Ogłoszenie z dnia 2017-06-20
Ogłoszenie nr 98418 - 2017 z dnia 2017-06-20 r.
Brzeg: Dostawa nabiału pieczywa i tłuszczy do Zakładu Karnego w Brzegu.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia:
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny, krajowy numer identyfikacyjny
32019900000, ul.
ul. Chrobrego
29,
49300
Brzeg, państwo
Polska, woj.
opolskie, tel.
774 162 011, faks
774 162 287, e-mail
zk_brzeg@sw.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa nabiału pieczywa i tłuszczy do Zakładu Karnego w Brzegu.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Twaróg chudy PN-A-86300:1991/Az3:2001, CPV 15542100-0 w ilości 6.000 kg Preferencje zamawiającego w zakresie jakości Twaróg chudy świeży, o wadze 200-250g pakowany w folię vacum. Oznakowanie: metki na każdym opakowaniu powinny zawierać: Nazwę środka spożywczego, składniki występujące w środku spożywczym, datę minimalnej trwałości, dane identyfikujące wartość netto, warunki przechowywania. Termin przydatności min. 14 dni 2. Kefir naturalny, PN-A-86041:1986, PN-A-86061:2002, CPV 15551500-0 w ilości 350 kg Preferencje zamawiającego w zakresie jakości Kefir naturalny w opakowaniach jednorazowych o wadze 180-200g. Oznakowanie: metki na każdym opakowaniu powinny zawierać: Nazwę środka spożywczego, składniki występujące w środku spożywczym, datę minimalnej trwałości, dane identyfikujące wartość netto, warunki przechowywania. Termin przydatności min. 14 dni. 3.Ser topiony PN-A- 86233:1996/Az16:1996, CPV 15542200-1 w ilości 800 kg Preferencje zamawiającego w zakresie jakości Serek topiony z zawartością tłuszczu do 40%, o wadze 100g w opakowaniach jednostkowych. Oznakowanie: metki na każdym opakowaniu powinny zawierać: Nazwę środka spożywczego, składniki występujące w środku spożywczym, datę minimalnej trwałości, dane identyfikujące wartość netto, warunki przechowywania Termin przydatności min. 2 m-ce 4. Serek do chleba (śmietankowy/ziołowy), CPV 15542100-0 w ilości 800 kg Preferencje zamawiającego w zakresie jakości Serek twarogowy z zawartością tłuszczu do 20%, o wadze 100g w opakowaniach jednostkowych. Oznakowanie: metki na każdym opakowaniu powinny zawierać: Nazwę środka spożywczego, składniki występujące w środku spożywczym, datę minimalnej trwałości, dane identyfikujące, wartość netto, warunki przechowywania Termin przydatności min. 14 dni. 5. Serek typu fromage (różne smaki), CPV 15542200-1 w ilości 700 kg Preferencje zamawiającego w zakresie jakości Serek twarogowy z zawartością tłuszczu do 15%, o wadze 80g-100g w opakowaniach jednostkowych. Oznakowanie: metki na każdym opakowaniu powinny zawierać: Nazwę środka spożywczego, składniki występujące w środku spożywczym, datę minimalnej trwałości, dane identyfikujące, wartość netto, warunki przechowywania Termin przydatności min. 3 tygodnie 6. Serek kanapkowy (różne smaki), CPV 15542200-1 w ilości 500 kg Preferencje zamawiającego w zakresie jakości Serek twarogowy z zawartością tłuszczu do 20%, o wadze 100g -150g w opakowaniach jednostkowych. Oznakowanie: metki na każdym opakowaniu powinny zawierać*: Nazwę środka spożywczego, składniki występujące w środku spożywczym, datę minimalnej trwałości, dane identyfikujące, wartość netto, warunki przechowywania Termin przydatności min. 14 dni 7. Serek wiejski ziarnisty CPV 15542200-1 w ilości 1.000 kg Preferencje zamawiającego w zakresie jakości Serek ziarnisty/twarogowy z zawartością tłuszczu do 10%, o wadze 150g w opakowaniach jednostkowych. Oznakowanie: metki na każdym opakowaniu powinny zawierać*: Nazwę środka spożywczego, składniki występujące w środku spożywczym, datę minimalnej trwałości, dane identyfikujące, wartość netto, warunki przechowywania Termin przydatności min. 14 dni 8. Jogurt naturalny (bez dodatków), CPV 15551310-1 w ilości 100 kg Preferencje zamawiającego w zakresie jakości Jogurt naturalny z zawartością tłuszczu do 3%, o wadze 150g -180g w opakowaniach jednostkowych. Oznakowanie: metki na każdym opakowaniu powinny zawierać*: Nazwę środka spożywczego, składniki występujące w środku spożywczym, datę minimalnej trwałości, dane identyfikujące, wartość netto, warunki przechowywania Termin przydatności min. 14 dni 9. Ser żółty twardy PN/A- 86230CPV, 15544000-3 w ilości 350 kg Preferencje zamawiającego w zakresie jakości Ser żółty zawartością tłuszczu do 30%, o wadze 2,0-4,0 kg Oznakowanie: metki na każdym opakowaniu powinny zawierać*: Nazwę środka spożywczego, składniki występujące w środku spożywczym, datę minimalnej trwałości, dane identyfikujące, wartość netto, warunki przechowywania Termin przydatności min. 21 dni 10.