To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-04-20
Warszawa: Roboty w zakresie utrzymania i konserwacji dróg publicznych gminnych i wewnętrznych znajdujących się na terenie Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy
Numer ogłoszenia: 98324 - 2016; data zamieszczenia: 20.04.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 37514 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany, ul. Żeromskiego 29, 01-882 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 37 33 333, faks 022 37 33 382.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty w zakresie utrzymania i konserwacji dróg publicznych gminnych i wewnętrznych znajdujących się na terenie Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Roboty w zakresie utrzymania i konserwacji dróg publicznych gminnych i wewnętrznych znajdujących się na terenie Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy. 1) Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót w zakresie utrzymania i konserwacji dróg publicznych gminnych i wewnętrznych na terenie Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy w zakresie: a) napraw nawierzchni jezdni, chodników, zatok parkingowych oraz poboczy; b) odnowienia oznakowania poziomego oraz wymianę oznakowania pionowego ulic; c) monitorowania dróg publicznych gminnych i wewnętrznych w zakresie stanu oznakowania pionowego i poziomego oraz stanu technicznego nawierzchni dróg, chodników, zatok parkingowych oraz poboczy - dwa razy w miesiącu do 5 i 18 dnia każdego miesiąca; d) wdrażania zatwierdzonych projektów organizacji ruchu. Zamawiający wprowadza dodatkowe wymagania związane z realizacją zamówienia, w związku z zastosowaniem klauzuli społecznej na podstawie art. 29 ust. 4 ustawy Pzp, dotyczącej zatrudnienia jednej osoby bezrobotnej w pełnym wymiarze czasu pracy, na podstawie umowy o pracę. Osoba bezrobotna winna być zatrudniona do czynności związanych z naprawą nawierzchni jezdni, chodników, zatok parkingowych, poboczy i oznakowania, takich jak: roboty brukarskie, asfaltowe, prace porządkowe, obsługa maszyn itp. Wymagania dot. zatrudnienia osoby bezrobotnej zawiera wzór umowy. 2) Standard i orientacyjne ilości wykonania robót wynika z nw. dokumentacji: a) rysunków typowych konstrukcji - zał. nr 8 do SIWZ; b) przedmiaru robót - zał. nr 9 do SIWZ, (wypełniony przez wykonawcę o ceny jednostkowe i wartości będzie stanowił kosztorys ofertowy); c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót w zakresie utrzymania dróg publicznych gminnych i wewnętrznych na terenie Dzielnicy Bielany- zał. nr 10 do SIWZ, d) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót w zakresie utrzymania oznakowania pionowego i poziomego oraz urządzeń bezpieczeństwa drogowego na terenie Dzielnicy Bielany - zał. nr 11 do SIWZ. Orientacyjne ilości i rodzaj robót koniecznych do wykonania typowane będą w protokole typowania przez Wykonawcę i Zamawiającego po przeprowadzeniu monitoringu dróg do 5 i 18 dnia każdego miesiąca. Przed wykonaniem robót należy uzyskać akceptację Zamawiającego, co do zakresu prac oraz ustalić termin ich realizacji. Ilość robót wynikająca z przedmiaru robót jest wielkością orientacyjną ustaloną w oparciu o doświadczenie z lat ubiegłych i nie jest ilością wiążącą. Na drogach wymienionych w wykazie dróg publicznych gminnych i wewnętrznych będących na gwarancji - załącznik nr 4 do umowy, Wykonawca prowadził będzie tylko monitorowanie. Zgłaszane usterki w ramach monitoringu Zamawiający wykorzysta do wyegzekwowania napraw w ramach gwarancji. W przypadku wystąpienia zagrożenia ruchu drogowego Zamawiający zastrzega sobie możliwość zgłoszenia prac w trybie awaryjnym - telefonicznie, e-mailem lub faxem. Wykonawca ma obowiązek w ciągu 4 godzin po zgłoszeniu przez Zamawiającego, oznakować i zabezpieczyć teren awarii, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Awarię należy usunąć niezwłocznie, tj. w ciągu 24 godzin od daty i godziny nadania ww. faxu, e-maila lub zgłoszenia telefonicznego i należy doprowadzić do stanu używalności. W przypadku, gdy zakres awarii lub warunki atmosferyczne uniemożliwiają jej usunięcie w wymaganym terminie, Wykonawca ma obowiązek uzgodnienia z Zamawiającym nowego terminu jej usunięcie. Uwaga: powyższa dokumentacja może być wykorzystana tylko do celów udzielenia zamówienia publicznego. Termin realizacji zamówienia ustala się od 15.04.2016r. do 10.12.2016 r. lub do wcześniejszego wykorzystania środków wynikających z ceny oferty.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg 45.23.31.00 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg 45.23.33.00 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych 45.23.32.80 - Wznoszenie barier drogowych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.04.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Budowa i Naprawa Dróg Wytwarzanie Betonów i Prefabrykatów Wanda Porębska, ul. Małej Łąki 19 m.10, 02-793 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 605582,20 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 515042,90
Oferta z najniższą ceną: 515042,90 / Oferta z najwyższą ceną: 606524,70
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Zakup i sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla WFOŚiGW w Warszawie
- Zakup i dostawa sprzętu AGD na potrzeby wyposażenia budynku nowej siedziby Prokuratury Okręgowej w Sosnowcu przy ul. Czarnej 14 w Sosnowcu
- Utrzymanie i konserwacja dróg zarządzanych przez Burmistrza Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy
- Dostawa rękawic diagnostyczno-zabiegowych lateksowych i akcesoriów do spirometru LUNGEST 1000 określonych w 2 pakietach.
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i drobnego sprzętu biurowego dla potrzeb jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, znak sprawy: AEZ/S-078/2024
- DOSTAWA MATERIAŁÓW TECHNICZNYCH
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja sieci dróg na terenie Gminy Janowiec Kościelny" w formie zaprojektuj i wybuduj
- Rozbudowa drogi gminnej w miejscowości Mieruniszki na terenie byłego PGR-u w gminie Filipów
- Remonty dróg gminnych - Etap I
- "Remont, modernizacja lub odbudowa dróg na terenie Gminy Łososina Dolna".
- Przebudowa drogi powiatowej 1281K w miejscowości Gruszów, drogi 1235K w miejscowości Wrocimowice oraz drogi 1251K w miejscowości Proszowice i Gniazdowice
- Rozbudowa i przebudowa dróg na terenie Miasta i Gminy Czerwińsk nad Wisłą - etap III
więcej: Roboty w zakresie burzenia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.