Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-12
Nowa Sól: Dostawa artykułów spożywczych w rozbiciu na 7 odrębnych Zadań
Numer ogłoszenia: 98266 - 2008; data zamieszczenia: 12.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wielospecjalistyczny Szpital Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli, ul. Chałubińskiego 7, 67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie, tel. 068 3882111, fax -68 3871281.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-nowasol.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów spożywczych w rozbiciu na 7 odrębnych Zadań.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych w rozbiciu na 7 odrębnych Zadań - wielkość i zakres zamówienia określono w SIWZ Zamówienie obejmuje 7 odrębnych Zadań Zadanie 1 - Nabiał Zadanie 2 - Masło Zadanie 3 - Margaryna porcjowana Zadanie 4 - Mięso drobiowe mrożone Zadanie 5 - Ziemniaki Zadanie 6 - Warzywa świeże Zadanie 7 - Cukier
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze Kod CPV wg słownika 2008: 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze Oryginalny kod CPV: 15.40.00.00 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne Kod CPV wg słownika 2008: 15.40.00.00 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne Oryginalny kod CPV: 15.11.20.00 - Drób Kod CPV wg słownika 2008: 15.11.20.00 - Drób 01.12.11.12 - 01.12.11.12 01.10.00.00 - 01.10.00.00 Oryginalny kod CPV: 15.83.12.00 - Cukier biały Kod CPV wg słownika 2008: 15.83.12.00 - Cukier biały .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający odstąpił od wymogu wniesienia wadium w tym postępowaniu..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki art. 22 ust. 1 tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie - na załączniku nr 2 oraz dokumenty wymagane w punkcie 6A 2) 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć świadczenie - na załączniku nr 2 oraz dokumenty wymagane w punkcie 6B 1), 2), 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie - na załączniku nr 2. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie - na załączniku nr2. Ocena spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie oceny oświadczeń i dokumentów; spełnia/ nie spełnia wymaganego warunku. Ocena spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie oceny oświadczeń i dokumentów; spełnia / nie spełnia wymaganego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp wg wzoru stanowiącego formularz nr 2 SIWZ. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. Wykonawca musi załączyć do oferty wymagane poniżej dokumenty: 1) Oświadczenie Wykonawcy , że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 oraz spełnia warunki ubiegania się o udzielenie zamówienia określone w art. 22 ust.1 pkt. 1 - 3 ustawy na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności na zał. Nr 3, 4) wykazu wykonanych (zakończonych) w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) dostaw stanowiących przedmiot zamówienia (przynajmniej jednej) z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców na zał. Nr 4 Ocena spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie oceny oświadczeń i dokumentów; spełnia / nie spełnia wymaganego warunku
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-nowasol.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego biurowiec pokój nr 5 - Dział Zamówień Publicznych ul. Chałubińskiego 7, 67-100 Nowa Sól.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego biurowiec pokój nr 5 - Dział Zamówień Publicznych ul. Chałubińskiego 7, 67-100 Nowa Sól.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 - Nabiał.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Jogurty owocowe 2. Jogurt naturalny 3. Kefir naturalny 4. Masło ekstra (kostka 200g) 5. Margaryna Palma 6. Margaryna typu FLRA PROACTIV 7. Mleko 2% (woreczki 1L) 8. Ser biały półtłusty (twaróg) 9. Ser topiony (25g) 10. Ser twardy żółty (typu Salami) 11. Serki waniliowe (homogenizowane ) 12. Śmietana kubki 18% (nie zakwaszana).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.40.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 - Masło.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Masło extra 10g porcjowane (opakowanie zbiorcze a 100 - 110 szt).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.40.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3 - Margaryna porcjowana.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Tłuszcz roślinny do smarowania pieczywa porcjowany po 10g typu Rama.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.40.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4 - Mięso drobiowe mrożone.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Ćwierci tylne z kurczaka mrożone na tackach jednorazowych, oznakowane 2. Filet drobiowy mrożony na tackach jednorazowych, oznakowany 3. Kurczak mrożony oznakowany 4. Porcje rosołowe.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.11.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie 5 - Ziemniaki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Ziemniak krajowy stary Bryza 2. Ziemniak młody.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 01.12.11.12-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie 6 - Warzywa świeże.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Brokuły świeże 2. Brukselka świeża 3. Burak krajowy 4. Cebula krajowa 5. Cytryna 6. Czosnek 7. Kalafior biały 8. Kapusta czerwona 9. Kapusta pekińska 10. Kapusta świeża 11. Kapusta włoska 12. Koper świeży całoroczny 13. Marchew późna krajowa 14. Ogórek świeży 15. Papryka świeża 16. Pieczarki 17. Pietruszka korzeń 18. Pietruszka nać całoroczne 19. Pomidory krajowe 20. Por stary 21. Rzodkiewka krajowe 22. Rzodkiew biała 23. Sałata krucha 24. Seler korzeń 25. Szczypior całoroczna 26. Cukinia 27. Rzepa czarna 28. Sałata lodowa 29. Kabaczek krajowy 30. Fasola żółta szparagowa bezłykowa (obierana) 31. Jabłka krajowe całoroczne I gatunek.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 01.10.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie 7 - Cukier.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cukier opakowanie 1 kg.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.83.12.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z NOWEJ SOLI
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy realizacji inwestycji pn: "Rozbudowa skrzyżowania ul. Zielonogórskiej, Chrobrego, Grobla, Okrężnej i Nowszej wraz z ich przebudową w m. Nowa Sól"
- Wydzielenie pożarowo klatek schodowych oraz wykonanie systemu oddymiania klatek schodowych w budynku Przedszkola nr 11 przy ul. Matejki 28 w Nowej Soli.
- Sprzątanie budynku A Szkoły Podstawowej nr 1 przy ul. Szkolnej w Nowej Soli.
- Dostawa i montaż instalacji klimatyzacji w poczekalni Zakładu Radiologii w Wielospecjalistycznym Szpitalu SP ZOZ w Nowej Soli.
- Budowa przyszkolnej hali sportowej przy Szkole Podstawowej nr 5 w Nowej Soli w ramach rządowego programu Olimpia.
- Budowa drogi gminnej w ciągu ulic Ogrodowej i Akacjowej w m. Rudno
więcej: przetargi w Nowej Soli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa produktów spożywczych do świetlicy w Dzierążni, Marianowie, Sancygniowie"
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 1 z Oddziałami Dwujęzycznymi w Chorzowie, ul. Dąbrowskiego 41 - I/2024
- Dostawa produktów spożywczych
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Zakopiańskiego Centrum Edukacji w Zakopanem w okresie od 01.07.2024r do 31.12.2024r. - z podziałem na 6 części
- Dostawa pieczywa, nabiału, mięsa, wędlin oraz drobiu
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby wyżywienia dzieci Miejskiego Żłobka Nr 1 "Króla Maciusia" w Pruszczu Gdańskim
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.