eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Zagospodarowanie terenu parku im. Mikołaja Kopernika we Wrocławiu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-04-08

Wrocław: Zagospodarowanie terenu parku im. Mikołaja Kopernika we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 98510 - 2010; data zamieszczenia: 08.04.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 387238 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Zieleni Miejskiej, ul. Trzebnicka 33, 50-231 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3286611/12, faks 071 3286611/12.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie terenu parku im. Mikołaja Kopernika we Wrocławiu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Obszar przedmiotowego zamówienia został wpisany do rejestru zabytków pod numerem 212 w dniu 12.05.1967 r. Zamawiający zapewnił nadzór archeologiczny nad robotami budowlanymi na podstawie odrębnej umowy zawartej z Muzeum Miejskim Wrocławia. 1. Zamówienie obejmuje: Zagospodarowanie terenu parku im. Mikołaja Kopernika we Wrocławiu, w tym: 1)roboty rozbiórkowe, wycinki drzew i krzewów, przesadzanie krzewów, 2)nawierzchnie z kostki kamiennej, płyt kamiennych i nawierzchnie żwirowe, 3)fontanna, 4)woliera, 5)stylizowana karuzela, 6)plac zabaw: urządzenia zabawowe, nawierzchnia tzw. bezpieczna i ogrodzenie, 7)nasadzenia drzew, krzewów i bylin, 8)kwietniki sezonowe (3 zmiany obsadzenia w ciągu roku) i rabaty bylinowe, 9)trawniki zakładane metodą pełnego darniowania (trawa z rolki), 10)mała architektura (ławki, kosze na śmieci), 11)instalacje elektryczne: zasilanie urządzeń parku, zasilanie i sterowanie oświetleniem i iluminacją zieleni, zasilanie słupków przyłączeniowych elektryczno- teletechnicznych, urządzeń teletechnicznych i antenowych, 12)instalacja nawadniająca, 13)instalacja wodna i sanitarna. Zagospodarowanie terenu parku im. Mikołaja Kopernika we Wrocławiu należy wykonać na podstawie następujących projektów: -Projekt budowlany -Projekt wykonawczy zagospodarowania terenu, zieleni i małej architektury - Projekt wykonawczy konstrukcji fontanny i woliery -Projekt technologii fontanny -Projekt instalacji elektrycznej fontanny -Projekt instalacji wodnej i kanalizacyjnej -Projekt nawodnienia -Projekt wykonawczy instalacji elektrycznych. Zasilanie urządzeń (fontanna, woliera, karuzela) zainstalowanych w Parku. Zasilanie i sterowanie oświetleniem ogólnym i iluminacją drzew i krzewów na terenie Parku Staromiejskiego. Zamówienie obejmuje 3 etapy realizacji robót. Wykonawca określi dokładny zakres (na podstawie tabeli elementów scalonych i planowanego procentowego wykonania robót) oraz wartość procentową i kwotę brutto wykonywanych w poszczególnych etapach robót. 2.Wykonawca zastosuje materiały, urządzenia i elementy małej architektury opisane jako przykładowe w dokumentacji - projekcie wykonawczym lub inne o takich samych parametrach (za wyjątkiem karuzeli). Zasady zastosowania innych materiałów, urządzeń i elementów małej architektury o takich samych parametrach: 1)Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów, urządzeń i elementów małej architektury o takich samych parametrach, 2)w przypadku zastosowania przez Wykonawcę innych materiałów, urządzeń i elementów małej architektury o takich samych parametrach zamiar ten musi zostać zgłoszony w ofercie przetargowej, do której należy dołączyć pełne, niezbędne informacje, które umożliwią komisji przetargowej ocenę, czy parametry zaproponowanych materiałów, urządzeń i elementów są takie same, 3)decyzję o uznaniu materiałów, urządzeń i elementów za posiadające takie same parametry podejmuje komisja przetargowa, 4)zastosowanie innych materiałów, urządzeń i elementów wymaga, zgodnie z ustawą o prawie autorskim i prawach pokrewnych, uzgodnienia z projektantem, 5)wykonawca dokona niezbędnych uzgodnień z projektantem na własny koszt, 6)konieczność dokonania ww. uzgodnień nie może być powodem przedłużenia terminu wykonania prac. 3.Wykonawca ponosić będzie pełną odpowiedzialność za szkody powstałe z jego winy w trakcie wykonania przedmiotu umowy. 4.Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej w terenie (na własny koszt) oraz zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny robót. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania umowy. 5.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres zamówienia określają dołączone do SIWZ: 1)załącznik nr 11 - dokumentacja- projekt budowlany opracowany przez VERTIGO Margareta Jarczewska, ul. Jackowskiego 33, 51-661 Wrocław; projektant Margareta Jarczewska, nr uprawnień 04/02/DOIA 2)załącznik nr 12 - dokumentacja- projekt wykonawczy opracowany przez VERTIGO Margareta Jarczewska, ul. Jackowskiego 33, 51-661 Wrocław; projektant Margareta Jarczewska, nr uprawnień 04/02/DOIA 3)załącznik nr 13 - przedmiar robót budowlanych, 4)załącznik nr 14 - specyfikacja techniczna warunków wykonania i odbioru robót. 