eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Serniki › Przebudowa drogi gminnej w m. Kolonia Serniki dz. nr 185 od km 0+000 do km 0+413,94 - bez nawierzchni

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-24

Serniki: Przebudowa drogi gminnej w m. Kolonia Serniki dz. nr 185 od km 0+000 do km 0+413,94 - bez nawierzchni
Numer ogłoszenia: 98367 - 2009; data zamieszczenia: 24.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Serniki , Serniki 1A, 21-107 Serniki, woj. lubelskie, tel. 081 8550450, faks 081 8550456.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.serniki.eurzad.eu
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej w m. Kolonia Serniki dz. nr 185 od km 0+000 do km 0+413,94 - bez nawierzchni.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej w m. Kolonia Serniki dz. nr 185 od km 0+000 do km 0+413,94 - bez nawierzchni Opis stanu istniejącego: Droga gminna jest drogą dojazdową do pól i zabudowań. Teren przez który przebiega jest o zagospodarowaniu rolniczym. Istniejąca droga posiada nawierzchnię z tłucznia kamiennego. Nawierzchnia drogi przewidzianej do przebudowy jest nieurządzona i nieuregulowana. Wykazuje zdeformowania w profilu podłużnym, porzecznym i nieregularnym przebiegiem w planie sytuacyjnym. Poruszanie się po niej sprawia duże trudności szczególnie w okresie jesiennym i wiosennym. Przebieg drogi zarówno w planie sytuacyjnym jak i w profilu podłużnym jest zróżnicowany. Droga w planie sytuacyjnym wymaga korekty w osi drogi, a w profilu podłużnym i porzecznym nadania takich spadków i przebiegu aby poprawić komfort poruszania się po drodze, jak i poprawić odwodnienie drogi. Elementy projektowane planie sytuacyjnym: Projektuje się przebudowę drogi w planie sytuacyjnym maksymalnym stopniu wykorzystując istniejący pas drogowy. Załamania osi trasy wyokrąglono łukami o R=50,0m W km W1 km 0+021,86; W2 0+0056,89; W3 0+079,56; załamanie trasy w km 0+131,35; W4 km 0+369,039; skrzyżowanie W5 km 0+401,76 R= 30,0 m Przekroje normalne: Przekrój normalny opracowano przy uwzględnieniu następujących parametrów: - droga posiada pas drogowy o szerokości - od 5 do 6,0 m - droga gminna - klasy D - prędkość projektowa - Vp = 30 km/godz. - kategoria ruchu - KR1 - szerokość jezdni - 3,0 m - szerokość poboczy - 1,0 m - pochylenie poprzeczne jezdni jednopasowej - jednostronne - 2% - pochylenie jezdni- 2% - pochylenie jezdni na łukach poziomych 2% - spadek poboczy 6% - pochylenie skarp - 1:1,5 2.Jeżeli przedmiot zamówienia został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia należy rozumieć, że zawsze w takim przypadku dopuszcza się oferty równoważne (tzn. nie gorsze pod względem technicznym i jakościowym od wskazanych w opisie) 3.Jeżeli przedmiot zamówienia został opisany za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanymi. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: Dokumentacja projektowa i Szczegółowa Specyfikacja Techniczna..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda aby wykonawca wniósł wadium w wysokości 2800,00 PLN, (słownie: dwa tysiące osiemset zł 00/100 PLN). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. nie później niż 14.07.2009 roku do godziny 9:00. 3. Wadium można wnieść w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek: 30 8707 0006 0000 1101 2000 0067 5. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w Sekretariacie Urzędu Gminy Serniki, pok. Nr 6.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu może wziąć udział Wykonawca, który: a) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - w okresie ostatnich pięciu lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał co najmniej trzy roboty o podobnym charakterze i złożoności, tj. polegające na budowie drogi, każda o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 PLN (słownie: sto tysięcy 00/100 PLN). W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunek ten musi spełniać co najmniej jeden z konsorcjantów lub wspólnie. - dysponuje osobą przewidzianą do pełnienia funkcji kierownika budowy, która ma wymagane uprawnienia zawodowe oraz jest wpisana na listę Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. - posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 100 000,00 PLN (słownie: sto tysięcy 00/100 PLN); - posiada ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności o wartości co najmniej 50 000,00 PLN (pięćdziesiąt tysięcy 00/100 PLN); d) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. 3. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale XI niniejszej specyfikacji Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Załącznik nr 2), b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rozlicznego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, każda o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 PLN, słownie: sto tysięcy 00/100 PLN), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (Załącznik nr 3), e) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (Załącznik nr 4). f) Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, z której będzie jednoznacznie wynikało, że wykonawca dysponuje kwotą w wysokości nie mniejszej niż 100 000,00PLN (słownie: sto tysięcy 00/100 PLN) wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. g) Polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - wartość polisy co najmniej 50 000,00 PLN (pięćdziesiąt tysięcy 00/100 PLN). 2. Dokumenty, o których mowa w pkt 1 należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. 3. W przypadku konsorcjum dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu wymienione w punkcie 1 lit. a i b przedstawia każdy z wykonawców oddzielnie. 4. W przypadku składania oferty przez konsorcjum do oferty należy dołączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.serniki.eurzad. eu www.bip.lublin.pl/serniki.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Serniki, Serniki 1A, 21-107 Serniki..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Serniki, Serniki 1A, 21-107 Serniki, pok. nr 6..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.