eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sokołów Podlaski › Zorganizowanie warsztatów Radzenie sobie ze stresem w ramach projektu Wsparcie wdrażania Planu Rozwoju Zespołu Szkół Nr 1 im. K.K. Baczyńskiego w Sokołowie Podlaskim realizowanego przez Powiat Sokołowski, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-03-24

Sokołów Podlaski: Zorganizowanie warsztatów Radzenie sobie ze stresem w ramach projektu Wsparcie wdrażania Planu Rozwoju Zespołu Szkół Nr 1 im. K.K. Baczyńskiego w Sokołowie Podlaskim realizowanego przez Powiat Sokołowski, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 98900 - 2014; data zamieszczenia: 24.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 179728 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Sokołowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Sokołowie Podlaskim, ul. Wolności 23, 08-300 Sokołów Podlaski, woj. mazowieckie, tel. (025) 7817400, faks (025) 7817460.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie warsztatów Radzenie sobie ze stresem w ramach projektu Wsparcie wdrażania Planu Rozwoju Zespołu Szkół Nr 1 im. K.K. Baczyńskiego w Sokołowie Podlaskim realizowanego przez Powiat Sokołowski, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia składa się z części A, B i C Część A zamówienia: Opracowanie programu szkolenia w formie pakietu, które zostaną przekazane Zamawiającemu w wersji elektronicznej i papierowej na temat: Techniki radzenia sobie ze stresem Program szkolenia i materiały szkoleniowe winny uzyskać akceptację Koordynatora Projektu. Wykonawca wykona usługę w części A zamówienia do 31 maja 2013 r. Program szkolenia: Techniki radzenia sobie ze stresem Wzór, według jakiego ma zostać opracowany program. Nazwa szkolenia: Techniki radzenia sobie ze stresem Rodzaj szkolenia: warsztaty Czas trwania i sposób organizacji: 15 godz. dydaktycznych Cele kształcenia: Cel ogólny: Cele szczegółowe: Wykaz nabytych umiejętności nabytych w trakcie szkolenia: Po ukończeniu modułu szkolenia uczestnik: Harmonogram: TEMAT LICZBA GODZIN W. ĆW. Opis form, metod i środków dydaktycznych: Wykaz zalecanej literatury przedmiotu: Część B zamówienia: 1. Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia (pełna organizacja warsztatów czyli: przejazd, nocleg, materiały warsztatowe, pełne posiłki, zorganizowanie czasu wolnego) w zakresie Techniki radzenia sobie ze stresem w ramach projektu Wsparcie wdrażania Planu Rozwoju Zespołu Szkół Nr 1 im. K.K. Baczyńskiego w Sokołowie Podlaskim realizowanego przez Powiat Sokołowski, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w 6 grupach po 20-25 osób w grupie (łącznie 128 osób) ( każda grupa odbywa zajęcia w piątek i sobotę poza miejscem nauki czyli poza Sokołowem Podlaskim w odległości do 60 km od Sokołowa Podlaskiego) Kwota jaką należy podać w Formularzu ofertowym ma dotyczyć całego zamówienia bez podziału na osobę. Należy podać łączną cenę wykonania zlecenia. 2. Od prowadzących szkolenie wymaga się: odpowiedniej wiedzy i doświadczenia w pracy warsztatowej z osobami dorosłymi i dziećmi (wymaga się poświadczenia stosownymi dokumentami) doświadczenie w pracy w projektach unijnych (wymaga się poświadczenia stosownymi dokumentami) min. 5 letnie doświadczenie zawodowe w pracy psychologa lub trenera(wymaga się poświadczenia stosownymi dokumentami) merytorycznej znajomości programu szkolenia organizacji zajęć zapewniających komfort pracy w grupie warsztatowej minimum 2 trenerów na każdą z 6 przewidzianych w projekcie grup praktycznego przekazania wszystkich zawartych w programie szkolenia technik radzenia sobie ze stresem Część C zamówienia: usługi hotelowe, gastronomiczne, sale konferencyjne i przejazd 128 uczniów w 6 grupach po 20-25 osób Zamówienie w tym punkcie obejmuje: Zakwaterowanie uczniów łącznie 128 osobo nocy w pokojach 2-osobowych (pojedyncze łóżka, w jednym pokoju muszą zostać zakwaterowani uczniowie tej samej płci), ogrzanych do temperatury min. 20 C , z łazienką, WC, kabiną prysznicową lub wanną, ciepłą i zimną wodą przez całą dobę, odbiornikiem TV, koszem na śmieci. W pokojach powinna być ponadto zapewniona woda mineralna do picia w ilości 0,5 l na ucznia. Zakwaterowanie opiekunów łącznie 12 osobonocy (jak wynika z części C przedmiotu zamówienia w szkoleniu ma uczestniczyć ogółem 128 uczniów zorganizowanych w 6 grup każda licząca 20-25 osób. Zgodnie z obowiązującymi przepisami szkolnymi na 15 uczniów przypada 1 opiekun. Zatem przy 6 wyjazdach szkoleniowych obecnych będzie łącznie 12 opiekunów) w pokojach 2 osobowych, ogrzanych