6.Wykonawca zobowiązany jest do: 1)przejęcia protokolarnie terenu, na którym będą wykonywane roboty, 2)przygotowania zaplecza budowy, 3)sporządzenia planu BIOZ, 4)prowadzenia dziennika budowy, 5)zabezpieczenia miejsca wykonywania prac przed dostępem osób trzecich, 6)zapewnienia dojścia do wszystkich obiektów zlokalizowanych w rejonie prowadzonych prac, 7)opracowania projektu organizacji ruchu zastępczego wraz z uzgodnieniem z Zarządem Dróg i Komunikacji we Wrocławiu zajęcia pasa drogowego oraz wykonania oznakowania zgodnie z jego zaleceniami (jeśli zajdzie konieczność), 8)oznaczenia i zabezpieczenia wszystkich instalacji na powierzchni ziemi oraz urządzeń podziemnych. W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia robót bądź urządzeń (np. istniejącego uzbrojenia) w toku realizacji prac, Wykonawca ma obowiązek ich naprawienia (doprowadzenia do stanu poprzedniego) na swój koszt, 9)przestrzegania przepisów ustawy z dnia 27.04.2001 r. o odpadach (Dz.U. nr 39 poz. 251 z późn. zm), 10)przestrzegania przepisów bhp oraz przepisów przeciwpożarowych, 11)wykonania przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami wiedzy technicznej, 12)ścisłej współpracy z projektantami i prowadzenia robót pod ich nadzorem autorskim, 13)zapewnienia kompletnej obsługi geotechnicznej i geodezyjnej w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia łącznie z dostarczeniem inwentaryzacji powykonawczej i powykonawczej mapy sytuacyjno-wysokościowej w skali 1:500 w 3 egz., 14)wykonania zadania z dołożeniem należytej staranności, 15)stosowania materiałów odpowiadających wymogom dla wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą Prawo Budowlane i przepisami wykonawczymi do ustawy oraz zaleceniami Inspektora nadzoru, 16)zawiadomienia Zamawiającego o dostawie materiału roślinnego celem dokonania kwalifikacji przed dokonaniem nasadzeń, 17)powiadomienia Inspektora nadzoru o ewentualnych wykopaliskach archeologicznych, 18)zawiadomienia Inspektora nadzoru z 3-dniowym wyprzedzeniem o terminie robót ulegających zakryciu. Jeżeli Wykonawca nie poinformuje o tych faktach przedstawiciela Zamawiającego, zobowiązany będzie na jego żądanie odkryć roboty, a następnie przywrócić do stanu poprzedniego na swój koszt, 19)udzielenia Zamawiającemu gwarancji i rękojmi na okres 5 lat na wykonany przedmiot zamówienia, w tym 3 lata na zieleń - licząc od następnego dnia od odbioru robót, 20)niezwłocznego sygnalizowania Zamawiającemu zaistnienia istotnych problemów, których Wykonawca, mimo dołożenia należytej staranności nie będzie w stanie rozwiązać we własnym zakresie. Zamawiający zastrzega jednak, że nie będzie wykonywał za Wykonawcę działań, do których Wykonawca zobowiązał się na podstawie zawartej umowy, 21)uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazania jego protokołem zdawczo - odbiorczym Zamawiającemu, w dacie odbioru końcowego robót, 22)stosowania w czasie prowadzenia robót wszelkich przepisów dotyczących ochrony środowiska naturalnego, 23)przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej budowy, w skład której powinny wejść następujące dokumenty: -inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza wniesiona w zasób Zarządu Geodezji, Kartografii i Katastru Miejskiego we Wrocławiu, -protokoły odbiorów technicznych, atesty, gwarancje i świadectwa pochodzenia wbudowanych materiałów i urządzeń potwierdzone przez producenta/dostawcę, -dokumentacja powykonawcza obiektu wraz z naniesionymi zmianami dokonanymi w trakcie budowy, potwierdzonymi przez kierownika budowy, inspektora nadzoru i projektanta, -dziennik budowy, -oświadczenie kierownika budowy o zgodności wykonania obiektu z projektem, obowiązującymi przepisami i polskimi normami, - protokoły badań i sprawozdań, - rozliczenie końcowe budowy, z podaniem wykonanych elementów, ich ilości i wartości, - sposób eksploatacji przedmiotu zamówienia. 24) na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.11 - Roboty w zakresie kształtowania parków 45.21.26.00 - Roboty budowlane w zakresie pawilonów 45.21.21.40 - Obiekty rekreacyjne 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.04.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PARK-M Krzysztof Mróz, ul. Trakt Św. Kingi 9, 33-340 Stary Sącz, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5850200,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5395113,63

  • Oferta z najniższą ceną: 5395113,63 / Oferta z najwyższą ceną: 5986979,26

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.