eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kotla › Przebudowa dorgi gminnej nr 100022D, ul. Kościelna w Kotli, dz. ewid. nr 1117 obręb Kotla, gmina Kotla, km od 0+0,000do 0+0,446 [intensywne opady deszczu czerwiec 2016 r.]

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-06-20

Ogłoszenie nr 98827 - 2017 z dnia 2017-06-20 r.

Kotla: Przebudowa dorgi gminnej nr 100022D, ul. Kościelna w Kotli, dz. ewid. nr 1117 obręb Kotla, gmina Kotla, km od 0+0,000do 0+0,446 [intensywne opady deszczu czerwiec 2016 r.]
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 507228-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kotla, krajowy numer identyfikacyjny 39064735700000, ul. ul. Głogowska 93, 67240 Kotla, państwo Polska, woj. dolnośląskie, tel. 768 318 361, faks 768 318 308, e-mail gmina@kotla.pl
Adres strony internetowej (URL): www.kotla.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa dorgi gminnej nr 100022D, ul. Kościelna w Kotli, dz. ewid. nr 1117 obręb Kotla, gmina Kotla, km od 0+0,000do 0+0,446 [intensywne opady deszczu czerwiec 2016 r.]

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

GK.271.3.2017.MF

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakres zamówienia obejmuje przebudowę drogi gminnej nr 100022D, ul. Kościelna w Kotli: - poszerzenie istniejącej części jezdni, - wyrównanie istniejącej części jezdni poprzez frezowanie wraz z uzupełnieniem ubytków, - ułożenie geowłókniny do warstw asfaltowych. - wykonanie warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego oraz warstwy ścieralnej z mieszanki mastyksowo-grysowej, - wykonanie cieku przykrawężnikowego, - wzmocnienie poboczy elementami typu ekokrata, - wymiana nawierzchni istniejących skrzyżowań z drogami publicznymi tj. drogą powiatową (ul. Szkolna) oraz drogą gminną (ul. Spadzista), - budowa nowego odcinka chodnika wzdłuż jezdni z betonowej kostki brukowej, - budowa zjazdów indywidualnych i publicznych po stronie projektowanego chodnika z betonowej kostki brukowej, - wykonanie sieci kanalizacji deszczowej z rury PVC-U, wpustów ulicznych, przykanalików do wpustów, studni rewizyjno - połączeniowych i ujścia do rowu melioracyjnego. Szczegółowy zakres i warunki realizacji zamówienia ujęte zostały w: Dokumentacji technicznej: projektach budowlanych i wykonawczych, opinii geotechnicznej oraz STWiOR, stanowiących zał. nr 7 do SIWZ UWAGA - należy uwzględnić odstępstwa od projektu: - rezygnacja z geowłókniny, - rezygnacja z frezowania istniejącego asfaltu, - zmniejszenie grubości stabilizacji betonowej o 5 cm, do grubości 10 cm, - zmniejszenie grubości warstwy wiążącej o 1 cm, do grubości 4 cm, - zmniejszenie grubości warstwy ścieralnej o 1 cm, do grubości 4 cm. Wymienione zmiany zostały uwzględnione w przedmiarze robót. Przedmiarach robót które są dokumentem pomocniczym przy wycenie zał. nr 8 do SIWZ Istotnych postanowieniach umowy (IPU) - zał. nr 1 do SIWZ

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45233140-2
Dodatkowe kody CPV: 45000000-7, 45200000-9, 45230000-8, 45233000-9, 45231300-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT804034.15
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Budownictwa Drogowego Sp. z o.o., przetargi@pbd.glogow.pl, ul. Mickiewicza 63, 67-200, Głogów, kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 988 121,24
Oferta z najniższą ceną/kosztem 988 121,24
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1 073 356,18
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.