eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dostawa materiałów biurowych i papieru oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-04-21

Łódź: Dostawa materiałów biurowych i papieru oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących
Numer ogłoszenia: 98952 - 2016; data zamieszczenia: 21.04.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 37562 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Włókiennictwa, ul. Brzezińska 5/15, 92-103 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6163103, faks 042 6792638.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych i papieru oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych i papieru oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących. Zamówienie zostało podzielone na 2 części opisane w załączniku nr 6 do SIWZ: część I - materiały biurowe i papier część II - materiały eksploatacyjne do urządzeń drukujących Wykonawca może złożyć ofertę na obie części zamówienia lub na jedną z nich. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający parametry oraz szacunkowe ilości materiałów, będących przedmiotem niniejszego zamówienia, został zawarty w arkuszu rzeczowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 6 (A/B) do siwz. Wymaga się aby zamawiane materiały były wysokiej jakości, posiadały gwarancję na minimum 12 miesięcy od dnia dostawy. Materiały muszą być fabrycznie nowe, nie mogą nosić znamion użytkowania, nie mogą być regenerowane. Pod pojęciem fabrycznie nowe Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, bez śladu uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta, z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku. Wszelkie nazwy materiałów służą ustaleniu pożądanego standardu, określeniu właściwości i parametrów. Przez produkt równoważny zamawiający rozumie produkt kompatybilny z urządzeniem, do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych bądź lepszych opisanych w załączniku nr 6A i 6B. W przypadku gdy Zamawiający stwierdzi, wady fizyczne w dostarczonym towarze, Wykonawca zobowiązany jest do wymiany produktu na nowy, wolny od wad w terminie 2 dni robocze od momentu zgłoszenia przez zamawiającego o wadliwym produkcie (mailem lub faksem). Wymiana nastąpi w siedzibie Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy. Dostawy następować będą sukcesywnie na podstawie rzeczywiście zapotrzebowanych przez Zamawiającego ilości. 1. Wymaga się aby dostarczane materiały eksploatacyjne do urządzeń drukujących: - zapewniały kompatybilność pracy z urządzeniami Zamawiającego - zapewniały należyte bezpieczeństwo - posiadały właściwe opakowanie i oznakowanie (logo producenta, nazwę, typ, symbol, nr katalogowy, opis zawartości, termin przydatności do użycia) - nie spowodowały utraty praw gwarancji producenta urządzenia do którego są przeznaczone. W sytuacji, gdy Wykonawca zaoferuje równoważny materiał eksploatacyjny, na potwierdzenie, że oferowane artykuły równoważne posiadają takie same lub lepsze parametry techniczne i jakościowe, będzie musiał wykazać, że spełniają wymogi Zamawiającego poprzez dołączenie do oferty dokumentów: - raportów z testów wydajności zgodnych z normami ISO/IEC 19752 dla materiałów do urządzeń monochromatycznych, ISO/IEC 19798 dla materiałów do urządzeń kolorowych, ISO/IEC 24711 dla wkładów atramentowych oraz ISO/IEC 24712 lub norm równoważnych, wykonanych przez jednostkę niezależną, uprawnioną do kontroli jakości według w/w norm. W przypadku gdy Zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych produktów niekorzystnie odbiega od wymagań producenta urządzenia drukującego, Wykonawca wymieni produkt na nowy. Wykonawca zobowiązany jest do pokrycia kosztów naprawy urządzenia drukującego gdy jego uszkodzenie powstało w wyniku stosowania tonera lub tuszu dostarczonego przez Wykonawcę. Za podstawę żądania przez Zamawiającego naprawy drukarki (włączając w to wymianę bębna lub głowicy) uważa się opinię autoryzowanego serwisu producenta urządzenia drukującego. Naprawa urządzenia drukującego wykonana zostanie w autoryzowanym serwisie producenta urządzenia w ciągu 3 dni od momentu zgłoszenia (faksem) Wykonawcy przez Zamawiającego konieczności wykonania naprawy. Koszty związane z ekspertyzą i naprawą ponosi Wykonawca 2. Warunki płatności: Zamawiający dokona zapłaty w terminie 30 dni od dnia wystawienia faktury. 3. Miejsce dostawy: Instytut Włókiennictwa, ul. Brzezińska 5/15, ul. Brzezińska 1/3 i ul. Gdańska 118 w Łodzi.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.76.42 - Papier fotokopiujący i kserograficzny 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.00 - Wkłady barwiące .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Materiały biurowe i papier

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BIURPAP JMG Figińscy Sp. J., ul. Brukowa 28, 91-341 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 44757,85 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 44258,47

  • Oferta z najniższą ceną: 44258,47 / Oferta z najwyższą ceną: 53575,46

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: Materiały eksploatacyjne do urządzeń drukujących

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRINTEX K.Borkowski, K.Mirowski Sp. J., ul. Piłsudskiego 105B, 05-270 Marki, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 97423,42 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 44627,61

  • Oferta z najniższą ceną: 44627,61 / Oferta z najwyższą ceną: 113560,01

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.