do temperatury min. 20 C , z łazienką, WC, kabiną prysznicową lub wanną, ciepłą i zimną wodą przez całą dobę, odbiornikiem TV, koszem na śmieci. W pokojach powinna być ponadto zapewniona woda mineralna do picia w ilości 0,5 l na opiekuna. Wynajęcie minimum 2 sal szkoleniowych (podczas każdego wyjazdu) do przeprowadzenia zajęć warsztatowych, wyposażonych w tablicę typu flipchart oraz na życzenie prowadzących w sprzęt multimedialny (projektor oraz nagłośnienie), z dostępem do światła dziennego, z całodobowym dostępem do Internetu bezprzewodowego Świadczenie usług gastronomicznych dla 128 uczniów i 12 opiekunów w tym: I dnia - piątek: śniadanie lub przerwę kanapkową, obiad, poczęstunek w trakcie trwania zajęć, kolację z atrakcją wieczorną II dnia - sobota: śniadanie, obiad oraz poczęstunek w trakcie trwania zajęć. Wykonawca zapewni pełną ( zaspokajające potrzeby żywieniowe ) usługę gastronomiczną. Posiłki powinny zostać podane w formie bufetu szwedzkiego, w odrębnym pomieszczeniu niż szkolenie. Powinny być przygotowywane codziennie na miejscu, ze świeżych, dobrej jakości produktów przez wykwalifikowaną kadrę gastronomiczną. Obiad powinien składać się z zupy, co najmniej 2 dań głównych do wyboru (mięsne i bezmięsne), 2 ciepłych dodatków do dań (np. ziemniaki, ryż, warzywa, gotowane) sałatki, deseru i pakietu napoi (herbata, woda, sok). Kolacja powinna składać się z co najmniej: 2 gorących dań głównych, 2 przekąsek zimnych lub ciepłych, patery wędlin i serów żółtych, pieczywa i pakietu napoi (herbata, woda, sok). Wykonawca zapewni minimum 2 poczęstunki w czasie przerw w zajęciach dydaktycznych każdego dnia, w skład których wchodzą: herbata, woda, sok oraz kruche ciastka. Zapewnienie przejazdu uczniom i opiekunom spod siedziby Zamawiającego do miejsca, w którym odbywa się szkolenie z Technik radzenia sobie ze stresem. Nie dopuszcza się przewozu uczniów każdorazowo z wykorzystaniem więcej niż jednego pojazdu. Od obiektu realizującego usługę hotelowo-gastronomiczną wymaga się ponadto: czy spełnia warunki PKD - posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności poświadczona aktualnym wypisem KRS w tym: 74,9 działalność agentów i pośredników turystycznych oraz organizatorów turystyki 85,5 pozaszkolne formy kształcenia 85,6 działalność wspomagająca edukację 55,1 hotele i podobne obiekty zakwaterowania 55,2 obiekty noclegowe turystyczne i miejsca krótkotrwałego zakwaterowania 56,1 Restauracje i pozostałe placówki gastronomiczne 56,2 Przygotowywanie żywności dla odbiorców zewnętrznych (Katering) i pozostała gastronomiczna działalność usługowa zaświadczeń o spełnieniu warunków bhp i popż - zapewnienia wymaganego standardu usług hotelarsko-gastronomicznych oraz przestrzegania obowiązujących przepisów sanitarnych, higienicznych, a także przeciwpożarowych wymagane dołączenie stosownych dokumentów oraz aktualnych zaświadczeń: opracowana instrukcja bezpieczeństwa pożarowego wraz z wytyczonymi planami dróg i wyjść ewakuacyjnych wyposażenie pomieszczeń sypialnych w automatyczne urządzenia sygnalizacji pożaru (proszę dołączyć zaświadczenie potwierdzające ich sprawność techniczną) całodobowy monitoring lokalnych systemów sygnalizacji pożaru z do najbliższej terytorialnie KOMENDY PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ ostatnia opinia straży pożarnej w tym: sprawność instalacji oświetlenia ewakuacyjnego oraz aktualny przegląd gaśnic pionowych przeciwpożarowych posiadania aktualnej polisy ubezpieczeniowej OC (wymagane dołączenie kserokopii polisy poświadczonej za zgodność z oryginałem) zapewnienie za darmo warunków do uprawiania czynnego wypoczynku na terenie obiektu zapewnienia koordynatora, bezpośrednio odpowiedzialnego za usługę, kontakty i organizację warsztatów Techniki radzenia sobie ze stresem, a także sprawującego nadzór nad realizacją przedmiotu zamówienia zgodnie z zapisami SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zakwaterowania oraz wyżywienia uczniów poza terenem obiektu, w którym odbywają się zajęcia warsztatowe.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskich w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Działanie 9.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Pałacowe Centrum Konferencyjne Spółka z o.o., ul. Kołobrzeska 2, 02-923 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 121600,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 51021,00

  • Oferta z najniższą ceną: 49000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 89600,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.