Śmietana ukwaszona 12% - PN-A-86050:2002/Az1:2006, CPV 15512100-1 w ilości 1.250 kg Preferencje zamawiającego w zakresie jakości Śmietana ukwaszona 12%, w opakowaniach jednorazowych 400g. Oznakowanie: metki na każdym opakowaniu powinny zawierać*: Nazwę środka spożywczego, składniki występujące w środku spożywczym, datę minimalnej trwałości, dane identyfikujące wartość netto, warunki przechowywania. Termin przydatności min. 10 dni Część II - PIECZYWO 1.Chleb mieszany pszenno żytni PN-A-74103:1993, PN A-74103/Az2:1996, CPV 15811100-7 w ilości 50.000,00 kg Preferencje zamawiającego w zakresie jakości Chleb świeży, bochenki o wadze 0,400g krojone(grubość kromki 11-13 mm) pakowane w folię, składający się z ok 70% mąki pszennej i ok 30% mąki żytniej. Zapach: powinien być czysty z właściwym aromatem, niedopuszczalny jest zapach stęchły, spalony i inny obcy, Konsystencja:miękisz powinien być elastyczny, równomiernie porowaty, pory drobne o cienkich ściankach, ściśle związany ze skórką, bez zakalca i grudek mąki. Barwa: Skórka powinna być równomiernie zabarwiona, o odcieniu typowym dla danego rodzaju pieczywa Oznakowanie: metki na każdym bochenku powinny zawierać: Nazwę środka spożywczego, składniki występujące w środku spożywczym, datę minimalnej trwałości, dane identyfikujące wartość netto, warunki przechowywania. 2. Chleb pszenny PN-A-74105:1992, CPV 15811400-0 w ilości 11.200 kg Preferencje zamawiającego w zakresie jakości Chleb świeży, bochenki o wadze 0,400g krojone(grubość kromki 11-13 mm) pakowane w folię. Zapach: powinien być czysty z właściwym aromatem, niedopuszczalny jest zapach stęchły, spalony i inny obcy, konsystencja:miękisz powinien być elastyczny, równomiernie porowaty, pory drobne o cienkich ściankach, ściśle związany ze skórką, bez zakalca i grudek mąki. Barwa: Skórka powinna być równomiernie zabarwiona, o odcieniu żółto-złotym Oznakowanie: Metki na każdym bochenku powinny zawierać: Nazwę środka spożywczego, składniki występujące w środku spożywczym, datę minimalnej trwałości, dane identyfikujące wartość netto, warunki przechowywania. 3. Bułka tarta PN-A-74113:1997, PN-74113:1997/Az1:1999, CPV 15811400-0 w ilości 500 kg Preferencje zamawiającego w zakresie jakości Bułka tarta w opakowaniach 0,5-1 kg Zapach: powinien być czysty z właściwym aromatem, niedopuszczalny jest zapach stęchły, spalony i inny obcy, konsystencja:sypka bez grudek i zbryleń,barwa: równomiernie zabarwiona, o odcieniu żółto-złotym Oznakowanie: Metki na każdym opakowaniu powinny zawierać: Nazwę środka spożywczego, składniki występujące w środku spożywczym, datę minimalnej trwałości, dane identyfikujące wartość netto, warunki przechowywania. Część III - TŁUSZCZE 1. Margaryna mleczna do smarowania pieczywa w kostkach o wadze 250g o zawartości tłuszczu 60%, termin przydatności do spożycia minimum 30 dni PN- A-86901 CPV- 15431100-9 w ilości 9.000,00 kg. 2. Olej roślinny -jadalny- (do smażenia i surówek), Butelki o pojemności 1 l. Termin przydatności do spożycia minimum 2 miesiące, PN- A-86908, CPV- 15411100-3 w ilości 1.800,00 L
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
15542100-0
Dodatkowe kody CPV:
15551500-0,
15542200-1,
15542100-0,
15512100-1,
15544000-3,
15811100-7,
15811400-0,
15431100-9,
15411100-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Nabiał |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT82278.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 86391.91 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Pieczywo |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT76088.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert6 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 79892.40 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: tłuszcze |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT49590.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 52069.50 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BRZEGU
- REMONT DREWNIANEJ ZEWNĘTRZNEJ STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W BRZEGU przy ul. Bolesława Chrobrego 31, 49-300 Brzeg
- Modernizacja układu komunikacyjnego w obszarze zabytkowego centrum Brzegu" - trzy części
- Dostawa endoprotez stawu biodrowego i innych implantów ortopedycznych oraz zestawu do plastyki ACL dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu.
- Przebudowa bud. dawnego Gimnazjum Piastowskiego w Brzegu wraz z adaptacją na cele muzealne i zagosp. terenu dla Muzeum Dziedzictwa i Kultury Kresów. Wyłonienie Inwestora zastępczego dla etapu I
- "Wzmocnienie mostu kratownicowego wraz z remontem ulicy Kępa Młyńska"- II postępowanie.
więcej: przetargi w Brzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.