, iż co najmniej 50% zamówienia zostanie zrealizowane. Zamawiającemu przysługuje prawo do niezrealizowania pozostałych 50% zamówienia bez podawania przyczyny, a Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu. Za zgodą Wykonawcy Zamawiający może nie zrealizować więcej niż 50% zamówienia, a Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot zamówienia współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu pn. Mam zawód - mam pracę w regionie Priorytet IX Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Kurs prawo jazdy kat. B

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usługowy Test-Pakt, ul. Leśna 17, 42-141 Przystajń, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17307,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 17920,00

  • Oferta z najniższą ceną: 17920,00 / Oferta z najwyższą ceną: 20860,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Kurs koparko-ładowarki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ośrodek Szkolenia Zawodowego OHP, ul. Kraszewskiego 1/7, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 61950,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 38850,00

  • Oferta z najniższą ceną: 38850,00 / Oferta z najwyższą ceną: 50700,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Kurs barmana 1 stopnia

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Doskonalenia Zawodowego, ul. Krasińskiego 2, 40-952 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5198,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4740,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4740,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10499,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Kurs prowadzenia własnej firmy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Awans Bartosz Fabjański Ośrodek Usług Oświatowych, pl.K. Mańki 8/5, 42-700 Lubliniec, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4681,25 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3700,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3700,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7449,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Kurs baristy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Edukator Maria Rachwał, ul. Okrzei 18/1, 84-300 Lębork, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5973,33 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5565,00

  • Oferta z najniższą ceną: 5565,00 / Oferta z najwyższą ceną: 11060,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Kurs fryzjerski

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Doskonalenia Zawodowego, ul. Krasińskiego 2, 40-952 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6900,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6990,00

  • Oferta z najniższą ceną: 6990,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6990,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.