eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorlice › Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.Wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu robót remontowych wejścia do budynku od strony ul. Szpitalnej schody, remont nawierzchni drogi nawierzchni placów z wymianą na kostkę brukową, oraz częściowe utwardzenie i remont chodników przy budynku Starego Szpitala.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-05-08

Gorlice: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: Wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu robót remontowych wejścia do budynku od strony ul. Szpitalnej schody, remont nawierzchni drogi nawierzchni placów z wymianą na kostkę brukową, oraz częściowe utwardzenie i remont chodników przy budynku Starego Szpitala.
Numer ogłoszenia: 98621 - 2014; data zamieszczenia: 08.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 80495 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. Henryka Klimontowicza w Gorlicach, ul. Węgierska 21, 38-300 Gorlice, woj. małopolskie, tel. 18 355 33 17, faks 18 355 33 07.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: Wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu robót remontowych wejścia do budynku od strony ul. Szpitalnej schody, remont nawierzchni drogi nawierzchni placów z wymianą na kostkę brukową, oraz częściowe utwardzenie i remont chodników przy budynku Starego Szpitala..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: Wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu robót remontowych wejścia do budynku od strony ul. Szpitalnej schody, remont nawierzchni drogi nawierzchni placów z wymianą na kostkę brukową, oraz częściowe utwardzenie i remont chodników przy budynku Starego Szpitala.. II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Prace projektowe polegają na sporządzeniu: Projektu Budowlanego przebudowy układu dróg wewnętrznych w rejonie budynku Starego Szpitala, Projektu Budowlanego schodów wejściowych jako płytowych żelbetowych z okładziną w formie piaskowca z balustradą Tralka oraz pochwytu Przy sporządzeniu opracowań wszystkie branże należy stosować w postanowienia obowiązujących przepisów i norm, w szczególności: Warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, Warunków jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie Warunków ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów; oraz wytycznymi z branżowych opracowań Zakładu Doświadczalnego Budownictwa Drogowego i Mostowego Sp. z.o.o. a w szczególności zawartych Specyfikacji Technicznych nr, D 02.00.00 Roboty ziemne D 03.00.00 Odwodnienie korpusu drogowego, D 04.00.00 Podbudowy D 05.00.00 Nawierzchnie; D-08.00.00 Elem. ulic. D 06.00.00 Roboty Wykończeniowe; D 07.00.00 Urządzenia bezpieczeństwa ruchu. Projekt budowlany w fazie koncepcji należy uzgodnić z Zamawiającym, oraz należy uzyskać opinię Rzeczoznawców ds. higieniczno-sanitarnych, BHP i ergonomii oraz p. pożarowych. Część szczegółowa opracowań i robót do wykonania: 1.Przebudowa i modernizacja należy objąć drogi wewnętrzne i chodniki oznaczone na załączonym szkicu sytuacyjnym. 2.Szacowane ilości robót nawierzchniowych wyniosą: drogi 409,0 m2, chodniki 14,0 m2, 3. Konstrukcja- wymagana nośność 100 kN. 4. W zakres robót wchodzi: rozbiórka istniejących nawierzchni z kostki betonowej, płyt betonowych i chodnikowych, rozbiórka krawężników, obrzeży betonowych, regulacje studzienek i istniejących urządzeń podziemnych do wymagań rzędnych nowych nawierzchni oraz usunięcie kolizji uzbrojenia podziemnego, wykonanie wraz z włączeniem do istniejącej kanalizacji deszczowej podejść pod odwodnienia nowych nawierzchni wraz ze studzienkami, kratami i jeśli to będzie wymagane to z seperatorami olejowo-piaskowymi, podbudowy wraz z warstwami odsączającymi i konstrukcyjnymi pod nawierzchnie, ułożenie krawężników betonowych 20 x 35cm oraz obrzeży 15 x 35cm przy terenach zielonych.nawierzchnie z kostki betonowej gr. 8cm -kolor czerwony i szary. 5.Technologia wykonanie robót . wytyczenie pasa ,osi drogi, mijanek i zjazdów z zachowaniem projektowanych szerokości jezdni i poboczy, usunięcie ziemi i gruzu z projektowanej trasy drogi; wykonanie mechaniczne koryt drogi , chodników; profilowanie i zagęszczanie koryt pod warstwy konstrukcyjne; konstrukcja nawierzchni : podsypka cementowo-piaskowa gr. 3 cm; podbudowa z tłucznia kamiennego 0 63 gr. 20 cm; podsypka piaskowa gr. 10 cm; zagęszczenie należy kontynuować do osiągnięcia wskaźnika zagęszczenia nie mniejszego niż 0,98 6. Wykonanie schodów wejściowych oznaczonych na załączonym szkicu sytuacyjnym. 7. Konstrukcja - okładzina w formie piaskowca z balustradą Tralka oraz pochwyt 8.Spocznik wejściowy o długości min 1,90 m, szerokość 3,00 m..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 45.23.32.51 - Wymiana nawierzchni .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład usług Budowlanych BUDMAL Zbigniew Konieczny, ul. Biecka 118A, 38-300 Gorlice, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 59870,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 84870,00

  • Oferta z najniższą ceną: 84870,00 / Oferta z najwyższą ceną: 97000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.